Internet liefde..please help!

11-06-2011 22:35 646 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb ongeveer 4 weken geleden een hele leuke man leren kennen via internet het was puur tuurval dus niet via een datingsite.. we hadden echt een heel erge klik en super leuke msn gesprekken.. nu heeft hij het weekend voor onze 1e date een meisje leren kennen op een feestje.. een meisje wat hij ooit 1x eerder heeft ontmoet,, en nu is hij samen met haar! ik snap als jullie nu slecht denken over hem onbetrouwbaar etc.. maar het is echt een eerlijke lieve man.. hij heeft me alles uitgelegd en ook over wat hij voelt etc... we hebben nog veel contact alleen nu meer als vrienden. Maar ik trek het zo niet meer.. ik vind m zoo leuk.. het intresseert me allang niet meer hoe hij eruit ziet of wat dan ook,.. DE klik is er gewoon heel sterk. Ik heb hem gevraagd of hij aub een keer met me wil afspreken en hij staat daar wel voor open dus volgende week gaat dat gebeuren maar nu is mijn vraag: hebben jullie aub wat tips voor mij hoe ik hem kan terug winnen ondanks zijn verliefdheid,,, ik wil hem zo graag laten zien dat hij de verkeerde keuze heeft gemaakt.. ik weet dat je liefde niet kan afdwingen maar ik wil graag IETS doen.

Alvast heeeeeel erg bedankt!!! liefs mariska
quote:mariska80 schreef op 16 juni 2011 @ 01:18:

hahahahaha batworm ben jij ook zo'n zuurpruim, denk dat ik een leuker leven heb dan de meesten hier, zuurpruimpjes

Je denkt dat?

Mariska, ik weet zeker dat wij een leuker leven hebben.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 16 juni 2011 @ 07:36:

[...]

Je denkt dat?

Mariska, ik weet zeker dat wij een leuker leven hebben.

Ik weet het ook zeker en ook dat nog we zitten niet om de haverklap bij de GGD met jeuk bultjes en blaasjes ,

Maar to vind dat erg lekker want dan is ze popi
quote:Summerdance schreef op 16 juni 2011 @ 07:35:

[...]

Je zegt het niet goed schat!

Het is WIL je met me lopen....

Yellow, ik wil echt heel graag met je daten, maar ik mis nog uren durende msn gesprekken

Mariska, meen je dat echt?

Je wilt gezien worden als een geil neukertje?

Ik bedoel, ik hou van seks, begrijp me niet verkeerd maar de dag dat mannen mij als een geil neukertje gaan zien is de dag dat mijn vrienden me op water er brood mogen opsluiten in de badkamer..

Ron, ik zie tussen ons wel iets opbloeien hoor.

Je lijkt zo op mij, ik voel een heuse klik.

Ik denk ook dat je misschien mijn soulmate wel bent..

Daten? Even mijn agenda er bij pakken
Nee chlamydia had ik maar 1x hoor... dus dan hoef je niet constant bij de dokter voor te zitten dat is na 1x weg..

And guess what! je komt ook nog eens de deur uit.. snap nl niet wat er leuk is aan een vitueel leven..

Ik kwam hier voor het eerst maar heb net even beetje rondgekeken hier maar de meesten van jullie doen hele dagen niks anders dan hun frustraties spuien op de topics hier.. ojaa en er is ook nog een groepje die smiddgs serieus hier koffie drinken met elkaar en over hun zielige leven klagen.. sorry hoor en dan zeggen dat je een leven hebt pfff
@ ronniemitchell

Moet je in je agends bij houden op welke tijden je in welk topic moet zijn ofzo hahahah

Als je zovee; brains hebt.. heb je dat toch niet nodig.

Waarschijnlijk is het meer: te vol van jezelf zijn
Maar das vreemd hè...

HOE weet jij dat sommige van ons hier de hele dag posten?

Dan zal je er toch zelf ook zijn!

En buiten dat, wij kunnen gewoon fantastisch multitasken!

En tijdens het forummen kan ik ook nog gewoon een telefoontje plegen.

Mijn voeten laten masseren door mijn lief.

Afspraken maken voor het komende weekend.

Beetje werken..

Eigenlijk kan forummen overal bij.

Ron, hebbie je agenda al uit?
Zoals ik al zei.. ik keek net rond en overal waar je klikt kom je jullie tegen..

en dat heet niet multitasken, dat heet geen leven hebben.. of ja een vitueel leven is ook een leven..

Maar sorry..niet echt boeiend
quote:mariska80 schreef op 16 juni 2011 @ 20:56:

Zoals ik al zei.. ik keek net rond en overal waar je klikt kom je jullie tegen..

en dat heet niet multitasken, dat heet geen leven hebben.. of ja een vitueel leven is ook een leven..

Maar sorry..niet echt boeiendWat een briljante opmerking van een 'meisje' wat zoveel uren internet contact heeft met een jongen dat ze werkelijk denkt dat zij hem kent en klik heeft en dat haar virtuele contact belangrijker is dan de real life relatie die hij heeft.....
Wat grappig dat jij ons leven denkt te kennen.

Wat jammer ook dat je steeds zo om je heen blijft hakken.

Het is zo niet nodig.

We waren er met zijn allen al over uit dat jij lekker je leven moet leiden zoals jij dat wilt.

En wij hebben het er dan gewoon even over dat wij dat toch heel anders doen

Maar sneren zoals jij doet...het is een beetje zielig

Maar goed, laten we het maar houden op een kat in het nauw...
En als ik jullie was zou ik maar eens terug lezen wat jullie typen en dan maar stilstaan bij je eigen geestelijke gezondheid ipv anderen aanvallen, de meeste mensen doen dat nl om de aandacht van zichzelf af te leiden.

Wat jullie doen heeft niks met brains te maken.. jullie zijn een stel `16-jarig pubers,, die spijbelen van school

Sorry maar ik ken geen gezonde NL vrouwen die de hele dag op internet op een forumpje zitten, echt triest..

Maar genoeg erover, jullie moeten het zelf weten.

Zit nu met m te chatten en weekend staat voor de deur.. ben zo zenuwachtig.. dus even jullie tips op een rijtje:

* Doe alsof je heel intelligent bent om respect af te dwingen

* daarbij trek je een zwaar verzuurd gezicht

* gedraag je ook als een ijskast want anders ben je easy to get.

* mocht hij in jou ogen echt TE dom overkomen, zeik je m gewoon helemaal af en maak hem zo belachelijk mogelijk.. vooral als jij over gevoelens praat die hij helemaal niet kan hebben ( heeft ie die toch vraag je of hij woont in joris of delta?)

* meld niet dat je alleen een vitueel leven hebt.. noem het gewoon het nieuwe multitasken

Verder intelligente tips zijn uiterraard welkom
Niks meer aan doen, hij zal je uiterst charmant vinden.....
Nee schat, jullie vinden het hier leuk als een groepje pubers mensen belachelijk maken..

Jullie vinden dat dan normaal.. misschien moet je eens reacties van andere mensen hier lezen.. mensen die wel hun mening kunnen geven en ondanks dat mensen met respect kunnen behandelen.. daar kan jullie forum groupie nog wat van leren
wie zegt dat ik die jongen ken..,, echt leer aub eerst begrijpend lezen..

Ik heb gezegd dat onze karakters bij elkaar passen op basis van waar wij over hebben gesproken 4 weken lang
Thnx voor de goede tip.. hoef ik tenminste niet meer te tobben over wat ik aan moet trekken :P
quote:mariska80 schreef op 16 juni 2011 @ 21:28:

Nee schat, jullie vinden het hier leuk als een groepje pubers mensen belachelijk maken..

dat uit de toetsenbord van een vrouw van 32 die zich niet gedraagt als puber.... hilarisch

Jullie vinden dat dan normaal.. misschien moet je eens reacties van andere mensen hier lezen.. mensen die wel hun mening kunnen geven en ondanks dat mensen met respect kunnen behandelen.. daar kan jullie forum groupie nog wat van lerennog zo een, de pot verwijt de ketel..... je hebt een hoge entertainingswaarde dat dan weer wel!
Klopt schat, anders was me topic niet zo populair.... en met trouwe fans blijven toch iedere dag terug komen
Alleen op moment.... mis ik wel ronniemitchell , die heeft toch de meest intelligente tips met haar 'brains' hopelijk komt ze nog wel ff terug voordat ik naar me afspraak ga
quote:mariska80 schreef op 16 juni 2011 @ 21:22:

Zit nu met m te chatten en weekend staat voor de deur.. ben zo zenuwachtig..

Goed nieuws momentje, dus let op;

dat zenuwachtig zijn is gelukkig nergens voor nodig, want hij wil het puur vriendschappelijk houden, remember?

Kennissen met iemand zijn, is niks om je sappel over te maken. Tenzij je tóch inzet op meer, en dat betekent dat je hier al pagina's lang zit te jokkebrokken.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:mariska80 schreef op 16 juni 2011 @ 21:38:

Klopt schat, anders was me topic niet zo populair.... en met trouwe fans blijven toch iedere dag terug komen

Je had zelf nog niet in de gaten dat we je topic een beetje gebruiken om te netwerken?

Zo interessant ben je echt niet hoor...

Maar blijf het gerust denken.

netwerk ik nog even verder

Lies, jammer dat het een beetje pokkeweer blijft dit weekend, anders hadden we kunnen daten

Nou ja zaterdag dan

Vrijdag ga ik met lief naar een feest waarvan ik nu nog denk...Sum zal je dat nou wel doen
Oh VC nu ik je hier toch tref...

Daten?

*god man, dat netwerken gaat hier veel beter dan op de golfbaan*
Graag Sum, mag Char ook mee? Heb ik al mijn liefjes bijeen
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Leuk VC, Char heb ik al een tijd niet gezien!

Ik zal de Gall&Gall vast op de hoogte brengen..
Hihi, nou ik hoor van iedereen dat ik very entertaining ben

jawel ben zenuwachtig, niet omdat er wat gaat gebeuren maar ik vind ie jongen WEL HEEEEEEEL ERG leuk, dus daarom maar goed, jij kan je niks onder voorstellen want dat heeft MET gevoel te maken, maar geeft niet hoor...; met een een grote muur om je heen kan je ook leven.. alleen is minder leuk.. misschien kom je er ooit achter

Nou goed, ga jullie ff alleen laten.. want wil ff rustig chatten met hem,

Maar ga gerust verder met 'netwerken', heb ik wat te lezen en te lachen nog voor later

Bye girlzzz
Hihi, nou ik hoor van iedereen dat ik very entertaining ben

jawel ben zenuwachtig, niet omdat er wat gaat gebeuren maar ik vind ie jongen WEL HEEEEEEEL ERG leuk, dus daarom maar goed, jij kan je niks onder voorstellen want dat heeft MET gevoel te maken, maar geeft niet hoor...; met een een grote muur om je heen kan je ook leven.. alleen is minder leuk.. misschien kom je er ooit achter

Nou goed, ga jullie ff alleen laten.. want wil ff rustig chatten met hem,

Maar ga gerust verder met 'netwerken', heb ik wat te lezen en te lachen nog voor later

Bye girlzzz

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven