***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
quote:lara1978 schreef op 22 januari 2008 @ 12:02:

Sorry, ik heb het niet bedacht hoor! *pfff, mevrouw in 3 weken weer op het oude gewicht gaat zeuren over ontbijtkoek...! :)* En dan te bedenken dat mijn dieet bestond uit bananenshakes en ontbijtkoek!
Daar word ik dus helemaal moe van...., bananen zijn ook dikmakers. Pfff!
Framboos en banaan gaat heel goed samen.......
Leen succes deze middag hoor !!

Framboos en Lara!!!!!!!

Ik vind jullie lief!

Xaloy, ben zo benieuwd hoe het met de oogjes van Robbemans is? Kom je ons snel even op de hoogte brengen?

Muis, meeeeen wat spannend weer.Ik testte al heel snel, had ook maar een heeeeeeel licht streepje de eerste keer(keren) maar toch....... Over een paar dagen nog maar eens proberen? Ik bedoel als je lichaam nu al zoveel tekenen afgeeft dan zal er ook wel het eea aan HCG aanwezig zijn, niet?

Had ook een onregelmatige cyclus; was om de 22 dagen ongesteld. Geeft wel meer kansen, overigens. Niet nodig gehad, maar toch......

Mich, hoe is het nu met je? Trek je het nog een beetje? Dikke

voor jou.

Even antoowrd op je vraag over zs; Ik heb wel kriebels voor een zwangerschap maar dat is meer door de voeding die ik hier krijg op dat gebied dan dat ik er echt aan toe ben, geloof ik. Ach, de ene keer vind ik eentje wel genoeg, het volgende moment wil ik wel meteen weer zwanger worden van een tweede.

We wachten eerst april even af en praten dan verder in huize Icke.

Onze klauterkabouter is helaas na een powernap alweer wakker. Ik moet dat kereltje gewoon helemaal uitputten wil hij langer dan 30 minuten slapen.......Wandelingetje tijdens "wakkertijd"is dus geen goed idee.....

Doewie
Sinds wanneer zijn bananen dikmakers? En sinds wanneer is sonjabakkaer verantwoord? Ik snap er niks meer van.

Icke, ik trek het wel hoor. Ben niet meer zo moe, maar des te misselijker. Veel misselijker dan de andere keren volgens mij. Als ik even niet misselijk ben vind ik het wel heel leuk om zwanger te zijn. Eindelijk begint dat gevoel een beetje te komen!

Ik ben benieuwd wat jullie gaan beslissen in april! Ik ken dat trouwens niet, het gevoel dat ik graag zwanger wil worden, die lichamelijke drang die veel van jullie hebben. Mijn eitjes zijn m'n broedse gevoelens altijd voor...

Moet naar buiten, de jongens zijn niet meer te houden!
Icke: hij slaapt zeker ook niet meer in de kinderwagen? Veel te veel te zien... Hoe zijn de nachten? Hou je het nog een beetje vol?

Micha: kweenie, dacht ik gewoon van die bananen. Fijn dat je niet meer zo moe bent! Misselijkheid is ook echt irritant... sterkte meis!

Max houdt de boel binnen, maar is wel erg hangerig (echt vervelend als je zo verkouden en grieperig bent...). Hij eet ook slecht. Hopen dat het morgen een stukje beter gaat met hem.

Hoe is het met Zahra?
Arme Max! Beterschap jochie!

Poez! Haaaaai! Fijn om wat van je te horen meid!

Xaal, hoe was het bij de oogarts? Hoop goed! (kan eigenlijk ook niet anders; Robbie doet het geweldig!)

Vandaag kwam mijn vriendin (van de miskraam) even langs. Het was eigenlijk heel gezellig! Ze heeft een goede dosis galgenhumor en laat dat nu ook net mijn gevoel voor humor zijn! We hebben dus enorm gelachen (heel erg, maar dus ook over de miskraam).

Ben moeoeoeoe! Ga even hangen.

Hihi, altijd weer leuk om hier gezellig bij te lezen. En daarna de moeilijke keuzes.... Bananen en ontbijtkoek, Sonja Bakker of honger lijden?

Ik snoep nog maar even door terwijl ik erover nadenk!
Helemaal vergeten te zeggen vanmiddag: Icke, dank je wel voor je knuffel, je bent lief!

Lara, knuffel voor jou en Max, niet leuk om allebei ziekig te zijn!

Pff, Lars gaat tegenwoordig heel hard roepen als hij in bed gelegd wordt. Nu dus ook. Meestal gaat het goed en blijft Morris slapen. Nu hopelijk ook, want vriend is er niet (etentje, lucky bastard). O shit, ik hoor Morris ook, paniek!
Goedenavond!

Micha dat zou Kieran ook doen, zijn beker of fles naar de andere kant van de kamer meppen, maar meneer wilt altijd bediend worden. Zodoende geef IK hem dus nog altijd de fles of hou ik de beker aan zijn mond. Als ik de tuitbeker in zijn handjes geef, gaat hij net zolang doen alsof zijn handjes op hol slaan en zijn beker wegslaan, totdat ik het hem maar weer geef...

Leen hoe was het gegaan met je gesprek? Ik vind zulke gesprekken ook altijd heel moeilijk hoor, maar ik kijk ook op de sites wat ik ongeveer zou kunnen vragen en dan vraag ik altijd meer, want hun gaan toch altijd lager zitten.

En inderdaad flexibiliteit met je werkuren is een goede tip, vooral nu met Luna.

Witchke wat een domper zeg! Dacht je dat je baan 2 al zo goed als in de pocket had... Nu weer afwachten dus..

Xaloy hoe was het met Robbie bij de oogarts?

Kieran heeft vandaag ook voor het eerst echt goed hoorbaar mama gezegd!

Hij zei me wel na, dus echt begrijpen wie of wat het is, zal hij nog wel niet. Maar hij zei het! Een paar dagen ervoor dacht ik ook al dat hij het zei, maar dat ging zo snel tussen neus en lippen door dat ik niet wist of ik het wel goed verstaan had.
Icke en Micha : wat hebben jullie kleintjes al een mooi bos haar, hier is er nog maar weinig haar op het bolletje van Xander hoor.

Poez : wanneer zet je nog eens een foto van Kieran op de groep, ben reuzebenieuwd hoe ie er nu uitziet.
Heb een paar foto's van Kieran erop gezet! Na de laatste foto´s heb ik niet zo heel veel nieuwe meer gemaakt.
Xaloy: hoe was het bij de arts?

Ik duik mijn bed in. Gegeten bij een vriendinnetje en nu echt helemaal op. Bluh...
FF snel tussendoor, ik ben met Zahra vanavond even naar de huisartsenpost geweest. Ik had geen zin om morgen de ha te bellen en dan weer door dat rotmens afgescheept te worden. Bij de hapost deden ze eerst wel moeilijk aan de telefoon ('waarom gaat u niet naar uw eigen ha?') maar ik mocht toch komen. De arts heeft haar onderzocht en denkt dat het virus wel voorbij is maar dat haar darmpjes nog van slag zijn. Haar advies was nu om minder melk te geven zodat haar darmpjes weer rustig worden. Ik moet nu ipv 6 schepjes maar 3 schepjes in haar fles doen (180cc) en evt. aanvullen met rijstebloem zodat het wat dikker wordt. Maar Zahra vindt rijstebloem in de fles he-le-maal niks, dus ik geef nu gewoon dunne melk. Hopelijk slaapt ze nu een beetje door vannacht, ik ga nu in ieder geval mijn bed in, want ik ben ook bekaf van de afgelopen gebroken nachten. :S
zo ben thuis van werken... moe!

Layla goed dat je naar de HA post gegaan bent! ik duim voor een goede nacht voor jullie!!

Poez Kieran kan praten!!! het moet niet gekker worden hier!!

knap hoor! en ontzettend lief...

brrr Tommy moet morgen naar het CB om 11:30!!! Zoooooow lastig! precies midden in zijn slaapje. Zie er echt al dagen tegen op.... Jajaja er zijn ergere dingen ik weet het, maar Tommy's rust en regelmaat staat zo vreselijk hoog int vaandel bij mij, dat ik dit soort dingen dus echt niet trek.

Nu heb ik de keuze...Of T eerder naar bed doen dus om 9:30 ipv 10:30 en dan om 11uur eruit plukken...(Zielig!!)Of helemaal niet naar bed, en pas slapen na het CB. (dus bijna 2uur later dan normaal!) +de tijd dat ie dan eigenlijk ook een groente hap moet!

Nou is het eerste niet handig, want hij pikt het niet zomaar eerder te moeten slapen...(10:30 zit in zijn systeem!) Dus dan maar later op bed, maar de gedachte dat hij vreselijk moe is, en zich zal afvragen waarom mama hem nou niet in zijn bedje legt?? doet pijn!

pfffff waar een mens zich niet druk om kan maken hè??

Baal er ook van dat je nooit eens in overleg een afspraak kan maken bij het CB! Ik krijg altijd maar de keuze uit 1 tijd! En dan moet het ook gebeuren en anders heb ik pech

Zow ik heb mijn hart gelucht! Sorry, moest mijn frustratie even kwijt!
Robbie heeft een prima functionerend rechteroog, maar zijn linkeroogje is gemeten op -3.75. Dat is een forse afwijking. Op dit moment kan er echter nog niets van gezegd worden. Het is niet bekend of het door zijn ziekteperiode is gekomen. Het kan zelfs weer helemaal goedkomen. Over een half jaar gaan we opnieuw een meting laten doen en weten we meer.

Xaloy heeft al aangegeven dat als het slecht blijft, Robbie (op latere leeftijd) een lasercorrectie krijgt.
Framboos: ga dan niet! Wij gaan ook al tijden niet meer! (duh, is wat lastig in het buitenland..) Wat kan het CB jou nog vertellen? Of moet je prikjes? Nee toch?

Een van onze oppasmoeders geeft er de brui aan. Niet vanwege Robbie maar omdat haar eigen zoon problemen oplevert. Gelukkig kan Robbie nu 4 dagen naar de ander, dus dat probleem was meteen weer opgelost.

Koffie!
Balen dat het linkeroog een forse afwijking heeft xaloy en compli, maar het kan nog goedkomen, ik duim voor jullie dat dit het geval is over een half jaar.
Poez : mooie foto's van Kieran, hij heeft wel echt mooie ogen eh.
Wow, Xaloy en Compli, wat vervelend van die afwijking bij Robbie. Hoe kwamen jullie hierachter? (gemist tijdens mijn vakantie).

Hopenlijk komt het vanzelf gewoon goed.

Je kunt in zwitserland trouwens naar een mutterberatung. Die hebben normaal gesproken in elk dorp spreekuren. Je kunt daar elke week zonder afspraak heen gaan. Je kunt alleeen gaan om te wegen en te meten (doen wij denk ik vrijdag), je kunt ook nog de mutterberaterin spreken. Dat is handig als je vragen hebt, anders zou ik het niet doen (krijg je commentaar dat je te vaak eten geeft enzo).

Framboos, irritant. Ik vind het ook nooit handig als mijn planning zo om wordt gegooid.

Layla, gaat het al wat beter met Zahra, zo met minder volle melk flessen?

Lara, hoe is het met Max? En met jezelf? Ben je weer gezond?

Finn is jaloers! En hij heeft gevochten!

Hij zit op de creche het liefst bij de leidster tussen de benen. Daar zaten gisteren al twee meisjes. Dat heeft hij even aangekeken en toen heeft hij ze gewoon weggeduwd. Zo, mijn plaats!

Manlief natuurlijk trots.
quote:complicated schreef op 22 januari 2008 @ 23:04:

Robbie heeft een prima functionerend rechteroog, maar zijn linkeroogje is gemeten op -3.75. Dat is een forse afwijking. Op dit moment kan er echter nog niets van gezegd worden. Het is niet bekend of het door zijn ziekteperiode is gekomen. Het kan zelfs weer helemaal goedkomen. Over een half jaar gaan we opnieuw een meting laten doen en weten we meer.

Xaloy heeft al aangegeven dat als het slecht blijft, Robbie (op latere leeftijd) een lasercorrectie krijgt.

Fijn hè die techniek van tegenwoordig!!Groot gelijk heb je!

Maar wel even schrikken van dat oog! Nu vraag ik mij af of andere baby's dan ook niet al een oogafwijking kunnen hebben? Dit wordt immers nooit gemeten? En zou dit dan nog niet bij kunnen

trekken?Ben benieuwd wat ze over een half jaar zeggen!

Hmmm zou ik ook het CB een keer kunnen afslaan als mij de tijd niet aanstaat? Dacht dat dit verplicht was! Alles gaat goed met Tommy, en hij zit altijd netjes op de curve dus wat dat betreft....

Als ze straks weer met een klote tijd komen pas ik!

Ik ben toch maar eerder opgestaan...Ik hoop dat Tommy toch iets eerder moe wordt straks!
hahaha die Finn! Beginnen de jaloerse gevoelens nu al te ontwikkelen!zo snel! Dat wist ik niet...
Stil hier!

Mijn plannetje heeft gewerkt!! Tommy is om 9:45 gaan slapen. Kan hij mooi een dik uur even liggen...
Goed zo Framboos, lekker dat hij even slaapt.

Bij Finn werkt dat soms ook. Gisteren was hij op de creche zo druk (met vechten) dat hij 's middags niet wou slapen en de hele nacht heerlijk sliep.

Actief zijn helpt!

Make mental note om morgen vroeg actief te zijn met Finn zodat ik morgen middag even kan werken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven