Mode & Beauty alle pijlers

wat te doen?

07-08-2011 22:00 124 berichten
Alle reacties Link kopieren
aanstaande dinsdag gaat mijn zus trouwen en voor deze dag heb ik dit jurkje (de zwarte) gekocht: http://aka.mangoshop.com/ ... /fotos/S9/53441250_52.jpg

ik zit te twijfelen of ik iets van een riem zal dragen. is het zo niet een beetje saai? heb mooie zwarte pumps eronder en zilveren sieraden.

wat vinden jullie?
Aub geen riem.

Super mooi jurkje zo, elegant. Houden zo
Internagelaktisch
Ik hoop dat je een superstrak figuurtje hebt.

Persoonlijk zou ik geen riem doen maar een mooie grote broche oid.
Djeez, als ik daarin zou passen zou ik verder ook geen opsmuk doen. Mooie hak eronder, tasje en een vette glimlach den ganschen dag....

Veel plezier!
Mooie jurk (heb je ook zo'n mooi figuur?), maar wel een beetje erg zwart voor een bruiloft (in de zomer)
Frankly my dear, I don"t give a damn
Nee prachtig zo. Niets erbij doen, gewoon wat mooie sieraden.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Heel mooi !
Ik wil niet ongezellig doen (doe dat dan ook niet VC ) maar ik ga het toch zeggen; Is er voor de bruiloft van je bloedeigen zuster nou écht niks aparters te vinden? Ik vind het een hoog Supertrash (kort, strak)- gehalte hebben, leuk om te stappen, maar voor zo'n bijzondere gelegenheid; nee.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Vinden jullie hem niet te zwart voor een zomerbruiloft??
quote:Very.Cherry schreef op 07 augustus 2011 @ 22:05:

Ik wil niet ongezellig doen (doe dat dan ook niet VC ) maar ik ga het toch zeggen; Is er voor de bruiloft van je bloedeigen zuster nou écht niks aparters te vinden? Ik vind het een hoog Supertrash (kort, strak)- gehalte hebben, leuk om te stappen, maar voor zo'n bijzondere gelegenheid; nee.

Doe ik even ongezellig met je mee

Ben het wel eens met je
Google even voor de grap "supertrash jurk zwart" (op afbeeldingen) en you'll know what I mean
Ik doe ook ongezellig mee

En ben ook voor zonder riem.
De zwarte. Als ik op je link klik zie ik een rood jurkje. Mooi als je een strak figuur hebt inderdaad, geen zwembandjes?
Ben het wel met je eens VC, maar dan vanuit een ander perspectief. Laatst zag ik ook een dergelijk topic voorbij komen van een meisje waarvan haar beste vriendin ging trouwen, waarvoor ze geloof ik ook nog ceremoniemeester was. Ze had een jurkje bij de Vero Moda gekocht wat ze nog wat wilde opleuken. Jurkje kostte 20 eur ofzo.

Natuurlijk kan ik niet in de portemonnee van iemand anders kijken, maar ik denk dan: kon je echt niets anders vinden dan dat? Want vaak zie je de kwaliteit er dan ook wel een beetje vanaf.

Ik kan de kwaliteit van dit jurkje niet van het plaatje aflezen, maar ik ben over het algemeen nooit zo kapot van de kwaliteit van de Mango. Voor zo'n gelegenheid zou ik dan toch ergens anders mijn outfit kopen denk ik.
Vind 'm in het rood wel mooi, in het zwart lijkt het me heel saai!
Ik zou dit naar een begrafenis dragen; zeker niet naar een bruiloft!
Ik heb vrijdag ook een bruiloft en ga ook in zwart, maarjurk was wel rib uit mn lijf (dit is dan ook al de derde officiele gelegenheid dat ik hem draag,maar wel inverschillende groepen dus alleen martini mate is er bekend mee) ook stuk bloter, dus afgestyled met een leuke omslagdoek en gouden accesoires.

Getoonde jurk is wel mooi, maar zou ik persoonlijk niet kiezen voor bruiloft maar voor een leuke (
Mooie jurk hoor, maar niet voor een bruiloft. Zwart vind ik sowieso al op het randje, maar dit is wel erg veel zwart.

Ik zou morgen de stad ingaan op zoek naar iets vrolijkers.
The time is now
O ik vind zwart het punt niet hoor. Ik vind hem kort, strak en ordinair, sorry, zeker met zwarte pumps.
A hoochie mama on a funeral. :-D

Echt to, bij een bruiloft hoort iets feestelijks en dat is deze jurk bepaald niet!
Leuk jurkje om in te stappen, maar voor de bruiloft van mijn zus veel te simpel en te zwart, snel de stad in gaan en in de uitverkoop een vrolijker en lichter exemplaar scoren (Steps of Didi), of een zwart jurkje met een korte mouw bijvoorbeeld bij Mexx of Esprit, en oja de lengte van de jurk zou ik iets langer pakken.
Wat te doen?

Morgen als de wiedeweerga een echt feestelijke jurk gaan kopen.

Als je zo op mijn huwelijk zo verschijnen zou ik not amused zijn, to say the least...

Enorm ordinaire jurk in een superfoute kleur voor een bruiloft.
quote:Quinty schreef op 07 augustus 2011 @ 22:40:

Wat te doen?

Morgen als de wiedeweerga een echt feestelijke jurk gaan kopen.

Als je zo op mijn huwelijk zo verschijnen zou ik not amused zijn, to say the least...

Enorm ordinaire jurk in een superfoute kleur voor een bruiloft.En ik maar denken dat ík ongezellig was ...
http://www.mexx.nl/women/ ... -n1me2805/?ColourCode=100

http://www.mexx.nl/is-bin ... &TileSize=256&Format=JPEG

Zoiets bijvoorbeeld.
Prachtig.

Met zilver er bij, mooi. De prijs zou mij niet kunnen schelen, het ziet er goed uit. Is dat in het echt ook zo?

Het is zomer maar pokkeweer dus ik vind zwart uitstekend kunnen.

Wat mij betreft kan zwart trouwens altijd, ik draag zelf bijna uitsluitend zwart.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven