Polyamorie

27-01-2008 16:23 168 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai,

Weet niet of hier al een topic over is maar ik ben naar opzoek naar ervaringen in de vorm van relaties.

Ik heb een vriend waar ik een relatie mee heb, die is getrouwd. Zijn vrouw heeft een relatie naast het huwelijk. Deze man woont bij hun in.

Ik heb mijn eigen woning elders.

Wie heeft hier nog meer ervaring mee?
Als alle partners het prima vinden maakt het toch niet uit ikkezelf.
Nee, geen ervaring hiermee. Ingewikkeld zeg allemaal. Tjesis, en wat Bianc zei over de emoties die erbij komen kijken wat is daarop jullie/je antwoord?
Goh ja lekker gaan dimdammen of het nu een echt verhaal is of niet.....maar nogmaals als je er geen ervaring mee hebt reageer dan niet!

okay DE oplossing dan, je kruipt financieel met jullie 4 bij elkaar en kloot gewoon aan. Koopt samen 1 huis met een stuk weiland groot genoeg om 1 pony te kunnen laten grazen. Kind krijgt te zijner tijd en op tijd de pony en kan al de liefde kwijt. Pony gaat goed samen met een paar ganzen en je bent er.
Hoe zie jij de toekomst Nietjuh?

Vind je het goed zoals het nu is of zou je liever samenwonen met je vriend?
Als alle partners het prima vinden maakt het toch niet uit ikkezelf.

inderdeed, maar ik heb nog een pony die ik kwijt moet
en een paar ganzen
maar breng het graag gedoseerd
Ikkezelf,dit is een serieus onderwerp,waarom maak je van zulke rare opmerkingen als je het er niet mee eens bent hoe ze hun leven leiden?
quote:ikkezelf schreef op 27 januari 2008 @ 16:53:

Goh ja lekker gaan dimdammen of het nu een echt verhaal is of niet.....maar nogmaals als je er geen ervaring mee hebt reageer dan niet!

okay DE oplossing dan, je kruipt financieel met jullie 4 bij elkaar en kloot gewoon aan. Koopt samen 1 huis met een stuk weiland groot genoeg om 1 pony te kunnen laten grazen. Kind krijgt te zijner tijd en op tijd de pony en kan al de liefde kwijt. Pony gaat goed samen met een paar ganzen en je bent er.Tja zou een curcus begrijpend lezen gaan volgen...want ook vroeg ik niet voor de oplossing, maar om ervaringen...
Ikkezelf,dit is een serieus onderwerp,waarom maak je van zulke rare opmerkingen als je het er niet mee eens bent hoe ze hun leven leiden?

oooo, sorry, leid maar gewoon zou ik zeggen
Tja zou een curcus begrijpend lezen gaan volgen...want ook vroeg ik niet voor de oplossing, maar om ervaringen...

sorry mannen gaan voor de oplossende sfeer, die van jou toch ook zeker
quote:ElleMichelle schreef op 27 januari 2008 @ 16:53:

Hoe zie jij de toekomst Nietjuh?

Vind je het goed zoals het nu is of zou je liever samenwonen met je vriend?

Bedankt voor je reactie, ik vind het goed zoals het is.

Ik wil niet samenwonen. Het is een gezellige boel daar, met net als iedereen zijn dingen natuurlijk. Het vergt veel praten, overleggen en eerlijk zijn naar elkaar.
ikkezelf,heb je er moeite mee dan mensen zo leven?

Iedereen weet daar waar ze aan toe zijn,er wordt niemand bedrogen ed.

Voor mij zou het niets zijn,ik en een jaloers type dus een open huwelijk zou al niets voor mij wezen dus laat staat dit.Maar als anderen dit als completer ervaren prima.De vrouwen van Heyboer vonden het ook prima om 1 man te delen,wie zijn wij dan om dat te veroordelen.

helemaal niet, dat is mijn dagelijks brood
Wat maakt het dat je 2e viool wilt spelen? Iemand die al een ander heeft, en een hoop "problemen" er omheen. Vind je het niet vies dat ze allemaal sex hebben met elkaar zonder condoom? Dus die leuter van jouw vriend kan ervoor nog ............. nou ja, ik hoef dat verder niet uit te leggen. Vind je niet dat je een relatie verdient met iemand die jou op de 1e plek zet en aan jou genoeg heeft?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
De vrouwen van Heyboer vonden het ook prima om 1 man te delen,wie zijn wij dan om dat te veroordelen.

zou het zieliger vinden voor 1 man om met een van die zijn dagelijks leven te moeten delen
Vind je het niet vies dat ze allemaal sex hebben met elkaar zonder condoom?

volgens mij is hij al zeer sterk uitgerangeerd op dat gebied anders zocht hij er niet een ander bij
quote:mylenevalerie schreef op 27 januari 2008 @ 17:04:

Wat maakt het dat je 2e viool wilt spelen? Iemand die al een ander heeft, en een hoop "problemen" er omheen. Vind je het niet vies dat ze allemaal sex hebben met elkaar zonder condoom? Dus die leuter van jouw vriend kan ervoor nog ............. nou ja, ik hoef dat verder niet uit te leggen. Vind je niet dat je een relatie verdient met iemand die jou op de 1e plek zet en aan jou genoeg heeft?

Vindt dit niet de moeite waard om op zulk soort vragen te antwoorden, dus ook even voor de anderen.

Als er mensen zijn met soortgelijke ervaring hoor ik dit graag....rest zullen we maar even negeren he

quote:ikkezelf schreef op 27 januari 2008 @ 17:07:

Vind je het niet vies dat ze allemaal sex hebben met elkaar zonder condoom?

volgens mij is hij al zeer sterk uitgerangeerd op dat gebied anders zocht hij er niet een ander bij

Nou dat vind ik onzin jouw opmerking.

En ik bedoel niet eens alleen om zwanger te raken maar ook voor soa. En ook meer het idee dat ze allemaal in elkaars doos en pot zitten te roeren.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Als er mensen zijn met soortgelijke ervaring hoor ik dit graag....rest zullen we maar even negeren he

helppppp. mijn vriend zijn vrouw/vriendin is zwanger van hun huisvriend, wat kan ik nog redden???/
Vriend en ex vrouw zijn de hoofdrelatie,omdat ze kinderen hebben waarvoor ze beiden altijd bij elkaar willen blijven wonen om zo altijd een thuis/gezin te vormen?

Daarnaast hebben ze behoefte aan misschien een andere soort relatie,iets wat ze bij hun eigen man/vrouw niet vinden?

En dat ernaast maakt dat het een compleet geheel vormt?

Iedereen heeft het over de sex maar in zo'n relatie is dat volgens mij niet het belangrijkste.
Nou dat vind ik onzin jouw opmerking.

En ik bedoel niet eens alleen om zwanger te raken maar ook voor soa. En ook meer het idee dat ze allemaal in elkaars doos en pot zitten te roeren.

Ik blijf er sterk bij dat er voor hem weinig meer te roeren valt
Ikkezelf: voor iemand die altijd beweert in de relatiehulpsfeer werkzaam te zijn, vind ik je buitengewoon dom en vooral ongenuanceerd overkomen. Als TO en alle andere betrokkenen deze vorm van samenleven nou graag willen, wat kan het jou (en anderen) dan schelen? Kennelijk zijn alle partijen tevreden met deze afspraak, prima dan.
.
Iedereen heeft het over de sex maar in zo'n relatie is dat volgens mij niet het belangrijkste.

Inderdaad daarom ook samen die pony en die ganzen gaan verzorgen
quote:ElleMichelle schreef op 27 januari 2008 @ 17:02:

Iedereen weet daar waar ze aan toe zijn,er wordt niemand bedrogen ed.

Voor mij zou het niets zijn,ik en een jaloers type dus een open huwelijk zou al niets voor mij wezen dus laat staat dit.Maar als anderen dit als completer ervaren prima.De vrouwen van Heyboer vonden het ook prima om 1 man te delen,wie zijn wij dan om dat te veroordelen.

Mensen moeten idd zelf weten hoe ze leven.

Het zijn allemaal volwassenen die hier zelf voor kiezen.

Maarrrrrrr..... het stuit mij wel behoorlijk tegen de borst dat er dus een kind bij betrokken is.

Als er geen kind was zou ik zeggen leven en laten leven maar met kind(eren) in het spel kijk ik er heel anders tegen aan.

Simpel gezegd; ik heb hier geen goed woord voor over

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven