vriend heeft gelogen.

23-06-2011 18:10 123 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb ruim 7 maanden een relatie met mijn vriend, we zijn aan het plannen geweest om te gaan samenwonen.

maar nu komt het probleem:

hij was een ex van hem aan het helpen over haar vriend ze had er problemen mee enzo nouja kan gebeuren. laatst was hij samen met me vader naar de chinees toe om eten te halen belt ze hem op en zegt hij tegen me vader dat die het niet tegen mij mag zeggen. helaas voor me vriend zijn me ouders gelukkig eerlijk.. en ben ik er dus achter gekomen dat hij tegen me gelogen heeft(of achtergehouden hoe je het wilt zien)

ik wil hem nu echt de allerlaatste kans geven en hij heeft al zijn meiden uit zijn telefoon verwijderd, hyves heeft ie al verwijderd en nog wel zo'n paar sites. hij wil me overal de wachtwoorden van geven zodat ik hem kan controleren, en heeft zelfs een heel weekend gepland waarbij die laat zien van dat hij echt voor mij wilt gaan. hij is zelfs vanplan als het echt nodig is om in relatie therapie te gaan.

vandaag is die trouwens al begonnen met eerlijk te zijn. zij heeft hem namelijk gebeld dat het uit is met haar vriend en dat zij mijn vriend wilt, me vriend heeft tegen haar gezegd dat ze onze relatie al kapot heeft gemaakt en dat ze hem met rust moet laten.

maar alsnog vind ik het lastig om hem echt te vertrouwen omdat we ruim 2,5uur rijden met de auto bij elkaar vandaan wonen.

hoe kan ik ervoor zorgen dat ik hem weer kan vertrouwen.

sorry voor mijn hele verhaal maar bedankt voor het lezen.
quote:3ncrypt3d schreef op 23 juni 2011 @ 18:41:

[...]

Ja tog, jeweetzelluf, chimeids hosselen en al die shit, en dat ze dan de puta voor je gaan spelen. Je moet tog eten aight?mhuahuahauhauahuahau jeeweeetzelluuff
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Ik zou hem een blinddoek omdoen, kent ie ze niet meer zien.

Aan een lange ketting en een prop in zijn mond, kan je hem helemaal controleren. Weet je altijd waar hij is en kan hij niet stiekem bellen of computeren.

Controleren die hap.

Is hij nou helemaal.

De eigen wil heb je er toch wel al uitgehaald hè.
quote:duifjelove schreef op 23 juni 2011 @ 18:39:

[...]

ik ben 18.

ik zal trouwens nog even wat meer informatie over mezelf geven.

de reactie zoals ik hem nu gaf komt ook door ervaringen in vorige relaties(waaronder 1 van 3jaar.) toen was ik nog niet zo dat ik niets vertrouwde en toen had ik ook gereageerd van het zal wel maar toen was er dus vaak wel iets aan de hand dus vreemdgaan.

Poeh, dan heb je al veel ervaring inderdaad. Serieus, je hebt al bijna vier jaar relaties op je jonge leeftijd.

En ook al belazerd zie ik, wat rot.

Hoe is het met je zelfvertrouwen?
Relatietherapie na 7 maanden, alle meiden uit telefoon verwijderd, hyves verwijderd (en meer van dat soort sites), allerlaatste kans gekregen, wachtwoorden om te kunnen controleren, moeite met vertrouwen.....

en dan samen willen wonen???

Ik heb maar één advies: BEGIN ER NIET AAN!!!!

Het is gewoon lachwekkend dit... sjonge wat een drama om niks.
quote:Enn schreef op 23 juni 2011 @ 18:20:

[...]

wel met 'laat maar' wellicht'Wat een gebitch hier' of 'jullie hebben geen leven' ook een optie.
quote:Summerdance schreef op 23 juni 2011 @ 18:41:

[...]

Je weet dat dat fout is hè, je verleden projecteren op je huidige vriendje....

Want wat wil je dan?

Hem 24/7 in de gaten houden?ik begrijp dat het fout is om dat te doen maar in deze situati kwam dat toch weer een beetje bovendrijven. en dat 24/7 controleren is juist het laatste wat ik wil doen.
quote:GekkieBekkie schreef op 23 juni 2011 @ 18:44:

Relatietherapie na 7 maanden, alle meiden uit telefoon verwijderd, hyves verwijderd (en meer van dat soort sites), allerlaatste kans gekregen, wachtwoorden om te kunnen controleren, moeite met vertrouwen.....

en dan samen willen wonen???

Ik heb maar één advies: BEGIN ER NIET AAN!!!!

Het is gewoon lachwekkend dit... sjonge wat een drama om niks.De kinders hebben iets teveel GTST gekeken, big deal.
quote:duifjelove schreef op 23 juni 2011 @ 18:45:

[...]

ik begrijp dat het fout is om dat te doen maar in deze situati kwam dat toch weer een beetje bovendrijven. en dat 24/7 controleren is juist het laatste wat ik wil doen.maar dat doe je wel
quote:duifjelove schreef op 23 juni 2011 @ 18:45:

[...]

ik begrijp dat het fout is om dat te doen maar in deze situati kwam dat toch weer een beetje bovendrijven. en dat 24/7 controleren is juist het laatste wat ik wil doen.

Goed zo!

Dan bel je nu je vriendje op en zeg je

Sorry schatje, ik sloeg een beetje door.

Het is niet jouw schuld dat ik zo uitviel, het is mijn eigen onzekerheid

En dan...dan ga je daar keihard aan werken

Want boos worden op je vriendje omdat je ex is vreemdgegaan is natuurlijk niet zo aardig...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:duifjelove schreef op 23 juni 2011 @ 18:33:

[...]

dat was het makkelijkste smoesje in zijn geval, en wat hij bij die meiden heeft gedaan is me nog steeds een groot raadsel waar ik tijdens dat praten maar op zijn woorden afging en dat er niks was gebeurd.Het was 100% uitgepraat zei je.
quote:eleonora schreef op 23 juni 2011 @ 18:44:

[...]

Poeh, dan heb je al veel ervaring inderdaad. Serieus, je hebt al bijna vier jaar relaties op je jonge leeftijd.

En ook al belazerd zie ik, wat rot.

Hoe is het met je zelfvertrouwen?die heeft wel een flinke deuk toen opgelopen maar door de opleiding die ik nu doe en met uhm.. de kracht die ik daardoor eruit haal heb ik er wel weer een groot deel voor terug gekregen
quote:duifjelove schreef op 23 juni 2011 @ 18:49:

[...]

die heeft wel een flinke deuk toen opgelopen maar door de opleiding die ik nu doe en met uhm.. de kracht die ik daardoor eruit haal heb ik er wel weer een groot deel voor terug gekregenZeker geen opleiding in de Nederlandsche taal- en letterkunde, wel?
quote:Summerdance schreef op 23 juni 2011 @ 18:47:

[...]

Goed zo!

Dan bel je nu je vriendje op en zeg je

Sorry schatje, ik sloeg een beetje door.

Het is niet jouw schuld dat ik zo uitviel, het is mijn eigen onzekerheid

En dan...dan ga je daar keihard aan werken

Want boos worden op je vriendje omdat je ex is vreemdgegaan is natuurlijk niet zo aardig...we hebben sowieso woensdag al een afspraak staan om het eecht uit te praten wat er is gebeurd.
quote:duifjelove schreef op 23 juni 2011 @ 18:50:

[...]

we hebben sowieso woensdag al een afspraak staan om het eecht uit te praten wat er is gebeurd.Maak er niet een te groot drama van. En laat het samenwonen nog maar even achterwege.
quote:duifjelove schreef op 23 juni 2011 @ 18:50:

[...]

we hebben sowieso woensdag al een afspraak staan om het eecht uit te praten wat er is gebeurd.

Je hoeft niet te praten, je hoeft alleen maar sorry te zeggen..

De ruzie...komt echt bij jou vandaan hoor, hij heeft echt niets fout gedaan
quote:3ncrypt3d schreef op 23 juni 2011 @ 18:50:

[...]

Zeker geen opleiding in de Nederlandsche taal- en letterkunde, wel?nee iderdaad maar heb toch goede cijfers voor me nederlandse taal. het kan alleen inderdaad zijn dat me zinsbouw niet helemaal geweldig is. maar niemand is perfect toch?
Mijn dear, mijn.

Maar goed, maakt niet uit, zeg gewoon sorry tegen de vriend van je
Ik denk dat je vriend aan je vader heeft gevraagd om het telefoongesprekje bij de Chinees niet door te vertellen omdat hij wel weet hoe laat het dan is wat betreft jouw reactie. En die reactie is misschien begrijpelijk gezien wat jij hebt meegemaakt, maar toch vindt je vriend je reactie niet in verhouding met de 'ernst' van het telefoontje, en vraagt daarom aan je vader om het stil te houden.

En ik denk dat je vader je vriend niet ziet zitten als vriendje van zijn dochter, en daarom heeft hij het toch verteld. In de hoop dat je zou ontploffen en het afgelopen zou zijn.
quote:duifjelove schreef op 23 juni 2011 @ 18:52:

[...]

nee iderdaad maar heb toch goede cijfers voor me nederlandse taal. het kan alleen inderdaad zijn dat me zinsbouw niet helemaal geweldig is. maar niemand is perfect toch?

Daar heb je dan wel weer gelijk in. Het leest alleen af en toe onprettig, het was ook grappenderwijs bedoeld, en niet om je tot aan de grond toe af te branden of iets dergelijks.

quote:0L4F schreef op 23 juni 2011 @ 18:53:

Ik denk dat je vriend aan je vader heeft gevraagd om het telefoongesprekje bij de Chinees niet door te vertellen omdat hij wel weet hoe laat het dan is wat betreft jouw reactie. En die reactie is misschien begrijpelijk gezien wat jij hebt meegemaakt, maar toch vindt je vriend je reactie niet in verhouding met de 'ernst' van het telefoontje, en vraagt daarom aan je vader om het stil te houden.

En ik denk dat je vader je vriend niet ziet zitten als vriendje van zijn dochter, en daarom heeft hij het toch verteld. In de hoop dat je zou ontploffen en het afgelopen zou zijn.Dit denk ik ook
Wij weten toch niet hoe TO reageert op zoiets?

Ben ik dan echt de enige die het dan vreemd vind, dat hij haar vader vraagt zijn mond te houden?

Als een jongen/man dat van zijn vriendins vader zou verwachten, vind ik eerder die vriend gek!

En zeggen dit te gaan doen ipv te melden naar een aantal meiden te gaan is ook niet zo slim natuurlijk!
ik wil jullie even bedanken voor de hulp,

woensdag ga ik me excuses aanbieden dat vind ik iets netter dan via msn/sms/bellen.
quote:duifjelove schreef op 23 juni 2011 @ 18:55:

ik wil jullie even bedanken voor de hulp,

woensdag ga ik me excuses aanbieden dat vind ik iets netter dan via msn/sms/bellen.

Goed zo!!!

quote:duifjelove schreef op 23 juni 2011 @ 18:49:

[...]

die heeft wel een flinke deuk toen opgelopen maar door de opleiding die ik nu doe en met uhm.. de kracht die ik daardoor eruit haal heb ik er wel weer een groot deel voor terug gekregen

Gelukkig maar.

Neem van een oude vrouw (ik) aan dat je je vriend dichter bij je houdt als je hem loslaat en niet beperkt in zijn vrijheid.

Hij is niet je ex en is misschien wel zó bang om je kwijt te raken dat hij zelfs niet een gewone vriendschap met je durft te delen.

Dat is toch hartstikke zonde?
Graag gedaan

en onthou:

Me vriend = Mijn vriend

Me pa = Mijn vader

Me vriend is groter als me pa = Mijn vriend is groter dan mijn vader

:-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven