goede dag, slechte dag deel 4
zondag 19 juni 2011 om 22:52
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.
Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.
Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.
PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet
Hier vind je deel 3 hier dus
Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.
Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.
PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet
Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
dinsdag 9 augustus 2011 om 00:26
Yellow moet jij je voorstellen 3 gezinnen in 1 huis, 1 man 3 vrouwen en 15 kinderen. HIj is nu weer getrouwd (nummer 4) maar zij woont in een huis dichtbij hun. Zij heeft ook 3 kinderen. Nu gaan ze zoeken naar een groter huis waar ze allemaal gezellig kunnen wonen. Ik zou gillend weglopen. Maar ik vind het erg leuk om te kijken en ik moet zeggen dat ik ze eigenlijk best wel "normaal" vind
dinsdag 9 augustus 2011 om 00:28
dinsdag 9 augustus 2011 om 13:33
Zo voel ik me vandaag.
Kan wel janken, kan wel schreeuwen, kan wel gillen. Gadver wat voel ik me een vreselijk mens.
Soms haat ik mezelf. En mijn man, mijn huis en mijn leven. En vooral mijn emoties/gevoel/gedachtes. Blegh :puke:
Ik ga even weg. Even weg van hier en van mezelf. Want momenteel ben ik niet de leukste thuis. Ik ga ergens afkoelen.
dinsdag 9 augustus 2011 om 15:29
Hallo allemaal
Choco Als je wilt praten mag je altijd bellen/mailen he. Ik hoop dat wat rust je goed zal doen
Chat, hoop dat je gesprek goed gaat.
ibi hoe is het met jou?
Tante Mikhah, ja ik herken dat wel, dit weer word ik ook niet blij van nee
Het gesprek ging heel goed, volgende week weer afspraak. Heel veel achergrondinformatie verteld, ze luisterde echt naar me, en veroordeelde niet. Gaf ook aan dat bepaalde dingen wel logisch waren die ik voelde enzo, te herleiden waren op jeugdtrauma's etc etc . We gaan eraan werken. Ik heb er een goed gevoel bij.
Choco Als je wilt praten mag je altijd bellen/mailen he. Ik hoop dat wat rust je goed zal doen
Chat, hoop dat je gesprek goed gaat.
ibi hoe is het met jou?
Tante Mikhah, ja ik herken dat wel, dit weer word ik ook niet blij van nee
Het gesprek ging heel goed, volgende week weer afspraak. Heel veel achergrondinformatie verteld, ze luisterde echt naar me, en veroordeelde niet. Gaf ook aan dat bepaalde dingen wel logisch waren die ik voelde enzo, te herleiden waren op jeugdtrauma's etc etc . We gaan eraan werken. Ik heb er een goed gevoel bij.
dinsdag 9 augustus 2011 om 16:52
Ha meisjes,
Wat fijn dat je je gehoord voelt bij de therapeut Yellow. Ben echt heel blij voor je.
Mika, deze zomer...breek me de bek niet open. Ben nog nooit zo wit geweest als dit jaar!
Ik ben ook geweest. Vandaag was de psychiater erbij. Ook een fijn mens. Veel verteld, over hoe ik als kind was. Ze twijfelt tussen bipolair en lichte depressie. Ik moet mijn medicatie ophogen. Ik gebruik die al 20 jaar en heb er goed mee gefunctioneerd. En ze is er zeker van dat ik ADHD heb. Als het met het ophogen van de medicatie niet beter gaat moet ik aan de Ritalin. Naar aanleiding van mijn verhaal en haar bevindingen valt alles wel op zijn plaats. Goh, ADHD
Wat fijn dat je je gehoord voelt bij de therapeut Yellow. Ben echt heel blij voor je.
Mika, deze zomer...breek me de bek niet open. Ben nog nooit zo wit geweest als dit jaar!
Ik ben ook geweest. Vandaag was de psychiater erbij. Ook een fijn mens. Veel verteld, over hoe ik als kind was. Ze twijfelt tussen bipolair en lichte depressie. Ik moet mijn medicatie ophogen. Ik gebruik die al 20 jaar en heb er goed mee gefunctioneerd. En ze is er zeker van dat ik ADHD heb. Als het met het ophogen van de medicatie niet beter gaat moet ik aan de Ritalin. Naar aanleiding van mijn verhaal en haar bevindingen valt alles wel op zijn plaats. Goh, ADHD
dinsdag 9 augustus 2011 om 16:59
quote:_yellowlove_ schreef op 09 augustus 2011 @ 16:54:
Wat fijn CHat, dat ook die psychiater een fijn mens was.
Krijg je nu ook nog meer gesprekken? Wat is de vervolgtherapie zeg maar?Ja, ze gaan een behandelplan voor me samenstellen. Ik krijg hulp met het bepalen van mijn grenzen. Ik weet het eigenlijk niet meer zo goed. Er is zoveel besproken. Mijn hoofd tolt er nog van. Oh ja, ik moet ook bloed laten prikken. Maar hulp komt er hoe dan ook. Ben wel blij eerlijk gezegd. En opgelucht. Ik heb zo vaak aan mezelf getwijfeld.
Wat fijn CHat, dat ook die psychiater een fijn mens was.
Krijg je nu ook nog meer gesprekken? Wat is de vervolgtherapie zeg maar?Ja, ze gaan een behandelplan voor me samenstellen. Ik krijg hulp met het bepalen van mijn grenzen. Ik weet het eigenlijk niet meer zo goed. Er is zoveel besproken. Mijn hoofd tolt er nog van. Oh ja, ik moet ook bloed laten prikken. Maar hulp komt er hoe dan ook. Ben wel blij eerlijk gezegd. En opgelucht. Ik heb zo vaak aan mezelf getwijfeld.
dinsdag 9 augustus 2011 om 21:21
Ik breek even in om te zeggen dat ik het zo fijn voor je vind Yellow, dat je nu eindelijk toch een psycholoog hebt gevonden waar je een goed gevoel bij hebt en die je echt wil helpen!
Chatterly, ook voor jou fijn dat er nu eindelijk wat puzzlestukjes op z'n plaats lijken te vallen.
Choco, Ibi, Sanne en Mika, een
En nu ben ik hopelijk niemand vergeten....
Chatterly, ook voor jou fijn dat er nu eindelijk wat puzzlestukjes op z'n plaats lijken te vallen.
Choco, Ibi, Sanne en Mika, een
En nu ben ik hopelijk niemand vergeten....
woensdag 10 augustus 2011 om 11:16
woensdag 10 augustus 2011 om 11:39
Zinloos zeg yellow. Wat een sukkels..
Chat ADHD? Jeetje, ik hoor daar zo veel mensen over! Fijn dat je nu begonnen bent, ik wens je veel sterkte
Ik ben verkouden, mn holtes zitten dicht, heb slappe poep en ben mega ongesteld. Jippieajee. Dat verklaart mijn PMS. Jeetje wat ben ik daardoor giftig de laatste jaren
Ik lig op de bank met de laptop. Ga de hele dag series kijken. Tot later!
Chat ADHD? Jeetje, ik hoor daar zo veel mensen over! Fijn dat je nu begonnen bent, ik wens je veel sterkte
Ik ben verkouden, mn holtes zitten dicht, heb slappe poep en ben mega ongesteld. Jippieajee. Dat verklaart mijn PMS. Jeetje wat ben ik daardoor giftig de laatste jaren
Ik lig op de bank met de laptop. Ga de hele dag series kijken. Tot later!
woensdag 10 augustus 2011 om 11:43