December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Hee Ainne nou ik hoop voor je dat t over een uurtje of 3 begint. Is je schoonmoeder geinstalleerd en kun jij aan de gang. En wat ook schijnt te helpen is lekker vet eten. Patatje of zo. Succes met de ananas!

Mette gister was dus niet zo'n goeie dag om te kijken of de bso iets is voor je. Hoe is t nu met je bekken the day after?

Wij zoeken zeker geen groter huis, hebben nu al 5 slaapkamers dus dat is wel genoeg. Wij kijken in een andere plaats. Ik wil zo graag terug naar familie en vrienden en ik voel me hier na 5 jaar nog steeds niet echt thuis dus ik wil weg! Peet niet maar ja hij ziet zo langzamerhand wel de voordelen van verhuizen. Dus het zal nog wel even duren misschien want we willen een vergelijkbaar huis als we nu hebben en die zijn er niet zoveel.

Mainecoon nou ben benieuwd wat je eruit gesleept hebt!

Brian heeft wel een val-week hoor deze week. Komt door dat bijna-lopen natuurlijk. Net weer tand door zn lip. Veel te moe en maar lopen staan lopen en omhoogkijken enz enz enz. Ik moet nu echt een EHBO kistje gaan kopen want wat dat betreft ben ik slecht bevoorraad.

Heeft een van jullie die EHBO cursus voor kinderen gedaan? Mette jij vast wel? Ik wil m ook gaan doen binnenkort. Lijkt me wel handig met zo'n ondernemend mannetje

@Ainne

ben steeds op mn foon aan t kijken of ik niet mss een smsje van je heb

De dag is nog niet voorbij, dus er kan nog van alles gebeuren hoor!!!

@Mainecoon

en???????

@Mette

naja zeg....die inval greep niet in?? en laat ze jouw alles alleen doen?! dan is ze toch niet voor t werk geschapen (of hoe zeg je dat nu weer?)

*jeetje mn NLs is echt verslechterd zeg, dat word nog wat volgende week als ik weer ga werken )

@A1mee/Mette

Melinda behoort ook tot de club "lastige-fase kindjes"..... pffffffffff en dan nagaan dat haar papa en mama ook niet van die lieverdjes waren vroeger.....

Dat word nog wat,

@Tinus

ik ga heeeeel hard voor je hopen en duimen hoor!! suc6.....

@Basu

in midden-limburg gaan we wonen, in mn geboorteplaats (eerst n tijdje bij mn ouders) zal op HM wel zetten welke plaats!

@Iedereen

dikke

Liefs

GUCCi

Pfff. Merk wel dat dr zo maar weinig tijd voor moeders over blijft! :P

Zou hier graag mn gezicht vaker willen laten zien, willen bijlezen en ff naar hM gaan maar verdomme, kom dr maar niet aan toe!

Hier gaat verder alles goed maar jaaaaaa hoor, ik hoor Yasmine alweer. Roxanne slaapt... De meiden wisselen elkaar wel mooi af moet ik zeggen!

Vooral 's nachts, als Yasmine doorslaapt doet Roxanne dat niet en andersom :D Maar nee, we mogen niet klagen, we komen wel aan onze rust alleen we hebben wel een druk dagprogramma zo met twee van die prullekes!

Enne, dat spiraaltje dat ik heb is het 'gewone spiraaltje' geen hormonen oid.

Denk aan jullie! (en vooral aan Ainne, begint nu echt af te tellen hè?!!!)

Dikke zoen!

xxx
Nurse: Als je de Mirena hebt (handig dat groen kon even terugzoeken) dan heb je nu een hormoonspiraaltje hoor. Anders zou je een koperspiraaltje hebben. Daarom ben ik benieuwd hoe het gaat met de borstvoeding enzo. Ik had het er ooit met mijn huisarts over en die heeft zelf ook een koperspiraaltje omdat ze het gewoon gevoelsmatig niks vond die hormonen in de borstvoeding. Maar wetenschappelijk gezien moet het gewoon kunnen.

Mainecoon: Hoe is het gegaan?

Joni: Ben je nu al alleen thuis? Is je man al in het buitenland?

Ainne: Ik dacht ook dat je vandaag zou gaan bevallen. Misschien heb je gewoon echt gewacht totdat je schoonmoeder er is.

Aimee: Hoe gaat het met je zus? Ik vond het wel een mooie neus hoor.

En verder kwam ik eigenlijk alleen even reageren op Nurse. Ik ben ook gewoon een stiekeme meelezer hier
Zoooo.... eindelijk weer even tijd voor mijn forumdinnetjes!

Heb de afgelopen 4 dagen gewerkt, vroeg op en vroeg naar bed want ik trok het niet meer! Eergisteren lag ik er 21.00 uur in en ik was nog heeeeeel moe toen mijn wekker om 05.00 uur ging! Dan ook nog eens niet op tijd weg kunnen de afgelopen dagen...dindsag een half uur overwerk, woensdag anderhalf uur overwerk, gister ook weer een half uur ovwerkwerk... Brrr...!

Joeri doet het super! Verleen week donderdag werd mij gevraagd of ik het erg zou vinden als Joeri naar een andere groep (olifanten) zou gaan omdat ze een beetje een volle groep hadden waar hij nu zit (beren). De nieuwe groep (olifanten) is een groep voor 2 jaar, van 1 tot 3 jaar oud. Waar hij nu zat (beren) was maar voor 1 jaar, van 1 tot 2 jaar. Die groep waar hij zat (beren) had ik nog steeds geen lekker gevoel bij maar ik had eigenlijk toch niet zo'n zin in de nieuwe groep (olifanten) omdat Joeri het in het begin op de nieuwe groep (beren) al niet fijn had, moeilijk fruit een, weinig slapen... ZIjn oude juffie (favo juffie van zijn eerste groe, de puppy's) zei dat ze maandag wel met hem wilde wennen, kijken hoe Joeri het vond. Maandag bleek dus dat Joeri het er geweldig vind en zijn nieuwe juffies zijn ook super! Sinds gister zit Joeri dus bij de olifanten! Ben er helemaal happy over omdat Joeri zich lekker voelt bij hun!

Joeri loopt nu echt de hele dag door, sinds hij het kan laat hij zich steeds vaker los als hij vast heeft, staat zelfs los in bad, de gek! Tijdens het afdrogen ging meneer ook op zijn commode staan en liet ook maar gewoon los! Hahahaha!

Ook geeft Joeri nu echt kusjes met van die tuitlippen en geeft hij handkusjes!

ZO, nu maar eens gaan teruglezen en reageren! Ik doe alleen de laatste pagina (de laatste 25 berichten) anders heb ik er geen tijd meer voor, Joeri ligt te pitten maar ik gok niet zo lang meer!

Basu

Ja, ik werk 4 dagen maar met 2 dagen ouderschapsverlof in de maand. (merk daar niet zoveel van maar goed...) Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik steeds vaker zit te denken of dit werk het nog wel is voor me. Je werkt je uit de naad, wordt ondergewaardeerd door de hoge baas (regering), moet bonnenquotum halen terwijl ik helemaal geen schrijver ben, loopt best veel risico zonder dat je ervoor beloont wordt door een goed salaris bv... Tsja, ik ben er nog niet uit wat ik dan wel zou willen hoor....maar goed. Zou wel een baan willen waar je meer regelmaat hebt, geen risico maar wel goed verdienen...

Over het loslaten van je vinger en dan meteen op de knietjes, dat deed Joeri ook tot op een gegeven moment, toen bleef hij staan en niet veel later deed hij zijn eerste stapjes, ging ineens heel snel!

Joeri slaapt nog 2 slaapjes. Na zijn fruit tussen 09.30 uur en 10.30 uur, en smissdags meestal rond 15.30 uur. Normaal gesproken slaapt hij dan bij alletwee ongeveer anderhalf uur, maar vanmorgen heeft hij zo 3 uur geslapen en nu ligt hij weer te pitten. Hij was zeker moe van al hets tappen!

Wat super van Joris dat hij al goed weet wat hij wil! Geweldig! Met "pakke" heeft hij een heel goed woord te "pakke"!

oef

zodra Brian stappen los neemt is het lopen hoor! Hahahaha! Joeri staat ook nog heel wankel maar dat gaat met het uur beter! Balen alleen van de valpartijen...bloedneus en een tand door de lip zijn niet fijn! Koud washandje is dan wel lekker...

Balen dat het slapen nog steeds kut gaat. Zou het inderdaad gewenning zijn? Ga je altijd naar hem toe als hij huilt? Heb je een muziekje of lampje op zijn kamer? Joeri heeft de magic theatre voor het inslapen en als het eventueel nodig is een muziekje en lichtje op zijn babyfoon. Werkt hier super!

HIer ook niet doorgeleerd...mavo, toen havo, toen een jaar gewerkt tot ik aangenomen werd op de politieschool... Zou dus niet weten wat ik zou kunnen doen. Binnenhuisarchitect lijkt me wel leuk, of in ieder geval het inrichten enzo...

Lukt het goeie moggel leren een beetje? Hahahaha!

Mette

wat geweldig van Noof dat ze los staat! Het is en blijft een superwijffie!

Nu die benen nog even trainen dat ze kan blijven staan!

Balen dat de oefeningen weer klote gaan! En dat van die billen, ik herken dat. Hadden we met Joeri dus ook de afgelopen weken, sinds 2 dagen gaat dat dus beter en gisteren vanaf het kinderdagverblijf was het ook mooi eigen kleurtje!

Balen van weer een oorontsteking! Bah! Wij moeten maandag voor de prikken...heb er echt geen zin in!!! Gelukkig heeft Noof het goed doorstaan en heeft ze jou flink geknuffeld! Lief!

En die geurzakjes....mjammie! Had er een tijdje een in mijn autootje, die met kaneelgeur...zoooo lekker! Moet er maar weer een paar aanschaffen!

Balen dat je gister alleen hebt moeten werken, nou ja, dat het daar dus op neer kwam. Klote dat je daardoor ook weer last van je bekken hebt, nu weet je dus in ieder geval dat je dit (samen met een inval) niet meer hoeft te doen! Nu nog een keer met een vaste medewerker en dan hopen dat dat wel goed gaat!

tinus

wie weet heeft Manu ook wel last van tandjes die doorkomen dat hij daardoor minder trek heeft in eten. Hebben we met Joeri ook gehad en soms gewoon een papfles gegeven als het echt drama was. Gaat vanzelf weer over!

(recept klonk trouwens erg lekker, mjammie!) (hier nog steeds potjes trouwens, hij proeft wel steeds vaker van ons)

Hebben jullie een muziekje of een nachtlampje in Manu's kamer? Wij hebben zo'n babyfoon met muziekje en lampje, ideaal!

Lekker zo'n vinger in je neus met als gevolg een bloedneus!

Spannend hoor de openhuizendag! Ik duimduimduim!!!

Maandag krijgt Joeri de BMR...

Goed plan van je moeder om de waardevolle spullen op te bergen, zou ik ook doen!

Enneh, zaterdag komt er iemand kijhken die het wil en gaat kopen! (mantra)

ainne

jeeminee, beeb blijft lekker zitten zeg! Maarreh, inderdaad, als schoonmams er is mag beeb komen! Enneh, kun je vent niet wat alcohol voeren zodat hij wel trek in een heftige sexbeurt krijgt? Bij ons was het een uur later raak!

Voor die eeuwige blauwe plek van Leah: een kussentje op haar hoofd binden!

Hahahaha! Lopen is niet goed meer voor Leah, rennen is het dus! Hahahaha!

Raspberry leaf thee, klinkt erg lekker! Ik vergeet altijd de nederlandse naam voor raspberry maar dat vind ik altijd zooo lekker ruiken met kaarsen en thee enzo!!!

Leuk dat je gister een gezellig avondje had! Hahaha, ziekenhuistas op de achterbank, ja je moet nu overal rekening mee houden!

Mainecoon

ik denk dat ik straks ook maar eens de IQ test ga doen, hahahaha!

Klinkt inderdaad als duf werk al die rapporten doornemen!

Ik duim voor een goede salarisverhoging!!!

Gucci

wanneer vertrok je ook alweer? Een dezer dagen toch?

spannend hoor!

Nurse

ja, gek hoor, dat je niet zoveel tijd hebt! Jeeminee, een wakker, ander slapen en andersom! Ik zou gek worden!

Oh, nu moet ik echt stoppen, Joeri is wakker!

Toch een klein uurtje geslapen!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
quote:Yora schreef op 25 januari 2008 @ 15:17:

Nurse: Als je de Mirena hebt (handig dat groen kon even terugzoeken) dan heb je nu een hormoonspiraaltje hoor. Anders zou je een koperspiraaltje hebben. Daarom ben ik benieuwd hoe het gaat met de borstvoeding enzo. Ik had het er ooit met mijn huisarts over en die heeft zelf ook een koperspiraaltje omdat ze het gewoon gevoelsmatig niks vond die hormonen in de borstvoeding. Maar wetenschappelijk gezien moet het gewoon kunnen.

Mainecoon: Hoe is het gegaan?

Joni: Ben je nu al alleen thuis? Is je man al in het buitenland?

Ainne: Ik dacht ook dat je vandaag zou gaan bevallen. Misschien heb je gewoon echt gewacht totdat je schoonmoeder er is.

Aimee: Hoe gaat het met je zus? Ik vond het wel een mooie neus hoor.

En verder kwam ik eigenlijk alleen even reageren op Nurse. Ik ben ook gewoon een stiekeme meelezer hier

Hi! de computer stond nog aan, liep dr langs, hoor Roxanne beneden spelen, M. is bij haar dus even snel op viva kijken.

Even over dat spiraaltje, het is niet de mirena (dacht ik eerst) en ook niet de koper... is een ander soort zonder hormonen (weet de naam zo niet... *schaam*)dus geen problemen met borstvoeding (die hartsikke goed gaat! ben echt blij en hoop het lang vol te houden!)

Ow, moet nu gaan, dr komen vanavond een hoop vrienden langs om een begin te maken van een levensloop van een stel in onze groep die in Juni gaan trouwen...

Dikke kus!
He dames nou de salaris verhoging kwam neer op:

Over drie maanden (ok vind ik niet zo vreemd eerst maar weer mezelf bewijzen) krijg ik er dan 85 euro bruto op fulltime basis (werk 80%) per maand erbij! En dan dit jaar nog een keer salaris verhoging na het behalen van een paar nieuwe doelstellingen. En totaal alles bij elkaar zou ik dan 150 euro bruto erbij krijgen dus mijn max salaris hier zou dan neer komen op 1850 bruto op fulltime basis ......... \\:-)// Ik ga dus lekker door met solliciteren. Heb er verder maar niks van gezegd. Was er al een beetje bang voor.
Hoi allemaal!

Zo hijg hijg puf puf. Ik had de middag vrijgenomen om grote schoonmaak te houden. Jp was ook al vroeg thuis dus die heb ik meteen aan het werk gezet, haha! Ben er moe van, maar wel voldaan want ons huissie is helemaal piekfijn in orde! Nou maar hopen dat het een succes wordt!

Manuel gaat morgen logeren bij mijn ouders. Het is pas voor de tweede keer dat hij gaat logeren, en de eerste keer was toen hij 7 maanden was ofzo dus dat is alweer zo lang geleden. Ben benieuwd hoe het gaat. Maar zal wel goed komen denk ik.

Wij willen wel even de deur uit morgenavond. Lekker ergens eten en misschien de bios (alleen is het filmfestival in R'dam, dus weet niet of het wel kan, zo ff internet checken) en zondagmorgen uitslaaaaaaaaapen, yeah yeah yeah!!

Mainecoon: Hoe ging je gesprek?

Ainne: Ik had wel goeie hoop hoor, dat het vandaag zou gebeuren. Als jij de 25e zegt dan ga ik er natuurlijk van uit dat dat ook gebeurt, haha! Dus nog een paar uurtjes!!

Yora: Hoe is het met jou dan? Zelf niks leuks te vertellen?

Mette: Jammer dat het toch wat tegenviel op de BSO. Maar net wat je zegt, gewoon nog een keer proberen met voltallig personeel erbij. Het lijkt me wel erg leuk met die oudere kindjes. Weer compleet anders dan die ukkies.

Oef: Nou ja dat is ook raar, dat die mensen allemaal een andere openingstijd hanteren. Bij ons waren de posters voorgedrukt en bij iedereen is het van 12 tot 15u.

Weet je zeker dat je niet je huis nu al te koop zet? Je ziet het bij Marloes ook, die wist zeker dat haar huis zo weg zou zijn, maar het is gewoon een moeilijke tijd. De huizen staan echt maandenlang te koop tegenwoordig.

Wat sneu dat Brian zo vaak op zijn giechel gaat!! Hij moet nog leren om voorzichtig te zijn. Je zou denken dat die kids wel leren van al die valpartijen, hè?

Ik heb ook geen EHBO-cursus maar het lijkt me wel heel handig. Zat er laatst ook al over te denken...

Gucci: Moet je volgende week al beginnen? Is je verhuizing al zo dichtbij??? Joh! Huppekee, inpakken jij!

Nurse: Haha, kun je je voorstellen dat je oooooit in een heeeeeel ver verleden GEEN kindjes had? Nee hè?! Haha!

Knorretje: Onze hard werkende politiemama!! Megaknorretje (snappie 'm... van MegaMindy!) Ik zou het niet trekken hoor, zo hard werken en zo vroeg opstaan en zo onderwaardeerd worden. Daarentegen lijkt het me wel een heel mooi beroep hoor. Ben benieuwd of je wat anders leuks kan vinden. Zou wel wennen zijn om een baan te krijgen met 'normale werktijden'.

Leuk zeg dat Joeri al zo goed kan lopen! Hij was ook al zo snel met zitten en rollen. En volgende week kan hij Manu even de fijne kneepjes van het lopen leren. Die doet af en toe wat stapjes, maar er zit niet echt schot in. Kruipen gaat nog steeds lekker snel natuurlijk en hij heeft altijd haast, haha!

Leuk dat Joeri het op de nieuwe groep beter naar zijn zin heeft!

Wij hebben ook wel een muziekje in de babyfoon en een lampje, maar als meneer boos is 's nachts helpt alleen een dikke knuffel van papa of mama.

Het eten ging gisteravond voor geen meter (spagetti) en daarnet weer geweldig (wraps met mexicaanse bonen en mais). Het blijft een rare die kleine van ons... Er is echt geen peil op te trekken hoe hij eet. Tis maar net hoe zijn petje staat!

Net lachen trouwens... we hadden boodschappen gedaan en we ruimden met zijn drietjes de boodschappen op. Ik liet per ongeluk een beker kwark vallen en die barstte open op de vloer. Omdat die echt nèt gedweild was hebben JP en ik de kwark gewoon met onze vingers aan Manu gevoerd. Die vond het helemaal SUPER, haha! En de katten mochten de restjes... wat een feestmaal, haha!
Mainecoon: Als ik jou was zou ik eerlijk zeggen dat je aan het solliciteren bent en dat je voor dat bedrag niet wil blijven. Als ze je wilt houden moet ze je meer bieden, ja toch?!
Hey lieverds,

Even snel ego hoor, ben bekaf en heb echt zin om plat op de bank te gaan... lekker lui voor de tv hangen.

Stijn heeft nu alweer een penicilline kuur We zijn donderdag voor controle met hem bij de huisarts geweest en hij was niet tevreden. Dus nu nog maar een kuurtje. Hoop maar dat deze wel gaat werken en Stijn weer snel het heertje is! Je merkt weinig aan hem, behalve dat ie wat snel uit z'n hum is. En het eten gaat niet zo lekker, maar dat kan ook een fase zijn, toch Tinus

Even snel voor Tinus, ik hoop echt dat er morgen serieuze kopers op jullie open dag afkomen! En dat jullie het huis snel kwijt zijn!

Morgen hebben we de echo.. heb er zo'n zin in Ben ook wel een beetje gespannen, maar dat is logisch denk ik. Gezonde spanning noemde mijn collega het vandaag, nou ja laten we het daar maar op houden. Stijn gaat morgen z'n middagslaapje bij mijn zus doen dan hebben wij tenminste onze handen even vrij bij de echo. Daarna gaan we de DVD nog even kijken, dus ik kan morgenavond pas verslag doen...

Veel liefs
Nou net vlak voor het eten was t weer raak hoor. Weeeer een tand door zn lip! dat is de 2e vandaag. Echt zielig en ik let ook heus goed op maar hij wil teveel voor wat hij kan. Nu heeft hij echt een dikke lip :(

Mainecoon ik zou dr wat van gezegd hebben hoor, 85 euro bruto pfff. Ok ik begrijp je baas misschien wel dat ze niet veel verhoging wil geven omdat je natuurlijk ook een tijd weg bent geweest maar dit vind ik gewoon achterlijk. Bied het dan niet aan zeg

Ja Tinus ik weet zeker dat wij het huis niet eerder te koop zetten. Eerst wat anders vinden. Succes morgen! ik hoop dat t heel druk wordt!
Tinus ja ze weet allang dat ik aan het solliciteren ben. Tijdens het gesprek liet ze al hints vallen dat meer geld er niet in zat omdat ze over mijn ziek zijn begon en dat ik een hoop geld heb gekost en dat ik geen diploma heb (hbo bijvoorbeeld). Succes met je huisje morgen trouwens ik hoop echt dat er iemand een mooi bod doet snel en dat het huis verkocht is!

Oef ik ben het helemaal met je eens. Maar ja ik was er al een beetje bang voor omdat ik de vorige keer dat ik salaris verhoging kreeg wel 30 euro netto ofzo kreeg. Maar ze brengt het wel alsof het heel wat is en ik wel dankbaar mag zijn hahaha.

IndianRose veel plezier morgen met de echo!!!!

Zo en nu ga ik eens kijken zo of ik Davina niet toch in bed kan krijgen die ligt hier nu in dr slaapzak te spelen. Die is niet in bed te krijgen, gaat heel hard huilen. Nou ja er komt dan ook een kies door rechts onder. Zal vast niet lang meer duren eer ie door is kan hem al echt voelen en je ziet hem ook zitten scheelt echt niet veel meer. Hopelijk is ie snel door. Heee ze gaat nu liggen denk dat ze wel bijna klaar is voor bedje nu hoop ik. Dan kan ik lekker in bad en vervolgens mezelf klaar maken voor een avondje stappen met een van mijn beste vriedinnen.
Hey girlies!

Nou, vanaaf heb ik tijd voor jullie hoor! Vriendlief is aan de arbeid en Joeri ligt alweer braaf bijna 2 uur te tukken. Hopelijk laat hij ons morgen wat langer liggen dan vanmorgen, dat was om 06:20 uur al dat ik hem hoorden! Aaargh!

Nurse

Gezellig dat jullie vanaaf vrienden op bezoek krijgen! Leuke dingen verzinnen!

(heb geen ervaring met spiraaltjes, ik gebruik gewoon de pil weer...)

Mainecoon

zohee.....nou, zo'n salarisverhoging sla je steil van achterover! Geef dan niks zou ik zeggen...Succes met verder solliciteren!

Tinus

jij bent goed bezig geweest vandaag!!! Ik heb hier helemaal niets gedaan vandaag! Hahahaha! (ohja, de afwas twee keer, maar verder echt niets! Ohnee, ook was in wasmasjien en in droger gedaan!)

Nou, met zo'n schoon en blinkend huis moet je wel verkocht zijn als je het ziet toch? Ik duim nog steeds verder vast voor morgen!

Spannend, tweede keer uit logeren voor Manu!

HIhihi! Megaknorretje! Hahaha! Heb wel gehoord van MegaMindy maar nog nooit iets van gezien! Tis wel heel leuk werk hoor, dat maakt het ook zo moeilijk om de knoop te zetten (dat en het feit dat ik geen opleiding verder heb)

Joeri valt ook wel vaak nog hoor, vooral als hij moe is. En hij is niet de snelste met lopen, ik geloof dat Melinda hier het snelst was toch?

Wie lopen er nu allemaal wel/niet? Ik weet het allemaal even niet meer!

Wij gaan snachts ook wel naar Joeri toe als hij huilt hoor. Ik begrijp het wel. Ik moet heel eerlijk zeggen dat Joeri echt bijna nooit huilt snachts tot nu toe en als hij snachts begint te huilen is er echt wat aan de hand (lek-luier of naar droompje of echt niet lekker zijn) Als hij savonds nog niet helemaal slaapt doen wij het lampje en het muziekje aan en sochtends als het echt nog heeeeeel erg vroeg is doe ik ook het muziekje aan en soms valt hij wel weer in slaap. (meestal niet...) ALs ik naar hem toe zou gaan is het zeker weten feest denkt hij, dan wil hij meteen uit bed!

Manu is gewoon erg kieskeurig in wat hij wil eten! Geen gewone spaghetti voor meneer maar mexicaanse tortilla's! Hij snapt het!

Geweldig, ik zie jullie al met zijn drietjes op de vloer zitten smullen, hahahaha!

Indian

spannend morgen!!! Veel plezier en geniet! Oké, ik kom morgenavond zeker even checken!! En Stijn dus weer aan de penicillinekuur...was een oorontsteking toch? Bah! Gelukkig dat hij er weinig last van heeft!

Oef

Alweer een tand door zijn lip? Oh bah! Komt vast en zeker ook omdat hij moe is? Ik merkte vanaaf aan Joeri dat toen hij moe was hij meer viel. Hij heeft vandaag ook wel weer heeeel veeeel geslapen, lopen maakt moe!

Geen Brian maar een dikke knuf voor zijn dikke lip!

ik kom straks nog even!
Nou, dacht ik vandaag even bij te pennen heeft de hele dag casema er uit gelegen !! Ergens een breuk in een kabel.......

Maar bedankt voor jullie geduld en lieve woorden !!! Floortje heeft nu een paar redelijke nachten gehad en wordt nu 1 a 2 keer wakker. Krijgt ook nog wel een fles dan om sneller weer door te kunnen slapen.

Ben dus aan het bijtanken !! En is nodig want er staan een hoop leuke dingen op het program de komende tijd !!

Morgen als eerst naar de efteling. Heeeeeeeel veel zin in. Samen met vriendin en haar vriend en Timo. Floortje gaat naar mijn prille zwangere vriendinnetje. Dan hebben wij alle tijd om lekker overal met Timo in te gaan. Behalve fatamorgana denk. Beetje eng die krokodillen enz..........

Fijn weekend en ik hoop echt snel weer even bij te beppen !!

Ainne; dit wordt de nacht hoor !!! Onrustig gevoel en kramperig, kom maar op met die beeb !!!!
Pppff nou Davina slaapt nog steeds niet! Leuk zo'n kies *zucht* heb er een paracetamolletje ingestopt en Denny zit nu bij haar. Maar hoor haar steeds bleren weer ppffffff hoop dat ze snel slaapt en die kies snel door is. Ik ga maar eens in bad moet nog uit vanavond.
Nou ik ga nog maar eens bij Davina zitten want Den is weer beneden en mevrouw schreeuwt weer moord en brand *zucht*. En ik had nog wel zo'n zin om me leuk op te tutten maar zo hou ik wel beetje weinig tijd over. En voor Davina is het al helemaal niet leuk natuurlijk dat arme kind.
Mainecoon

veel plezier vanaaf! Vervelend zo'n kies!!!

Floddertje

veel plezier morgen! En fijn dat het nu beter gaat met de nachten!

Ainne

we duimen voor vannacht!

Zo! Doei!
Kwam even spieken voor Ainne, maar is nog rustig geloof ik.

Tinus, succes morgen, ik duim mee dat de juiste persoon er bij zit en jullie huisje wilt kopen. Trouwens ben je er al helemaal uit betreft het KDV?

Nog geen tijd gehad om alles echt terug te lezen. Merijn heeft vanaf woensdag al 39 graden koorts, spuugt en heeft diarree.. arm ding.

Vandaag kwam schoonmoeders hier oppassen, maar dan zit je toch niet zo lekker op t werk. Dus ben wel beetje betijds weer naar huis gegaan.

Enne tis officieel... de pil is de deur uit en t klussen kan beginnen... dus mocht ik nou wat afwezig zijn.... ben ik even met andere dingetjes bezig
Hallo, ben weer terug!!

We hebben het heerlijk gehad!

Jullie hebben het netjes gehouden zeg!

Eens kijken hoe ver ik kom met reageren:

Ainne, je mag hoor!! Jeetje mijn man had het wel geweten,maar je mag hem niet lenen hihi! Ik hoop dat de nierontsteking dan maar een handje helpt!

A1mee, leuk een weekendje weg! Wanneer gaan jullie?

Hihi herken je reactie wel, vivaen is ook veul leuker dan de badkamer schoon maken!

Kidon, fijn dat het goed is gegaan je 1e nachtje zonder Dylan! Jammer alleen dat de beurs niet zo veel voorstelde!

Mette, leuk dat het feestje van oma geslaagd was!

Ik heb er hier twee rondlopen met kapotte oortjes!

Apart van haar arm, hoe is het er nu mee?? O zie het al, lijkt me heel moeilijk om dan toch die oefeningen te moeten doen...

Ach en dan nog rode billen ook....

Oeps, dat is nog eens nader kennis maken met de vader van je opvang kinderen!

Jeetje, 126!! Ik heb wel gekeken maar niet meegedaan.

Ach gemeen zeg die prikken....

Amber heeft volgens mij ook weer last van haar oor...kuur is net op...vanavond na veel gehuil maar weer een zetpil en neusspray gegeven...toen is ze wel gaan slapen.

Jammer dat je nu nog niet echt een goed beeld hebt van de bso...

Basu, ik herken het wel...Amber stapt ook aan 1 vinger, maar los ho maar!

Knorretje, ik hoop dat je het snel weer wat rustiger krijgt...

En wow knap man dat Joeri loopt!

Fijn dat je een goed gevoel hebt bij de overplaatsing!

Amber kan ook handkusjes geven...zo lief!

Ze komt nu ook steeds vaker uit zichzelf een kus brengen *smelt*

Gucci, fijn dat alles goed was op het cb!

Maincoon, Amber is ook steeds meer aan het overstappen op 1 slaapje, zeker als we dan op stap gaan houdt ze het wel uit!

Jammer van de sollicitatie...Jeetje lekker bod van je bazin, ik hoop dat je snel wat anders leuks vind!

Lief dat je vriendin komt helpen met de schoonmaak!

Veel plezier vanavond! Is je meisje nog een beetje gaan slapen?

Floddertje, jeetje wat balen dat het nu al weer zo *piep* gaat met die nachten...

Heb je eindelijk een gaatje gevonden, doet de pc het niet, balen!

Veel pelzier bij de efteling!! Ben ik echt al lang niet geweest...als Amber wat groter is gaan we denk ik ook nog wel een keer.

Oef, tja met vallen en opstaan moeten ze het leren, maar het is wel erg sneu...

Geweldig, ben benieuwd wanner hij het goeie moggel door heeft!

Hij is zowieso al aardig aan de klets zo te zien!

Tinus, ik ga heel hard duimen voor kijkers morgen!!

En geniet er even lekker van van het samen zijn!

Lekker zo'n toetje van de vloer!

Nurse, leuk dat je weer even langs kwam!

Indian Rose, balen dat Stijn z'n oren ook nog niet over zijn...

Heel veel plezier morgen! Ik hoop dat alles gewoon goed is!

He he, ben weer bij!!! Ben geloof ik een uur bezig geweest.

Ga zo ook lekker mijn bedje in!

Heb vanmiddag mijn fiets heel goed in kunnen ruilen voor een 2e hands moederfiets bij de fietsenmaker!! Morgen is hij kaar, ben helemaal blij!

Heb nog haast niet gefietst met Amber, had zo weinig ruimte tussen mijn zadel en haar zitje dat ik het gewoon eng vond. Nu moet ze er aan gaan geloven!

Vanmiddag zijn er weer kijkers geweest (sorry Tinus, durf het haast niet meer te typen....maar ja ze moeten ook nog kopen he).

De makelaar had wel hoop dat dit wellicht wat kon worden!! Ik hoop zo op een bod maandag!

Ga nu echt naar bed!

Marloes
anoniem_43816 wijzigde dit bericht op 25-01-2008 22:46
Reden: zie hier onder
% gewijzigd
Loewyz, sterkte met je ventje!!

En zet hem op he hihi!!

Heb trouwens steeds ruzie, krijg het schermpje niet meer voor de kleurtjes, moet dan mijn bericht wijzigen om de kleur toe te kunnen voegen

De smilies staan ook in 1 lange rij en werken ook niet.....

Marloes
anoniem_43816 wijzigde dit bericht op 25-01-2008 22:46
Reden: raad eens!
% gewijzigd
Lieve meiden,

Weet even niet wat ik moet doen dus probeer hier even mijn hart te luchten. We werden om 12u gebeld door JP's broertje. We sliepen nog niet want Manu werd ineens snipverkouden wakker en we waren al twee uur bezig om hem in bed te krijgen. De politie was aan de deur geweest om te zeggen dat hun vader van de dijk af was gereden en in kritieke toestand was opgenomen. JP is meteen in de auto gesprongen en hij belde net: zijn vader is overleden. Ik zit hier te rillen, klappertanden en te janken. Godverdegodver!!

Ik hoop dat JP zo thuis komt. Ik wil hem hier bij me hebben. Vind het zooooo erg!! JP, zijn stiefmoeder en zijn broers en zussen.... Godver die kerel kan helemaal nig niet dood.
Tinus,

Wat een verschrikkelijk naar rotnieuws!!! Ik kwam even bijlezen en zag dat jij best laat nog hier geschreven had. Ik dacht dat je naar de bios was geweest of uit ofzo. Maar dan dit. Ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen maar ik vind het wel gewoon verschrikkelijk KUT voor jou, voor JP, voor Manu en voor alle familie. Wat een schrik dan ook als het zo plotseling is. En hoe heeft dit nou kunnen gebeuren?? Heeft hij een hartaanval gekregen ofzo dat hij van de dijk af is gereden??

Veel sterkte met dit verlies.

@Tinus

klotezooi.... jemig zeg. weet gewoon nix zinnigs te zeggen. Wens jullie heeeel veel sterkte toe de komende tijd dikke voor jullie.

Smsje van Ainne:

Aimee is er! Geboren 26/01 1.00 in ong 20 minuten! 3330g. Alles goed met ons allebei

Liefs

GUCCi

Jeetje Tinus....

ben er beetje stil van......

sterkte
Tinus, wat vreselijk! Ik weet niet wat ik moet zeggen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven