Pijpen en slikken :-)
dinsdag 21 juni 2011 om 12:53
Hoi,
Ik zag op het forum diverse berichten over pijpen en niet pijpen.
Ik (vrouw 48) ben al jaren een onderdanig slorie. Ik bedien mijn man zovaak hij daar behoefte aan heeft. Dat kan zijn vaak heel vaak maar ook soms. Hij heeft het het liefst in de ochtend voor dat hij gaat werken. De laatse tijd moet het op me knieën handen op me rug (hebben we gezien in een film) op het laats trekt hij zich af en moet ik me mond open houden en het goed hem laten zien voor dat ik het moet doorslikken. Voel me op die momenten erg onderdanig en een sloerie van je welste. Wat wij hier opwindend aan vinden is dat we heel gewonen mensen zijn waarvan niemand vermoed dat wij dit doen. En dat ik zijn sloerie wil zijn.
Dus pijpen ja dat doe ik.
À.
Ik zag op het forum diverse berichten over pijpen en niet pijpen.
Ik (vrouw 48) ben al jaren een onderdanig slorie. Ik bedien mijn man zovaak hij daar behoefte aan heeft. Dat kan zijn vaak heel vaak maar ook soms. Hij heeft het het liefst in de ochtend voor dat hij gaat werken. De laatse tijd moet het op me knieën handen op me rug (hebben we gezien in een film) op het laats trekt hij zich af en moet ik me mond open houden en het goed hem laten zien voor dat ik het moet doorslikken. Voel me op die momenten erg onderdanig en een sloerie van je welste. Wat wij hier opwindend aan vinden is dat we heel gewonen mensen zijn waarvan niemand vermoed dat wij dit doen. En dat ik zijn sloerie wil zijn.
Dus pijpen ja dat doe ik.
À.
dinsdag 21 juni 2011 om 18:28
dinsdag 21 juni 2011 om 19:22
quote:hmv28 schreef op 21 juni 2011 @ 15:37:
Ja bel je man op, en pijp hem klaar. Ben benieuwd naar zijn reactie. En ja laat je lekker vastbinden en beffen. Misschien heb je dan dit forum niet meer nodig.
A dit was een voorbeeld!!
Het was gewoon een spontane reactie op de berichten over het niet pijpen. Maar nogmaals en verwachte helemaal geen goedkeuring of wat dan ook.
B had dan je reactie op een ander topic geschreven er staan er genoeg!!.
Wel of niet pijpen , wel of niet slikken, niet lekker/wel lekker enz.
À.
Ja bel je man op, en pijp hem klaar. Ben benieuwd naar zijn reactie. En ja laat je lekker vastbinden en beffen. Misschien heb je dan dit forum niet meer nodig.
A dit was een voorbeeld!!
Het was gewoon een spontane reactie op de berichten over het niet pijpen. Maar nogmaals en verwachte helemaal geen goedkeuring of wat dan ook.
B had dan je reactie op een ander topic geschreven er staan er genoeg!!.
Wel of niet pijpen , wel of niet slikken, niet lekker/wel lekker enz.
À.
woensdag 22 juni 2011 om 08:46
Albert, Arno, Arie of hoe je ook heet, lieverd, er zijn ook mensen die niet van pijpen houden en vinden dat een plasser is bedoeld om mee te plassen. Heb je zo'n nare ervaring meegemaakt in het verleden? Wellicht was het een hygiëne zaak of lukte het gewoon niet. Ik vind het uitermate jammer dat je daardoor ons, wij kinderen slash oude wijven hier op het forum, de schuld van krijgen. Weet je dat het hebben van een hobby, ik noem een zangverenweging of boetseren, ook heel veel bevrediging kan bieden?
Veel liefs,
Annie
Veel liefs,
Annie
zondag 26 juni 2011 om 19:39