Good Luck
maandag 4 juli 2011 om 18:58
Hallo!!!!!! Hele leuke vakantie gehad. Zo fijn! Was aanpoten, maar dat mocht de pret niet drukken. Oudste heeft hele dagen in het zwembad gelegen en jongste spettert ook leuk.
Bam, ooh wat genant van J.! Hier ook een rode-wangen-incident. In de lift met jongste en nog een persoon. Jongste wijst en zei heel hard: mamma, die hebt hele grote borsten. Is op zich niet zo erg, ware het niet dat de persoon in kwestie een man was .
Mal, wat een schrik!!!! . Wat naar zeg. Veel sterkte!
Star, man al begonnen met nieuwe job?
Enka, wat een boel zieke collega´s zeg. Dat is niet fijn!
Hel, bijdehand is hier ook een kernwoord. Soms erg vervelend.
Amalia, spannend van het solliciteren. Wat wil je? Weer in je oude beroep?
Compu, hoe is het met de oppas vergaan?
Mamax, maakt het huis al vorderingen?
Bam, ooh wat genant van J.! Hier ook een rode-wangen-incident. In de lift met jongste en nog een persoon. Jongste wijst en zei heel hard: mamma, die hebt hele grote borsten. Is op zich niet zo erg, ware het niet dat de persoon in kwestie een man was .
Mal, wat een schrik!!!! . Wat naar zeg. Veel sterkte!
Star, man al begonnen met nieuwe job?
Enka, wat een boel zieke collega´s zeg. Dat is niet fijn!
Hel, bijdehand is hier ook een kernwoord. Soms erg vervelend.
Amalia, spannend van het solliciteren. Wat wil je? Weer in je oude beroep?
Compu, hoe is het met de oppas vergaan?
Mamax, maakt het huis al vorderingen?
maandag 4 juli 2011 om 20:55
igquote]Jinny schreef op 04 juli 2011 @ 18:58:
:Bam, ooh wat genant van J.! Hier ook een rode-wangen-incident. In de lift met jongste en nog een persoon. Jongste wijst en zei heel hard: mamma, die hebt hele grote borsten. Is op zich niet zo erg, ware het niet dat de persoon in kwestie een man was .quote]
Ge-wel-ig!!!
maar genant
:Bam, ooh wat genant van J.! Hier ook een rode-wangen-incident. In de lift met jongste en nog een persoon. Jongste wijst en zei heel hard: mamma, die hebt hele grote borsten. Is op zich niet zo erg, ware het niet dat de persoon in kwestie een man was .quote]
Ge-wel-ig!!!
maar genant
maandag 4 juli 2011 om 20:57
Hier dan, stelletje *%^&$%# die jongens van mij. Mochten even voetballen op het veldje. Na een minuut of 10 dacht ik; ik ga even kijken. Zijn ze er niet. Ik loop een rondje, besluit naar huis te gaan omdat ze anders weer mij gaan zoeken en we om elkaar heen draaien, zie ik ze op de hoek van de straat staan en tegen een boom aan plassen!!!!
Idioten. Die blijven dus even een tijdje IN de tuin onder mama's controle.
Heb ik dat?
Zeg ik dat ik het niet normaal vind en niet van dat soort kinderen wil die dat doen, zegt oudste doodleuk: had je geen kinderen moeten nemen
Trailertrash, help!
Idioten. Die blijven dus even een tijdje IN de tuin onder mama's controle.
Heb ik dat?
Zeg ik dat ik het niet normaal vind en niet van dat soort kinderen wil die dat doen, zegt oudste doodleuk: had je geen kinderen moeten nemen
Trailertrash, help!
maandag 4 juli 2011 om 21:18
Mal! Wat een schrik, hoe gaat het nu met de kleine man en met jou?
Jinny, mag ik even onder de tafel rollen van het lachen! Geweldig die opmerking! Oké, ik kan me jou reactie ook voorstellen. Fijn dat jullie genoten hebben, jullie hadden het ook wel verdiend.
Amalia, oei, dat zijn nog eens opmerkingen. Ik heb hier ook een bijdehandje rond lopen maar die heb ik nog niet gehoord. Ook gevraagd waar die dat vandaan had?
Star, hoe gaat het met de jacht?
Hier weer AM voor 3 dagen, en morgen tot 22.00 . Dus nog heel even aanpoten.
Mamax, we wisten dat dit zo zou zijn in de nieuwe job van man, hebben we ook veel over gesproken, is de eerste 2 jaar, daarna komen er meer mensen voor deze functie binnen Europa en heeft man Benelux.
T afgelopen zaterdag door naar badje 4 met zwemmen dus dat gaat de goede kant uit.
En hebben jullie nog tips? L is nogal van het slaan... negeren, zeggen dat het niet mag en handje vast houden helpt niet. Hij slaat voornamelijk T en meestal niet echt uit boosheid, maar als hij wil spelen of zo en T ligt op de bank dan slaat L hem met speelgoed. En T slaat nooit terug, zit niet in zijn aard (is soms wat te lief)
maandag 4 juli 2011 om 22:51
Amalia, dat doen jongens hoor. Geweldig! Oudste moet echt overal plassen. Ik heb echt alle toiletten gezien op vakantie (en helaas ook een boompje of wat omdat er geen toilet te bekennen was). Bij mijn vriendin plassen de kinderen altijd in de tuin. Ik vind dat echt vies, echt zo raar! Oudste had dat gezien en dat leek hem ook wel wat. Nou mooi niet, brrrrr.
Enka, hoe heb je de opvang van de jongens dan geregeld als je zo laat moet werken? Hoe vaak is man weg? Knap van het zwemmen!
Heb update op de groep gezet.
Enka, hoe heb je de opvang van de jongens dan geregeld als je zo laat moet werken? Hoe vaak is man weg? Knap van het zwemmen!
Heb update op de groep gezet.
dinsdag 5 juli 2011 om 10:49
Haai Jinny, welkom terug! Klinkt als een geslaagde vakantie, fijn!
voor de wildplassers van Amalia (zoo blij dat ik een dochter heb ) en de borstjesmeneer van Jinny's jongste (hopelijk was de opmerking in het Nederlands?)!
Oeioei een meppende peuter Enka. Mijn broertje was vroeger ook zo, en ik ook te lievig. Mijn moeder zei tegen me dat ik best terug mocht slaan. Dat heb ik toen met de moed der wanhoop één keer gedaan (geheel tegen mijn natuur in), daar schrok broertje zo enorm van dat hij nooit meer gemept heeft. Wie weet werkt het??
Ja inderdaad, waar is Kokos?
voor de wildplassers van Amalia (zoo blij dat ik een dochter heb ) en de borstjesmeneer van Jinny's jongste (hopelijk was de opmerking in het Nederlands?)!
Oeioei een meppende peuter Enka. Mijn broertje was vroeger ook zo, en ik ook te lievig. Mijn moeder zei tegen me dat ik best terug mocht slaan. Dat heb ik toen met de moed der wanhoop één keer gedaan (geheel tegen mijn natuur in), daar schrok broertje zo enorm van dat hij nooit meer gemept heeft. Wie weet werkt het??
Ja inderdaad, waar is Kokos?
dinsdag 5 juli 2011 om 20:27
Mal, voel je je weer wat positiever? Heb je nog met degene gepraat? Niet zo gek dat de angst je even gekmaakt. Maar wel klote.
Gaat het met de jongens?
Jinny, fijn dat je hebt genoten ondanks het aanpoten. Dat rijmt haha. Waar was je? Zal wel even kijken op de groep.
Enka, uit de situatie! Zei een ooit wanhopig moedertje haha. Mien Slagraag lijkt de fase voorbij.
Alleen als hij het omzet in praten, dan mag hij weer naar binnen. Standaardzin aangeven, 'wil je spelen?' bv.
Succes!
PGB hulp begint donderdag. Ik heb met 2 kennis gemaakt, ook een invalhulp. Hopen dat ze het pikt..
CV heeft een week vakantie gehad, ging goed. Maandag de test (3 uur) en er moet van alles mee. Familie, rapporten...
Ik hoop dat er wat uitkomt, klinkt gek, maar dan kun je dingen in goede banen leiden.
Gaat het met de jongens?
Jinny, fijn dat je hebt genoten ondanks het aanpoten. Dat rijmt haha. Waar was je? Zal wel even kijken op de groep.
Enka, uit de situatie! Zei een ooit wanhopig moedertje haha. Mien Slagraag lijkt de fase voorbij.
Alleen als hij het omzet in praten, dan mag hij weer naar binnen. Standaardzin aangeven, 'wil je spelen?' bv.
Succes!
PGB hulp begint donderdag. Ik heb met 2 kennis gemaakt, ook een invalhulp. Hopen dat ze het pikt..
CV heeft een week vakantie gehad, ging goed. Maandag de test (3 uur) en er moet van alles mee. Familie, rapporten...
Ik hoop dat er wat uitkomt, klinkt gek, maar dan kun je dingen in goede banen leiden.
woensdag 6 juli 2011 om 21:37
Hallo allemaal, wij zijn weer terug van midweekje, iets te vroeg. Het liep niet zo lekker, huilende V, buikgrieperige Malman en MrJ nog een flinke aanval en toen kreeg ik zo'n heimwee dat we naar huis zijn gegaan. En nu ligt V heerlijk te slapen in zijn eigen bedje. Voelen baby's van zo jong dat al aan?
Nou ja, we zijn weer terug dus, experiment vakantie 1 mislukt.
Nou ja, we zijn weer terug dus, experiment vakantie 1 mislukt.
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 6 juli 2011 om 21:53
Aah gosje Mal. Wat balen zeg!
Zag je het op FB Compu, dat Aatje was gevallen? Ja joh, gisteren klom ze op de tuinstoel, wilde er vanaf maar dat ging niet goed en viel voor over. Zo tegen de tafel aan. Bloeden!!!! En zij krijsen joh, niet normaal. Maar dat was goed vond ik, ze viel niet weg.
Ik meteen mijn moeder gebeld om op de jongens te passen en naar de EHBO geracet. Zit gelukkig om de hoek. Het was ook niet druk want 25 minuten na de val had ze een laagje lijm op haar flinke snee in haar hoofd. Ongeveer 1 1/2 cm bij 1/2.
Ik moest meteen aan Star denken: mijn kind is stuk!!!
Nu een dikke pleister erop en die moet 3 dagen blijven zitten. Hoop maar dat het mooi wordt.
Maar ze maakt er niets van hoor. Geen kik in het zkh bij het lijmen. Hadden ze nog nooit mee gemaakt
Zag je het op FB Compu, dat Aatje was gevallen? Ja joh, gisteren klom ze op de tuinstoel, wilde er vanaf maar dat ging niet goed en viel voor over. Zo tegen de tafel aan. Bloeden!!!! En zij krijsen joh, niet normaal. Maar dat was goed vond ik, ze viel niet weg.
Ik meteen mijn moeder gebeld om op de jongens te passen en naar de EHBO geracet. Zit gelukkig om de hoek. Het was ook niet druk want 25 minuten na de val had ze een laagje lijm op haar flinke snee in haar hoofd. Ongeveer 1 1/2 cm bij 1/2.
Nu een dikke pleister erop en die moet 3 dagen blijven zitten. Hoop maar dat het mooi wordt.
Maar ze maakt er niets van hoor. Geen kik in het zkh bij het lijmen. Hadden ze nog nooit mee gemaakt
woensdag 6 juli 2011 om 23:13
Mal, wat vervelend! Komen jullie nu weer wat tot rust in jullie eigen huis? Het klinkt ook als pech. Fijn weer lekker op honk en nu heerlijk allemaal slapen.
Hel, oooh wat erg dat je niks terug durfde te doen tegen monsterbroer. En jongens kunnen zo hard zijn. Ik vind het nog heel knap van je dat je terug durfde te meppen. Een moment van victorie!
Amalia, wat eng dat gat in het hoofd! Wat fijn dat je ouders even op de jongens konden passen. Arme Desteny, heeft ze ook hoofdpijn denk je?
Compu, succes morgen met de hulp. Wat hoop je dat ze pikt? Dat snapte ik niet helemaal. Vind je het spannend?
Hel, oooh wat erg dat je niks terug durfde te doen tegen monsterbroer. En jongens kunnen zo hard zijn. Ik vind het nog heel knap van je dat je terug durfde te meppen. Een moment van victorie!
Amalia, wat eng dat gat in het hoofd! Wat fijn dat je ouders even op de jongens konden passen. Arme Desteny, heeft ze ook hoofdpijn denk je?
Compu, succes morgen met de hulp. Wat hoop je dat ze pikt? Dat snapte ik niet helemaal. Vind je het spannend?
donderdag 7 juli 2011 om 09:19
Goeiemorgen!
Oh jammer Mal! Nouja, gewoon weer proberen strakjes. Dan gaat het vast weer beter.
Is Malman nu weer aan het werk?
Ik zag het daar idd Amalia! Kon er niet op reageren. Ze is wel stoer zeg! Hopen dat er geen litteken komt. Hoe is het met lopen?
Jinny, ik hoop dat CG het pikt dat iemand anders met haar speelt en verzorgt en niet ik dus. Zou fijn zijn als degene het ook goed aanpakt. Maarja, het schijnt dat ik dat moet loslaten en nog veel meer hoor. Want ik ga ineens mijn huis met een kritisch oog bekijken. En ze eet mee, dus ik ga ineens nadenken over een recept. Kost me zo alleen maar meer energie.
Oh jammer Mal! Nouja, gewoon weer proberen strakjes. Dan gaat het vast weer beter.
Is Malman nu weer aan het werk?
Ik zag het daar idd Amalia! Kon er niet op reageren. Ze is wel stoer zeg! Hopen dat er geen litteken komt. Hoe is het met lopen?
Jinny, ik hoop dat CG het pikt dat iemand anders met haar speelt en verzorgt en niet ik dus. Zou fijn zijn als degene het ook goed aanpakt. Maarja, het schijnt dat ik dat moet loslaten en nog veel meer hoor. Want ik ga ineens mijn huis met een kritisch oog bekijken. En ze eet mee, dus ik ga ineens nadenken over een recept. Kost me zo alleen maar meer energie.
donderdag 7 juli 2011 om 10:29
quote:amalia schreef op 06 juli 2011 @ 21:53:
Wat een schrik, Amalia! En wat een geluk dat je ouders zo dichtbij wonen dan hè? Al voorzichtig gekeken hoe het er uit ziet?
Mal, jammer dat jullie vakantie niet helemaal lekker liep. Malman weer opgeknapt? Gaan jullie van de zomer nog in de herkansing?
Huis gaat lekker, ze zijn nu druk aan het metselen. Als het goed is staan morgen alle binnenmuren
Wat een schrik, Amalia! En wat een geluk dat je ouders zo dichtbij wonen dan hè? Al voorzichtig gekeken hoe het er uit ziet?
Mal, jammer dat jullie vakantie niet helemaal lekker liep. Malman weer opgeknapt? Gaan jullie van de zomer nog in de herkansing?
Huis gaat lekker, ze zijn nu druk aan het metselen. Als het goed is staan morgen alle binnenmuren
donderdag 7 juli 2011 om 17:05
Compu, ik ben benieuwd hoe het gaat! Misschien moet je het een paar keer een kans geven? Succes kan ook opgebouwd worden he? Spannend! Ik ken dat van da kritisch. Ik ging eerst het huis schoonmaken voordat de schoonmaakster kwam, ook zo suf . Wat ga je koken?
Mamax, wat gaaf dat de muren staan!!
Ooh, oudste gilt, ik ga hem even entertainen.
Mamax, wat gaaf dat de muren staan!!
Ooh, oudste gilt, ik ga hem even entertainen.
donderdag 7 juli 2011 om 17:30
Dat gaat dan rapido Mamax!! Leuk hoor dat er nu vorm komt.
-en dan komt de zomerstop, zo'n domper-
Ik heb nog niet gekeken naar de wond. Pleister mag er morgenavond af en ik hou me daar maar braaf aan. Deze zit er zo netjes op, dat als ik ga kijken ik hem er niet meer zo op krijg en ze er natuurlijk aan gaat pulken terwijl ze er nu geen last van heeft.
Compu, heeft Cg ook 6 weken vrij? En komt dan die hulp of komt die sowieso?
-en dan komt de zomerstop, zo'n domper-
Ik heb nog niet gekeken naar de wond. Pleister mag er morgenavond af en ik hou me daar maar braaf aan. Deze zit er zo netjes op, dat als ik ga kijken ik hem er niet meer zo op krijg en ze er natuurlijk aan gaat pulken terwijl ze er nu geen last van heeft.
Compu, heeft Cg ook 6 weken vrij? En komt dan die hulp of komt die sowieso?
donderdag 7 juli 2011 om 18:14
quote:amalia schreef op 07 juli 2011 @ 17:31:
Net bij Ikea leuke kussentjes gekocht, thuis enthousiast alle labels er af geknipt en gezellig op de bank gedrappeerd....
Oma dingen zijn het zie ik nu
Hoe kan dat nou? In de winkel nog leuk en thuis inene omakussentjes?
Zou die pleister er lekker nog een paar dagen op laten zitten hoor, anders wordt het geheid peuteren. Heeft ze er nog last van?
Mal, wat jammer van jullie vakantie. Soms is oost west gewoon thuis best.
Jin, ik moest even nadenken voor het kwartje monsterbroer viel. Hij is nu best lief.
Mamax, wat gaaf! Gaan jullie vaak kijken? En hebben de jongens hun eigen kamer al gereserveerd?!
Compu, spannend voor CG dus, maar spannender voor jou!
Net bij Ikea leuke kussentjes gekocht, thuis enthousiast alle labels er af geknipt en gezellig op de bank gedrappeerd....
Oma dingen zijn het zie ik nu
Hoe kan dat nou? In de winkel nog leuk en thuis inene omakussentjes?
Zou die pleister er lekker nog een paar dagen op laten zitten hoor, anders wordt het geheid peuteren. Heeft ze er nog last van?
Mal, wat jammer van jullie vakantie. Soms is oost west gewoon thuis best.
Jin, ik moest even nadenken voor het kwartje monsterbroer viel. Hij is nu best lief.
Mamax, wat gaaf! Gaan jullie vaak kijken? En hebben de jongens hun eigen kamer al gereserveerd?!
Compu, spannend voor CG dus, maar spannender voor jou!
donderdag 7 juli 2011 om 19:28
Proest van de kussens Amalia. Heb je die gebreide witte gekocht? Marktplaats?
Hel, ik had vroegah ook een monsterbroer en nu zijn we heel dik. Mijn broer trok altijd heel hard aan mijn haren en wilde met zijn transformers in mijn poppenhuis. Niet cool. En toen wilde ik altijd zijn Tonka traktor voor mijn Ken want die was boer. Enorme ruzies hoor. En toch is het goed gekomen .
Hel, ik had vroegah ook een monsterbroer en nu zijn we heel dik. Mijn broer trok altijd heel hard aan mijn haren en wilde met zijn transformers in mijn poppenhuis. Niet cool. En toen wilde ik altijd zijn Tonka traktor voor mijn Ken want die was boer. Enorme ruzies hoor. En toch is het goed gekomen .