verleden???

17-06-2011 14:25 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi.

Een aantal weken geleden postte ik nog dat ik een leuke vent had leren kennen en moeite had om me er helemaal aan over te geven. Na een aantal gesprekken met mijn ouders maar ook met hem, sta ik er helemaal open voor en beginnen de eerste vlinders zich aan te dringen.

Tot zover nog geen probleem, maar nu komt ie. Gisteren was hij bij me en we konden niet van elkaar afblijven. We zijn dus beiden wel verliefd. In eerste instabtie hebben we alleen gezoend en over seks gepraat. Ook kwam de vraag, met hoeveel mannen ik al seks heb gehad. Hij vroeg of het op 4 handen te tellen was, mijn antwoord wad, nee op 3. Hij schrok hiervan, want hij had er pas 1. Ik vertelde hem dat ik in het verleden wel eens een one night stand gehad heb.

Verder niets aan de hand, leuke avond gehad en uiteindelijk 2 x seks gehad waar we beiden achter stonden.

Toen vertelde hij dat hij twijfelde of hij me wel zou kunnen vertrouwen. Hij vindt mijn verleden niet fijn, ondanks dat ik hem gezegd heb dat ik nooit ben vreemd gegaan.

Nu wil hij een week om na te denken en zit ik hier met een rotgevoel en voel me ook wel gebruikt. Wat vinden jullie dat nu de beste stap is?
quote:Paekzwart schreef op 21 juni 2011 @ 11:32:

...

Dus eerst zorgt hij ervoor dat je er nog een bedpartner bij krijgt om je vervolgens weer te dumpen zodat je op zoek moet naar weer een volgende bedpartner...

Daar ben je zelf bij...

En waarom moet je op zoek naar een volgende bedpartner?

Tenzij je sexverslaafd bent of sex dezelfde waarde geeft als een "patatje eten".

Volgens mij is hij dan zelf degene die de oorzaak!!! is van meer bedpartners van jou dan dat hij nu last heeft van het gevolg.

Met andere woorden je had moeten weigeren met hem naar bed te gaan, zijn eigen visie dan. Nu je wel met hem naar bed bent geweest ben je zoiets als een hoer/slet/vul zelf iets in wat blijkbaar mannen zou moeten verafschuwen.

Hem treft natuurlijk geen enkele blaam

Of hij wilde zijn eigen aantal bedpartners opkrikken omdat hij vond dat hij er te weinig had en voelt hij zich minderwaardig nu aan jou en probeert nu jou neer te halen zodat je je slecht gaat voelen daarover zodat hij als maagdelijke man ineens goed naar voren komt? Kom op zeg, hij was er zelf bij om met jou het bed in te duiken.

Hij is degene die zorgt dat je nu nog meer bedpartners krijgt! Onthoud dat goed. Dumpen. En op naar iemand met ruggegraat, eerlijkheid, visie, lief en aardig. Want dat is deze man allemaal écht niet!Het is allemaal zijn fout!
Ik heb veel bedpartners gehad. Ik ben er altijd open en eerlijk over. Ik moest altijd wel lachen om wat een ex zei. Ze heeft in ieder geval alles al een keer geprobeerd, dus geen maagd die nog wil gaan experimenteren. Het was toen en niet nu. Dat ik toen niet trouw was en ook daar ben ik eerlijk over, wil niet zeggen dat ik nu niet trouw kan zijn. Als ik een man tref die ernaar vraagt, me neukt en er dan moeilijk over gaat doen, is hij mijn energie, tijd en orgasmes niet eens waard. Opzouten die handel.
anoniem_125808 wijzigde dit bericht op 22-06-2011 19:54
Reden: orgamses, orgasmes, nou ja, als ik ze maar heb...
% gewijzigd
Vraag me altijd af wat de toegevoegde waarde is van weten hoeveel partners iemand voor je heeft gehad. Of iemand ervaren is blijkt meestal toch wel tussen de lakens. Heb het veel liever over ervaringen en met wie en hoeveel dat er dan zijn, zal mij een worst wezen. Bij zulke vragen vroeg in de relatie gaan mijn haren ook gelijk overeind staan. Loop nou eerst eens ff mee en leer me kennen, zullen we het dan over vroeguh gaan hebben?

Heb in mijn vrijgezele jaren flink wat vergelijkend warenonderzoek gedaan en kan dus ook bij de afgelikte boterhammen gerekend worden. Als een man daar niet mee om kan gaan denk ik dat hij elders beter af is. Je verleden kan je toch niet meer veranderen, daar ga ik me dus ook echt niet voor verontschuldigen. Gelukkig heb ik een vent getroffen die daar helemaal geen problemen mee heeft en het wel fijn vond een vrouw met ervaring. Zoals hij zelf zei, hoef ik niet alles opnieuw uit te leggen en leer ik misschien ook wat nieuws.
Hij duikt wel snel met jou de koffer in maar gaat daarna piepen? Had 'ie eerder moeten bedenken...

Wegwezen, lijkt mij...
Ik vind dit ook helemaal geen onderwerp voor de eerste weken.

En als vrouw altijd het aantal naar beneden bijstellen!
Hier moet ik gewoon gepost hebben :')
En zoals hier ook al eerder gelezen:

Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten.

O zo ontzettend waar.....

quote:valentinamaria schreef op 21 juni 2011 @ 10:23:

een vriendin van mij heeft veel sexpartners gehad. ze woonde al een tijdje samen tot vriend haar vroeg hoeveel. heeft ze eerlijk op geantwoord, de resterende 3 jaar erna wilde hij geen sex meer met haar.

hij noemde het een ,,knuffelrelatie,,.

t was wel zo dat mijn vriendin ruim de kost verdiende en hij kon freewheelen met een eigen bedrijfje, vanuit huis, wat nog weinig opleverde.

na die 3 jaar is ze toch vertrokken, hij mocht in het huis blijven wonen tot het verkocht zou worden, zij betaalde alles.

ik zei nog dat ze dom was, maar goed, ze voelde zich beetje schuldig.

op een avond zit ze bij mij, krijgt telefoon, blijkt dus dat ex al 3 jaar vreemd ging, in haar huis, in haar bed.
quote:bronte schreef op 17 juni 2011 @ 15:03:

Nou, dit lijkt me niet het type van een witte hengst, meer van een Shetland-pony. Zou hem lekker voorbij laten galopperen.

Eens
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven