Entertainment alle pijlers

Masterchef from Hell's Kitchen...Ramsay!!

25-05-2011 20:09 1791 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die Topkok Gordon Ramsay niet kan weerstaan!!







Ow en ook nog wat cooking inspiration op wil doen...
Alle reacties Link kopieren
Trev mag dit echt niet winnen hoor!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
-
Alle reacties Link kopieren
Nona
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
ik dacht dat pancetta een toetje was eigenlijk...
Alle reacties Link kopieren
Ik denk wel dat de kandidaten normaal gesproken kunnen koken. Maar kijk eens onder wat een vreselijke druk ze worden gezet. Eerst al de druk van opeens in een restaurant moeten werken, dan met elkaar in het huis zitten en constant tegen elkaar opgezet worden, en dan nog regelmatig uitgescholden en uitgeschreeuwd worden. Dat heeft echt wel invloed op je prestaties.
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
quote:nachtzicht schreef op 03 augustus 2011 @ 21:37:

[...]





Jij zit mobiel te forummen? Ik kreeg gister ook al zo'n wonderlijk sms'je van een vriendin en haar iphone.

Hele site voor hè, leuk als je een keer een hele boze bui hebt

Is namelijk zo weer weg:

Echt héél grappig
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
We hebben plan A en B: A is naar Zwitserland een meerdaagse huttentrektocht maken en aansluitend daar kamperen. Maar dan moet het weer wel goed zijn want anders is het niet fijn in de bergen. Plan B is dan de zon opzoeken in Italië en daar de tent opzetten. We beslissen midden volgende week. Duimen voor mooi weer want ik heb zin in de bergen!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:rogue_25 schreef op 03 augustus 2011 @ 21:37:

ik dacht dat pancetta een toetje was eigenlijk... dat is pannacotta schat
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:rogue_25 schreef op 03 augustus 2011 @ 21:37:

ik dacht dat pancetta een toetje was eigenlijk... Roos, zullen we een keer pancetta maken?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
denk ik ook Kalli, je komt niet de voorrondes door als je niet kunt koken lijkt mij
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Jaaa, die site is zooo leuk. Kan ik een paar uur lezen. Lief heeft de laptop. Krijg wel lamme vingers hoor...pufff
Alle reacties Link kopieren
quote:koreveen schreef op 03 augustus 2011 @ 21:39:

We hebben plan A en B: A is naar Zwitserland een meerdaagse huttentrektocht maken en aansluitend daar kamperen. Maar dan moet het weer wel goed zijn want anders is het niet fijn in de bergen. Plan B is dan de zon opzoeken in Italië en daar de tent opzetten. We beslissen midden volgende week. Duimen voor mooi weer want ik heb zin in de bergen!!!

Oh wat een heerlijke plannen

Ik vind ze gewoon alletwee leuk!



Maar ik zal duimen voor mooi weer!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
-
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 03 augustus 2011 @ 21:39:

[...]



Roos, zullen we een keer pancetta maken?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Russell heeft hele grote tepels....en dat vind ik vies!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:nachtzicht schreef op 03 augustus 2011 @ 21:41:

[...]





Mee eens. En die Gordon Ramsay is ook wel echt gestoord bezig vaak. Voor de tv zal het allemaal wel wat aangezet worden, maar ik vind hem toch wel vaak erg ver gaan in zijn woede. Het valt me wel op dat ze in dit programma meer focussen op de fouten die worden gemaakt. In de andere programma's gaat het meer om de positieve kanten.Dank u, u kunt weer gaan hoor!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
-
Alle reacties Link kopieren
Thanks SD!
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 03 augustus 2011 @ 21:39:

[...]



dat is pannacotta schat





Haha oeps mijn iq weer 10 punten gezakt.

Nou ja ik weet ook niks van koken af.



Oeh dat gezicht van Jillian, die is pissig.

Ze praat als een boer trouwens



Klinkt leuk die vakantie Koor! Veel plezier alvast.
-
Alle reacties Link kopieren
quote:nachtzicht schreef op 03 augustus 2011 @ 21:41:

[...]





Mee eens. En die Gordon Ramsay is ook wel echt gestoord bezig vaak. Voor de tv zal het allemaal wel wat aangezet worden, maar ik vind hem toch wel vaak erg ver gaan in zijn woede. Het valt me wel op dat ze in dit programma meer focussen op de fouten die worden gemaakt. In de andere programma's gaat het meer om de positieve kanten.



Ja, dat is ook een beetje het concept van het programma. Kandidaten zo onder druk zetten dat ze slechter gaan presteren. Woedende chef = angst. Wijzen op fouten = onzekerheid.



Eigenlijk is het helemaal niet zo'n leuk programma. Het is dat Gordon zo sexy is...
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
quote:koreveen schreef op 03 augustus 2011 @ 21:42:

Thanks SD!

Serieus, ik heb niet vaak dat ik ergens te laat kom omdat ik op een site ben blijven hangen

Maar na deze site.....3 kwartier te laat ( maar dat kwam ook door de file)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Trouwens Koor, mijn moeder is nu in Italie, en ze is ook in Zwitserland geweest, en in Oostenrijk maar door het slechte weer de afgelopen weken zijn ze naar Italie verhuisd, maar volgens mij zou het weer nu beter worden in Zwitserland.
Alle reacties Link kopieren
Iiiieeeuw, wil je dat soort dingen niet zeggen over enge tepels, SD!!! Brrrr, had ik net gemist gelukkig. Vindt mannentietjes ook zooooo verschrikkuluk. Zeker bij die Zalando reclame.
Alle reacties Link kopieren
quote:nachtzicht schreef op 03 augustus 2011 @ 21:43:

[...]





Huh?Je mag Gordon Ramsey niet beledigen, de meeste meiden hier kicken op zijn boze kant. ( waaronder ik )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven