de Prikbitches
zondag 10 juli 2011 om 21:20
Taart wat super!!! GEFELICITEEEEEEERD!!!!!
Ik kom jullie later deze week bijpraten hoor... Ben de afgelopen 2 dagen hard aan het werk geweest op een evenement. Het voelt alleen niet als werken. Maar het is lichamelijk best pittig (wist ik van tevoren trouwen) dus ik lig echt even lekker voor pampus. Maar hey... Ik heb mijn nog-te-laten-bouwen website straks wel bijna bij elkaar verdiend in 4 dagen.
Dus ik ga nog even lekker genieten van mijn spierpijn.
En over een jaar... Dan ben ik gewoon superslank en dik gespierde armen!
Abc mag morgen nog wel langskomen om losgemaakt te worden in nek en schouders! (Dan weten jullie ook weer wat ik doe...)
Ik kom jullie later deze week bijpraten hoor... Ben de afgelopen 2 dagen hard aan het werk geweest op een evenement. Het voelt alleen niet als werken. Maar het is lichamelijk best pittig (wist ik van tevoren trouwen) dus ik lig echt even lekker voor pampus. Maar hey... Ik heb mijn nog-te-laten-bouwen website straks wel bijna bij elkaar verdiend in 4 dagen.
Dus ik ga nog even lekker genieten van mijn spierpijn.
En over een jaar... Dan ben ik gewoon superslank en dik gespierde armen!
Abc mag morgen nog wel langskomen om losgemaakt te worden in nek en schouders! (Dan weten jullie ook weer wat ik doe...)
zondag 10 juli 2011 om 21:20
Dank jullie wel allemaal! Ik heb op de Freya website uitgerekend hoe ver ik ben en zo. Ben dan (als alles goed blijft gaan en we over een paar weken een kloppend hartje mogen horen) nu 4 weken en 3 dagen en 16 maart uitgerekend....
Abc ik ga heel hard voor jou duimen! De statistieken kunnen de pot op.
Abc ik ga heel hard voor jou duimen! De statistieken kunnen de pot op.
zondag 10 juli 2011 om 23:17
Enneh.... ik durf het bijna niet te schrijven, bang om het ongeluk op me af te roepen ofzo en bang om anderen hier vreselijk te kwetsen, maar.... ik ben zwanger!!!! Ik ben er helemaal beduusd van. Vandaag was voor mij een hele mooie, maar ook een hele moeilijke dag (voor diegene die 'm niet meer snapt, zie hyves). En nu? Toch dubbel feest! Alsof het zo moest zijn ofzo. Beetje hetzelfde verhaal als Kaet. Ik dacht ongesteld te zijn geweest, maar dat stelde niet veel voor en achteraf gezien was dat dus ook niet zo. Ik denk, als ik even terugdenk, dat ik nu toch al wel 5 weken zwanger ben ofzo. Weird! En een keimooi cadeau, al voelt het onwerkelijk!
zondag 10 juli 2011 om 23:29
Taartje, wat FIJN!! Supergoed nieuws (zeker om mee naar bed te gaan). Wat heerlijk meid. Ben superblij voor je!!!
En Merel wat zal dit nieuws pijnlijk voor je zijn. Een extra dikke stevige knuffel voor jou. Ik vind je een hele dappere.
Shertho, welkom hier. Ik vind dat je een hele mooie nick hebt.
Abc, de statistieken loslaten... Maarja, das lastig. Over een paar uur weet je meer. Ik duim ook voor jou!!!
Vandaag ben ik dan eindelijk ongesteld geworden. Had donderdag al moeten zijn en ik liep al een week met zware hoofdpijn. Vrijdag trok ik echt niet, heb veel gejankt. Ik spoor dan echt niet en mijn gedachten zijn zo niet reëel. Kost bergen energie. Hopelijk slaat de acupunctuur ook daarvoor aan.
Kaetje, dank voor de herinnering aan de mogelijke limiet IVF pogingen. Wanneer dit zo is hebben man en ik afgesproken om in oktober en december de pogingen te doen.
En Merel wat zal dit nieuws pijnlijk voor je zijn. Een extra dikke stevige knuffel voor jou. Ik vind je een hele dappere.
Shertho, welkom hier. Ik vind dat je een hele mooie nick hebt.
Abc, de statistieken loslaten... Maarja, das lastig. Over een paar uur weet je meer. Ik duim ook voor jou!!!
Vandaag ben ik dan eindelijk ongesteld geworden. Had donderdag al moeten zijn en ik liep al een week met zware hoofdpijn. Vrijdag trok ik echt niet, heb veel gejankt. Ik spoor dan echt niet en mijn gedachten zijn zo niet reëel. Kost bergen energie. Hopelijk slaat de acupunctuur ook daarvoor aan.
Kaetje, dank voor de herinnering aan de mogelijke limiet IVF pogingen. Wanneer dit zo is hebben man en ik afgesproken om in oktober en december de pogingen te doen.
maandag 11 juli 2011 om 00:17
Nou meiden wat een avond hier zeg! Ik heb late dienst gehad, lig net op bed, en denk, nog even op het forum kijken. En dan lees ik het bericht van Blog!!! Jeetje meid van harte gefeliciteerd! Echt super fijn voor jullie!! Zo, mijn verjaardag is in elk geval goed begonnen met dit mooie nieuws van Taart en Blog! Abc sterkte met testen en ik duim hoor!
maandag 11 juli 2011 om 07:00
maandag 11 juli 2011 om 07:37
Blog! Jeetje zeg, wat een goed nieuws!!!! Wat zijn we ook rare wijven of niet? Ongesteld worden en dan toch niet... Gefeliciteerd!
En het wordt vol in het midden maar er is altijd meer plaats!!
Wel gek hé, hoe het lijkt alsof de positieve berichten ook altijd samen gaan met de negatieve... net of we allemaal in dezelfde week testen steeds.
Merel Kan me voorstellen dat je even helemaal zat bent van je lichaam....
ABC, ik duim!!! er is meer plek, kom maar bij ons staan
En het wordt vol in het midden maar er is altijd meer plaats!!
Wel gek hé, hoe het lijkt alsof de positieve berichten ook altijd samen gaan met de negatieve... net of we allemaal in dezelfde week testen steeds.
Merel Kan me voorstellen dat je even helemaal zat bent van je lichaam....
ABC, ik duim!!! er is meer plek, kom maar bij ons staan