Cheers!
woensdag 23 januari 2008 om 10:40
Waarschuwing vooraf aan Pimpel: Oogjes even afwenden.
Kotsvirus. Niks geneukt gisteravond ondanks maan, slechts boven de wcpot gehangen. Nu thuis, en in de stress van wat op werk blijft liggen. Bovendien morgen best belangrijke afspraak. godverdegodver.
Blegh, voel me een groot zelfbeklagnarigheid stomgedoe.
Zo.
Kotsvirus. Niks geneukt gisteravond ondanks maan, slechts boven de wcpot gehangen. Nu thuis, en in de stress van wat op werk blijft liggen. Bovendien morgen best belangrijke afspraak. godverdegodver.
Blegh, voel me een groot zelfbeklagnarigheid stomgedoe.
Zo.
woensdag 23 januari 2008 om 10:42
Ohohoh, wat een keelpijn.
Wat wassie zielig.
Mama snel school afbellen.
Toen moest hij even wat doen van zijn moeder.
De was moest in een mand gedaan.
Toen durfde hij te zeggen: Dat is vrouwenwerk.
Nou staat hij ineens de afwas te doen.
En de stofzuiger staat ook al in de rij voor hem voor straf.
~ah, koffie~
Wat wassie zielig.
Mama snel school afbellen.
Toen moest hij even wat doen van zijn moeder.
De was moest in een mand gedaan.
Toen durfde hij te zeggen: Dat is vrouwenwerk.
Nou staat hij ineens de afwas te doen.
En de stofzuiger staat ook al in de rij voor hem voor straf.
~ah, koffie~
woensdag 23 januari 2008 om 10:51
Ik heb zojuist een cadeautje gekocht voor een 10 jarig jongetje... en heb gelijk hetzelfde voor mezelf gekocht.
een Pirates of the Caribean pen. Met een doodshoofdhangertje met glittertjes erop. Hij krijgt er ééntje met een tand erbij. Ik heb kralen, dus toch wat anders
Goedzo Kjong, gelijk afleren, dat gedrag
Ahbah, Lil, wat vervelend!
sterkte ermee en ik weet dat het moeilijk is, maar je nog even niet druk maken over morgen.
een Pirates of the Caribean pen. Met een doodshoofdhangertje met glittertjes erop. Hij krijgt er ééntje met een tand erbij. Ik heb kralen, dus toch wat anders
Goedzo Kjong, gelijk afleren, dat gedrag
Ahbah, Lil, wat vervelend!
sterkte ermee en ik weet dat het moeilijk is, maar je nog even niet druk maken over morgen.
Later is nu
woensdag 23 januari 2008 om 11:08
Ik heb nog even een Gesprek gehad.
Waar Kjongen dat eigenlijk vandaan haalde.
Grapje mam, écht, een grapje.
Zie je me lachen? -stiekum wel-
Nee, maar sommige grapjes zijn niet om te lachen..?
Zie jij devadervan of Kman nooit wat doen in het huishouden?
Euhm, jawel.
Precies. Want wie kookt er bij papa?
Papa.
En de afwas?
Doet papa.
En de afwas/stofzuigen/vuilinszakken buiten zetten/strijken?
Nou ik heb ook wel eens een vuilniszak buiten gezet.
~zucht~ En wie kookt er als Kman er is, of als we in TR zijn?
Nou, ik heb in de zomervakantie afgewassen.
EÉN keer!
Nee hoor, wel meer dan dat!
Dan zal het twée keer geweest zijn.
Ja.
Van de 21 dagen?
Nou en.
Maar goed. Je ziet dus dat mannen ook wel huishoudelijk werk doen.
Mm. Ja. Destiefmoedervan doet eigenlijk alles behalve de keuken. Nou ja, bijna alles, want oma strijkt daar. Dus papa doet nooit zo veel.
Maar goed, bij mama zie je toch dat Kman wat doet?
Ja. Ik heb je maar een keer de badkamer zien schoonmaken. Eigenlijk doet hij alles. En jij niks.
Arm kind. Heeft wel twee luie ouders. En een blinde vlek.
Komt nooit goed.
De zorgen zijn voor morgen Lil.
Wie vandaag leeft, die leeft vandaag.
Beterschap is geen wetenschap.
Wijsheid is niet belangrijk, wijsheid is zeker niet onbelangrijk.,
Enzo.
Waar Kjongen dat eigenlijk vandaan haalde.
Grapje mam, écht, een grapje.
Zie je me lachen? -stiekum wel-
Nee, maar sommige grapjes zijn niet om te lachen..?
Zie jij devadervan of Kman nooit wat doen in het huishouden?
Euhm, jawel.
Precies. Want wie kookt er bij papa?
Papa.
En de afwas?
Doet papa.
En de afwas/stofzuigen/vuilinszakken buiten zetten/strijken?
Nou ik heb ook wel eens een vuilniszak buiten gezet.
~zucht~ En wie kookt er als Kman er is, of als we in TR zijn?
Nou, ik heb in de zomervakantie afgewassen.
EÉN keer!
Nee hoor, wel meer dan dat!
Dan zal het twée keer geweest zijn.
Ja.
Van de 21 dagen?
Nou en.
Maar goed. Je ziet dus dat mannen ook wel huishoudelijk werk doen.
Mm. Ja. Destiefmoedervan doet eigenlijk alles behalve de keuken. Nou ja, bijna alles, want oma strijkt daar. Dus papa doet nooit zo veel.
Maar goed, bij mama zie je toch dat Kman wat doet?
Ja. Ik heb je maar een keer de badkamer zien schoonmaken. Eigenlijk doet hij alles. En jij niks.
Arm kind. Heeft wel twee luie ouders. En een blinde vlek.
Komt nooit goed.
De zorgen zijn voor morgen Lil.
Wie vandaag leeft, die leeft vandaag.
Beterschap is geen wetenschap.
Wijsheid is niet belangrijk, wijsheid is zeker niet onbelangrijk.,
Enzo.
woensdag 23 januari 2008 om 11:35
Arme Kjongen.... heeft van geen kant een goed voorbeeld, dus?! Komt idd nooit meer goed....
Dream, dat zijn wel zalige cakejes, zeg! Mjummie. Jammer, Lil, dat jij ze moet afslaan. Beterschap met de kotseritis. Het heerst echt heel erg, geloof ik. Enneh; niet druk maken om werk. Dit is overmacht. Kun je niets meer aan doen. Relax.
Dream, dat zijn wel zalige cakejes, zeg! Mjummie. Jammer, Lil, dat jij ze moet afslaan. Beterschap met de kotseritis. Het heerst echt heel erg, geloof ik. Enneh; niet druk maken om werk. Dit is overmacht. Kun je niets meer aan doen. Relax.
woensdag 23 januari 2008 om 12:39
Kjong: gaten in je sokken knippen en door Kjongen laten stoppen. Goed gesprek, trouwens .
Heb computer aangezet in poging om voor te bereiden voor morgen, maar er wil niks in mijn hoofd (alleen maar eruit ). Ik ben net een vent as ik ziek ben, ik wil alleen maar klagen over hoe zielig ik ben. Wat dat betreft zijn we hier ook leuke reverse rolmodellen, wan GG zeikt nooit als hij eens ziek is. Die wordt dan gewoon fluks weer beter en is in de tussentijd wat stil.
Wel heel gek om urenlang thuis te zijn helemaal zonder enig kind. Dat gebeurt vrijwel nooit. Vanmiddag is het volk weer over de vloer met GG thuis, kan ik even real life zeiken en klagen.
Heb computer aangezet in poging om voor te bereiden voor morgen, maar er wil niks in mijn hoofd (alleen maar eruit ). Ik ben net een vent as ik ziek ben, ik wil alleen maar klagen over hoe zielig ik ben. Wat dat betreft zijn we hier ook leuke reverse rolmodellen, wan GG zeikt nooit als hij eens ziek is. Die wordt dan gewoon fluks weer beter en is in de tussentijd wat stil.
Wel heel gek om urenlang thuis te zijn helemaal zonder enig kind. Dat gebeurt vrijwel nooit. Vanmiddag is het volk weer over de vloer met GG thuis, kan ik even real life zeiken en klagen.
woensdag 23 januari 2008 om 12:48
Hebben jullie niet nog tijd in de weekenden om een medeforumster uit de brand te helpen? :
Hoi Ik ben een meid van 29 jaar en sta met mijn bedrijfje al jaren op erotiekbeurzen met erotische speeltjes. Nu ben ik op zoek naar een leuke spontane meid die mij enkele weekeinden per jaar wil helpen. Lijkt het je wat, mail me maar. myst_two@yahoo.com
Ook een leuke bijbaan toch? Met vast veel geinige extraatjes!
Hoi Ik ben een meid van 29 jaar en sta met mijn bedrijfje al jaren op erotiekbeurzen met erotische speeltjes. Nu ben ik op zoek naar een leuke spontane meid die mij enkele weekeinden per jaar wil helpen. Lijkt het je wat, mail me maar. myst_two@yahoo.com
Ook een leuke bijbaan toch? Met vast veel geinige extraatjes!
woensdag 23 januari 2008 om 14:55
woensdag 23 januari 2008 om 15:12
Tegels snijden: dat is inderdaad het meest snijdende rotgeluid dat ik maar ken. Tellen die avonduren Enschede niet dubbel of zo, dat je nou óók nog overdag moet werken? Wat een slavendrijvers zeg, bij jou...
Toet, de Gooische Vrouwen zijn op! Waar een ochtend op de bank met dekentje niet goed voor is. Nu in bed met laptop (lekker interessant he). Trusten, meiden.
Toet, de Gooische Vrouwen zijn op! Waar een ochtend op de bank met dekentje niet goed voor is. Nu in bed met laptop (lekker interessant he). Trusten, meiden.
woensdag 23 januari 2008 om 15:31
Lil, ik heb ook nog Gooische Vrouwen. Mooie gelegenheid om met zoon in het OV te stappen? Zoon blij, jij blij, ik blij.
Ik ben net bij de huisarts geweest met Mootje vanwege terugkerende oogpijnen, soms in combinatie met hoofdpijn. Vonnis van de huisarts: migraine. Vind ik niks niet leuk bij zo'n jong kereltje. Maar goed, beter migraine dan iets anders engs in hoofd.
Hmpf, heb zelf ook een beetje hoofdpijn, maar moet vanavond nog weg. EHBO-avond voor de overblijfouders. Het leven is verheffend.
Ik ben net bij de huisarts geweest met Mootje vanwege terugkerende oogpijnen, soms in combinatie met hoofdpijn. Vonnis van de huisarts: migraine. Vind ik niks niet leuk bij zo'n jong kereltje. Maar goed, beter migraine dan iets anders engs in hoofd.
Hmpf, heb zelf ook een beetje hoofdpijn, maar moet vanavond nog weg. EHBO-avond voor de overblijfouders. Het leven is verheffend.
woensdag 23 januari 2008 om 15:58
zo Meave, dat is een snelle diagnose van de huisarts
Mijn huisarts is nogal voorzichtig met diagnoses. LD heeft dus officieel nog steeds geen migraine. Wel regelmatig hoofdpijn, waarbij ze klaagt over misselijkheid (maar gelukkis is ze, net als haar moeder, niet écht heel erg misselijk, alleen niet lekker op de maag zeg maar)
Maar migraine, neeeuh, dat maken we er niet van.
Lekkere put bij jou zeg, Toet, blegh
Mijn huisarts is nogal voorzichtig met diagnoses. LD heeft dus officieel nog steeds geen migraine. Wel regelmatig hoofdpijn, waarbij ze klaagt over misselijkheid (maar gelukkis is ze, net als haar moeder, niet écht heel erg misselijk, alleen niet lekker op de maag zeg maar)
Maar migraine, neeeuh, dat maken we er niet van.
Lekkere put bij jou zeg, Toet, blegh
Later is nu
woensdag 23 januari 2008 om 16:57
Ach, is ook wel zo. M'n dokter vond het gelijk zo'n etiket. Is misschien wel bang dat ze ernaar gaat leven ofzo. Weet ik het. Af en toe is het een rare man, maar volgens mij hebben meer dokters dat.
Elvis is nog ziek, dus ik moet zo met LE naar voetbal. Laat ik daar nou helemaal geen zin in hebben. Ik hád natuurlijk iemand kunnen vragen of hij mee mocht, maar ach, laat ik mn goede inzet ook eens tonen
Elvis is nog ziek, dus ik moet zo met LE naar voetbal. Laat ik daar nou helemaal geen zin in hebben. Ik hád natuurlijk iemand kunnen vragen of hij mee mocht, maar ach, laat ik mn goede inzet ook eens tonen
Later is nu
woensdag 23 januari 2008 om 21:00
Lekker kopje koffie, dames? Sambuca'tje erbij? Bonbonnetje?
Dacht dat ik beter was.. te vroeg gejuicht.. Bleh. Hoofdpijn nog, verhoging.
Ben bang dat het stappen er ook niet in zit dit weekend, Pimp, vermoed dan nog niet helemaal opgeknapt te zijn. Moeten we maar nieuwe date plannen. Wel erg balen, had er zo'n zin in.
Yak, Meave. Migraine voor Mootje. Bah. Had je toch beter die tournados van Bloes kunnen kiezen..
Lil.. we doen geen estafette! Echt niet, doe maar weer beter zijn nu. *klapzoen*
Dacht dat ik beter was.. te vroeg gejuicht.. Bleh. Hoofdpijn nog, verhoging.
Ben bang dat het stappen er ook niet in zit dit weekend, Pimp, vermoed dan nog niet helemaal opgeknapt te zijn. Moeten we maar nieuwe date plannen. Wel erg balen, had er zo'n zin in.
Yak, Meave. Migraine voor Mootje. Bah. Had je toch beter die tournados van Bloes kunnen kiezen..
Lil.. we doen geen estafette! Echt niet, doe maar weer beter zijn nu. *klapzoen*