Gezondheid alle pijlers

Serieuze spychische vraag

29-06-2011 18:04 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ken iemand die opgenomen zit op een ziekenhuis voor geestelijk zieke mensen. Elke keer dat hij naar het restaurant van het ziekenhuis gaat en wit brood koopt, voelt hij zich slecht en zelfs droevig. Wat kan deze aandoening zijn? Serieuze antwoorden graag.
Ik voel me altijd slecht en droevig als mijn brood op is..

Ben ik nu ook spiegisch ziek?
Malvado, kom je nog reageren of ben je even naar de bakker?
Moet je daarvoor worden opgenomen? Ik heb dat ook....bij wit brood. Om te huilen gewoon
Heeft die persoon er elke dag last van, of alleen op zondag? Want het kan een religieuze oorzaak hebben. Gelegen in een vorig leven waarin die kennis een van de discipelen kan zijn geweest, die aanwezig was bij het breken van het brood door Jezus. Het witte brood in het restaurant is een onbewuste trigger voor het verdriet om de kruisiging van Here Jezus.
Een ernstige zaak. Als kind heeft hij vermoedelijk altijd bruin brood moeten eten, hij is zo gehersenspoeld door zijn ouders dat hij zich nu vreselijk schuldig voelt als hij een overheerlijke verse witte boterham met dik roomboter en een half pak hagelslag eet.
verba volant, scripta manent.
aanstelleritis, zo heet dat
Nee dan zou hij last hebben van hagelslagiozzo Marianne...
ik ken toch aardig wat ggz instellingen maar geen enkele waar je als client je halfje wit zelf moet kopen in een restaurant.
Hoe blijf je ze verzinnen zulke vragen. Hulde.
quote:xalvadora schreef op 29 juni 2011 @ 18:21:

Nee dan zou hij last hebben van hagelslagiozzo Marianne...O ja, daar heb ik even niet aan gedacht.
verba volant, scripta manent.
quote:Some_One schreef op 29 juni 2011 @ 18:09:

Gewoon een keertje bruin brood kopen, dan gaat het vast helemaal top!
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Eén advies: laat hem in elk geval NOOIT trouwen, want ik sta niet in voor de gevolgen van de wittebroodsweken...
ohhh wat herkenbaar !! ik heb dat altijd als ik op mijn bankrekening kijk, dan voel ik me ook heel slecht en droevig, maar tis dan wel zo dat ik eens per maand een opleving heb, wel van korte duur, maar toch...wat denk je zou ik ook opgenomen moeten worden??
Laat zijn vel daarvan ook los?

Of gebruikt hij het als huidtransplantaat?

En schilfert het brood?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Fritske ik bel meteen de Crisisdienst voor je!
Misschien wil hij liever een lekkere krentebol kopen maar durft hij dat niet en ipv daarvan koopt hij wederom een halfje wit zoals hij altijd doet.

Wel apart trouwens dat hij dit psiegiatriese ziekenhuis zijn eigen brood moet kopen.

Wist niet dat de bezuigingen al zo ver waren doorgeslagen!
quote:rogue_25 schreef op 29 juni 2011 @ 18:08:

Eens met Dickens. Ik kan je ook niet helpen. Ik ken diegene namelijk niet en ik ben ook geen psycholoogCorrectie Rogue, spycholoog
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Er rust echt een taboe op deze stoornis, ik ben blij dat TO er over is begonnen. Zo kunnen forummers hier eindelijk open over gaan praten en wie weet komt er dan meer begrip voor.
spychisch, spycholoog enz.......

alsjeblieft zeg, je bent toch geen 4 meer...

zou dat niet ook een psychische correctie: spychische stoornis zijn ??

(alhoewel, je zegt wel Spanje ipv Psanje, en spuitpoep ipv psuitpoep )
quote:malvado schreef op 29 juni 2011 @ 18:04:

Ik ken iemand die opgenomen zit op een ziekenhuis voor geestelijk zieke mensen.Het is: "die opgenomen IS in het ziekenhuis" Niet OP een ziekenhuis. Elke keer dat hij naar het restaurant van het ziekenhuis gaat en wit brood koopt, voelt hij zich slecht en zelfs droevig. Wat kan deze aandoening zijn?Dat hij zich slecht voelt is zijn eigen pakkie an en het gegeven dat jij dat als een "aandoening" ziet zegt genoeg over jou PSYchische toestand". Serieuze antwoorden graag.Wat denk je nu in hemelsnaam met deze post te bereiken? Als je geen normaal topic kan openen, blijf dan weg ofzo..
Dat hij OP een ziekenhuis zit vind ik eigenlijk veel ernstiger dan dat hij verdrietig wordt van een plak witbrood..
quote:missverrektekoekwaus schreef op 29 juni 2011 @ 18:29:

Er rust echt een taboe op deze stoornis, ik ben blij dat TO er over is begonnen. Zo kunnen forummers hier eindelijk open over gaan praten en wie weet komt er dan meer begrip voor.

Ik ben blij dat je het zegt, ik zit hier gewoon te huilen op mijn stoel. Het is allemaal zo herkenbaar, en ik durfde er nooit eerder voor uit te komen, jeetje, eindelijk zijn er mensen die mij begrijpen

Malvado, heb je misschien een adres voor dat spiegiesche ziekenhuis?
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
quote:superstar_2 schreef op 29 juni 2011 @ 18:34:

Dat hij OP een ziekenhuis zit vind ik eigenlijk veel ernstiger dan dat hij verdrietig wordt van een plak witbrood..

nou nu ophouden met TO-er pesten. krijg buikpijn van de slappe lach...
Ik dank mijn psjigiater spychijator psygiatrische wahtever dat hij geregeld heeft dat de Appie nu zaandammertjes heeft. Die zijn volkoren, bruin of blond. Word ik nooit meer verdrietig of spygisch psiegisj psjichiesg harrie in het warretje.
quote:norma_jeane schreef op 29 juni 2011 @ 18:35:

[...]

Ik ben blij dat je het zegt, ik zit hier gewoon te huilen op mijn stoel. Het is allemaal zo herkenbaar, en ik durfde er nooit eerder voor uit te komen, jeetje, eindelijk zijn er mensen die mij begrijpen

Malvado, heb je misschien een adres voor dat spiegiesche ziekenhuis?

Je snapt hoop ik wel dat je OP dat ziekenhuis moet zitten?

Ik zou wel een dikke jas meenemen want het kan daar behoorlijk koud worden.!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven