wat te doen?
zondag 7 augustus 2011 om 22:00
aanstaande dinsdag gaat mijn zus trouwen en voor deze dag heb ik dit jurkje (de zwarte) gekocht: http://aka.mangoshop.com/ ... /fotos/S9/53441250_52.jpg
ik zit te twijfelen of ik iets van een riem zal dragen. is het zo niet een beetje saai? heb mooie zwarte pumps eronder en zilveren sieraden.
wat vinden jullie?
ik zit te twijfelen of ik iets van een riem zal dragen. is het zo niet een beetje saai? heb mooie zwarte pumps eronder en zilveren sieraden.
wat vinden jullie?
zondag 7 augustus 2011 om 22:05
Ik wil niet ongezellig doen (doe dat dan ook niet VC ) maar ik ga het toch zeggen; Is er voor de bruiloft van je bloedeigen zuster nou écht niks aparters te vinden? Ik vind het een hoog Supertrash (kort, strak)- gehalte hebben, leuk om te stappen, maar voor zo'n bijzondere gelegenheid; nee.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
zondag 7 augustus 2011 om 22:07
quote:Very.Cherry schreef op 07 augustus 2011 @ 22:05:
Ik wil niet ongezellig doen (doe dat dan ook niet VC ) maar ik ga het toch zeggen; Is er voor de bruiloft van je bloedeigen zuster nou écht niks aparters te vinden? Ik vind het een hoog Supertrash (kort, strak)- gehalte hebben, leuk om te stappen, maar voor zo'n bijzondere gelegenheid; nee.
Doe ik even ongezellig met je mee
Ben het wel eens met je
Doe ik even ongezellig met je mee
Ben het wel eens met je
Frankly my dear, I don"t give a damn
zondag 7 augustus 2011 om 22:12
Ben het wel met je eens VC, maar dan vanuit een ander perspectief. Laatst zag ik ook een dergelijk topic voorbij komen van een meisje waarvan haar beste vriendin ging trouwen, waarvoor ze geloof ik ook nog ceremoniemeester was. Ze had een jurkje bij de Vero Moda gekocht wat ze nog wat wilde opleuken. Jurkje kostte 20 eur ofzo.
Natuurlijk kan ik niet in de portemonnee van iemand anders kijken, maar ik denk dan: kon je echt niets anders vinden dan dat? Want vaak zie je de kwaliteit er dan ook wel een beetje vanaf.
Ik kan de kwaliteit van dit jurkje niet van het plaatje aflezen, maar ik ben over het algemeen nooit zo kapot van de kwaliteit van de Mango. Voor zo'n gelegenheid zou ik dan toch ergens anders mijn outfit kopen denk ik.
Natuurlijk kan ik niet in de portemonnee van iemand anders kijken, maar ik denk dan: kon je echt niets anders vinden dan dat? Want vaak zie je de kwaliteit er dan ook wel een beetje vanaf.
Ik kan de kwaliteit van dit jurkje niet van het plaatje aflezen, maar ik ben over het algemeen nooit zo kapot van de kwaliteit van de Mango. Voor zo'n gelegenheid zou ik dan toch ergens anders mijn outfit kopen denk ik.
zondag 7 augustus 2011 om 22:28
Ik heb vrijdag ook een bruiloft en ga ook in zwart, maarjurk was wel rib uit mn lijf (dit is dan ook al de derde officiele gelegenheid dat ik hem draag,maar wel inverschillende groepen dus alleen martini mate is er bekend mee) ook stuk bloter, dus afgestyled met een leuke omslagdoek en gouden accesoires.
Getoonde jurk is wel mooi, maar zou ik persoonlijk niet kiezen voor bruiloft maar voor een leuke (
Getoonde jurk is wel mooi, maar zou ik persoonlijk niet kiezen voor bruiloft maar voor een leuke (
zondag 7 augustus 2011 om 22:37
Leuk jurkje om in te stappen, maar voor de bruiloft van mijn zus veel te simpel en te zwart, snel de stad in gaan en in de uitverkoop een vrolijker en lichter exemplaar scoren (Steps of Didi), of een zwart jurkje met een korte mouw bijvoorbeeld bij Mexx of Esprit, en oja de lengte van de jurk zou ik iets langer pakken.
zondag 7 augustus 2011 om 22:42
quote:Quinty schreef op 07 augustus 2011 @ 22:40:
Wat te doen?
Morgen als de wiedeweerga een echt feestelijke jurk gaan kopen.
Als je zo op mijn huwelijk zo verschijnen zou ik not amused zijn, to say the least...
Enorm ordinaire jurk in een superfoute kleur voor een bruiloft.En ik maar denken dat ík ongezellig was ...
Wat te doen?
Morgen als de wiedeweerga een echt feestelijke jurk gaan kopen.
Als je zo op mijn huwelijk zo verschijnen zou ik not amused zijn, to say the least...
Enorm ordinaire jurk in een superfoute kleur voor een bruiloft.En ik maar denken dat ík ongezellig was ...
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
zondag 7 augustus 2011 om 22:44
http://www.mexx.nl/women/ ... -n1me2805/?ColourCode=100
http://www.mexx.nl/is-bin ... &TileSize=256&Format=JPEG
Zoiets bijvoorbeeld.
http://www.mexx.nl/is-bin ... &TileSize=256&Format=JPEG
Zoiets bijvoorbeeld.
zondag 7 augustus 2011 om 22:48