Goede dag, slechte dag .. Deel 3
donderdag 9 juni 2011 om 19:06
quote:mika65 schreef op 09 juni 2011 @ 14:22:
Chat lekker pannenkoeken, maar het lekkerst vind ik ze zelf bakken. Hoe is het met je Chat
Choco je bent nu vast al onderweg , zal je missen
Moon mooi dat je wat fitter bent, moet ook wel als je grote boodschappen gaat doen
Sanne hoe is het met jou?
Panter halloooo ben je er nog of loopt je ex weer te kloten
Ibi heb je een beetje kunnen slapen vannacht? Hoop dat jij je vandaag wat beter voelt
Mijn dochter is vandaag met vriend naar Amsterdam (alweer ja) en ze willen space muffins meenemen. Dus dan ben ik lekker haaai vanavond.
En ik dan?! Ik ben vergeten
Met mij alles ok hoor
Ik ben vandaag naar dokter geweest, spoedverwijzing naar neuroloog. Ik zie rare shit, en die tinnitus en mn handen die het begaven enzo. Nou , ergens hoop ik dat er iets is (niet al te erg) en dat ik dus eigenlijk helemaal niet gek ben. Maar dat ik gewoon iets lichamelijks heb.
Ibi wat lief een kaartje van choco!
Choco, je bent een schatje!
Sanne, wat naar van je werk . Ik duim voor je dat jij gewoon mag blijven! Ga je nog sporten?
Mikhaah, spacecake?! TOen mijn britse schoonma over was, heeft ze ook spacecake gegeten, was echt een drama, ze werd ziek en daarna kreeg ze een vreetkick en toen werd ze weer ziek . Doe voorzichtig
Moon, fijn dat je de boodschappen hebt.
Panter, hoop dat je je iets beter voelt
Chat, ben je nog aan het pannekoeken eten of was dat overdag? Hoop dat het leuk was/is.
Chat lekker pannenkoeken, maar het lekkerst vind ik ze zelf bakken. Hoe is het met je Chat
Choco je bent nu vast al onderweg , zal je missen
Moon mooi dat je wat fitter bent, moet ook wel als je grote boodschappen gaat doen
Sanne hoe is het met jou?
Panter halloooo ben je er nog of loopt je ex weer te kloten
Ibi heb je een beetje kunnen slapen vannacht? Hoop dat jij je vandaag wat beter voelt
Mijn dochter is vandaag met vriend naar Amsterdam (alweer ja) en ze willen space muffins meenemen. Dus dan ben ik lekker haaai vanavond.
En ik dan?! Ik ben vergeten
Met mij alles ok hoor
Ik ben vandaag naar dokter geweest, spoedverwijzing naar neuroloog. Ik zie rare shit, en die tinnitus en mn handen die het begaven enzo. Nou , ergens hoop ik dat er iets is (niet al te erg) en dat ik dus eigenlijk helemaal niet gek ben. Maar dat ik gewoon iets lichamelijks heb.
Ibi wat lief een kaartje van choco!
Choco, je bent een schatje!
Sanne, wat naar van je werk . Ik duim voor je dat jij gewoon mag blijven! Ga je nog sporten?
Mikhaah, spacecake?! TOen mijn britse schoonma over was, heeft ze ook spacecake gegeten, was echt een drama, ze werd ziek en daarna kreeg ze een vreetkick en toen werd ze weer ziek . Doe voorzichtig
Moon, fijn dat je de boodschappen hebt.
Panter, hoop dat je je iets beter voelt
Chat, ben je nog aan het pannekoeken eten of was dat overdag? Hoop dat het leuk was/is.
donderdag 9 juni 2011 om 19:24
Yellow, heftig hoor. Wanneer kun je bij de neuroloog terecht?
En wat moet je in de tussentijd doen om het leed te verzachten, zeg maar?
Ik ben nu bij ouders, hier gegeten.
Ik voel me wel goed en denk dat ik de stoute schoenen aantrek en naar vergadering ga van het VW. Volgens mij is X er niet.
Het gaat deze keer alleen over het weekend weg (waar ik dus wel heen wil). Ga er zelf ook geen andere onderwerpen bij slepen.
Weekend wil ik best nog ff helpen.
Misschien ben ik wat minder gespannen als ik ze allemaal weer even gewoon gezien heb.
En wat moet je in de tussentijd doen om het leed te verzachten, zeg maar?
Ik ben nu bij ouders, hier gegeten.
Ik voel me wel goed en denk dat ik de stoute schoenen aantrek en naar vergadering ga van het VW. Volgens mij is X er niet.
Het gaat deze keer alleen over het weekend weg (waar ik dus wel heen wil). Ga er zelf ook geen andere onderwerpen bij slepen.
Weekend wil ik best nog ff helpen.
Misschien ben ik wat minder gespannen als ik ze allemaal weer even gewoon gezien heb.
donderdag 9 juni 2011 om 19:40
donderdag 9 juni 2011 om 20:48
Yellow ben jou niet expres vergeten hoor sorry meissie
Volgens mij heeft mijn zus ook tinnitus en die heeft een gehoorapparaatje gekregen daarvoor. Die had last van oorsuizen, ik weet niet of dat hetzelfde is volgens mij ben ik aan het zeuren
Ik zal kalm aan doen met die space muffins yellow, ik wil ook niet ziek worden. Tis de bedoeling dat ik haaai word. Maar ze zijn nog niet terug
Zou mooi zijn he yellow als je lichamelijk iets had en niet geestelijk. Hoe vaak ik dat wel niet gewenst heb. Wanneer moet je naar de neuroloog?
Volgens mij heeft mijn zus ook tinnitus en die heeft een gehoorapparaatje gekregen daarvoor. Die had last van oorsuizen, ik weet niet of dat hetzelfde is volgens mij ben ik aan het zeuren
Ik zal kalm aan doen met die space muffins yellow, ik wil ook niet ziek worden. Tis de bedoeling dat ik haaai word. Maar ze zijn nog niet terug
Zou mooi zijn he yellow als je lichamelijk iets had en niet geestelijk. Hoe vaak ik dat wel niet gewenst heb. Wanneer moet je naar de neuroloog?
donderdag 9 juni 2011 om 20:50
Weet niet , het ziekenhuis belt mij als ik kan komen . dus ik wacht het af. Maar ik denk dat het waarschijnlijk een en gek en fysiek iets mankeren is
Nou ja komt goed. Nie sorry zeggen hoor, ik was aan het grappen gekkie
oorsuizen is idd een onderdeel van tinnitus, klopt. Ja ik wil ook wel zo'n apparaatje proberen misschien. Iig 's nachts denk ik. Heeft zij er veel baat bij gehad?
Ik ben erg benieuwd naar jouw posts later vanavond hahaha met je haaaaie kop
Nou ja komt goed. Nie sorry zeggen hoor, ik was aan het grappen gekkie
oorsuizen is idd een onderdeel van tinnitus, klopt. Ja ik wil ook wel zo'n apparaatje proberen misschien. Iig 's nachts denk ik. Heeft zij er veel baat bij gehad?
Ik ben erg benieuwd naar jouw posts later vanavond hahaha met je haaaaie kop
donderdag 9 juni 2011 om 21:03
Hahhaaha lol als ze niet vergeten het mee te nemen, afwachten
Ik weet ook wel dat je een grapje maakte gekkie
Mijn zus heeft hem er de hele dag in, dus niet nachts. S'nachts slaap je toch ook dan heeft zo'n apparaat toch geen zin?
Heb even op wiki gekeken maar dat tinnitus is niet mis. Heb jij erg last van oorsuizen?
Ik weet ook wel dat je een grapje maakte gekkie
Mijn zus heeft hem er de hele dag in, dus niet nachts. S'nachts slaap je toch ook dan heeft zo'n apparaat toch geen zin?
Heb even op wiki gekeken maar dat tinnitus is niet mis. Heb jij erg last van oorsuizen?
donderdag 9 juni 2011 om 21:15
quote:_yellowlove_ schreef op 09 juni 2011 @ 21:06:
Nee maar in slaap komen is ook heel moeilijk erdoor.
Ja ik heb en suizen en piepen. Het is een heel orkest ondertussen. Komt wel goed, ik krijg nu hulp, dat geeft al wat rust. (werd er op een gegeven moment beetje hysterisch van..)
Dat is erg irri, ik heb af en toe weleens oorsuizen. Als je het altijd hebt lijkt me niet prettig nee
Goed dat je naar de HA bent gegaan yellow en dat je nu verdere onderzoeken krijgt.
Nee maar in slaap komen is ook heel moeilijk erdoor.
Ja ik heb en suizen en piepen. Het is een heel orkest ondertussen. Komt wel goed, ik krijg nu hulp, dat geeft al wat rust. (werd er op een gegeven moment beetje hysterisch van..)
Dat is erg irri, ik heb af en toe weleens oorsuizen. Als je het altijd hebt lijkt me niet prettig nee
Goed dat je naar de HA bent gegaan yellow en dat je nu verdere onderzoeken krijgt.
donderdag 9 juni 2011 om 21:44
Ik heb er 5 jaar aan moeten wennen. Dus de 1e 5 jaar lagen de apparaten te verstaffen in de la. Ik heb begin dit jaar 2 nieuwe gekregen en die bevallen me beter. De KNO arts vroeg me wel of het bij mij in de familie zat omdat ik nog zo jong was (ik was toen 40) maar het zit niet in de familie. Mijn zus is niet doof he ze heeft het gehoorapparaatje voor haar suizen. En ze heeft er ook maar 1tje
Jezus ik verveel me, is geen ruk op de tv. De katten willen ook niet spelen. Hij begon te grommen toen ik hem oppakte. Die ouwe sjagerijn
Jezus ik verveel me, is geen ruk op de tv. De katten willen ook niet spelen. Hij begon te grommen toen ik hem oppakte. Die ouwe sjagerijn
donderdag 9 juni 2011 om 21:52
O daar heb ik ook wel eens over nagedacht om een mitrailleur mee te nemen en ze allemaal overhoop schieten
Kan me er wel wat bij voorstellen, ik kijk dat programma niet kan er niet tegen
Tis niet meer zo heel erg maar er is een tijd geweest dat ik er zelfs niet over kon praten. Maar het ligt nu wel achter mij maar heeft me wel gevormd
Kan me er wel wat bij voorstellen, ik kijk dat programma niet kan er niet tegen
Tis niet meer zo heel erg maar er is een tijd geweest dat ik er zelfs niet over kon praten. Maar het ligt nu wel achter mij maar heeft me wel gevormd