Pijpen not done
donderdag 16 juni 2011 om 12:59
quote:Chantalo1984 schreef op 16 juni 2011 @ 12:48:
Ik pijp niet, vind het ranzig. hangt de hele dag in een broek, plast ermee en dan moet ik zo'n zwetend ding in me mond nemen ? nee dankjedekoekkoek ...Maar je eigen vagina vind je vies genoeg om zo'n goor ding in te laten stoppen? Apart.
Ik pijp niet, vind het ranzig. hangt de hele dag in een broek, plast ermee en dan moet ik zo'n zwetend ding in me mond nemen ? nee dankjedekoekkoek ...Maar je eigen vagina vind je vies genoeg om zo'n goor ding in te laten stoppen? Apart.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 16 juni 2011 om 13:00
donderdag 16 juni 2011 om 13:02
De piemel kan toch van te voren gewassen worden????
Of pijpen onder de douche?
En Chantalo1984, vindt je bevven bij jou wel lekker?
Hoe denk je dat het daar ruikt en smaakt na een dagje zweten in je onderbroek?????
Als je erg geil bent neem je dat voor lief en anders dus even van te voren wassen.....
Lijkt me niet zo heel erg als je bedenkt wat er daarna gebeurd!!!
Of pijpen onder de douche?
En Chantalo1984, vindt je bevven bij jou wel lekker?
Hoe denk je dat het daar ruikt en smaakt na een dagje zweten in je onderbroek?????
Als je erg geil bent neem je dat voor lief en anders dus even van te voren wassen.....
Lijkt me niet zo heel erg als je bedenkt wat er daarna gebeurd!!!
donderdag 16 juni 2011 om 13:03
Mijn schatje pijpt mij wel degelijk. En ja inderdaad netjes en
schoon gewassen. En uiteraard bef ik haar ook.
Soms tegelijkertijd en soms omstebeurt.
Kan er echt MEGA van genieten. Af en toe verwend ze me helemaal gigantisch door tot de climax mij door te pijpen waarna
zij slikt. En ja, dan zoenen we ook nog
HEERLIJK GEWOON
Kan er echt MEGA van genieten. Af en toe verwend ze me helemaal gigantisch door tot de climax mij door te pijpen waarna
HEERLIJK GEWOON
donderdag 16 juni 2011 om 13:03
donderdag 16 juni 2011 om 13:05
quote:Chantalo1984 schreef op 16 juni 2011 @ 13:04:
er word bij mij ook NIET gebeft, ik moet er niet aan denken ...
ik heb geen smetvrees en ben van alle markten thuis maar wat betreft beffen en pijpen hoef je bij mij niet aan te komen .. man lief heeft hier vrede mee dus ja ...Jeetje, wat saai zeg...
er word bij mij ook NIET gebeft, ik moet er niet aan denken ...
ik heb geen smetvrees en ben van alle markten thuis maar wat betreft beffen en pijpen hoef je bij mij niet aan te komen .. man lief heeft hier vrede mee dus ja ...Jeetje, wat saai zeg...
quote:eenvaderenman schreef op 16 juni 2011 @ 13:03:
HEERLIJK GEWOON alleen het idee al ...
HEERLIJK GEWOON alleen het idee al ...
donderdag 16 juni 2011 om 13:06
donderdag 16 juni 2011 om 13:07
quote:Chantalo1984 schreef op 16 juni 2011 @ 13:04:
ik heb geen smetvrees en ben van alle markten thuis ..
Noem eens een paar markten, dan?
Ik vind ( zonder waardeoordeel overigens ) dat als orale sex geen optie is, het voorspel wel érg variatieloos dan wel beperkt wordt.
ik heb geen smetvrees en ben van alle markten thuis ..
Noem eens een paar markten, dan?
Ik vind ( zonder waardeoordeel overigens ) dat als orale sex geen optie is, het voorspel wel érg variatieloos dan wel beperkt wordt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 16 juni 2011 om 13:07
quote:Chantalo1984 schreef op 16 juni 2011 @ 12:48:
Ik pijp niet, vind het ranzig. hangt de hele dag in een broek, plast ermee en dan moet ik zo'n zwetend ding in me mond nemen ? nee dankjedekoekkoek ...Vind het raar dat je (een gedeelte) van het lichaam van je vriend, de man waar je van houdt, vies vind.
Ik pijp niet, vind het ranzig. hangt de hele dag in een broek, plast ermee en dan moet ik zo'n zwetend ding in me mond nemen ? nee dankjedekoekkoek ...Vind het raar dat je (een gedeelte) van het lichaam van je vriend, de man waar je van houdt, vies vind.