Full House deel 4
dinsdag 28 juni 2011 om 15:57
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.
7-4-'10399510,7 kg.
78 cmAatje
16-6-'1034655685 gr
61,9 cm6575 gr.
65,9 cm8320 gr.
71,8 cm9455 gr.
75,6 cmLmeisje
10-7-'1039006530 gr
60 cm8080 gr.
61 cm9260 gr.
70 cmOotje
15-7-'1020004975 gr
54 cm5950
60 cm7100 gr.
64 cmJongste
2-9-'1036505420 gr
60,5 cm6950 cm
66,58035 gr.
70 cmRmeisje
28-10-'1036005470 gr
59 cm6965 gr.
64 cmBengeltje
25-2-'1145157410 gr.
63,5 cmUmini
2-3-'1129805450 gr
60 cm7690 gr
68,5 cm8580
73,5
Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Link naar het derde deel -> Full House
Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
Link naar het vijfde deel -> Full House deel 3
7-4-'10399510,7 kg.
78 cmAatje
16-6-'1034655685 gr
61,9 cm6575 gr.
65,9 cm8320 gr.
71,8 cm9455 gr.
75,6 cmLmeisje
10-7-'1039006530 gr
60 cm8080 gr.
61 cm9260 gr.
70 cmOotje
15-7-'1020004975 gr
54 cm5950
60 cm7100 gr.
64 cmJongste
2-9-'1036505420 gr
60,5 cm6950 cm
66,58035 gr.
70 cmRmeisje
28-10-'1036005470 gr
59 cm6965 gr.
64 cmBengeltje
25-2-'1145157410 gr.
63,5 cmUmini
2-3-'1129805450 gr
60 cm7690 gr
68,5 cm8580
73,5
Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Link naar het derde deel -> Full House
Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
Link naar het vijfde deel -> Full House deel 3
vrijdag 29 juli 2011 om 21:51
Nouja die jongens hadden het zo leuk en wij zaten ook gezellig te kletsen. Aatje was lekker aan het schoonmaken als surrogaat asbak :puke: dus vond het zonde om weg te gaan . Daarnaast kreeg ik er zo'n vakantiegevoel van! Kreeg ik al toen ik voor de brug stond te wachten
Zag een camping daar dus wie weet leen ik over 2 weken de caravan van Viool wel
Zag een camping daar dus wie weet leen ik over 2 weken de caravan van Viool wel
vrijdag 29 juli 2011 om 22:06
quote:amalia schreef op 29 juli 2011 @ 21:49:
Wat vond ik niet leuk van dat jasje sardegna? Die fleece was leuk, al is paars niet mijn kleur . De jas was leuk en stond Lmeisje super.
En die softshell vond ik ook mooi. Duzzz???
Ja, dat paars. Jij zegt net dat je niet zo van het paars bent en ik vis 2 paarse dingen voor Lmeisje uit de h en m tas. Dat vond ik wel grappig.
Ik hou erg van paars en van roze dat is extra leuk nu ik een dochter heb, hoef ik niet meer zelf al die roze spulletjes aan
Leuk toch, dagje uit. Heerlijk zo'n dagje aanrommelen, met 6 kinderen. 6, dat is wel veel eigenlijk Maar de jongens zijn niet overdreven druk met z'n vieren, dat scheelt. En buiten, kunnen ze hun energie tenminste kwijt.
Wat vond ik niet leuk van dat jasje sardegna? Die fleece was leuk, al is paars niet mijn kleur . De jas was leuk en stond Lmeisje super.
En die softshell vond ik ook mooi. Duzzz???
Ja, dat paars. Jij zegt net dat je niet zo van het paars bent en ik vis 2 paarse dingen voor Lmeisje uit de h en m tas. Dat vond ik wel grappig.
Ik hou erg van paars en van roze dat is extra leuk nu ik een dochter heb, hoef ik niet meer zelf al die roze spulletjes aan
Leuk toch, dagje uit. Heerlijk zo'n dagje aanrommelen, met 6 kinderen. 6, dat is wel veel eigenlijk Maar de jongens zijn niet overdreven druk met z'n vieren, dat scheelt. En buiten, kunnen ze hun energie tenminste kwijt.
vrijdag 29 juli 2011 om 22:11
O ja, zullen we hier nog even verder kletsen, ik vond van half 11 tot 3 een beetje kort, proest.
Ik heb dat na bijna twee jaar soms nog, dat ik hier in het dorp een soort vakantiegevoel krijg. Vooral in de zomer. Al valt het qua zon een beetje tegen deze zomer. Ben benieuwd of het volgende week een beetje opknapt.
Bah, vriend moest tot 9 werken en is nu gezellig naar de plaatselijke kroeg. Zit ik hier alleen te zijn...
Ik heb dat na bijna twee jaar soms nog, dat ik hier in het dorp een soort vakantiegevoel krijg. Vooral in de zomer. Al valt het qua zon een beetje tegen deze zomer. Ben benieuwd of het volgende week een beetje opknapt.
Bah, vriend moest tot 9 werken en is nu gezellig naar de plaatselijke kroeg. Zit ik hier alleen te zijn...
vrijdag 29 juli 2011 om 22:12
Vriendin die nu 10 jaar samen met haar partner is, maar waarbij er geen trouwfeestje zal komen. Tenminste, het feestje is nu, maar het trouwen niet. Verzoek bij de uitnodiging was óf je trouwjurk weer aan, óf zorgen voor een wauw-effect. En aangezien die trouwjurk echt niet meer gaat passen, 6 jaar en 3 kinderen verder, dan dus maar iets van een gala-achtige jurk. Zet ik mn trouwhoed wel weer op
Gezellig, minimeet! Foto van Aatje en Lmeisje is ook leuk.
Reistijd zou inderdaad 1,5 uur per dag schelen, als de files meezitten. Plus dat het dan makkelijker is, weliswaar met de auto, maar dan is 5 minuten later weg geen trein missen en dus een half uur later thuis. Maar gewoon 5 minuten later thuis, net even wat meer flexibiliteit dus. Alternatief is de trein nog, maar dan scheelt het niet veel omdat er een overstap in zit.
Gezellig, minimeet! Foto van Aatje en Lmeisje is ook leuk.
Reistijd zou inderdaad 1,5 uur per dag schelen, als de files meezitten. Plus dat het dan makkelijker is, weliswaar met de auto, maar dan is 5 minuten later weg geen trein missen en dus een half uur later thuis. Maar gewoon 5 minuten later thuis, net even wat meer flexibiliteit dus. Alternatief is de trein nog, maar dan scheelt het niet veel omdat er een overstap in zit.
vrijdag 29 juli 2011 om 22:16
Oh, wat lekker, vakantiegevoel in je eigen woonplaats... Ik moest er vanavond nog aan denken, dat we ruim twee jaar geleden bezig waren met ons huis (we gingen morgen twee jaar geleden verhuizen), en dat ik me nog kon herinneren dat we naar onze makelaar gingen, dat die vroeg hoe het voelde, en dat ik toen wel dacht dat het als thuis voelde. En zeker die eerste zomer, met het op en neer reizen, kreeg ik telkens een vakantiegevoel als ik de straat in reed.
Was het gewoon een goede keuze die we gemaakt hebben.
Was het gewoon een goede keuze die we gemaakt hebben.
zaterdag 30 juli 2011 om 07:33
Wat leuk dat de minimeeting zo geslaagd is geweest! Amalia al helemaal een vakantie gevoel heerlijk!
tieger spannend die sollicitatie weinig reistijd is echt zooo fijn!
haha die trouwjurk nou die pas ik met gemak ik was 24 wk zwanger van oudste toen ik ging trouwen
Ik ga straks met mijn zusje shoppen, ik heb echt een nieuwe bikini nodig die anderen zijn veels te groot. En zusje is volgende wk jarig en wilde ook nieuwe bikini's ze gaat straks 3 mnd naar curacau (hoe schrijf je dat?) mag zij er een uitzoeken voor d'r verjaardag.
Vanmiddag gaan alle kinderen uit logeren en man en ik zijn lekker samen! of we gaan naar het carnaval festival in rotterdam of naar de parade in Utrecht. Ik wil naar utrecht en man naar rotterdam
tieger spannend die sollicitatie weinig reistijd is echt zooo fijn!
haha die trouwjurk nou die pas ik met gemak ik was 24 wk zwanger van oudste toen ik ging trouwen
Ik ga straks met mijn zusje shoppen, ik heb echt een nieuwe bikini nodig die anderen zijn veels te groot. En zusje is volgende wk jarig en wilde ook nieuwe bikini's ze gaat straks 3 mnd naar curacau (hoe schrijf je dat?) mag zij er een uitzoeken voor d'r verjaardag.
Vanmiddag gaan alle kinderen uit logeren en man en ik zijn lekker samen! of we gaan naar het carnaval festival in rotterdam of naar de parade in Utrecht. Ik wil naar utrecht en man naar rotterdam
zaterdag 30 juli 2011 om 07:35
zaterdag 30 juli 2011 om 19:01
Hoe is het weer in NL?
Ik zit hier aan een cococo cocktail A vrij, mmm lekker.
Wat gezellig klinkt dat minimeeting met vakantiegevoel en kleertjes bekijken ! Leuk!
Had ik al gezegd dat ik zo'n leuk vestje en jurkje had gekocht ?
Tieger wat knap dat je zelf kleding maakt owww ik wou dat ik dat kon.
Is de wond en buil van aatje beter ?
Als zij beweegt als een kakkerlak,dan ootje als een soort krab, ze schaart op haar billen met benen en draait dan.
Rw wanneer gaan jouw kinderen naar school?Toch ook alweer op helft ? Sorry.. Maar ik dacht er vsndaag aan. Wij ook he.
Oh RW ben je naar Rdam gegaan?
Is lmeisje van haar spuitluiers af?
Tieger al iets gehoord van de job?
@Rikst na de zomer dus hetzelfde qua halen/ brengen / school, nog steeds fijn idee dat het hetzelfde blijft of praktisch gezien al wat oplossingen kunnen vinden met school/ ouders andere kinderen voordat de zomer van startging ?
Hier alles weer helemaal viool
Het huis in een oude watermolen, nu een gite voor 6.
Uit mn keukenraam de rivier en de waterval links, hoor je klateren.
Zalig, eigen huis met terras.
En een af huis, dat is een voorproefje voor thuis!
Maar dit is echt idyllisch.. Ik blijf hier
Ik heb man tot nu toe nog geen dag zo relaxed gezien. Hij is gewoon net als mij toe aan een ruim relaxte luxe gite jaaaa 3 kinderen maken zulk soort zaken extra aantrekkelijk. Op de camping hadden we een leuk bereisd stelletje ontmoet dat nu op een chaletje in een pony liefhebber en nl sprekende camping zat, met twee kids. Was ook even wennen voor ze. Ze gingen zelfs met een baby per bootje de amazone af
We zitten in een heerlijk huis met bbq, zwembad, twee verdiepingen met sanitair voor de kinderen en ons, terras, helemaal goed verzorgd.
We krijgen meteen goede ideetjes voor het eigen huis in fr, babbelen en spuien wat: zoals tekeningen maken, etc
Ik moet zeggen dat ondanks de bende het land me aangenaam verraste. Het staat in volle bloei.
Al die walnootbomen, appels!
Zeker 20 bomen op het land en midden open stuk, perfect voor bebouwing
Tuurlijk toekomstmuziek maar we hebben nu in elk geval een drietal contacten gelegd die het mogelijk maken ons land te onderhouden / cq kort te houden.
Maaien in voor en najaar, snoeien in winter.
Maar vanwege de ( nu inmiddels)
Verzwngende zon en weinig schaduw bij de caravan, plus tegenvallende staat van het huis besloten hier een week te blijven.
Ootje heerlijk op het terras gebadderd. Daarna zelf gekookt voor haar en man gebbqt.
Na twee weken uit eten bij (overigens zalige) restaurantjes was het zo leuk haar blij naar mijn eten te zien happen !
Ben helaas wel aangekomen
Teveel lekkers!
Vandaag of morgen naar mooie grotten toe.
Maar zo eerst bbq, vinden de jongens super
Nou we gaan weer aan de tweede gang, hihi patat gewoon gevraagd
Ik zit hier aan een cococo cocktail A vrij, mmm lekker.
Wat gezellig klinkt dat minimeeting met vakantiegevoel en kleertjes bekijken ! Leuk!
Had ik al gezegd dat ik zo'n leuk vestje en jurkje had gekocht ?
Tieger wat knap dat je zelf kleding maakt owww ik wou dat ik dat kon.
Is de wond en buil van aatje beter ?
Als zij beweegt als een kakkerlak,dan ootje als een soort krab, ze schaart op haar billen met benen en draait dan.
Rw wanneer gaan jouw kinderen naar school?Toch ook alweer op helft ? Sorry.. Maar ik dacht er vsndaag aan. Wij ook he.
Oh RW ben je naar Rdam gegaan?
Is lmeisje van haar spuitluiers af?
Tieger al iets gehoord van de job?
@Rikst na de zomer dus hetzelfde qua halen/ brengen / school, nog steeds fijn idee dat het hetzelfde blijft of praktisch gezien al wat oplossingen kunnen vinden met school/ ouders andere kinderen voordat de zomer van startging ?
Hier alles weer helemaal viool
Het huis in een oude watermolen, nu een gite voor 6.
Uit mn keukenraam de rivier en de waterval links, hoor je klateren.
Zalig, eigen huis met terras.
En een af huis, dat is een voorproefje voor thuis!
Maar dit is echt idyllisch.. Ik blijf hier
Ik heb man tot nu toe nog geen dag zo relaxed gezien. Hij is gewoon net als mij toe aan een ruim relaxte luxe gite jaaaa 3 kinderen maken zulk soort zaken extra aantrekkelijk. Op de camping hadden we een leuk bereisd stelletje ontmoet dat nu op een chaletje in een pony liefhebber en nl sprekende camping zat, met twee kids. Was ook even wennen voor ze. Ze gingen zelfs met een baby per bootje de amazone af
We zitten in een heerlijk huis met bbq, zwembad, twee verdiepingen met sanitair voor de kinderen en ons, terras, helemaal goed verzorgd.
We krijgen meteen goede ideetjes voor het eigen huis in fr, babbelen en spuien wat: zoals tekeningen maken, etc
Ik moet zeggen dat ondanks de bende het land me aangenaam verraste. Het staat in volle bloei.
Al die walnootbomen, appels!
Zeker 20 bomen op het land en midden open stuk, perfect voor bebouwing
Tuurlijk toekomstmuziek maar we hebben nu in elk geval een drietal contacten gelegd die het mogelijk maken ons land te onderhouden / cq kort te houden.
Maaien in voor en najaar, snoeien in winter.
Maar vanwege de ( nu inmiddels)
Verzwngende zon en weinig schaduw bij de caravan, plus tegenvallende staat van het huis besloten hier een week te blijven.
Ootje heerlijk op het terras gebadderd. Daarna zelf gekookt voor haar en man gebbqt.
Na twee weken uit eten bij (overigens zalige) restaurantjes was het zo leuk haar blij naar mijn eten te zien happen !
Ben helaas wel aangekomen
Teveel lekkers!
Vandaag of morgen naar mooie grotten toe.
Maar zo eerst bbq, vinden de jongens super
Nou we gaan weer aan de tweede gang, hihi patat gewoon gevraagd
zaterdag 30 juli 2011 om 21:46
Viool klinkt heerlijk daar! En goed voor jou en man ook .
Aatje geen kakkerlak meer nu ze loopt, meer een wijdbeense pinguin .
Bult en wond zien er goed uit, nu fingers crossed dat er niets bij komt
Haaaai Rikst, welkom thuis. We hebben je gemist. Lekker gehad?
Oudste is ziek. Sneu. Vannacht al koorts, ruikt niet zo fris en heeft een 'prikkeltje in z'n keel' als hij eet. Hing wat op de bank en ligt nu heerlijk warm te zijn in z'n bed. We waren eten bij vrienden en dat was wel sneu maar op de bank met z'n DS vond ie het wel oké. Ik hoop dat ie snel opknapt, zo sneu in de vakantie.
Aatje geen kakkerlak meer nu ze loopt, meer een wijdbeense pinguin .
Bult en wond zien er goed uit, nu fingers crossed dat er niets bij komt
Haaaai Rikst, welkom thuis. We hebben je gemist. Lekker gehad?
Oudste is ziek. Sneu. Vannacht al koorts, ruikt niet zo fris en heeft een 'prikkeltje in z'n keel' als hij eet. Hing wat op de bank en ligt nu heerlijk warm te zijn in z'n bed. We waren eten bij vrienden en dat was wel sneu maar op de bank met z'n DS vond ie het wel oké. Ik hoop dat ie snel opknapt, zo sneu in de vakantie.
zondag 31 juli 2011 om 20:25
Amalia hoe is het met je buik, niet ziek geworden? En oudste weer wat beter?
Stilletjes hier...
Wij deden een dagje hellendoorn. Ik ben dat eigenlijk altijd best snel zat, druk gedoe, al die mensen. Maar het was leuk hoor, jongens hebben genoten. Was voor hen een super vakantie dag vandaag.
morgen mooi weer!
Wel werken, maar misschien na werk nog even lekker naar buiten.
Stilletjes hier...
Wij deden een dagje hellendoorn. Ik ben dat eigenlijk altijd best snel zat, druk gedoe, al die mensen. Maar het was leuk hoor, jongens hebben genoten. Was voor hen een super vakantie dag vandaag.
morgen mooi weer!
Wel werken, maar misschien na werk nog even lekker naar buiten.
maandag 1 augustus 2011 om 09:15
Goeiemorgen! Tijdje niet geweest, ben behoorlijk ziek geweest... Knap nu weer een beetje op, maar interne thermometer is nog steeds van slag
Leuk dat de minimeeting zo geslaagd was! Grappig dat je dan zomaar op een heel ander plekje in Nederland terecht komt, voelt meteen heel anders he.
Sardegna, leuk Hellendoorn! Wij hebben laatst dagje Slagharen gedaan, erg leuk want best overzichtelijk en niet TE groot.
Amalia gelukkig maar dat je niet ziek bent geworden, het heerst blijkbaar echt. Wat il je ook met dit pachtige zomerweer (which reminds me... het zou vandaag toch eindelijk een echte zomerdag worden?! Nou, hier niet hoor...)
Bengel wat fijn dat het wat stabiliseert! Heeft het cb tenminste ook niks te zeuren, of valt dat bij jullie wat mee?
Ben met Umini voor extra controle geweest bij 5 maanden ivm inentingen, was nu 6890 gr en 66 cm. Vrij gemiddeld volgens mij, alhoewel wel lang.
Viool klinkt als een erg geslaagde vakantie, word er jaloers van!!
Tieger wanneer hoor je meer van die baan? Zou wel heerlijk zijn!
Leuk dat de minimeeting zo geslaagd was! Grappig dat je dan zomaar op een heel ander plekje in Nederland terecht komt, voelt meteen heel anders he.
Sardegna, leuk Hellendoorn! Wij hebben laatst dagje Slagharen gedaan, erg leuk want best overzichtelijk en niet TE groot.
Amalia gelukkig maar dat je niet ziek bent geworden, het heerst blijkbaar echt. Wat il je ook met dit pachtige zomerweer (which reminds me... het zou vandaag toch eindelijk een echte zomerdag worden?! Nou, hier niet hoor...)
Bengel wat fijn dat het wat stabiliseert! Heeft het cb tenminste ook niks te zeuren, of valt dat bij jullie wat mee?
Ben met Umini voor extra controle geweest bij 5 maanden ivm inentingen, was nu 6890 gr en 66 cm. Vrij gemiddeld volgens mij, alhoewel wel lang.
Viool klinkt als een erg geslaagde vakantie, word er jaloers van!!
Tieger wanneer hoor je meer van die baan? Zou wel heerlijk zijn!
maandag 1 augustus 2011 om 10:19
Zooooo, weer helemaal bijgelezen!
Ik heb jullie wel gemist, hoor. Af en toe zat ik me echt af te vragen hoe het met jullie zou gaan.
Ik zie, dat er geen nieuwe zwangeren zijn! Pfieuw, opluchting voor Amalia en Uma!
En jullie zijn gelukkig ook niet ziek (meer). Bleh, ik hoorde ook al van misselijkheid enzo...het zal wel heersen. Bah.
Viool, wat leuk om zo over je vakantie te lezen! Klinkt super allemaal! En ik ben jaloers op je huis in Fr! Ok, het is misschien nog niet wat het moet zijn nu, maar het lijkt me heerlijk, zo'n plek! Wij willen ook graag een huis in Frankrijk kopen. De bedoeling is dat vriends ouders daar gaan wonen en daar dan een gite o.i.d. Gaan verhuren. Zij een leuk pensioen tijd, wij een leuk vakantieplekje en een extraatje voor ons eigen pensioen.
RW, jammer van de regen...maar volgens mij hebben jullie een geslaagde vakantie gehad! En een boot gekocht! Leuk!!!!
Lijkt me super!
Sardegna, gefeliciteerd met de zwemdiploma's! En dapper, middelste van de hoge duikplank!! Held!
Hoe gaat het met het afbouwen vd bv? Last van stuwing of valt het mee?
Bengel, ik zal zo even naar hyves om bij te lezen over het ziekenhuisverhaal.
En fiets kapot! Ai, niet leuk! Heb je de nieuwe inmiddels al?
Tieger, spannend, misschien een nieuwe baan!! Ik ga voor je duimen! Minder reistijd zou echt fijn zijn!
Onze vakantie was echt top! Eerste week helaas wel regelmatig regen, maaaar de 2e week konden we heerlijk in de tuin hangen en in het zwembad dobberen. De kinderen vonden het ook super. Lekker buiten. En de mensen die het huisje verhuurden waren ook echt zo leuk en gastvrij. Ze waren 2x zo oud als ons, maar toch een leuke klik en een aantal avond gezellig mee geborreld.
Jongste is echt het monster der monsters aan het worden. Ai ai ai, ze ziet er schattig uit, maar OMG wat een sterk karakter! Gillen als het haar niet zint of als ze iets wil. Echt erg gewoon! Ze gaat ineens als een speer! Voor de vakantie heeft ze vooruit stand ontdekt en nu zit ze gewoon al ineens op haar knieen spullen uit de speelgoedmand te plukken. Groot ineens dan. En ze is zo grappig met middelste. Die 2 hebben elkaar helemaal gevonden. Daar kan ze echt zo hard mee lachen. Grappig!
Ik heb jullie wel gemist, hoor. Af en toe zat ik me echt af te vragen hoe het met jullie zou gaan.
Ik zie, dat er geen nieuwe zwangeren zijn! Pfieuw, opluchting voor Amalia en Uma!
En jullie zijn gelukkig ook niet ziek (meer). Bleh, ik hoorde ook al van misselijkheid enzo...het zal wel heersen. Bah.
Viool, wat leuk om zo over je vakantie te lezen! Klinkt super allemaal! En ik ben jaloers op je huis in Fr! Ok, het is misschien nog niet wat het moet zijn nu, maar het lijkt me heerlijk, zo'n plek! Wij willen ook graag een huis in Frankrijk kopen. De bedoeling is dat vriends ouders daar gaan wonen en daar dan een gite o.i.d. Gaan verhuren. Zij een leuk pensioen tijd, wij een leuk vakantieplekje en een extraatje voor ons eigen pensioen.
RW, jammer van de regen...maar volgens mij hebben jullie een geslaagde vakantie gehad! En een boot gekocht! Leuk!!!!
Lijkt me super!
Sardegna, gefeliciteerd met de zwemdiploma's! En dapper, middelste van de hoge duikplank!! Held!
Hoe gaat het met het afbouwen vd bv? Last van stuwing of valt het mee?
Bengel, ik zal zo even naar hyves om bij te lezen over het ziekenhuisverhaal.
En fiets kapot! Ai, niet leuk! Heb je de nieuwe inmiddels al?
Tieger, spannend, misschien een nieuwe baan!! Ik ga voor je duimen! Minder reistijd zou echt fijn zijn!
Onze vakantie was echt top! Eerste week helaas wel regelmatig regen, maaaar de 2e week konden we heerlijk in de tuin hangen en in het zwembad dobberen. De kinderen vonden het ook super. Lekker buiten. En de mensen die het huisje verhuurden waren ook echt zo leuk en gastvrij. Ze waren 2x zo oud als ons, maar toch een leuke klik en een aantal avond gezellig mee geborreld.
Jongste is echt het monster der monsters aan het worden. Ai ai ai, ze ziet er schattig uit, maar OMG wat een sterk karakter! Gillen als het haar niet zint of als ze iets wil. Echt erg gewoon! Ze gaat ineens als een speer! Voor de vakantie heeft ze vooruit stand ontdekt en nu zit ze gewoon al ineens op haar knieen spullen uit de speelgoedmand te plukken. Groot ineens dan. En ze is zo grappig met middelste. Die 2 hebben elkaar helemaal gevonden. Daar kan ze echt zo hard mee lachen. Grappig!
maandag 1 augustus 2011 om 12:40
Wat leuk Uma dat je zelf ook van slagharen kunt gwnieten, daar kan ik spontaan jaloers op zijn maar ik vind alleen de waterdingen lleuk, als ze niet te eng zijn. Dat lijkt me leuk als je als ouders graag mee gaat. Maar wij zijn misschien 1x geweest en de rest gaat via school en de andere ouders die er meer van houden.
Raar trouwens ik kan hier geen thee drinken is ieuwggg hier.
Rikst wat leuk! Welke streek gaan jullie heen ?
Wij twijfelen nog steeds hoor. Het land is prachtig maar veel onderhoud en een appartement in Portugal aan de baai. Probleem is dat ik toch de zee blijf missen, hoop achter elke berg de kust en palmbomen te zijn en de zee..suf hoor.
Maar het dorp hier is weer zo mooi en idyllisch, een bastide. En ik wandel in 10 min van mn land tot achter in het dorp.
We laten het bezinken en anders toch in verkoop.. Maar eerst vakantie vieren! Kinderen zwemmen nu en wij op terras met ootje
Haha rikst heeft nu een klein monstertje
Raar trouwens ik kan hier geen thee drinken is ieuwggg hier.
Rikst wat leuk! Welke streek gaan jullie heen ?
Wij twijfelen nog steeds hoor. Het land is prachtig maar veel onderhoud en een appartement in Portugal aan de baai. Probleem is dat ik toch de zee blijf missen, hoop achter elke berg de kust en palmbomen te zijn en de zee..suf hoor.
Maar het dorp hier is weer zo mooi en idyllisch, een bastide. En ik wandel in 10 min van mn land tot achter in het dorp.
We laten het bezinken en anders toch in verkoop.. Maar eerst vakantie vieren! Kinderen zwemmen nu en wij op terras met ootje
Haha rikst heeft nu een klein monstertje
maandag 1 augustus 2011 om 20:31
Fijn dat jullie vakantie zo geslaagd was rikst. Hoe ging het reizen met 3 kinderen achterin? Moesten jullie lang in de auto? Ai, R is dus een klein driftig dametje aan het worden.... Hoort erbij geloof ik Lmeisje valt tot nu toe erg mee moet ik zeggen, maar kan af en toe ook flink gaan gillen als iets niet naar haar zin is hoor. Leuk dat ze zo meedoet, groot dan ineens hè, als ze gewoon in de speelgoedmand zit te graaien.
Uma wat naar, zo ziek. Hoe deed je dat dan met de kinderen? Alleen thuis met 3 en ziek lijkt me vreselijk. Gelukkig lekker weer nu, knap je misschien snel van op.
Amalia Lmeisje deed 1 slaapje in haar wandelwagen, dik uur. En op de terugweg in de auto nog een klein uurtje. Wat minder geslapen dan normaal, ze was ook wel wat kortaf 's avonds, vroeg in bedje gestopt. Ging prima zo.
Lmeisje vind het momenteel heel leuk om dingen ergens in te stoppen en uit te halen. Ze was toen ik stond te koken naar de bijkeuken ontsnapt, daar had ze wat handjes kattebrokjes uit de emmer gehaald (hee, die krijgt ze dus ook al open). Ze zat met de croc van middelste in haar hand en probeerde die aan te trekken
(zag er erg geestig uit). En ze had ook nog een voetbalschoen in de boodschappentas gestopt
Uma wat naar, zo ziek. Hoe deed je dat dan met de kinderen? Alleen thuis met 3 en ziek lijkt me vreselijk. Gelukkig lekker weer nu, knap je misschien snel van op.
Amalia Lmeisje deed 1 slaapje in haar wandelwagen, dik uur. En op de terugweg in de auto nog een klein uurtje. Wat minder geslapen dan normaal, ze was ook wel wat kortaf 's avonds, vroeg in bedje gestopt. Ging prima zo.
Lmeisje vind het momenteel heel leuk om dingen ergens in te stoppen en uit te halen. Ze was toen ik stond te koken naar de bijkeuken ontsnapt, daar had ze wat handjes kattebrokjes uit de emmer gehaald (hee, die krijgt ze dus ook al open). Ze zat met de croc van middelste in haar hand en probeerde die aan te trekken
(zag er erg geestig uit). En ze had ook nog een voetbalschoen in de boodschappentas gestopt