Goede dag, slechte dag .. Deel 3

21-05-2011 11:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder!
Sta je ingeschreven bij een uitzendburo Ste_

Je bent slim en bijdehand genoeg om aan de bak te komen..
quote:SanneK schreef op 17 juni 2011 @ 23:46:

Das heel rot. En de baantjes in een winkel etc. zal ook niet zijn waar je naar opzoek bent, denk ik.

Naja, weet niet. Ik heb niet zo heel veel keus. Het rotte is dat je overal ervaring voor nodig hebt, en voor het stomste administratieve dingetje al een afgeronde MBO-opleiding.

Maar ik merk dat ik er, na een drukke werkweek, nu even allemaal niet meer mee bezig wil zijn, dus ik ben weer weg hier!

Sorry voor mijn egoposterij, voor iedereen!
quote:Chatterly schreef op 17 juni 2011 @ 23:49:

Sta je ingeschreven bij een uitzendburo Ste_

Je bent slim en bijdehand genoeg om aan de bak te komen..

Ja, bij twee zelfs. Maarja het werk ligt echt niet voor het oprapen, zeker niet met mijn armzalige cv.

Maar ben dus weg!

Shit zeg Ste dat het opeens zo tijdelijk is geworden!! (het werk)

Kan me voorstellen dat dat kut is, dacht je net even iets van vastigheid te hebben ...

Ik geloof dat alles altijd weer op zijn pootjes terecht komt, maar daar heb je nu geen flikker aan natuurlijk, want je zit er middenin..

Wel denk ik dat je HBO P toch wel voor iets telt? Dat laat zien dat je wel hersens bezit die iets kunnen zeg maar.

Je bent trouwens ook nog steeds welkom op de meet die volgens mij 16 juli plaats gaat vinden?

Mikhah, ik heb nu een rooster waarbij ik do en vrij om 0900 op de uni moet zijn..het zij zo..Ben meer angstig omdat we overgaan op een nieuw systeem, en je kunt pas inloggen om 0900 voor het eerst, en dan moet je dus voor het eerst dat systeem gebruiken. Ze hebben wel een youtubefilmpje gemaakt hoe het moet, dus die heb ik uitvoerig bekeken zodat ik hoop dat ik het snap en meteen hysterisch kan inschrijven
Ik weet alleen de Kalverstraat , het Leidseplein, Museumplein maar ik heb wel een kaart van Amsterdam en navigatie op mn iphone. Tuurlijk bakkie en wat lekkers. Heel de dag struinen wordt het voor mij niet hoor. Ben geen 20 meer
Anders kijk je het filmpje nog een keer als je het niet zo goed doorhebt
quote:_yellowlove_ schreef op 17 juni 2011 @ 23:52:

Je bent trouwens ook nog steeds welkom op de meet die volgens mij 16 juli plaats gaat vinden?

Dankjewel Yellow, leuk! Maar denk niet dat ik dat aandurf hoor
Je mag ook over andere dingen schrijven hoor ste! Wat maken ze het bij jullie ingewikkeld yellow. Alles digitaal zeker?
quote:Ste_ schreef op 17 juni 2011 @ 23:54:

[...]

Dankjewel Yellow, leuk! Maar denk niet dat ik dat aandurf hoor Leuk joh. Waarom niet durven. Ik ben lief en zou je oma kunnen zijn
Hoi, mag ik meekletsen?
Tuurlijk durf je dat, het volgende topic noemen we dappere dag, laffe dag. OFzo.. en dan gaan we voor veel dappere dagen

Ja alles digitaal Sanne. Ik ben een beetje angstig. Het is ook een beetje lastig, ik heb een vak gehaald, een tijd geleden. Nu is dat vak vervangen door een ander vak. Eerst zeiden ze dat het gewoon tegen elkaar opwoog, nu weten ze het niet zeker. Maar ik moet dus of dat vak sort of nog een keer doen, en dan heb ik extra punten door dat andere vak, dat is dan vrije ruimte .Of ik moet een vrije ruimte vak kiezen. Maar ik moet het eigenlijk wel voor maandag weten, je kunt niet gewoon voor heel veel punten inschrijven en dan later gewoon eens kijken wat je gaat doen, er zit een max aan. bleeegh ik haat dit.
Hoi Lanvin, welkom! Tuurlijk mag je meekletsen!
quote:Chatterly schreef op 17 juni 2011 @ 23:58:

[...]

Leuk joh. Waarom niet durven. Ik ben lief en zou je oma kunnen zijn

oma

Welnee, slechts m'n moeder!
quote:Lanvin schreef op 17 juni 2011 @ 23:58:

Hoi, mag ik meekletsen? Tuurlijk meid. Hoe meer zielen.....
Oke gezellig!
Nee nou ja, is toch eng!

Ik stel me ook wel een klein beetje aan hoor, want ik heb in m'n leven al meerdere forummeets (van een ander forum meegemaakt) en dan had ik ook al snel weer praatjes

Maar jullie zijn allemaal volwassen, en dan kom ik aan als broekie.
Vertel Lanvin. Heb je nog een favo gespreksonderwerp ?

Zit je toevallig ook op de UvA en heb je ook angst voor het inschrijven?!
Hoe oud ben je dan Ste_

Yellow is ook een broekie en Sanne ook.

Mika is jonger dan ik en ik ben de oudste hahaha
Ik hou ook van duidelijkheid yellow. Hoop dat je dat kunt krijgen deze dagen.

Ben jij zo oud chat? Niet toch.
quote:Chatterly schreef op 18 juni 2011 @ 00:01:

Hoe oud ben je dan Ste_

Yellow is ook een broekie en Sanne ook.

Mika is jonger dan ik en ik ben de oudste hahaha

Ik ben 22!

quote:SanneK schreef op 18 juni 2011 @ 00:01:

Ik hou ook van duidelijkheid yellow. Hoop dat je dat kunt krijgen deze dagen.

Ben jij zo oud chat? Niet toch.

Ik voel me jong maar ik ben 50, bijna 51.

26 jaar getrouwd

Zoon 25

Dochter 22

Ste_ ik kan met broekies omgaan hoor!
Ste is echt een jonkie vergeleken met mij

Of ben ik dan oud
Wat leuk, dan ben ik net zo oud als je dochter
Ik wil een rokje zijn!
Ik word 26 juli trouwens alweer 23.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven