huwelijk Albert & Charlene

02-07-2011 17:09 458 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er nog meer mensen die naar het huwelijk van Prins Albert & Charlene kijken?
Hoorde zojuist dat het 3e buitenechtelijk kind van die gast nog maar 7 maanden oud is. Daar zou ik dus ook niet blij mee zijn.
Ik vond de bruidsjurk werkelijk prachtig (veel mooier dan die kanten toestand van Kate), maar man o man wat zijn die mannelijk troonopvolgers toch lelijk, saai en kalend

Het begon allemaal met de Charles en het ging verder bergafwaards met Willem Alexander, Filip, William en nu dus Albert.
quote:Aubrey schreef op 02 juli 2011 @ 21:42:

Hoorde zojuist dat het 3e buitenechtelijk kind van die gast nog maar 7 maanden oud is. Daar zou ik dus ook niet blij mee zijn.Wow en dan toch trouwen met die pad? Wat bezielt haar?
Ik vind de jurk ook mooi. En dat haarding ook.

Ja hij is echt gevallen.
Is dat nu officieel Aubrey?
quote:Star schreef op 02 juli 2011 @ 21:44:

Ik vind de jurk ook mooi. En dat haarding ook.Dat haarding vond ik het mooist van alles, prachtig
Ik zou me echt rot lachen als zij hier een topic over haar voorgenomen huwelijk zou posten. Dan waren de Run Forest Runs niet van de lucht en was haar OP vast snel verdwenen .

Het is an accident waiting to happen.
quote:galadriel schreef op 02 juli 2011 @ 21:45:

[...]

Dat haarding vond ik het mooist van alles, prachtigChic hè. Zonder overdadige toeters of bellen is toch altijd het mooist.
http://www.telegraaf.nl/p ... eren_prins_Albert___.html
Het is vast al gevraagd hoor, maar kan iemand me uitleggen wat ze in die kalende muffe man ziet?
Ja dat was bekend, die link van de Telegraaf. Vroeg me af of nu officieel was.
Ik kan het wel uitleggen hoor. Jeugdliefde waarschijnlijl, net als Katie Holmes met Tom Cruise.
quote:galadriel schreef op 02 juli 2011 @ 21:44:

[afbeelding]

Ja hij is echt gevallen.Wat is die prins Laurent toch een blamage voor zijn land. Voortdurend zet hij zichzelf en hiermee dus ook de koninklijke familie voor schut met dit soort stommiteiten.

De jurk waarin Charlene Wittstock vandaag in het huwelijksbootje stapt met Albert van Monaco is een creatie van Armani. Op het eerste gezicht oogt de jurk eenvoudig, maar dat is slechts schijn. De sierlijke jurk is bezet met 30.000 steentjes, 40.000 Swarovskikristallen en 20.000 parels. Het is dan ook niet verwonderlijk dat er 2.500 werkuren in zit.

De bruidsjurk is gemaakt van gebroken wit zijde, met borduursels in bloemvorm. De snit is erg eenvoudig met een zedige boothalslijn, maar toch nauwsluitend en het kleed valt soepel. De creatie werd volledig op het paleis in elkaar gezet. De sleep, uit zijde is 20 meter lang, aan de fijne borduursels alleen al werd 100 uur gespendeerd.
quote:Star schreef op 02 juli 2011 @ 21:54:

Ik kan het wel uitleggen hoor. Jeugdliefde waarschijnlijl, net als Katie Holmes met Tom Cruise.Maar zij is al 33 en Katie was nog een kind. Ze moet dus echt beter weten.
Ja maar ik bedoel dat ze hem misschien al wel jaaaaaaren aanbidt.
Kan iemand de gesponsorde rode loper uitleggen? Geld op lijkt me toch niet.
Waarom viel Laurent, is hij gestuikeld over zijn eigen hamertenen?

Maxima en WA op de rug gezien.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Commentaar van NOS vind ik flut trouwens.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Mooie bruid, maar doodongelukkig ziet ze er uit.. wat een triestheid komt er van haar af.
Weet niet of dit nu officieel is, van dat 7 maanden oude kind, ik zit in de kroeg en het was op een gegeven moment onderwerp van gesprek.
Bij dat kerkje stapt Albert op iemand met kindje in het publiek af. Zeker vragen of het er eentje van hem was

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven