de Prikbitches

26-05-2011 19:56 2537 berichten
Hier vinden jullie het nieuwe topic!
Alle reacties Link kopieren
Welkom Sherto! Wat een voorgeschiedenis zeg! Ik hoop dat je hier lekker van je af kan schrijven.

Taartje, Eva en ABc wat wordt het spannend!

Pegs, wat geweldig dat iedereen zich zo inzet voor EB. Hoe gaat het nu met T?
Merel: bah! Klote allemaal zeg............hele dikke knuffel!

Gaat goed met Thijs hoor Dolfijntje! Het is een heerlijk jochie, lekker knuffelen enzo. Zusje is een bijdehand grietje waar we altijd rgom moeten lachen...........
Dank je wel meiden.. Het leven is oneerlijk. Ik heb nu officieel een hekel aan mijn eigen lichaam.. Lang treuren gaat niet lukken, we hebben vanmiddag nog een verjaardag..

Heb me net uitgeleefd op het huishouden, en dat voelt toch wel goed..

Mocht ik van de week nog niet ongesteld worden ga ik de huisarts, niet omdat ik nog denk zwanger te zijn maar dat het te maken zal hebben met de overgang. Misschien dan nog maar eens bloed laten prikken..
Merel, meid... Ik heb geen woorden voor je. Zo oneerlijk allemaal. Alweer. Sterkte. Denk aan je, dit is zo niet leuk. Potjandrie. Life sucks!!
Sherto welkom hier!

Merel...

Bah... Als ik het iemand had gegund dan was jij het wel. Het leven is toch zo oneerlijk!
Merel, . Wat balen. Het is precies wat Yamunu zei, ongesteld worden is al erg genoeg zonder overtijd gedoe erbij. Hopelijk komt je ongesteldheid nu snel (bij mij standaard de dag nadat ik getest had) en is dit een eenmalige uitspatting van je lichaam die los staat van de overgang.

Ik sta hier letterlijk stijf van de zenuwen. Mijn nek en rugspieren zitten helemaal vast.
Taartje en abc, spannend hoor... nu nog één nachtje!

Ik duim hoor!
Dank jullie wel voor het welkom, miskramen heb ik volledig achter me gelaten hoor, klinkt waarschijnlijk erg raar voor de meeste maar heb altijd wel gehad dat er een reden voor moest zijn,en op 1 of andere manier voelde het ook nog niet echt, had ook kinderen helemaal afgesloten, maar nu we weer gaan beginnen ook echt weer zin in. Spannend allemaal weer,zal weer een periode worden van zenuwen en tranen
En merel heel veel sterkte, blijft kl*te, je hebt toch hoop en waarschijnlijk niet heel veel zin in verjaardag, al werkt schoonmaken voor mij ook altijd therapeutisch
Meestal werkt schoonmaken bij mij niet, heb dan ff helemaal nergens zin in.. Behalve heel veel snoepen. Maar daar wil ik ook vanaf! Dus het is kiezen of delen

Ik zit even in een baalmodus, we hadden het zo gehoopt. Een klein wondertje.. Maar blijkbaar is het ons niet gegund.. Daar zullen we mee moeten leren leven, op momenten zoals is nu is dat vreselijk hard en moeilijk..
Die hoop is zo menselijk Merel maar kan ook zo vreselijk zijn na de teleurstelling.
Merel wat ontzettend klote!!! Het is ook gewoon oneerlijk dat je dan telkens overtijd bent. Misschien inderdaad maar weer eens bloed laten prikken. Dikke knuffel, het is je zo ontzettend gegund!
Merel,

Het is harstikke oneerlijk allemaal!!

Je wordt heen en weer geslingerd tussen hoop en teleurstelling iedere keer weer.

Gatver!!
Taartje en abc, gaan jullie morgenochtend testen?
Ik wel. Over twaalf uur weten we of het gelukt is. Om acht uur moet ik mijn medicijnen en dan ga ik meteen testen.
(ik heb gisterenavond stiekem al getest dames maar heb ten eerste gewacht op de test van Merel en vond het zo vervelend om de uitslag hier neer te zetten. Morgenochtend test ik nog een keer voor de show maar het was gisterenavond wel duidelijk, ik ben zwanger....)
Taartje wat goed! (en wat super lief dat je het niet direct na Merel wilde melden)
Taartje, wow, wat een verrassing! Gefeliciteerd!!

Wil je dat ik je meteen verplaats in de tabel of moet ik wachten op de test van morgen?
Kaetje, je mag nog even wachten volgens het IVF wachtweken protocol tot morgen
Is goed. Hoe lang geleden is je terugplaatsing nu?
De terugplaatsing was morgen twee weken geleden.
Kijk ik even in mijn pauze op viva en wat zie ik! Taartje!!! Van harte meid!
Gefeliciteeerd taartje !!!!
Wauw!! Gefeliciteerd!!

Statistisch gezien heb ik nu geen schijn van kans meer....
Taartje, 2 weken al! Goed zeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven