Goede dag, slechte dag .. Deel 3

21-05-2011 11:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder!
ach vind ik juist wel grappig hoor yellow. Soms kan ik dan toch een beetje glimlachen ondanks alle ellende
Ik was even douchen, kijk ik heb dit gekocht, john frieda met keratine erin.

Er zit keratine in, dat mijn haar door en door moet voeden en alles levend en weelderig maken. Ik ben benieuwd, het voelt wel lekker zacht, maar het is nog heel erg nat,dus morgen maar kijken hoe ik eruit zie

Wat ben je nu aan het doen Iebs? Is dat programma nog op van die verzamelaars?
nee zit nu ASTWT te kijken. Buren hebben een groot feest dus enorme herrie helaas.

Ben benieuwd of het werkt op je haar laat je het weten?
Ja is goed

Waarom hebben buren feest?

Zie nu pas je andere post, ik vind x factor niet per se heel boeiend, ik gun het die mensen allemaal niet, IK moet winnen hahahah
haha moet je je wel opgeven he yellow!

Buurjongen is 8 geworden en dat vieren ze nogal groots en luids. Hij had wel gevraagd of ik langs wilde komen maar ben niet echt in een feeststemming
Hij is 8 en nog steeds op

Wel lief dat hij het gevraagd had, maar kan me wel voorstellen dat je er geen zin in had.

Opkikkertje, mijn zangkunsten

http://vocaroo.com/?media=v74rd03ZG9Xm1iAKw

nou ik denk idd. wel dat hij nog op is want in die herrie kan die niet slapen. Hoewel ik zit nu te denken hij woont bij zijn vader en in de weekenden is hij bij zijn moeder. Zou zomaar kunnen dat buurman en vrienden feest aan het vieren zijn terwijl het feestvarken ergens anders is. Word in ieder geval geen kindermuziek gedraaid.

ow ik ga luisteren!
haha dat bedoel ik je maakt me aan het lachen blijven oefenen yellow blijven oefenen!
http://vocaroo.com/?media=vMx3aiLhnPg7MzdVF

nog zo'n juweeltje
ik neem aan dat die mensen dit express doen ik bedoel zo slecht kan je toch niet van nature zingen of wel dan?
Dat ben ik he hahahahha

Nee dit was idd expres vals hahaha
ow ben jij het echt? Nou meid ik heb je beter horen zingen gelukkig en als je mee gaat doen aan een tv show zou ik maar beter je best gaan doen
Doe jij ook even een deuntje zingen iebs. Ik wacht vol spanning

www.vocaroo.com
haha ga kijken of het me lukt ik ben niet zo'n technisch wonder. en kan ook niet zingen
ow moet lukken ff kijken welk nummer dan hoor
zal ik klein klein kleutertje doen?
http://vocaroo.com/?media=vWqk8tje61eEvVHPY
haha dit is echt grappig!!!
he yellow waar blijf je nou>?
Hier ben ik!nu luisteren
Niemand kon zien! We hadden pret voor tien!

Ibi, ik zeg talentje. Jij en ik volgend jaar, een duo bij x factor?!
ja dat moeten we wel gaan winnen he?
Je kunt wel toon houden trouwens.

Ik had het heel erg verwacht hahaha. Je zou zangles moeten nemen, kun je best nog wat van maken hoor!
haha toon houden bij een kinderliedje. Dat kan toch iedereen?

Moet wel eerlijk toegeven dat ik binnen de familie de "zangstem" heb wat overigens meer over het zangtalent van mijn familieleden zegt dan over die van mij maar ach
meelezers en meeluisteraars geef uw mening! Mooi moment om op te biechten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven