December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Hey Kidon

Klinkt super, zo'n winkel!!! Leuk dat je wat voor jezelf gaat beginnen! Hoe ga je dat dan doen met Dylan? Neem je die mee naar de winkel? Met Noof d'r arm gaat het best heel goed, moeten in feb. weer naar het ziekenhuis, dus dan horen we meer.

Nurse; succes vanmiddag bij de huisarts! Wat een heerlijke meiden heb je trouwens! Ik vind wel dat Yasmine steeds meer een eigen gezichtje krijgt. Ze lijkt nog wel op Rox, maar niet meer zo erg vind ik.

Ik was nog eigenlijk wel benieuwd naar het namen verhaal; ik dacht dat jullie een hele stoere naam zochten, grappig want ik vind Yasmine juist een hele lieve naam. Echt heel mooi!

En heb je een foto van het kaartje? (misschien op HM?)

Ik heb het vanmorgen alweer druk gehad, fysio, stad en op verjaardag. Nu ligt Noof er even in en ik ga ook lekker even op de bank

xx
Pffff, ik wilde eigenlijk van onderaf reageren, maar dan weet ik van sommige dingen niet eens waar het over gaat. Eerst maar even bij lezen dan........
Hallo, ben ik weer eventjes.

Kidon:

Hi meis! leuk dat je je eigen weer even meldt! Je mag altijd langkomen hoor!

Klinkt idd erg druk zo'n eigen zaak maar wel leuk lijkt me! En Dylan ook zo bezig met zijn kiezen? hier ook...

Mette:

Hoe was de fysio geweest?

En wij vinden dat Yasmine ook een heel ander toetje heeft dan Roxan, Yasmine gaat meer op dr papa lijken denken wij.

We waren idd op zoek naar een stoere naam, de letter Y maakt Yasmine ook wel wat stoerder dan een J qua schrijven, tjsa en de uitspraak, misschien niet zo'n stoere naam als Xara oid maar M. en ik vielen dr alletwee meteen voor...

*Ow, hoor Roxanne mopperen, ligt net in bed, even aankijken....*

Moet nog steeds bijlezen op HM maar het is zo veel volgens mij.... toch me eigen dr maar even aan wagen...

Nee, Yasmine begint nu ook, ga die eerst maar eens voeden en M. naar Roxanne sturen.

xx
Hey Nursie;

Ik bedoelde het niet aanvallend hoor, ik vind het een prachtige naam! Maar ik vroeg het me af..

Basu; hahaha, succes met teruglezen!

Hoe is het met jullie?

Marloes; hoe waren de kijkers vandaag?

Ik lag net op de bank, maar m'n hoofdpijn lijkt alleen maar erger te worden, ga nu op snor naar een paracetamol..
Meld, met met baby in mijn buik!

Gisterenavond opnieuw weer flink weeën, net toen we naar bed gingen, maar na een poosje houden die dan gewoon weer op...vermoeiend hoor! Eigenlijk wil ik de baby er gewoon NU uit, maar ja, Vents moeder komt volgende week pas, dus het zou echt veel praktischer zijn als ze er in ieder geval nog een week in blijft zitten natuurlijk. Denk dat ik zo toch nog wel even een tas voor Leah in ga pakken, mocht die onverwachts ergens gedumpt moeten worden. Als die voorweeën bezig zijn dan lijkt het écht alsof het begonnen is. Ik had die bij Leah echt helemaal niet.

Kidon, wat leeeuk dat je een kinderwinkel gaat beginnen! Veel succes ermee!

Nurse, sterkte bij de HA vanmiddag. Krijg je de Mirena of de ouderwetse koperspiraal? Ik wil zelf de koper, kan 10 jaar blijven zitten, haha!

Tinus, hij zal niet verhongeren hoor. Als Leah na drie keer proberen niets hoeft, dan haal ik het weg. Gebeurt zelden trouwens, dat wel.

Marloes, wat een afschuwelijk nieuws!

Indian, wat heerlijk dat je brusje al voelt schoppen, toch wel een geruststellend gevoel he!

En w.b. het hoofdstoten, dat doet ze niet expres, het is gewoon een heel actief kind, is aan het rollen, draaien en zelfs aan het slaapkruipen in haar bed en dan stoot ze zich dus regelmatig wakker. Vandaar dus dat we nu die bumper gaan proberen. We hebben nu opgerolde handdoeken aan beide uiteinden en dat werkt ook wel.

Nou, ik ga eens lunchen!
Oeee spannend Ainne!!!! Klote van die oefenweeen..

Ik had net iets raars gezien;

1 van de verloskundigen van mijn woonplaats, woont bij in de straat en heeft 2 maanden terug een kindje gekregen, en heeft een kindje van 2,5.

Fietst ze toch voorbij met de kleine in de babybjorn!!!!!!!!!

Nou ja, zeg! Zij zou toch beter moeten weten...
Ainne: Ik heb gelezen dat het heel normaal is bij een tweede zwangerschap dat je dan last hebt van oefenweeen. Maar het lijkt me niet echt fijn. Ben benieuwd hoe de tweede bevalling bevalt.

Mette: Raar is dat he. Aantal maanden geleden heb ik op 1 dag in Amsterdam wel drie mensen gezien die zo op de fiets gingen. Ik vond dat ook altijd heel raar om te zien maar had ook zoiets van die mensen denken daar gewoon niet bij na ofzo. Maar een verloskundige vind ik helemaal raar. Maar ik vind het ook stom dat een verloskundige gebruik maakt van een babybjorn want het is slecht voor je eigen rug en helemaal niet goed voor het kindje.

Het is trouwens niet verboden om je kind in de bjorn op de fiets te hebben. Zolang een kind nog niet in een fietsstoeltje kan zijn er nog geen regels voor. (Heb ik me laten vertellen)

En aan de andere kant begrijp ik het ook wel want het voelt gewoon veel logischer om je kind tegen je aan te hebben als het zo klein is dan in zo'n bakfietsding. Die maxi-cosi zit daar toch los in. Zo'n babymee ding of hoe het ook heet vind ik trouwens ook engig. Dus ik ben gewoon helemaal niet met de fiets gegaan voor maanden maar sommige mensen moeten wel en ik vind dus eigenlijk alle oplossingen niks.
Het is trouwens best een verhaal geworden over dat fietsen...

Tinus: Ik weet niet meer precies hoe het nou zat met jouw verhaal over het te weinig dweilen... Ik ben echt de slechtste poetser hier hoor. Ik ging gisteravond shoarma eten thuis en ik gooi dus vrolijk de broodjes in de oven en toen rook het toch wel heeeeeeeel vreemd en ik kijk zie ik een vergeten ovenschaal met inhoud staan met twee shoarmabroodjes erin. En het was niet van dit jaar! Ik was die hele ovenschaal vergeten. Maar ik heb m zo in de vuilnisbak gedaan. Wel weer een goede reden om weer eens langs te gaan bij de Ikea voor een nieuwe ovenschaal8-P
Nou dat ding zit dr in. Stelde niets voor dat plaatsen. Heb de mirena... Weet niet eens hoelang die mag blijven zitten (5jaar???) maar goed, is toch niet van toepassing, volgend jaar moet ie dr toch weer uit!

Yasmine net slapend overgelegd in de wagen en Roxanne slaapt nog.

M. ligt onder de zonnebank dus ik heb warempel wéér tijd voor jullie! haha!

HM ben ik nog niet geweest... misschien vanavond, ben dan alleen thuis met mn meiden, M. gaat naar een verjaardag waar in niet heen zoek

*ow, Roxanne wordt wakker zie ik op de babyfoon*

Even snel dan:

Mette:

Weet ik hoor meid dat je het niet aanvallend bedoelde Ik reageerde toch niet beledigd? Ben ik niet tenminste, snapte je vraag heel goed zelfs!

Wat raar van die vk... denkt blijkbaar niet goed na....

Yora:

Damn! das pas ranzig!

Moet nu echt gaan Roxanne vind het niet meer tof zo te horen.

Owja, die uitslag van Yasmine is idd gewoon onschuldige pasgeborenen acné... gelukkig maar. Heb wel katoenen sokjes aan dr handjes gedaan tegen het perongeluk krabben, ziet dr wel heel mooi uit nu hahaha!

Houdoe!

xx
ainne: ik lees af en toe met je mee omdat ik weet dat je ongeveer net zo ver zwanger bent als ik van de tweede. Ik heb ook veel oefen weeen en volgens mijn verloskundige is dat heel normaal bij een volgende zwangerschap, zegt het helemaal niks, kan het weken duren (vooral snachts) en hoort het erbij. Het maakt alleen straks het echte onsluiten wat makkelijker omdat het voorwerk al gedaan is.. tja, moet je ermee he, afwachten maar....

groetjes, arwen
Thanks guys. Gek eigenlijk, hier in de boeken lees ik wel van alles over die braxton hicks (volgens mij vertaalt dat dus als oefen-/voorweeën), maar heb nergens gelezen dat er dus verschil inzit tussen de eerste en tweede zwangerschap. Zal het maandag bij de volgende check eens aankaarten.

Hoe zat dat bij jou Nurse? Had jij er bij Yasmine ook zo'n last van?

Arwen, wanneer ben jij uitgerekend? Ik de 30ste, dus komt erg dichtbij. Ik zie behoorlijk op tegen de bevalling eerlijk gezegd, jij ook geloof ik he, wat ik me van een ander topic kan herinneren. Had nog gehoopt dat het kind in een stuit zou liggen, om dan een keizersnee te kunnen krijgen, haha, maar "helaas" is dit kind volkomen textbook! Ze ligt ook al helemaal ingedaald, en vaak gebeurt dat pas tijdens de bevalling bij een tweede, dus vandaar dat ik toch wel het vermoeden heb dat deze wat eerder komt (Leah was 4 dagen over tijd). Ik heb de 25ste in mijn hoofd...!

Yora, gaaatver!!!! Hahaha.

Zo, wij gaan om 8 uur naar bed vanavond, over een half uur dus, Vent heeft twee DVD's gehuurd, Knocked Up (hoe toepasselijk) en Sicko, en de DVD staat boven sinds vorige week, toen Leah ziek was en in bed TV mocht kijken (dat mag als je ziek bent).

Nu kijken wie van ons het langste wakker kan blijven!!
He meiden,

even gauw, kom later reageren want Tris is even helpen bij m'n zus (voor de nieuwe babykamer) en is hier de boel aan het slopen

xx
F5 voor update tabel..

heb verder (nog) niet terug gelezen. Zit nog met een handdoek op mn hoofd, dus dat ga ik eerst eens even afdoen.

Tot later.
Gucci, wat een gedoe het dat verhuizen, ben langzaam aan ook alvast maar aan het sorteren en doen...

Tinus, er is verteld dat die moeder geopereerd is en aanvankelijk goed opknapte, maar ineens achteruitging en dus is overleden.

Nou gign op het plein het verhaal dat ze een trombosebeen zou hebben gekregen, met als gevolg een longembolie (maar dat zijn de verhalen, dus weet het niet zeker)

Kidon, wat een leuke plannen! Stoer hoor een eigen zaak, het is dat je niet om de hoel woont, anders was ik even komen kijken als het af was.

Mette, balen van die hoofdpijn, is het snel minder geworden?

Zou het inderdaad ook nooit doen zo'n ukkie in de babybjorn!

Ainne, wat een gedoe zeg met die voorweeën, ik hoop dat het of snel doorzet of dat het toch nog even rustig blijft tot je schoonmoeder er is.

En, heb je de films nog afgekeken?

Nurse, lekker dat het plaatsten mee viel!

Gelukkig viel de uitslag van Yasmine ook mee!

Ik vrees dat de kijkers van donderdag ook weer niks worden:

Het was een 65+ stel (man was alleen gekomen) en had schoonzoon meegenomen die bouwkundige was. De man zelf was wel enthousiast alleeen de schoonzoon had de nodige opmerkingen over dat er toch wel het een en ander moest gebeuren. En eigenlijk vonden ze het toch wel groot....tja, je kunt toch op funda zien wat de afmetingen zijn....

Marloes
anoniem_43816 wijzigde dit bericht op 19-01-2008 11:43
Reden: kleurtje!
% gewijzigd
Marloes: Balen dat die kijkers ook niets worden. Ik zou alleen naar een huis gaan kijken als ik van te voren dacht dat het wel iets voor mij zou zijn. Als je op internet al ziet dat het erg groot is dan kun je beter thuisblijven.

Bij ons hangen de posters voor volgende week zaterdag nu op het raam en JP heeft er eentje geplastificeerd op zijn werk zodat die ook buiten op de balustrade kan hangen. Ik zit echt nu al in de zenuwen!

Kidon: Ja, Marloes' reactie was ook de mijne: jammer dat je zover woont want ik ben erg nieuwsgierig naar je winkel. Onwijs leuk lijkt me om zoiets op te zetten!!

Ainne: En? Nog vroeg in slaap gevallen?

Yora: Bah, dat is inderdaad wel heeeel vies, haha!

Nurse: Hoe ging het plaatsen van het spiraaltje? Deed het geen zeer?

Ik vind Yasmine inderdaad ook een lieve naam, niet echt stoer. Maar wel een hele mooie naam. Zo'n naam had ik ook kunnen kiezen.

Ik vrees met grote vrezen dat bij ons nu ook het tijdperk van weinig eten is aangebroken. Manuel heeft wel eerder een tijdje weinig gegeten en toen heb ik de middagfles uit zijn eetschema gehaald. Daarna ging het weer prima. Maar nu heeft hij al twee avonden weinig of niks gegeten. Gisteravond at hij alleen zijn kipburger (ja logisch da's ook het lekkerste!) en zijn worteltjes liet hij liggen. Hij stopte ze wel in zijn mond maar hij spuugde het gewoon weer uit!! Omdat hij nu op het kdv ook 's middags een schaaltje yoghurt krijgt, wilde ik hem geen toetje geven. Hij heeft wel een beetje melk op voor het slapengaan. Ik baal wel, omdat hij ook al moeilijk fruit eet (behalve bananen).

Wat ook zo rot is: Ik vermoed dat het kwam omdat hij honger had, maar hij is vannacht wel 3x wakker geweest! Kan natuurlijk ook door de harde wind komen, maar de laatste tijd wordt hij nooit meer ergens wakker van. Ben best moe dus...

Verder: Iemand nog een leuk idee voor een verjaardagskadootje voor mijn schoonmoeder? We moeten straks even wat gaan kopen, maar ik heb echt geen idee. Het is echt zo iemand zonder hobbies of interesses. Als iemand wat weet is de tip erg welkom!
He Tinus, ik heb ook zo'n schoonmoeder zonder hobby's ed.

Ik heb haar toen een halfjaarabonnement op het blad Ook gegeven. Is een blad voor Opa's en Oma's. Niet duur en ze vond het erg leuk.

Ook is na het half jaar het abonnement klaar, je hoeft m dus niet apart nog op te zeggen.

Anders een leuk koffie/thee pakket met lekkere dingen erin, van een speciaalzaak.

Of een bon van een lekker restaurant.

Zoiets?

Tris heeft brochures gehaald van een nieuw plan bij ons in de buurt, gaan even kijken of het wat is. Uitbouwen blijkt niet echt heel zinvol te zijn.. Dan halen we het niet meer uit het huis zeg maar. Dus nu kijken of we misschien gaan verhuizen.

Ga gauw even kijken, anders begint ie weer te mopperen op mij geforum
Hi!

Even snel want ik denk dat Dylan zo wakker gaat worden. Vanavond vlieg ik naar Valencia voor de beurs. Dat zal dan de eerste keer zijn dat ik een nacht zonder Dylan ben, he bah, ik krijg een maagdraaiing nu ik dat zo opschrijf.

Maar goed moet het toch een keer gaan doen.

Mette, even op jou vraag hoe ik dat met Dylan ga doen, ik ga alleen de ochtenden staan, 3 dagen is mijn moeder dan met hem en twee dagen gaat hij dan naar een creche (ben ik nu aan het zoeken) We hebben hier natuurlijk siesta dus voor de avonden zet ik iemand in de winkel.

En ze kunnen me altijd bereiken als er vragen zijn natuurlijk.

Marloes en Tinus wat lief dat jullie dan wel langs zouden willen komen. Ik zal hier zoveel mogelijk foto's gaan plaatsen van hoe het wordt en van de opening enzo.En wie weet dan toch de volgende meeting maar op Ibiza?? Niet verkeerd toch?!

Ik vind het ook heel leuk om een kinderzaak te gaan beginnen, zeker omdat hier nog niet iets leuks en trendy's is voor kinderen.

Nou meiden wilde me alleen even snel melden maar ga nu een hotel boeken en nog wat nummers opschrijven die ik mee moet nemen en dan............

pfffffff heb het wel een beetje benauwd hoor!

Duimen jullie voor me dat ik de eerste nacht doorkom zonder mijn ventje??

XXXX
Oh en Yora.... Zoeits goors heb ik nog nooit gelezen of gehoord, het is al de 19e van januari!! Niet van dit jaar????????

OMG!!!!!

Hahhahahahahhahaha
@ Kidon, wat leuk dat je een eigen kinderzaak gaat opzetten! Daar gaat veel tijd inzitten lijkt me, maar wel heel leuk om mee bezig te zijn! Is er veel concurrentie op Ibiza of valt dat mee? Wat spannend zeg, je eerste nachtje zonder Dylan. Ik duim voor je dat het mee gaat vallen!

@ Ainne, kan me voorstellen dat die voorweeen knap vermoeiend zijn. Vooral omdat ze vaak op het moment komen dat je wil gaan slapen... Hoop dat ze snel overgaan in het echte werk! Als het je lukt, ga je dan nog wel aan ons vertellen dat het begonnen is?

@ Mette, dat is inderdaad raar van die vk. Ik zou het zelf dus absoluut niet doen, maar iedereen is daar weer anders in natuurlijk. Wanneer moeten jullie ook alweer met Nova naar Leiden? En wat gaan ze dan precies doen qua onderzoeken?

@ Yora, wat een ranzig verhaal hahahaha Had verwacht dat ik de slechtste poetser hier zou zijn, maar die actie van jou spant toch de kroon Sinds een paar weken ben ik juist weer wat meer aan het schoonmaken trouwens, voelt een beetje als nesteldrang. Als het hier een beetje rommelig is dan kan ik me al irriteren... erg he?

@ Nurse, wat fijn dat het plaatsen meeviel! Maar ben je nu alweer ongesteld geworden dan? Zo'n spiraaltje wordt toch geplaatst tijdens de menstruatie of heb ik dat helemaal fout? Jullie zitten toch nog wel te denken aan een derde?? Leuk leuk leuk!

@ Ainne, klinkt heerlijk jullie avondje! Lekker vroeg op bed en samen filmpjes kijken... Wie heeft het het langst volgehouden?

@ Marloes, jammer dat het weer niets is geworden met de kijkers. Hoop dat jullie het snel kwijt zijn! Dat geldt ook voor Tinus trouwens!

@ Tinus, wat vervelend dat Manuel nu weer een aantal keren wakker is geworden 's nachts! Heeft hij altijd al moeilijk fruit gegeten of is dat echt iets van de laatste tijd? Hier is het tijdperk van lastig eten nog niet aangebroken gelukkig. Maar Stijn krijgt sowieso nog een fles van 210 voor het slapen gaan. En daar slaapt ie meestal wel op door. Kan je helaas niet helpen dus. Ik heb mijn moeder ook een halfjaarabonnement gegeven op dat blad. Helaas wordt daar weinig in gelezen, maar dat ligt aan mijn moeder en niet aan dat blad.

Hier weinig nieuws, Stijn was vanmorgen alleen al om half zeven wakker Maar gelukkig was het niet mijn beurt om er vroeg uit te gaan We hebben hem eerst nog even lekker bij ons in bed genomen, maar van slapen komt er dan echt niets meer dus is René maar met hem naar beneden gegaan. Maar ik heb nog heerlijk geslapen tot na het middag uur

Heel veel liefs
Melderdemeld, maar verder niets interessants te melden!

Enne, don't worry hoor, heb Gucci's sms nog wel van de vorige keer, dus mócht er iets aan het gebeuren zijn, dan horen jullie het gauw genoeg!

Jaaaaaaaaaaa Ainne heeft me met Leah toen ook gesmst, no probs!!!

@Tinus

G moes bellen als ie in NL is, dus ben benieuwd. Huisje maak ik me niet zo druk om eigenlijk. EErst maar snel sparen voor spulletjes enzo!

Mn moeder maakt de afspraak voor t KDV, t intakegesprek enzo, wat ik zo zag op de site heel erg leuk.

Melinda word nu al 2talig opgevoed. Mss dat als we dalijk in NL wonen we thuis spaans spreken onder ons 3en. Anders raakt ze dat mss wel kwijt als G strax ook NLs spreekt.

@Kidon

dikke voor je 1e nachtje zonder je ventje.

Gaaf zeg dat je een eigen kinderzaak gaat opzetten. en ja heeeeeel graag fotos plaatsen.

G vind het heerlijk in NL, die zal der niet veel moeite mee hebben om te wennen denk ik zo.

@Mette

ook al de verhuiskriebels??? volgens mij werkt dat ook al zo aanstekelijk

Hoe gaat t nu met je?

@Indian

heerlijk uitgeslapen?

ik heb nu ook de drang als t n rommel is om gelijk op te ruimen en ik ben niet es zwanger

*** zwaait naar Basu ***

@Yora

gatver!!!! ik d8 dat ik al een slechte poetster was..hihihihihi....

@Tinus

wat heb je uiteindelijk gekocht?

@Nurse

deed t plaatsen echt geen pijn?? ik ga toch maar weer aan de pil, heb gegoogled op t plaatsen van n spiraaltje maar nee, laat maar

@Iedereen

n dikke

Melinda is vanmiddag bij der Opa van de trap gevallen

Gelukkig heeft ze er nix aan over gehouden, alleen n bult op der voorhoofd en van de schrik. Maar damn wat waren we geschrokken en voel ik me slecht dat ik t niet gezien had dat ze de trap was opgegaan bah voel me n slechte moeder.......

Ze heeft nu t tekenen op papier ontdekt echt heel grappig. Dansen vind ze ook heel erg leuk net als zingen. zo

Aankomende dinsdag naar de kinderarts, es kijken hoeveel ze nu weegt en hoe groot ze is en weer prikjes.

Zijn nog steeds niet verder gegaan met uitzoeken enzo echt erg maar goed we hebben nog 1 week, hihihihihi

Liefs

GUCCi

HI!

Mette: Hee wat leuk zeg dat je gaat kijken bij dat project. Hoe was het? Kun je wat meer vertellen, over wat voor huizen het zijn en wanneer er gebouwd gaat worden enzo? Is dat trouwens die nieuwbouwwijk waar we het over gehad hadden toen ik in Enkhuizen was? Weet niet of het je kan herinneren, maar het lag aan een rechte weg waar JP en ik iedere dag langskwamen als we naar Hoorn reden.

Thanks voor de tips! Dat blad Ook ken ik wel ja, maar ik twijfel of ze daar al aan toe is. Ze is namelijk pas 44 en ze voelt zich nog lang geen oude oma, haha! Ze is JP's stiefmoeder dus ook geen officiële oma nog. Ik denk dat ze daardoor ook minder betrokken is dat ze zo'n tijdschrift leuk zou vinden. Het idee voor een tijdschriftenabbonnement is wel een hele goeie trouwens, die ga ik onthouden!

Ik ben wel even gaan shoppen en heb nu een taarten-kookboek gekocht voor haar. Ik hoop maar dat ze het leuk vindt. Ze is geen keukenprinses, maar met de vele verjaardagen bij hun in het gezin (grote familie) is ze vaak wel druk met taarten maken.

Ik heb ook voor 20 euro supergave laarzen gescored!! Ben helemaal BLIJ!! Ze waren mega-afgeprijsd, jippie!

Gucci: Is G al een beetje NL aan het leren nu? Lukt het al? Lijkt me zo grappig als een buitenlands iemand ineens NL gaat leren. MIjn collega had een vriendin uit SIngapore en die maakte altijd van die grappige fouten, zoals: mijn tenen zijn diepgevroren ipv stijfbevroren.

Kidon: Ja leuk man!! Volgens mij is dat zo'n beetje iedereens droom wel om een eigen zaak te hebben. Lijkt me zooo leuk!! MIjn schoonzusje had een tijdje een kledingzaak, maar helaas had ze totaal geen ervaring of zakelijk instinct dus dat is vrij snel mis gegaan. Ik vond dat toen zooo zonde!

Indian Rose: Wat heerlijk dat René eruit was gegaan vanmorgen en jij heel lang mocht uitslapen!! Dat was bij ons ook de bedoeling, maar Manu was zo vaak wakker geweest dat we er allebei een paar keer uit waren gegaan. Ik was om 6.30 opgestaan om de fles te maken, JP had de fles gegeven in bed en ik hoopte dat hij Manu zou aankleden en zou opstaan maar hij was zelf te moe dus hij liet Manu nog even tussenin slapen bij ons. Meestal lukt dat niet meer maar door dat gespook was meneertje zelf ook nog doodmoe. Klinkt gezellig, maar ik lag compleet klem en allebei de heren lagen flink te snurken hoewel ik klaarwakker was en met pijn in mijn schouder probeerde een slaaphouding te vinden... zucht... en morgenochtend is het Jp's beurt om uit te slapen. Tis niet eerlijk!!

Dat moeilijk fruit eten is meer van de laatste maanden. Van de zomer at hij ook meloen en mango, maar het ging nooit van harte. Toen ik stukjes ging geven spuugde hij alles uit behalve de bananen.

Daarnet ging het eten wel goed, maar we hebben even een andere tactiek uitgeprobeerd. Ik was nog eten aan het koken en JP ging Manu vast eten geven. Manu roerde met zijn eigen vorkje in zijn bord terwijl JP hem voerde. Blijkbaar moeten we gewoon meer geduld opbrengen, maar soms is dat echt moeilijk. Na een lange dag hard werken ook nog dat geklier aan tafel is soms echt irritant!

We willen nu een paar dagen proberen om hem zijn eten al eerder te geven, en dan gewoon wat meer tijd nemen. Als we zelf ook willen eten dan wordt het gewoon drama.

Ainne: Oke dus we wachten op een berichtje van Gucci!! Haha, goed dat je dat nr hebt bewaard! De meesten van ons hebben hun mobiele nrs op HM gezet, trouwens. Ben benieuwd of je gelijk hebt met de 25e!
Gucci dikke knuffel voor jou! Is niet leuk maar zal ieder van ons weleens overkomen vrees ik.

Marloes jeetje balen dat je huis dus nog niet verkocht is. Bbrrr krijg een beetje kriebels van dat verhaal over die moeder. Dan moet je echt "pech" hebben als het zo loopt volgens mij, meestal is het toch niet dodelijk. Maar misschien speelden er nog andere dingen mee ook.

Zo en nu ga ik echt ff slapen. Manlief is ziekjes, hield de afgelopen dagen weinig binnen, hopelijk voelt hij zich morgen weer beter.
Mainecoon, ik dacht dat ik de enige was die laat op was (kom net uit m'n werk...). Beterschap voor man.

Tinus, deze leeftijd is er helaas wel berucht om dat kinderen opeens van alles niet meer lusten. Ze gaan zowiezo vaak minder eten. Mijn schoonmoeder is de 25e jarig en die geven we een bon voor de schoonheidsspecialiste (maar zij past ook vaak op de kinderen).

Gucci, Ik heb Joris ook al eens een keertje van halverwege de trap moeten plukken (Thijmen had stilletjes de deur open gedaan). En nu klimt ie steeds op de trip-trap van Thijmen, moet ik 'm daar steeds van af plukken.......

Ainne, spannend weer hoor! Ik kom elke dag even kijken of je nieuwe spruit er is. Hmmm, meer voorweeën bij een tweede.....ik kan me het eigenlijk niet meer herinneren (raar eigenlijk dat je alles zo snel weer vergeet).

Indian, héééééérlijk, uitslapen tot na het middaguur! Ik mag morgen uitslapen...(maar tot na het middaguur red ik denk ik niet hoor. Ben dan ook niet zwanger.... )

Kidon, succes met je eerste nachtje zonder je (kleine) mannetje. En de volgende meeting bij jou? Ik ben voor!!! (Maar dan eerst maar even de financiën op orde )

Marloes, heftig van die moeder zeg! Dan komt het wel heel dichtbij. Jammer van die kijkers. Het lijkt me zo spannend om je huis te verkopen.

Nurse, gefeliciteerd met je spiraal

Yora, je hebt gewonnen!!

Pffffff, ik denk dat ik maar naar bed ga......later....
Tinus, spannend hoor van de opendag!

Balen dat het eten ineens zo moeilijk gaat...ik hoop dat de nieuwe techniek helpt!

Hoe is het vannacht met slapen gegaan? ik hoop beter, zou wel balen zijn als hij nou weer steeds zo veel wakker gaat worden...

Is het kookboek goedgekeurd?

kijk, dat is nog eens leuk laarzen shoppen!

Mette, leuk zeg ook al verhuiskriebels!

Kidon, is het allemaal goed gegaan?

Indian Rose, lekker he zo'n uitslaap beurt!

Gucci, jeetje wat zal je geschrokken zijn! Gelukkig viel het mee!

Amber is ook stedss meer aan het klimmen, dan staat ze weer op een krukje of op het plankje van de kinderstoel (aan de buitenkant) Het is echt opletten nu....

Maincoon, tja het precieze verhaal weet ik inderdaad niet...

Is je mannetje al weer een beetje opgeknapt?

Basu, tja het kwam bij mij erg hard aan van die moeder.

Teneerste omdat ik nu zelf kids heb in die leeftijd, maar ook omdat ik zelf mijn moeder onverwacht verloren ben toen ik 10 was...Ik heb echt met een flinke brok in mijn keel gestaan in die klas...en thuis ook nnog wel even een traantje gelaten.

Gisteren hebben we een eettafel en nieuw bed en bureau voor Justin gekocht voor in het nieuwe huis!!

Vanmiddag naar de verjaardag van mijn neefje!

Marloes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven