goede dag, slechte dag deel 4
zondag 19 juni 2011 om 22:52
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.
Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.
Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.
PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet
Hier vind je deel 3 hier dus
Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.
Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.
PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet
Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
dinsdag 5 juli 2011 om 19:16
Doe toch eens normaal jullie met je rimpels.
Wat moet ik dan met mijn craquelé kop!
Als je nu al gaat smeren met antirimpelzooi helpt het straks als je het écht nodig hebt niet meer Yellowmylove!
Hier weten ze mijn nick wel. Weet zeker dat man nooit leest. Hij vindt dat geneuzel sowieso niets. Maar hij weet wel dat het voor belangrijk is. Vaak zit ik te gieren van de lach en dan vraagt hij wel wat er zo grappig is. Zeker het gezamelijk kijken naar een TV programma voorzien van commentaar vindt hij ook leuk hoor!
Wat moet ik dan met mijn craquelé kop!
Als je nu al gaat smeren met antirimpelzooi helpt het straks als je het écht nodig hebt niet meer Yellowmylove!
Hier weten ze mijn nick wel. Weet zeker dat man nooit leest. Hij vindt dat geneuzel sowieso niets. Maar hij weet wel dat het voor belangrijk is. Vaak zit ik te gieren van de lach en dan vraagt hij wel wat er zo grappig is. Zeker het gezamelijk kijken naar een TV programma voorzien van commentaar vindt hij ook leuk hoor!
dinsdag 5 juli 2011 om 20:42
Yellowmylove dat is een lief koosnaampje mama chat
Jammer dat je pizza niet lekker was Mika, en dat na alle voorpret hoop dat je hebt genoten van je patatje
Sanne , ik haat schoonmaken. Ik ben gewoon vies, en ik geef het toe. Ik heb vandaag stofgezogen. Morgen dweilen. Af en toe moet het , dan loopt het uit de hand.
Heb weer zo'n rotavond. Soms ben ik dol op het forum, en soms kan 1 opmerking me weer een uur laten janken, en ik weet gewoon dat het aan mij ligt, dat ik me niet zo druk moet maken, maar het lukt maar niet om dat dan om te buiten, om gewoon normaal te doen als de rest ofzo.
Jammer dat je pizza niet lekker was Mika, en dat na alle voorpret hoop dat je hebt genoten van je patatje
Sanne , ik haat schoonmaken. Ik ben gewoon vies, en ik geef het toe. Ik heb vandaag stofgezogen. Morgen dweilen. Af en toe moet het , dan loopt het uit de hand.
Heb weer zo'n rotavond. Soms ben ik dol op het forum, en soms kan 1 opmerking me weer een uur laten janken, en ik weet gewoon dat het aan mij ligt, dat ik me niet zo druk moet maken, maar het lukt maar niet om dat dan om te buiten, om gewoon normaal te doen als de rest ofzo.
dinsdag 5 juli 2011 om 20:48
sorry yellow hier geen rimpels denk ik. Zou het niet zeker weten want interesseert me echt niks.
Mijn tante merkte wel op dat mijn huid er weer wat beter uit begint te zien. Toen we de diagnose net hadden leek ik wel een puber zo vol puistjes enzo zat ik van de stress. Mijn neefje zei doodleuk: ""tante IBI, waarom doe je niks aan die bulten in je gezicht" dank je schat precies wat ik wilde horen. NOT!
Was leuk vandaag naar de nieuwe kerk in delft geweest, rondvaart gedaan en daarna museum bezocht. Tussen door lekker wijntjes drinken op een terras en gegeten bij de griek in scheveningen.
Alleen is het thuiskomen zo moeilijk. Tante belde mijn oom op om te vragen of hij haar kwam halen en ik ben alleen gewoon helemaal alleen. En dan voel ik me wel ff zielig. Juist als ik een leuke dag gehad heb wil ik hem vertellen hoe het was. Wat hij wel leuk had gevonden en wat niet enz.
Morgenvroeg naar de begrafenis. Zo ff kleding klaar hangen en tas klaar zetten.
Mijn tante merkte wel op dat mijn huid er weer wat beter uit begint te zien. Toen we de diagnose net hadden leek ik wel een puber zo vol puistjes enzo zat ik van de stress. Mijn neefje zei doodleuk: ""tante IBI, waarom doe je niks aan die bulten in je gezicht" dank je schat precies wat ik wilde horen. NOT!
Was leuk vandaag naar de nieuwe kerk in delft geweest, rondvaart gedaan en daarna museum bezocht. Tussen door lekker wijntjes drinken op een terras en gegeten bij de griek in scheveningen.
Alleen is het thuiskomen zo moeilijk. Tante belde mijn oom op om te vragen of hij haar kwam halen en ik ben alleen gewoon helemaal alleen. En dan voel ik me wel ff zielig. Juist als ik een leuke dag gehad heb wil ik hem vertellen hoe het was. Wat hij wel leuk had gevonden en wat niet enz.
Morgenvroeg naar de begrafenis. Zo ff kleding klaar hangen en tas klaar zetten.
dinsdag 5 juli 2011 om 21:06
Iebs, kan me voorstellen dat je je dan extra alleen voelt na zo'n dag, en idd wilt vertellen enzo
Je kunt het bij ons kwijt, maar ik snap natuurlijk dat dat niet hetzelfde is...
Soms lul ik gewoon onzin, moet je maar niet serieus op ingaan, ik snap wel dat dat geen echt probleem is (rimpels)
Hoe voel je je ivm de begrafenis morgen?
Je kunt het bij ons kwijt, maar ik snap natuurlijk dat dat niet hetzelfde is...
Soms lul ik gewoon onzin, moet je maar niet serieus op ingaan, ik snap wel dat dat geen echt probleem is (rimpels)
Hoe voel je je ivm de begrafenis morgen?
dinsdag 5 juli 2011 om 21:21
lijkt me moeilijk sanne als het niet helemaal lekker gaat in je relatie. Helaas (of eigenlijk gelukkig maar voor jou helaas) heb ik geen tips of ervaring hoe ermee om te gaan. Behalve dan dat praten echt het meest belangrijke is binnen een relatie.
Oom komt morgen wat klusjes hier in huis doen als ik er niet ben. Die belde net met wat vragen over hoe ik bepaalde dingen wil. Wel fijn!
Zie tegen morgen op. Aardig wat familie van Patrick is niet op zijn begrafenis gekomen (en waarom moet ik nu ineens huilen nu ik dit schrijf? Misschien omdat ik gewoon niet begrijp dat ze geen afscheid hebben willen nemen van hun neef terwijl het zo'n fijne man was. Waarom was hij het dan niet waard voor hun om te komen?) en ik weet niet wat ze tegen mij gaan zeggen. Gaan ze mij nog condoleren? Wil ik dat nog? Wil ik dat ze het niet doen? Enz.
Oom komt morgen wat klusjes hier in huis doen als ik er niet ben. Die belde net met wat vragen over hoe ik bepaalde dingen wil. Wel fijn!
Zie tegen morgen op. Aardig wat familie van Patrick is niet op zijn begrafenis gekomen (en waarom moet ik nu ineens huilen nu ik dit schrijf? Misschien omdat ik gewoon niet begrijp dat ze geen afscheid hebben willen nemen van hun neef terwijl het zo'n fijne man was. Waarom was hij het dan niet waard voor hun om te komen?) en ik weet niet wat ze tegen mij gaan zeggen. Gaan ze mij nog condoleren? Wil ik dat nog? Wil ik dat ze het niet doen? Enz.
dinsdag 5 juli 2011 om 21:45
Sanne Wat een shitzooi met vriend zo... Oh ik vind het zo erg dat ik weet dat je nu huilt. het is ook zo lastig als iemand niet met je wilt praten.. sterkte lieverd
Ibi, ik heb ook geen antwoord op je vragen. Ik woudat ik het wist. Ik denk dat je morgen op hetmoment zelf pas weet waar je behoefte aan hebt? Laat je nergens toe dwingen, je moet alleendoen wat jij aankunt he
Ibi, ik heb ook geen antwoord op je vragen. Ik woudat ik het wist. Ik denk dat je morgen op hetmoment zelf pas weet waar je behoefte aan hebt? Laat je nergens toe dwingen, je moet alleendoen wat jij aankunt he
dinsdag 5 juli 2011 om 21:47
Heb weer geen internet. Best vaak problemen met UPC tegenwoordig. Donderdag komt er iemand langs. Zit te denken om over te stappen naar andere provider, maar welke? KPN? Iemand ervaring?
Yellow wie doet er vervelend hier tegen je? Laat ik het niet merken he!
Ieb ik snap dat je verdrietig bent, juist na een leuke dag
Sanne, vervelend die ruzies. Waarom praat hij niet? Zo weet je toch ook niet wat er aan scheelt?
Mikaatje patatje oorlog! Eeuwen geleden voor mij. Weer eens doen denk ik
Ik heb positieve reactie gekregen op mijn sollicitatie. Nog even afwachten
Yellow wie doet er vervelend hier tegen je? Laat ik het niet merken he!
Ieb ik snap dat je verdrietig bent, juist na een leuke dag
Sanne, vervelend die ruzies. Waarom praat hij niet? Zo weet je toch ook niet wat er aan scheelt?
Mikaatje patatje oorlog! Eeuwen geleden voor mij. Weer eens doen denk ik
Ik heb positieve reactie gekregen op mijn sollicitatie. Nog even afwachten
dinsdag 5 juli 2011 om 21:58
Kijk Ned. 3, wel goede afleiding. Spannend chat, wat goed!
Vriend wil denk ik niet praten omdat hij ook niet weet wat ie moet zeggen. Is ook zo stom steeds. Ik heb vandaag boodschappen gedaan, gekookt, gestreken en keuken schoongemaakt. En vriend is te beroerd om het zonnescherm op te draaien en gooit sporttas gewoon in de gang. Ben het zo zat!
Vriend wil denk ik niet praten omdat hij ook niet weet wat ie moet zeggen. Is ook zo stom steeds. Ik heb vandaag boodschappen gedaan, gekookt, gestreken en keuken schoongemaakt. En vriend is te beroerd om het zonnescherm op te draaien en gooit sporttas gewoon in de gang. Ben het zo zat!
dinsdag 5 juli 2011 om 22:08
dinsdag 5 juli 2011 om 22:10
Probeer je er niet te veel aan te storen Sanne. Ik herken deze toestanden van toen wij jong waren. Het is toch een soort uiten van frustratie. Allebei druk met werk, dan dat huishouden wat gedaan moet worden. Jij doet, als vrouw, waarschijnlijk meer, of volgens jou beter dan hij. Misschien helpt het als je duidelijk taken verdeelt en je er ook aan houdt. Als het zonnescherm een keer verrot regent leert hij het vanzelf af. Niks meer uit handen nemen. Gewoon een keer in de soep laten lopen. Hè ik wou dat ik dat vroeger gedaan had. Kom er nu pas op! Maar geloof me, later lach je erom. En zie je in dat het geen echte problemen zijn, maar eerder frustratie. Waar dat ook in mag zitten.
dinsdag 5 juli 2011 om 22:18
Taken waren goed verdeeld chat, maar hij doet zijn deel niet. Hebben ons nieuwe huis al onder de mieren gehad en lekkage. Het boeit hem echt niet. Hij vind opruimen, schoonmaken en klusjes niet leuk en ik kan het niet aanzien als ons nieuwe huis verslonst. En ben echt niet super netjes! Maar op dit moment staan er stapels van een meter hoog, ligt er vanalles op de vloeren en hebben we flink wat spinnenwebben. Hij heeft ook gewoon niet door wat ik allemaal doe. Heb er al talloze gesprekken over gevoerd en alle beloftes van verbetering gehoord.
Sorry dat ik klaag over zo iets pietluttigs, maar ik wil het zo niet meer, maar vind het idee dat dit een goede relatie kapot maakt zo k*t. Want het heeft ook als oorzaak dat ik mijn respect voor hem kwijt raak en steeds chagerijnig ben tegen hem.
Sorry dat ik klaag over zo iets pietluttigs, maar ik wil het zo niet meer, maar vind het idee dat dit een goede relatie kapot maakt zo k*t. Want het heeft ook als oorzaak dat ik mijn respect voor hem kwijt raak en steeds chagerijnig ben tegen hem.
dinsdag 5 juli 2011 om 22:24
Oh meid, is het zó erg met hem? Hij klinkt als een verwend joch. Niet leuk vinden is geen reden om geen hol te doen natuurlijk. Zeker niet in jullie nieuwe huis. Hij moet juist enthousiast en trots zijn en natuurlijk zijn handen laten wapperen. Is het misschien een idee om een schoonmaakster te nemen als je zelf ook veel werkt?
dinsdag 5 juli 2011 om 22:31
Goed idee chat, een schoonmaakster!
Ik weet natuurlijk niet al het fijne ervanaf, maar een vriendin van mij had ook zo vaak ruzie met haar vriend, ook dat het bijna uitging, en nu hebben ze een schoonmaker , en gaat t veel beter.
Het klinkt misschien suf, maar zij accepteerde dus zijn "ik heb niets met schoonmaken' en hij haar 'schoonmaken is wel belangrijk' daardoor. Ik denk dat dat echt kan helpen
Ik weet natuurlijk niet al het fijne ervanaf, maar een vriendin van mij had ook zo vaak ruzie met haar vriend, ook dat het bijna uitging, en nu hebben ze een schoonmaker , en gaat t veel beter.
Het klinkt misschien suf, maar zij accepteerde dus zijn "ik heb niets met schoonmaken' en hij haar 'schoonmaken is wel belangrijk' daardoor. Ik denk dat dat echt kan helpen
dinsdag 5 juli 2011 om 22:32
In het oude huis hebben we alles een keer samen gedaan en toen afgesproken dat we hier allebei wat meer zouden doen. Hij heeft hier zijn taken gekozen en toen heb ik ingestemd dat ik meer zou doen, als hij zijn dingen regelmatig en goed zou doen. Maar hij doet zijn dingen nauwelijks en steekt geen vinger meer uit.
Noem hem vaak een verwend joch. hij komt rechtstreeks bij zijn moeder vandaan en daar hoefde hij zelfs zijn bed niet dicht te slaan. Als ze op vakantie gingen lag zijn lunch voor alle dagen klaar in de vriezer.
Heb wel spijt dat we meteen zijn gaan samenwonen. Maar woonden al 3 jaar samen voordat we gingen kopen. Had gedacht dat hij iets meer zou gaan doen in een eigen huis, niet veel minder.
schoonmaakster weigert hij.
*sorry voor ego-verhaal. Zit me even erg hoog*
Noem hem vaak een verwend joch. hij komt rechtstreeks bij zijn moeder vandaan en daar hoefde hij zelfs zijn bed niet dicht te slaan. Als ze op vakantie gingen lag zijn lunch voor alle dagen klaar in de vriezer.
Heb wel spijt dat we meteen zijn gaan samenwonen. Maar woonden al 3 jaar samen voordat we gingen kopen. Had gedacht dat hij iets meer zou gaan doen in een eigen huis, niet veel minder.
schoonmaakster weigert hij.
*sorry voor ego-verhaal. Zit me even erg hoog*
dinsdag 5 juli 2011 om 22:41