Goede dag, slechte dag .. Deel 3

21-05-2011 11:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder!
Nuh doet me denken aan onze vogel die al jaren dood is. Mikaah is leuker.

En als je helemaal niet gaat is het ook goed? Kun je thuis dan niet studeren? Heb mijn school niet afgemaakt dus heb er de balle verstand van
Ja ik kan wel thuis studeren , maar dan doe ik niks.

Ga ik de hele tijd heel hard muziek draaien en voor de spiegel doen alsof ik een optreden geef

Daarom ga ik naar bieb, daar kan dat niet haha

Dan houden we het op Mikhaah hoor. Gaj ij al zingen trouwens op iebs topic?
Ik heb geen microfoon

Als ik thuis moest studeren kwam er ook niets van terecht

Maarre wanneer doe jij meer aan X-factor? Lijkt me wel wat voor jou
Waarschijnlijk nooit.

Ik krijg ook nog steeds een ziektewetuikering he. Kan moeilijk wel meedoen met een tv show en daarvoor werken, maar niet gewoon werken in het dagelijks leven. En ik denk ook dat ik het niet aankan , de druk nu. Ik ben wel beter dan eerst, maar nog lang niet helemaal beter. Zou helemaal instorten als mensen zouden zeggen dat ik vals zing, lelijk ben en te dik ofzo.

ga jij maar meedoen, dan sms ik voor je haha

Of je doet mee aan HOlland's got talent, heb je geen talent? Jongleren ofzo
Ach ik heb echt geen talent

Ik kan wel veel dingen maar echt in iets uitblinken nuh

Maar kan wel weer goed met katten overweg, misschien de Cat whisperer op tv
Ik zou zoiets ook niet aan kunnen hoor, je moet echt wel sterk in je schoenen staan om mee te doen aan de x-factor. Ik zou van de zenuwen in janken uitbarsten
Hier kunnen we iets mee. We nemen gewoon 20 katten mee naar de studio en dan doen ze kunstjes voor je ofzo

Had je nog een beetje geslapen vanmiddag?
20 katten, laat ik het eerst maar bij mijn eigen 4 houden

Ik heb vanavond een uurtje geslapen.

Heb je nog met Panter gesproken?
Nee, ik heb gebeld maar ze neemt niet op...Ik hoop dat alles goed is.

Oh een uurtje maar, da;s niet veel.. Zo maar weer proberen wat uurtjes te pakken.

Ja met 4 katten maak je niet echt indruk bij zo'n tv show, met 20 daarentegen wel natuurlijk. Ik zie het al helemaal voor me, zo'n hindernisbaan voor de katten en dat jij ze dan daardoor heen leidt, door een hoepeltje springen enzo
Haha ja ik zie het voor me, wel met een klein zweepje en mini rokje en knie laarzen. Waarom zie ik dat trashie voor me?
Lieve Yellow ik ga naar bed ik hoop je morgen weer te spreken. Welterusten en lekker slapen
Wat een viezerikje ben jij mikhaah slaap lekker!
Hallo allemaal Hoop dat jullie allemaal goed geslapen hebben. Ik moet helaas opstaan. Gaap.

Ibi, succes met je fiets. Yellow, jij met leren en de rest met wat ie ook gaat doen vandaag.
ja! werd gebeld dat mijn telefoon gemaakt is. Heb alleen afgesproken dat ze donderdag ochtend komen maar bedenk me nu net dat ik dan moet werken. Die moet ik dus nog ff terug bellen. Vrijdag heb ik nog vrij!
Jeeej telefoon gemaakt jeeej

En dan vrijdag gewoon weer met je eigen phone, veel beter!

Ik moet toch echt naar bieb zo.

Ik had vannacht weer heel erg last van slaapverlamming (dat je wakker bent, geestelijk, maar je lichaam is nog niet zo ver, en dan lig je dus een beetje vast , want je kunt niet bewegen, niet je ogen opendoen, helemaal niks. Het is best eng, ben elke keer weer bang dat ik erin blijf hangen )

Ben supermoe.
ben net gebeld door zus. Familievriend vannacht onverwachts overleden. Houdt het dan nooit op?

Ik moet zo aan zijn vrouw denken wat een verdriet. Ze zou morgen mee gaan naar volendam ik weet niet of we nog gaan en of ik nog wel wil.
Oh Ibi toch Wat kut zeg.... Helemaal onverwacht dus?

het is wel veel he allemaal
totaal onverwachts weet de orzaak nog niet. Ja yellow het is verdomde veel de laatste tijd de een na de ander.

Weet niet of ik er al aan toe ben naar de uitvaart te gaan aan andere kant wil ik graag afscheid van hem nemen. Ik weet het even allemaal niet meer.
IBI wat verschrikkelijk (ik las stukje mee).

Laat het eerst maar even bezinken. Je hebt nog een paar dagen om over de uitvaart na te denken.

Misschien is er ook een mogelijkheid om wel te condoleren maar het daarbij te laten.

dank je moon. Ja misschien doe ik dat wel moet er idd. nog ff over nadenken en laten bezinken.
Hey moon, hoop dat alles goed is met je.

Iebels Je hoeft niet naar de uitvaart, het mag, je kunt afscheid nemen op een manier die voor jou passend is en gaat. Je bent niets verplicht he
ik weet het yellow je hebt idd. gelijk.

Deze man was zo enorm lief, heeft sate's staan bakken met onze bruiloft, gebarbecued op mijn zus haar bruiloft, was altijd in voor een grapje en hield enorm van zijn boot. Heel kort geleden hebben ze een groot feest gegeven dat ze 25 jaar samen waren en nu is hij dood. En ik baal ervan dat ik weer in de verleden tijd moet gaan praten over iemand. Het is niet eerlijk! Ben zo van slag
Begrijpelijk Ibi, iemand weer zo in ene weggerukt uit het leven ...

Weer dat je alleen nog de herinneringen hebt..

Gecondoleerd lieverd
Hey, ja t gaat redelijk. Mis het vele forummen wel maar t is echt beter om me even te focussen op andere dingen.

Moet er nog een middenweg in vinden denk ik. Beetje forummen en de rest van de dag pc uit. Ofzoiets.

Voor jullie allemaal een paar
Ieb ik kan het me heel goed voorstellen.

Weer iemand onverwacht weg, een vriendin die dezelfde ellende tegemoet gaat als jij...

Kun je naar iemand toe vandaag? Of wil je alleen zijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven