Goede dag, slechte dag .. Deel 3
zaterdag 11 juni 2011 om 23:42
Ik denk dat mensen gewoon niet durven, het is ook best eng natuurlijk . Je kunt beter helemaal niet kunnen zingen, dan is het leuk, maar als je een beetje kunt zingen lijkt het misschien net alsof je zelf denkt dat je goed bezig bent? zoiets?
Maar goed, Sanne gaat zingen, i kben benieuwd
Chat, jammer dat jij kinderne hebt, anders had je een baantje kunnen krijgen bij een welgestelde heer
Zorgzame dochter gezocht door kwetsbare oudere man (bemidd.)
Maar goed, Sanne gaat zingen, i kben benieuwd
Chat, jammer dat jij kinderne hebt, anders had je een baantje kunnen krijgen bij een welgestelde heer
Zorgzame dochter gezocht door kwetsbare oudere man (bemidd.)
zaterdag 11 juni 2011 om 23:46
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 11 juni 2011 @ 23:40:
ow en chat! hoe is jouw dag geweest?
Mijn dag was gewoon rustig. Vent moest weg vandaag dus ik heb me zelf moeten vermaken. Daar ben ik goed in hoor. Beetje gewinkeld, met de hond naar buiten.
Ben in een mooi boek bezig. EFT (emotional freedom techniques) Liijkt me interessant. Door op je meridianen te kloppen kun je de negatieve blokkades opheffen. Ik heb dus verder heel de dag zitten kloppen
Het is een nog redelijk nieuwe methode en veel psychologen gebruiken deze techniek ook. Hier een beschrijving.
Jij had een fijne dag Ieb met je family..fijn hoor. Daar moet je het van hebben. De fijne momenten moet je koesteren.
ow en chat! hoe is jouw dag geweest?
Mijn dag was gewoon rustig. Vent moest weg vandaag dus ik heb me zelf moeten vermaken. Daar ben ik goed in hoor. Beetje gewinkeld, met de hond naar buiten.
Ben in een mooi boek bezig. EFT (emotional freedom techniques) Liijkt me interessant. Door op je meridianen te kloppen kun je de negatieve blokkades opheffen. Ik heb dus verder heel de dag zitten kloppen
Het is een nog redelijk nieuwe methode en veel psychologen gebruiken deze techniek ook. Hier een beschrijving.
Jij had een fijne dag Ieb met je family..fijn hoor. Daar moet je het van hebben. De fijne momenten moet je koesteren.
zaterdag 11 juni 2011 om 23:58
Nee hoor, dat was echt een heel raar boek. Heb het in de winkel ingezien, maar snapte er geen hol van. Raar gedoe, iets om volkomen van in de war te raken.
Dit is gewoon een zelfhulpboek. Technieken om je te relaxen.
Yellow, ik heb gereageerd op die functie van meneer.
Jemig Sanne, wat kunnen dingen uit het verleden je toch blijven achtervolgen. Ik zou zeggen...wegkloppen.. Daar schijnt het ook goed voor te zijn. Maar ik ben nog maar op de helft van het boek. Kan er nog niet veel over zeggen.
Dit is gewoon een zelfhulpboek. Technieken om je te relaxen.
Yellow, ik heb gereageerd op die functie van meneer.
Jemig Sanne, wat kunnen dingen uit het verleden je toch blijven achtervolgen. Ik zou zeggen...wegkloppen.. Daar schijnt het ook goed voor te zijn. Maar ik ben nog maar op de helft van het boek. Kan er nog niet veel over zeggen.