zo vreselijk boos !

19-07-2011 19:44 206 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve viva-dames,

ik heb mijn vriend voor vaderdag een gedeelte van een tattoo sleeve kado gedaan. Hij wilde een sleeve in chicano stijl met veel kleur. Hartstikke mooi, we hebben samen op het internet gekeken. Heb hem op een aantal dingen gewezen (lengte enz) omdat het zijn eerste tattoo is en ik er al bekend mee ben.

We hadden samen afspraken gemaakt, zijn samen de afspraak gaan maken en zouden vandaag ook samen gaan.

Maar doordat ik langer moest werken vandaag, had ik afgezegd en is hij dus alleen gegaan.

Ik smste hem een uurtje geleden wat het is geworden. Krijg ik terug een afbeelding van jezus. Dus ik terug, grapje zeker ?

Nee hoor, hij laat serieus een afbeelding van jezus zetten. Ik ben zo ontzettend woedend. Niet om de afbeelding, maar omdat dit niet de afspraak was. Dit is niet wat we besproken hebben, en komt zomaar ineens uit de lucht vallen.

Nu moet ik er bij vertellen dat ik jezus en maria beeldjes spaar. Toen wij gingen samen wonen, heb ik ze allemaal behalve 1 weggegooid omdat hij ze verschrikkelijk vond. En nu dit :S

Vinden jullie dat ik een reden heb om boos te zijn ? Of heb ik er niets mee te maken ?
Oh, en pssssst, Leo....

Niet vergeten eerst even met je verloofdes te overleggen. We zouden niet willen dat zij hier straks allemaal topics over moeten openen!
Ik verheug me nu al op de komende maanden:

- We hadden afgesproken dat we nu een meisje zouden krijgen, maar nu krijgen we een jongetje en dat is ZIJN schuld. Ik ben zo boos, weet niet of ik hem binnenlaat. Dat wordt een pittig gesprek.

- We hadden afgesproken dat hij er zou zijn als de weeën begonnen, maar hij was werken (want de weeën kwamen al in week 38) en nu hou ik voor straf mijn benen over elkaar. Eerst een pittig gesprek, want ik ben zo boos.

- We hadden afgesproken dat we dat huis zouden kopen, maar nu blijkt dat ik te weinig verdien en nu is hij zo boos en maakt ie al drie dagen ruzie. Denk er nu over om maar een bijbaan te nemen.

En dan laat ik thema's als gezondheid, leven en dood nog maar ff liggen.

Wat een stormen in glazen water des_ree. Echt, het is dat je zelf denkt dat je een leven hebt, anders zou ik zeggen, get a life.
quote:nummerzoveel schreef op 19 juli 2011 @ 20:30:

Oh, en pssssst, Leo....

Niet vergeten eerst even met je verloofdes te overleggen. We zouden niet willen dat zij hier straks allemaal topics over moeten openen!Eh....ik weet niet meer precies wie mijn verloofdes allemaal ook weer zijn. Misschien een goed idee als ik gewoon een topic open met mijn tatooextravaganza en dan maar zien wie er in opstand komt....
Heb je die tatoo nou eigenlijk al gezien? Misschien wil hij je alleen op de kast jagen
Ik heb echt een briljante oplossing maar wacht even, ik moet overleggen met mijn man of ik hier een reactie mag plaatsen.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:nummerzoveel schreef op 19 juli 2011 @ 20:30:

Oh, en pssssst, Leo....

Niet vergeten eerst even met je verloofdes te overleggen. We zouden niet willen dat zij hier straks allemaal topics over moeten openen!

Waarom niet? GTST heeft nu vakantie. Anders hebben we niks te lezen, hiero.

*gaat met smartphone op vakantie*
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
quote:yette schreef op 19 juli 2011 @ 20:33:

Heb je die tatoo nou eigenlijk al gezien? Misschien wil hij je alleen op de kast jagen Volgens mij ook, die lacht zich suf in de shop.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:nummerzoveel schreef op 19 juli 2011 @ 20:28:

Niet doen, hoor, Leo! Ik kan je dan beter een mooie Jezus aanraden, dat gaat niet zo snel verkeerd.Dat mag je hopen. Straks zet zo'n naaldenkunstenaar een tattoo van z'n zus op haar rug.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:nouschi schreef op 19 juli 2011 @ 20:28:

[...]

http://www.hln.be/static/ ... 13/14/media_xl_985979.jpgOh, in dát geval heeft haar vriend wel een punt. Dat is toch wel zeker 0,8 centimeter korter dan de voorschriften.
Ja, dat is dan misschien wel het verstandigst, Leo. Dan houden we het hopelijk ook een beetje centraal!
@Dana

Daar zit idd potentieel een spraakverwarring!
OP is een beeld van oppervlakkigheid. Wat een drukte om zoiets.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
@Male

En, mag het?
quote:Erwt schreef op 19 juli 2011 @ 20:26:

Oh, en wat is eigenlijk 'te kort' qua rokje?

Nou de meisje die hier rondlopen, daar zie je het onderbroekje van. Nee dat is gewoon echt te kort, daar houd ik niet. Maar het was een voorbeeldje waarin ik aan wilde geven dat je rekening met elkaar houdt.

Kijk ik had mijn tattoo's al toen ik hem leerde kennen. Heb er eentje in een opwelling laten zetten ( de naam van mijn moeder, met wie ik een hele slechte geen relatie heb). Gelukkig ziet niemand deze als ik kleding aan heb, en zou ik hem kunnen late coveren. Omdat ik deze fout gemaakt heb, heb ik aan hem gevraagd of hij alsjeblieft goed wilt nadenken over wat hij laat zetten. En dat doet hij dus niet. En hij had mij op z'n minst even kunne informeren over wat hij precies wilde laten doen. Nu moest ik het via een smsje en facebook ervaren....:S
Leo en verloofdes,

Leo je rug is toch groot genoeg, geef je iedereen 2 cm2 om een tattoo uit te mogen zoeken. Ben je ook klaar.
quote:nummerzoveel schreef op 19 juli 2011 @ 20:38:

@Male

En, mag het?nee, hij is boos dat ik al een reactie gaf zonder overleg
Male, mag je wel van je man laten weten of het mag? OF heb je forumstraf nu?
Dus omdat jíj een fout gemaakt hebt, vind je dat hij nu óók een fout maakt. Misschien had hij er heus wel langer over nagedacht, maar vond hij niet nodig om jou om toestemming te vragen, omdat jij toch al precíes wist wat wel/geen goede kleur/print/tekst/etc was....?
Is dit serieus? zo ja, stel je niet zo aan zeg, je posts komen over alsof jullie een stelletje kleuters zijn.

zijn arm, zijn tattoo. en of je het mooi of niet vind, eraf is lastig. Kan wel hoor, duurt alleen even.
Always look on the bright side of life
Dus als ik het goed begrijp, Des_ree, dan mag jij wel je eigen stommiteiten begaan maar je vriend niet?
Oh jee Male, niet laten escaleren hoor! Straks heb je 3 dagen ruzie!
quote:eleonora schreef op 19 juli 2011 @ 20:27:

[...]

Het is 'paarelen'.

Ja sorry hoor.....Ja echt vet niet hoor.
quote:Maleficent schreef op 19 juli 2011 @ 20:33:

Ik heb echt een briljante oplossing maar wacht even, ik moet overleggen met mijn man of ik hier een reactie mag plaatsen.
quote:nummerzoveel schreef op 19 juli 2011 @ 20:41:

Oh jee Male, niet laten escaleren hoor! Straks heb je 3 dagen ruzie!Ik stop nu ook hoor, ik moet strijken een pittig gesprek hebben
quote:Maleficent schreef op 19 juli 2011 @ 20:45:

[...]

Ik stop nu ook hoor, ik moet strijken een pittig gesprek hebbenSterkte hoor en je weet het, pas als ie een Jezus-tattoo neemt heb JIJ reden om boos te zijn hè.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven