Mode & Beauty alle pijlers

wat te doen?

07-08-2011 22:00 124 berichten
Alle reacties Link kopieren
aanstaande dinsdag gaat mijn zus trouwen en voor deze dag heb ik dit jurkje (de zwarte) gekocht: http://aka.mangoshop.com/ ... /fotos/S9/53441250_52.jpg

ik zit te twijfelen of ik iets van een riem zal dragen. is het zo niet een beetje saai? heb mooie zwarte pumps eronder en zilveren sieraden.

wat vinden jullie?
quote:Very.Cherry schreef op 08 augustus 2011 @ 01:03:

[...]

Ier toch! Vréselijk! ik droom zelfs 's-nachts van die schoenen!
Ga ze dan halen, dooske. Zo duur zien ze er niet uit
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very.Cherry schreef op 08 augustus 2011 @ 01:10:

Ga ze dan halen, dooske. Zo duur zien ze er niet uit

Dit is Karen Millen, duur dus.

Kijk hier dan ook maar niet naar ;-)

(Karen Millen)

en

Ogen dicht houden ;-)

(Louboutin)

En vast ook niet je smaak

(Sergio Rossi)
Ik breek even in.

Wat vinden jullie van dit jurkje?

http://www.google.nl/imgr ... O&ved=0CE0Q9QEwBQ&dur=157

't is alleen zo jammer dat ik geen bruiloft in 't vooruitzicht heb om hem naar te dragen. Nu hangt ie me maar aan te staren in de kast. Maar ik heb me voorgenomen om deze vakantie bruin te worden (ik ga a.s. woensdag naar de zon) en als dan mijn benen ein-de-lijk een kleurtje hebben, gaat ie aan. Bruiloft of niet. Gewoon, naar de stad bijvoorbeeld.

Kan dat wel?
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
Tuurlijk kan dat gewoon in de stad. Ik zie zo vaak dames met Stepsjurkjes lopen.
quote:Very.Cherry schreef op 08 augustus 2011 @ 00:59:

[...]

Ja, Leo; Audrey Audrey, nou noem je wel iemand zeg. Raar is dat he, hoe je met een verschillende bril naar hetzelfde jurkje kan kijken. Ik zie voornamelijk Brard en Paay types in zo'n jurrekkie als dat van TO lopen. Google even op "supertrash jurk zwart" en je ziet wat ik bedoel.

Bij Audrey denk ik aan het tegenovergestelde. Bovendien heeft zij meer A-lijn, minder aansluitend, knielengte en veelal mouwloos. Het ene zwarte jurkje is het andere niet he

Nee maar als je mevrouw googelt heeft ze ook strakaansluitende toiletjes aan. Verder over de knie, en zonder mouwen, dat geef ik toe maar súperstrak.

Ik kijk niet op Supertrash lieverd, want ik vind de naam alleen al

verschrikkelijk. Ik heb nog nooit van z'n leven op Supertrash gegoogeld en zal dat ook nooit doen.

Ik ben gewoon niet bevooroordeeld wat betreft Dorentjes jurk. Ik vind 'm mooi, elegant en niet ordinair. Hoe vaak er ook geroepen is

dat 'ie dat wel is

Jij kijkt door een andere bril inderdaad. Ik vind dat je in deze jurk

een dame kunt zijn, vandaar mijn Audrey vergelijking. Ik zeg niet

dat het een Audrey jurk ís, wel dat je er mooi en stijlvol in uit kunt zien, zoáls zij.
quote:a_nick_is_crini schreef op 08 augustus 2011 @ 01:29:

Ik breek even in.

Wat vinden jullie van dit jurkje?

(even link er uit gehaald, die ontplofte)

't is alleen zo jammer dat ik geen bruiloft in 't vooruitzicht heb om hem naar te dragen. Nu hangt ie me maar aan te staren in de kast. Maar ik heb me voorgenomen om deze vakantie bruin te worden (ik ga a.s. woensdag naar de zon) en als dan mijn benen ein-de-lijk een kleurtje hebben, gaat ie aan. Bruiloft of niet.

Gewoon, naar de stad bijvoorbeeld.

Kan dat wel?

Als ik er het lijf voor zou hebben droeg ik alleen nog maar dit soort jurken.

Beeldig!
Ik vind het een hartstikke mooie jurk. Met een mooie (zwarte) pump en mooie zilveren of witte sieraden!
quote:eleonora schreef op 08 augustus 2011 @ 06:01:

[...]

Ik kijk niet op Supertrash lieverd, want ik vind de naam alleen al

verschrikkelijk. Ik heb nog nooit van z'n leven op Supertrash gegoogeld en zal dat ook nooit doen.Huh? Nou, okee. Ik wilde een sfeertje duidelijk maken, zodat je kon zien wat ík bedoelde, maar goed, rest mij nog TO een fijne dag te wensen, geniet TO en gefeliciteerd met je zus.
VC, dat was een geintje!

Ik kén het merk, echt, ik snap ook wat je bedoelt maar ik vind het mens in een jurk en de aankleding in z'n geheel meer zeggen dan een idee óver een bepaald kledingstuk.

De Heidi Klums en Elle McPhersons van deze wereld liepen bij wijze van spreken in jurken die net hun kont bedekten over rode lopers maar met de juiste schoenen, make-up, haar en asseccoires er bij zijn die meiden niet ordinair te krijgen.

Ik geloof dus dat Dorentje er een stijlvol geheel van gaat maken. Wilde ik maar aangeven. Misschien zei ik het verkeerd.

Oh okee, is goed hoor Leo

Is gewoon ook balen dat we geen kant en klare plaatjes kunnen plekken net zoals in the early days. Toen kon het hele forum meteen ongevraagd zien wat je bedoelt zonder hele lappen tekst
Ach, wie weet, als Claudio weer naar school is......
bedankt voor de reacties allemaal!

grappig om te lezen dat smaken zo verschillen :-)

ik ben inderdaad van plan er een stijlvol geheel van te maken, ga uiteraard niet als snollebol rondlopen op de bruiloft van mn zus!

heb net nog even in de stad gezocht voor schoenen maar helaas niet iets gevonden wat ik echt leuk vondt, het worden dus de zwarte pums...http://www.shoemixx.nl/images/schoenen/ ... 00x400.jpg zoiets ongeveer.

verder komen er uiteraard kousen bij.

ik verbaas me er wel over dat veel mensen het kennelijk ordinair vinden...ik vind het jurkje juist helemaal niet ordinair, alhoewel het waarschijnlijk wel ordinair te maken is :-)
oh, het plaatje werkt niet zie ik...sorry
quote:dorentje schreef op 08 augustus 2011 @ 18:15:

, ga uiteraard niet als snollebol rondlopen op de bruiloft van mn zus!

Zou iemand die er uit ziet als een snollebol in de spiegel kijken en denken " ja! Snollebol! dat heb ik góed bij elkaar gezocht vanmorgen"? Of zou die ook denken dat ze er lady-like uit ziet? Vraag ik me weleens af.....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
denk dat ze dan denken dat ze er "lady like" bij lopen...tis de interpretatie van "lady like" die verschilt bij mensen
quote:dorentje schreef op 08 augustus 2011 @ 18:22:

denk dat ze dan denken dat ze er "lady like" bij lopen...tis de interpretatie van "lady like" die verschilt bij mensen Dan maar hopen dat jouw interpretatie de goeie is!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 augustus 2011 @ 18:23:

[...]

Dan maar hopen dat jouw interpretatie de goeie is!ja inderdaad!
quote:egelviva schreef op 08 augustus 2011 @ 00:28:

Overigens vermoed ik zomaar dat een bruiloft die op dinsdag is, niet heel erg officieel zal zijn. Of was ik de enige die gratis op dinsdagmorgen trouwde?

En TO, uiteraard geen riem hoor! Brruhm, deze snap ik even niet...wat maakt het uit of ze op dinsdag, woensdag of welke dag dan ook trouwen? sinds wanneer zegt de dag dat je trouwt iets over hoe officieel iets precies is?
Wellicht omdat veel mensen met een informele smaak kiezen voor een (gratis) dinsdag en de mensen die flink willen uitpakken voor een dure vrijdag of zaterdag.
quote:iris1969 schreef op 08 augustus 2011 @ 18:45:

Wellicht omdat veel mensen met een informele smaak kiezen voor een (gratis) dinsdag en de mensen die flink willen uitpakken voor een dure vrijdag of zaterdag.tsja, zou kunnen inderdaad...ik zie de logica niet zo. trouwen is sowieso officieel, of het nu op een dinsdag of een zaterdag is.
Meid, ik ben op maandagmorgen getrouwd.

Groot feest hoor!

Fijn dat je outfit rond is, het wordt vast prachtig!

Veel plezier morgen!
quote:eleonora schreef op 08 augustus 2011 @ 21:21:

Meid, ik ben op maandagmorgen getrouwd.

Groot feest hoor!

Fijn dat je outfit rond is, het wordt vast prachtig!

Veel plezier morgen!dankjewel :-) ondanks het weer gaat het vast een leuke dag worden, de bedoeling was eerst om het buiten te vieren (vandaar de datum midden in augustus) maar dat zit er morgen niet in helaas...gelukkig zijn er binnen ook genoeg mogelijkheden
quote:iris1969 schreef op 08 augustus 2011 @ 01:15:

[...]

Dit is Karen Millen, duur dus.

Kijk hier dan ook maar niet naar ;-)

(Karen Millen)

en

Ogen dicht houden ;-)

(Louboutin)

En vast ook niet je smaak

(Sergio Rossi)

Geweldig Iris

L. heb overigens niets tegen een black dress heb er zelf ook één maar dan meer in de stijl van Audrey H. Een stijlvol en tijdloos model met juiste lengte en snit, een behoorlijk rib uit mijn lijf maar het wel waard!

Wens t.o. een fijne dag morgen, en hopelijk mooi weer!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven