Betrapt... en dan?

05-07-2011 17:25 115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Forummers, ik heb mijn ex-vriend weleens betrapt toen hij zich stond af te trekken onder de douche. Hij wist niet dat ik het had gezien, maar toen hij er onder vandaan stapte, vroeg ik hem aan wie hij dacht tijdens het rukken en of het lekker was. Hij kreeg een knalrode kop en zei: aan jou natuurlijk.... yeah, right.

Wat zouden jullie doen als je je vriend betrapt tijdens het masturberen of heb je weleens je (ex) vriend betrapt, of ben je het misschien zelf weleens? En resulteerde dat dan in seks of niet?
quote:Lunari schreef op 05 juli 2011 @ 19:21:

[...]

Ow kut... Mijn vriend doet dat niet! Moet ik dan nu een topic openen een goed gesprek aangaan met hem en van hem eisen dat hij dat voortaan ook doet?

Dan zou ik maar een goed gesprek aan gaan met je vriend, want hij hoort je toch op de hoogte te houden van wanneer hij zich afrukt !

Dat moet hij toch weten, dat is nou eenmaal dé eis van het jaar als je een relatie hebt.
@ Zwitsal_nijntje: bedankt voor de tip! Voor hetzelfde geld zou mijn relatie hier stuk op lopen zeg... Hij moet maar snappen dat een relatie betekend dat je elk stukje privacy opgeeft!
Hij gaat dus vreemd met de douche. Wat erg! Ik weet niet ho je zoiets kan verwerken. Het gebeurt tegenwoordig vaker. Met de douche, niet eens een lekker wijfje
Ik heb vandaag alleen gegeten, mijn vriendin moest overwerken. Heel erg... En hoe ga ik haar vertellen dat ik het prakje wat ze had klaarstaan wél heb gegeten maar dacht aan een biefstukje en gebakken aardappeltjes..?
Alleen een onbewoond eiland is onbeleefd!

Wees iemand, wees jezelf!
quote:devrijgezelleman schreef op 05 juli 2011 @ 19:34:

Ik heb vandaag alleen gegeten, mijn vriendin moest overwerken. Heel erg... En hoe ga ik haar vertellen dat ik het prakje wat ze had klaarstaan wél heb gegeten maar dacht aan een biefstukje en gebakken aardappeltjes..?
hahahahaahha.
ik zou maar als de wiedeweerga ff sorry zeggen. Arme man!
Hij had dat natuurlijk ff moeten twitteren naar als zijn volgers, Kimmetje incluis:

Mijn liefste @kimmetje90 aan het stofzuigen, had geen zin in me, dus nu ff alleen onder de douche aftrekken & van de @buurvrouw dromen #soloseks #douche #ingedachtenvreemdgaan #fail
quote:devrijgezelleman schreef op 05 juli 2011 @ 19:34:En hoe ga ik haar vertellen dat ik het prakje wat ze had klaarstaan wél heb gegeten maar dacht aan een biefstukje en gebakken aardappeltjes..?

Sterkte, vriend, jij hebt héél wat uit te leggen!

En niet met bloemen aankomen; dat heeft ze meteen door...
quote:MEFS schreef op 05 juli 2011 @ 19:31:

Hij gaat dus vreemd met de douche. Wat erg! Ik weet niet ho je zoiets kan verwerken. Het gebeurt tegenwoordig vaker. Met de douche, niet eens een lekker wijfje

Ik denk dat dr Phill zich hier maar eens over moet gaan buigen.!

Tss beetje vreemdgaan met de douche,het moet toch niet gekker worden.!

Iemand die vreemdgaat met de douche die moet echt in therapie hoor..

Vreemdgaan doe je als man met een lekkere chick en niet met de douche..
Zag @kimmetje net door douchegordijn gluren, heel geil maar deed of ze nix zag & ging weg. Dan maar #zelfafmaken #klaarkomen #cumshot #kliederzooi #opruimen
quote:saeva schreef op 05 juli 2011 @ 17:45:

[...]

Landgenoten, er heeft zich een masturbatie voorgedaan.

.
quote:manikshamanik schreef op 05 juli 2011 @ 20:03:

Zag @kimmetje net door douchegordijn gluren, heel geil maar deed of ze nix zag & ging weg. Dan maar #zelfafmaken #klaarkomen #cumshot #kliederzooi #opruimen@exvriend Vergeet je niet aan @kimmetje te denken en het haar duidelijk te maken? Misschien een tip om een poster van haar op te hangen in de douche. Zo weet zij zeker dat jij niet vreemdgaat in jouw fantasieën onder de douche!
quote:zwitsal_nijntje schreef op 05 juli 2011 @ 20:25:

[...]

@exvriend Vergeet je niet aan @kimmetje te denken en het haar duidelijk te maken? Misschien een tip om een poster van haar op te hangen in de douche. Zo weet zij zeker dat jij niet vreemdgaat in jouw fantasieën onder de douche!Dat is natuurlijk veel te makkelijk want hij hoeft maar zijn ogen dicht te doen om zich iemand anders voor de geest te halen... Dit vergt een hardere aanpak!
niks mis met masturberen, lijkt me.

vind het zelf erg leuk om hem te zien trekken aan zichzelf.

als ik dan even wat spannende poses aan neem, werkt het nog iets sneller voor hem.

dus waarom zou het zoiets raars zijn als wat jij ervan maakt.

of ben je opgevoed met het idee dat dit iets smerigs is?

zelfbevrediging is een recht wat iedereen heeft, net als ademen, eten, drinken, slapen, enz enz.

en jij hebt hem denk ik nogal laten schrikken met zo'n directe vraag en beschuldiging.

ik zou het maar niet weer zo doen, niet zo'n goed idee....
O, zijn we weer aangekomen bij de regel dat je NOOIT MET JE EIGEN LICHAAM MAG SPELEN??????????
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ow, het mag wel hoor Fame! Zolang je maar uitdrukkelijk toestemming vraagt aan je vriend/vriendin en alleen over hem/haar loopt te fantaseren!
quote:kimmetje90 schreef op 05 juli 2011 @ 19:00:

Misschien snappen jullie de situatie niet zo goed.

Ik snap het wel hoor, denk ik. Jij vindt het niet kunnen dat hij niet met jou sekste maar wel met zichzelf. Toch?

Als ik me in die situatie verplaats: Ik zou het jammer vinden, een gemiste kans, als mijn man niet (genoeg) met mij zou vrijen maar wel masturbeert.
quote:saeva schreef op 05 juli 2011 @ 23:09:

Ik snap het wel hoor, denk ik. Jij vindt het niet kunnen dat hij niet met jou sekste maar wel met zichzelf. Toch?

Als ik me in die situatie verplaats: Ik zou het jammer vinden, een gemiste kans, als mijn man niet (genoeg) met mij zou vrijen maar wel masturbeert.

Alhoewel... masturberen is natuurlijk niet hetzelfde als met iemand vrijen. Soms wil je gewoon een snelle ontlading en heb je geen zin om rekening te houden met een ander en/of te zorgen dat de ander ook bevredigd is...

Kimmetje, ik snap niet helemaal wat je bedoelt met "stiekem". Masturberen is toch altijd stiekem? Ik bedoel: ik doe het niet voor het raam zodat de buren me kunnen zien. Ook ga ik het niet melden aan mijn man of aan anderen. Het is privé.
quote:saeva schreef op 05 juli 2011 @ 23:09:

[...]

Ik vind het een gemiste kans dat zij hem op zo'n moment aanvalt met vragen als: over wie fantaseer je, i.p.v dat ze de situatie aangrijpt om hem bijvoorbeeld een handje te helpen of het in ieder geval bespreekbaar te maken...

En wat je zegt over dat stiekem, helemaal mee eens. Niemand die zijn partner even smst dat hij/zij een potje gaat masturberen.

Sommige dingen zijn gewoon lekker van jezelf. Daar heeft niemand anders in principe mee te maken.
quote:Lunari schreef op 05 juli 2011 @ 23:27:

[...]

Ik vind het een gemiste kans dat zij hem op zo'n moment aanvalt met vragen als: over wie fantaseer je, i.p.v dat ze de situatie aangrijpt om hem bijvoorbeeld een handje te helpen of het in ieder geval bespreekbaar te maken...

Ik weet het niet. Je mag/kan niet zomaar aannemen dat iemand die aan het masturberen is, in plaats daarvan liever met jou zou willen vrijen.

Ik zou wel mijn man aanbieden om hem een handje te helpen, maar in Kimmetje's situatie was de (seksuele) relatie met haar ex al niet zo goed (meer).
quote:saeva schreef op 05 juli 2011 @ 23:57:

[...]

Ik weet het niet. Je mag/kan niet zomaar aannemen dat iemand die aan het masturberen is, in plaats daarvan liever met jou zou willen vrijen.

Ik zou wel mijn man aanbieden om hem een handje te helpen, maar in Kimmetje's situatie was de (seksuele) relatie met haar ex al niet zo goed (meer).

Ik bedoel ook niet dat je je dan maar op hem moet storten en aan de slag moet gaan hoor.

Als ik het goed heb wou TO juist wel seks toch? Dan was dit toch een goed moment geweest om er een balletje over op te gooien? Al dan niet met de vraag of hulp gewenst is. Maar dan kan je toch een gesprek beginnen over waarom hij niet meer geinteresseerd is in haar? In plaats van hem aan te vallen?
quote:Lunari schreef op 06 juli 2011 @ 00:48:

Als ik het goed heb wou TO juist wel seks toch? Dan was dit toch een goed moment geweest om er een balletje over op te gooien? Al dan niet met de vraag of hulp gewenst is. Maar dan kan je toch een gesprek beginnen over waarom hij niet meer geinteresseerd is in haar? In plaats van hem aan te vallen?

Zeker. Daarom vroeg ik ook aan haar wat ze van masturbatie op zich vindt (afgezien van deze situatie). Daar heeft ze geen problemen mee, zei ze.

Het zal dus aan de ex/relatie gelegen hebben dat ze zo gereageerd heeft.

Frustratie dat hij niet met haar wilde vrijen maar zich wel aftrok.
quote:perseph0ne schreef op 05 juli 2011 @ 19:15:

En bedankt .. Ik mag de koffie van mijn laptop gaan boenen..

Ze bracht het zo plechtig: "Forummers, ik heb..." Ik zag helemaal Juliana in de jaren 50 voor me, met een mededeling voor het volk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven