Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:Vleermuis28 schreef op 19 januari 2008 @ 22:39:

Volgens mij doen Xan en Prinses niets anders dan de hele dag bekvechten over wie er nou gelijk heeft...dat zijn vaak de leukste relaties Vleermuis
zo, na bijna n jaar manloos door t leven te gaan kan ik me nu wel es vertonen op t singles-topic....

eerst t gebruikelijke lijstje maar es dan:

- Leeftijd? ergens in de dertig

- Hoe lang al single? volgende week n jaar precies

- Langste relatie ? 18 jaar

- Kortste relatie? euh....geen idee

- Regio? bovenin t land

- Aan het daten? helaas niet

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) shame shame....10!

- Sterrenbeeld ? vissen

- Kinderen of kinderwens ? heb dr genoeg

- Hobby's (speciaal voor Q) pjoeteren

zo, wanna know more? just ask!
Sun, ik ben hier!!!!

Ik weet dat je in het Noorden woont, maar weet niet welke stad. Of wil je dat liever hier niet vertellen? Saai dat je vriendinnen afhaken, zijn ze niet meer single? Ik ben meestal een van het doorgaan, maar ik heb dan ook redelijk wat vrijgezelle vriend(inn)en en doen dan gezellig mee!

Ik heb een weekendje voetbal en bier geloof ik, wel gezellig. Gisteren met een vriendinnetje ' eventjes' de stad in geweest. We zouden even poolen en rustig barhangen. Maar toen bleek dat er een vriend van ons in onze stamkroeg zou zijn en ook die Leuke Kerel, waar ik laatst over verteld (maar ik vertel over meerdere kerels, haha). Leuke Kerel gaat me morgen bellen hebben we afgesproken. Ben benieuwd! Heb gisteren enorm lopen flirten met allerlei mannen, voelde me helemaal leuk en gewild. Goed gevoel! Was alleen wel weer erg laat thuis en om 3 uur vanmiddag stond er een vriendinnetje op de stoep om naar haar vriendjes voetbal wedstrijd te kijken en een derde helft te doen. Ben net thuis van vriendinnetje. Was heerlijk gezellig.

Morgenmiddag voetbal kijken in de kroeg. Ga dus zo maar eens slapen, want alle huishoudelijke taken moeten nog uitgevoerd worden, maar ik ben daar nu echt te gaar voor.

Vleer, ik vind het heel leuk vooor je dat jij het zo goed kan vinden met de tweedehands date! Zoals jij hem beschrijft, met zn no-nonsense instelling, zo kwam ie bij mij ook over! Ik ben blij voor je!

Prinses en Xan hebben dus een lekker weekend, gezellig.

HM, ook lekker tot over dr oren verliefd.

Puck, zoals Vleer zegt; geef de date nog een kans, misschien blijkt ie wel heel leuk te zijn.

Alle nieuwelingen, welkom, het wordt hier nog gezellig druk!
O heerlijk Pop, je helemaal leuk en gewild voelen En spannend dat je gebeld gaat worden!

Ja Mamalief (en welkom), ik heb een vraag: waarom schaam je je voor je relatiewens? Is toch helemaal niet erg?

O o o ik heb alweer een RP-meneer gemaild die heel creatief zijn mailadres doorgaf... Sinds een paar dagen heb ik m'n foto's openbaar en ik merk dat je dan ineens veel meer reacties krijgt. 99% ervan kun je meteen wegkieperen, maar soms zit er iets interessants tussen en en en... Ik kan er niet mee omgaan :( Ik ben een keihard onderdeel van deze consumptiemaatschappij!
nee is niet erg maar t klinkt wat wanhopig misschien, vandaar....

en dat RP gedoe, ja, t is soms moeilijk kiezen uit wat je allemaal op je schermpje krijgt he?

ik heb dr n tijdje opgestaan maar nu niet meer, d8 dat ik de eerste de beste had maar dat laak na zo'n 2,5 maand toch niet echt de beste, toen geen zin meer in om me weer in te schrijven en geld te betalen terwijl hier in d ebuurt vast ook hele leuke mannen rondlopen...zomaar in t wild...lol
Ja, het wild is toch de leukste plek om te eh... jagen?
Sun: balen he vriendinnen die afhaken. Heb ik ook. Zou bv gisteren met een vriendin gaan stappen, belt ze af want ze moest naar haar schounouders. Vind ik echt belachelijk, hallo je had een afspraak met mij!!!

Prinses: klinkt als een gezellig dagje; vooral het bekvechten de hele dag, heerlijk..

Puck: leuk dat je date een succes was. Geeft toch niet dat je niet meteen gaat zoenen. Zou hem in ieder geval niet meteen afschrijven. Hoe lang heb je al een profiel op RP? Ik zit er ook aan te denken, maar vind het stiekem ook een beetje eng. Krijg je niet veel 'rare' reacties of valt dat mee?

pop: klinkt als een leuk weekendje. Lekker een avondje flirten is prima voor je zelfvertrouwen.

Mamalief: welkom. Je hoeft je echt niet te schamen hoor voor je relatiewens. Ik zit er stiekem soms ook om te springen. Het is gewoon dat je weet hoe fijn een relatie kan zijn. Maar soms vind ik het ook heerlijk om lekker met niemand rekening te hoeven houden. Vooral in de supermarkt. Pak ik alleen de dingen die ik lekker vind.En ik kan zappen zoveel ik wil zonder dat iemand zit te zeiken. Ja je moet het ook van de positieve kant bekijken...
Hoi Glendoria, goeiemorgen iedereen,

Ja is op zich prima, niet zoenen. Maar iemand niet zo zoenbaar vinden maakt me alweer aan het twijfelen. Tja, ik ben nu eenmaal een ingewikkeld geval op dit gebied.

De rare reacties vallen val mee, ligt er ook erg aan hoe je je profiel aanmaakt, en wat voor foto je erop zet. Daarmee kun je al een beetje 'selecteren', al heb je altijd types die volgens mij reageren op alles wat losloopt. Vooral in het noorden, waar de spoeling wat dunner is Het is best heel leuk allemaal, maar ik word er ook een beetje onrustig van soms - of dat maak ik mezelf.

Je kunt 't altijd eens proberen, toch?
quote:hans66 schreef op 18 januari 2008 @ 21:39:

Hm, dat lijkt me lekker, zalm, spinazie, lasagne. Ik begin nl. te watertanden bij lekkere berichten als het jouwe, PrinsesOpDeErwt.

Receptje hebben Hans? Xan was onder de indruk van deze Culinaire Uitspattingen, dus wie weet valt er nog een leuke vrouw mee te veroveren

Goedemorgen allemaal trouwens... eens even rustig bijlezen/bijposten zonder Xan in de buurt

Welkom Glendoria (of had ik dat nou al gezegd... beetje warrig in't hoofd haha). Leuk dat je er bent.
Peas on earth!
quote:Festen schreef op 19 januari 2008 @ 22:38:

Hier een stille meelezerT, maar wat leuk hoe je dit beschrijft Prinses, en nog leuker is de relatie met jou en Xander, heel veel geluk mensjes en nog vele leuke uitjes waaronder natuurlijk de Ikea

Heej Festen, wat leuk dat je je berichtje even hier plaatst, das aardig . Dankjewel, enne... ik vrees dat er nog wel wat Ikea-uitjes komen. Hoewel Xan een heleboel pagina's geleden meldde de Ikea eigenlijk maar niets te vinden, is ie inmiddels een heleboel Daimsnoepjes en een Ikea-lamp rijker .

quote:Vleermuis28 schreef op 19 januari 2008 @ 22:39:

*vleer zou MM in de kroeg ook gewoon voorbij gelopen zijn , maar kreeg op sodemieter hier dat ze t een kans moet geven * tnx prinses ;)

Graag gedaan Vleertje.... ben blij dat de tip 'zoenen met je ogen dicht' en het streng toespreken (ook door Xan) geholpen heeft, want RPMM klinkt als een man die ervoor gaat en die jou nou eens niet in het ongewisse laat, waardoor jij je dan weer het hoofd op hol laat brengen! Leuk voor je!

quote:Volgens mij doen Xan en Prinses niets anders dan de hele dag bekvechten over wie er nou gelijk heeft...

EUH.....

Inderdaad.... en Prinses en Xan worden daar soms best moe van, maar zoals Festen zegt:

quote:Festen schreef op 19 januari 2008 @ 22:42:

dat zijn vaak de leukste relaties Vleermuis
Peas on earth!
Oh, en welkom Mamalief
Peas on earth!
Goedemorgen

Welkom Mamalief... meid geniet van je jonge jaren !! Die relatie komt wel , geniet maar lekker van t uitgaan feesssies en doe lekker gek , (oke niet alles doen wat god heeft verboden) Maar geniet.. wilde dat ik nog 18 was..Heerlijke tijd..

Pop: idd no nonsens instelling heeft ie zeker.. Is wel geod voor mij ik heb altijd wel veel nonsens dus een no nonsens type past wel bij mij denk ik.

Sun: t idee om eens met de noordelingen uit te gaan is helemaal niet zon gek idee dus..

MM heeft nog wat vrijgezelle militaire vrienden die ook rond zijn leeftijd zijn (32).. misschein moet ik MM en zijn vreinden maar uitnodigen omook ff langs tekomen als wij noordelingen gaan stappen ;)
Vleers mama heeft suikerbrood gehaald en vleer is daar dol op
goedemorgen!

zit erg te twijfelen of ik nou zal gaan sporten.

op kameropruimen en voor school bezig gaan. Wat nodig is.

maar sporten is leuker om te doen.

Gaat eerst bijlezen! misschien weet ik daarna wat ik erna ga doen
o zo lekker suikerbrood. eet ik altijd als ik bij me nicht logeer...
Hey Daantjuh. ik zou lekker gaan sporten als ik jou was. Krijg je lekker energie van voor de rest van de dag. Ik ben ook net terug van een uurtje mezelf uitleven.
quote:Daantjuh86 schreef op 20 januari 2008 @ 11:32:

zit erg te twijfelen of ik nou zal gaan sporten.

op kameropruimen en voor school bezig gaan. Wat nodig is.

maar sporten is leuker om te doen.

*denkt: is dit een serieus dillemma...?! ALLES is beter dan sporten*

(is errrrrrug onsportief hehe )
Peas on earth!
Vleer gaat douchen en haar leuke kleren aantrekken,.

Zwartepanty/maillots , spijkerrokje , wit hempie en daarover heen grijs shirt met lange mouwen , ketting en witte brede riem en zwarte laarzen..

Volgens schoonzusje staat t errugleuk .. Vleer is benieuwd
daar zat ik idd ook al aan te denken.

en vond gewoon dat ik moest omdat ik de hele week nog niet ben geweest (slecht)

en van energie is zeker waar! en kan ik wel gebruiken. ben nu niet bepaald wakker :P

tot vanmiddag dan. ondertussen weer bijgelezen. prinses klonk als een erg leuke dag!
Als ik al naar sport kijk word ik al moe
Hey! Ben ik dan ook weer even... vind het jammer dat ik nu zo weinig tijd heb om gezellig mee te lezen en schrijven hier, maar ja...

Volgens mij zie ik heeeel veel nieuwe gezichten, dus welkom allemaal!!

Hier alles goed, afgelopen week even een "dipje" in de "relatie" met RP man gehad...pff Ik was echt weer stront onzeker, maar gisteren een hele leuke middag en avond gehad, dus dat maakte weer een hoop goed. Straks ga ik hem ook weer zien, hopelijk dat het dan weer gezellig is, en kan ik sommige dingen wat beter van me af zetten.

Iemand (volgens mij een nieuw gezicht hier) vroeg of RP man aan mijn wensenlijstje voldoet...hihi... nou als ik eerlijk ben, matcht hij misschien een kwart met mijn wensenlijstje... dat is ook wel wat maakt dat ik soms aan hem twijfel... maar goed, zo lang het leuk is geniet ik er nog maar van.

Verder alles goed met iedereen? En hoe is het met de RP dates? Miran?? Nog succes? En Vleer ook weer druk zag ik

Nou liefs, lief meisje
LM .. hier nog zo'n 1 waarvan maar kwart van wensen/eisenlijstje vervuld wordt.. Maar t voelt goed en nergens geen onzeker gedoe en dat is voor mij nog wel t belangrijkste denk ik ..
Heb ik wat gemist... Xan en Prinses?????????
LM, jaja, Xan en Prinses zijn een stelletje!!!!! Leuk he?!
Echt????????????????? Geweldig!!! Hierbij dan de felicitaties van LM!!

Vleer, ja als het goed voelt, dan lekker van genieten!!

Ik ga zo een hardloop poging door de storm doen.. poeh!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven