Goede dag, slechte dag .. Deel 3

21-05-2011 11:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder!
Oke

Hij is donkerblond.. heeft wat langer haar.. (niet lang maar een beetje 'balletjes haar' even praktisch omschreven.. beetje zoals Ferry Somogyi!

Blauwe ogen..

Mooi gezicht met goeie kaaklijn..

Schijnbaar rond de 1.82, niet echt gespierd maar gewoon lekker stevig (niet zo'n mager manneke)

Goeie kledingsmaak..
quote:_yellowlove_ schreef op 18 juni 2011 @ 00:49:

Ik schrok me echt te pletter. Zullen we even griezelen?Oke open jiji een griezel topic en gaan we plaatjes plakken
Klinkt goed Lanvin
quote:Chatterly schreef op 18 juni 2011 @ 00:48:

[...]

Je moet idd niet boven hem uit torenen!Hahaha nee dan voel ik me echt huge!! Ziet er ook zo lullig uit dan hihi..
2
quote:mika65 schreef op 18 juni 2011 @ 00:50:

[...]

Oke open jiji een griezel topic en gaan we plaatjes plakkenJa leuk!!
Haha die vliegende oogbal!!
Hahaha lol he yellow even een nieuw topic openen anders schrikken ze zich morgen te pletter
Griezeltopic

Ja sorry heb nu topic geopend
quote:Lanvin schreef op 18 juni 2011 @ 00:49:

Oke

Hij is donkerblond.. heeft wat langer haar.. (niet lang maar een beetje 'balletjes haar' even praktisch omschreven.. beetje zoals Ferry Somogyi!

Blauwe ogen..

Mooi gezicht met goeie kaaklijn..

Schijnbaar rond de 1.82, niet echt gespierd maar gewoon lekker stevig (niet zo'n mager manneke)

Goeie kledingsmaak..Hmm..balletjes haar..mét matje in zijn nek? Niet gespierd maar wel stevig? Dik?
Hihi nee hoor absoluut niet dik.. Het is niet echt een matje maar meer gewoon overal wat langer.. Bij een matje denk ik aan bovenop korter en dan in de nek langer zegmaar..

Maar hij heeft meer gewoon een beetje 'body' (op de foto's te zien dan hoor!) Maar hij had geen echt gespierde armen etc, dus die moet ik nog eens even goed in t echt bestuderen hihi..
Maar zelfs al zou die een beetje 'dikkig' zijn, maakt zn hoofd een hoop goed denk ik!
quote:Lanvin schreef op 18 juni 2011 @ 00:57:

Hihi nee hoor absoluut niet dik.. Het is niet echt een matje maar meer gewoon overal wat langer.. Bij een matje denk ik aan bovenop korter en dan in de nek langer zegmaar..

Maar hij heeft meer gewoon een beetje 'body' (op de foto's te zien dan hoor!) Maar hij had geen echt gespierde armen etc, dus die moet ik nog eens even goed in t echt bestuderen hihi..De voorpret is toch leuk Lanvin. Je hebt niks te verliezen. Je hebt geen idee hoe het gaat lopen. Misschien meteen de vlam in de pan. Niet te meegaand hoor. Laat hem zijn best maar voor je doen.
*gaat meteen de foto's nog eens goed bekijken*
quote:Chatterly schreef op 18 juni 2011 @ 00:59:

[...]

De voorpret is toch leuk Lanvin. Je hebt niks te verliezen. Je hebt geen idee hoe het gaat lopen. Misschien meteen de vlam in de pan. Niet te meegaand hoor. Laat hem zijn best maar voor je doen. Dat is zeker.. Nee ik laat hem inderdaad zijn best doen hoor! Ik ben wat dat betreft ook wel een beetje ouderwets, ik vind dat de man de vrouw moet verleiden.. Dus ik laat hem de keus..
Maar lieve dames, ik ga naar bedje..!

Ik vond het erg gezellig! Iedereen slaap lekker!

En bedankt voor de support!
Weltrusten Lanvin en veel plezier met je date!
Slaap lekker lanvin, ja sorry ik was al druk o het griezeltopic aan het plakkuh
Trusten Lanvin
Ik ga maar eens slapen...weltrusten allemaal!
Trusten Chattie lekker slapen en morgen gezond weer op
Welterusten CHat.

Ik ben toch best overstuur van die foto... hoe kan het dat we de wereld zo verneukt hebben dat dit mogelijk is.
Heb je gelijk in de wereld is echt helemaal verneukt
Ik ga naar bedje toe, trusten voor wie hier nog meeleest
Welterusten Mikkhah

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven