Partner uitgezonden?

23-05-2011 12:13 688 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb je ook een partner die uitgezonden is of uitgezonden wordt? In dit topic kun je ervaringen delen of gewoon gezellig kletsen met anderen in dezelfde situatie. De openingstekst is door ons aangepast omdat dit topic weer actief is en de oorspronkelijke tekst helaas werd gewist.
lijkt niet zo, dat is zo.
Klopt. Gisteren kwam het ineens in me op dat het afscheidsmoment eraan komt zeer binnenkort. Daar zie ik enorm tegenop en ik kreeg meteen tranen in mn ogen.

Dan vind ik mezelf zo'n muts!
nee joh!! doe niet zo raar!! zelfs ik had vandaag tranen over mijn wangen lopen en de mijne gaat geeneens weg...wie is hier de muts?
Haha, dat kan opluchten he?

Maar wat was voor jou de reden van je tranen? Of gewoon algeheel emotioneel?
gevalletje onzekere mutserigheid...krijg ik weer een lief berichtje en dan heb ik het Oprah-Effect...de ugly cry..
Zó herkenbaar..... En na zo'n huilbui zie je er ook niet uit (heet niet voor niets the UGLY cry ). En dat je man dan nog zegt dat je zo mooi bent... Das echte liefde ;)
hij zegt dan altijd...je hebt weer wasbeer, zebra ogen...ach ja echte liefde hahaha
Hahaha, humor! Leuk he, lieve mannen
Hoi,

Ik hoop dat ik hier mee mag schrijven.

Mijn man zit al 5 jaar bij de luchtmacht, En hij gaat begin volgende week voor 3 en halve maand op uitzending naar sardinie vanwege libie.

Dit is voor ons allebei de 1e x dat hij weg gaat.

Ik ben pas 25 en hij 26, we hebben geen kinderen maar we zijn al wel 4 jaar getrouwd en wonen al 6 jaar samen.

Ik hoop dat ik hier de aankomende 3 maanden steun kan krijgen.

Want het afscheid nadert, En ik vind het erg moeilijk..

Dit is nu ons laatste weekend samen,maar door je omgeving wordt hier geen rekening mee gehouden.. Iedereen komt maar op visite wanneer ze maar willen. maar wij willen de laatste dagen gewoon samen doorbrengen. Dit vind ik best moeilijk. hoe gaan jullie hiermee om=
He Moon fijn dat je vriend toch weer thuis kwam!

Ik zie mijn vriend vanavond weer :-) We wonen niet samen, dus moeten het echt van de weekenden hebben.

Noelle wat balen dat je man zo kort voor zijn vertrek nog weg moest zeg! Hoelang hebben jullie nog voor hij vertrekt?

Natuurlijk ben je geen muts als je het even moeilijk krijgt, het is ook niet niks zo'n lange tijd zonder elkaar!
quote:Mooncatcher schreef op 22 juni 2011 @ 17:05:

dat gebeurd Zer, maar dat vond ikzelf te ver gaan. Net als pikante foto's van jezelf sturen. voor 3 seconden geknetter aan zijn kop als hij zich even terugtrekt (ok leuke woordspeling) ze hechten meer waarde aan de dingen die jullie verbindt dan wat pikante plaatjes en ondergoed.

Had dit bericht even gemist van de week...

Was niet van plan om zoiets te doen hoor, maar kon me eigenlijk niet voorstellen dat er vrouwen zijn die dat wel doen!
@Strawberry

Tuurlijk mag je meeschrijven!

Beetje vervelend dat mensen geen rekening houden dat jullie nog even samen willen zijn... Gewoon de gordijnen dicht en niet open doen? Of als mensen iets af willen spreken proberen de avonden vrij te houden?
Welkom Strawberry!

Wat moeilijk, het laatste weekend!

Wat wij hebben gedaan (en ook erg geod heeft uitgepakt) is een afscheidsfeestje geven voor vrienden en familie.

Dat hebben we bewust afgelopen weekend al gedaan, dus een paar weken voor zijn vertrek (maar daar heb jij nu niets aan).

Ik zou echt mn grenzen trekken. Mensen kunnen zich soms niet goed inleven in jullie situatie (ik weet precies wat je bedoelt) en de behoefte om samen te zijn. Geef dan zelf goed aan wat jullie prettig vinden en vooral wat juist niet.
Ja we hopen zondag de laatste dag samen iets leuks te kunnen doen. Dit hebben we ook tegen de familie gezegd, maar dit wordt niet door iedereen gewaardeerd. Helaas.

Ik zie er zo tegen op, Want ik weet absoluut niet wat ik kan verwachten.

Hij is wel eerder op oefeningen geweest, maar dit was telkens maar voor 4 weken.

En nu gaat hij 13 weken weg, We hadden het allebei al moeilijk na 3 weken.

Ik heb een nieuwe baan gevonden, In de hoop dat ik deze zomer veel kon gaan werken. Maar nu is de planning nog niet rond. en zit ik nog min 4 weken thuis. helpt allemaal niet mee.
het afscheidsfeest hebben wij al gegeven vorige week, maar dat maakt blijkbnaar niks uit.
welkom Aardbeitje...hier gewoon meekleppen hoor, we slepen je er wel doorheen...al heb ik makkelijk praten...
Dan moet je zelf dus de grens bepalen.

Het boeit nu even niet wat iedereen wil, het gaat om wat jullie willen. Dat men dat niet begrijpt is jammer maar helaas.

Het zel zeker wennen zijn! Heb je goede vriendinnen in je omgeving en/of mensen die hetzelfde hebben meegemaakt?
Nou Moo, nu heb je wellicht makkelijk praten maar jij hebt je strepen al ruimschoots verdiend
Ik denk (verwacht) dat de eerste weken het moeilijkst zijn. Daarna komen er vast nog wat k*t momenten, maar 'wen' je er denk ik ook wel wat meer aan. Vier weken thuiszitten helpt niet echt natuurlijk. Heb je wel afleiding? Het bijna vakantieperiode, dus misschien iemand die ff lekker een paar dagen met je er tussenuit wil?

Het is natuurlijk goed bedoeld, al die mensen die nog even gedag komen zeggen, maar niet leuk voor jullie samen...

Zondag weggaan is dan wel een goed idee! Dan zijn jullie lekker samen, en het weer werkt ook nog mee :-)
mwaahh... als alles zo zou gaan als zou moeten had ik mijn vriend geeneens gehad (zou bij de KMar gaan, heeftie een hekel aan) Hij mag de strepen/medailles...ik sta gewoon achter hem hahaha.

Vinnut zo strijken met de eer...Ik heb het al meegemaakt, meerdere keren, maar hoop echt dat ik jullie een beetje kan helpen, meer is het voor mij niet. en vind het gewoon leuk met jullie te kleppen.
Ja, al die certificaten, meadilles, strepen... Ze smijten ermee bij Defensie.

vind ik soms wel jammer.

Vind t ook erg gezellig om met jullie te beppen hoor!

En alle steun die we elkaar kunnen geven is toch mooi meegenomen? Kunnen er alleen maar beter van worden!

Ik ga zo iig lekker weekend houden. Sporten, filmpje huren... Ik kom de avond wel door

Weet neit of ik begin volgende week nog ff op t forum zit want we gaan weg van ma middag tot vrijdag.

Strawberry, alvast heel veel mooie momenten met je mannetje toegewenst!

Zer en Moon, spreek je jullie weer als ik terug ben.

Knuffel!!
Veel plezier Noelle!! Knuffel je vent maar helemaal plat!
Haha komt goed Moon!! Mijnheer zal nodig moeten bijkomen wanneer hij terug is
Veel plezier Noelle!!! Maak er nog een paar mooie dagen van volgende week!

Strawberry ik hoop dat het lukt om komend weekend nog wel lekker even samen te zijn! Als je man weg is mag je hier uit komen huilen.

Ik ga straks lekker met mijn vriend van het weekend genieten
Geniet ervan Zer!

En ik ben nu écht weg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven