December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Gisteren sms-te Nils dat hij was aangekomen in het hotel. Vandaag zou hij bellen als het lukte. Het is daar 7 uur later, dus lastig als ik aan het werk ben.

Oja, we hadden vorige week bij de Makro een goede nieuwe pannenset gekocht van BK. 6 pannen voor 200,- euro. Na 2x in de afwasmach. zijn die dingen aan de onderkant al aan het roesten !

Nou ja, ik ga er uiteraard mee terug.

Mainecoon

Het slaapt heerlijk zonder man naast me. Geen gesnurk snachts. Ik ga lekker vroeg naar bed en slaap als een roos.

Tinus

Veel sterkte morgen voor jullie bij de uitvaart.

Misschien vind je de afleiding a.s. zaterdag van de meeting wel prettig. En er over praten is ook goed voor de verwerking. We zullen je met liefde opvangen. Persoonlijk hoop ik dat je zaterdag wel komt, want ik ben benieuwd hoe Manu er uit ziet en doet en ik het leuk vindt om je weer eens te zien.

Jeetje, wat een vervelend bericht achteraf van de huisarts. Enig idee waarom je schoonvader het heeft verzwegen? Wist je schoonmoeder het wel?

Mette

Onrustig voor jullie, de uitslag van de dermatoloog. Ach meid, je woont hartstikke mooi toch? Gezondheid gaat voor hoor.

Knorretje

Klopt, pas bij de 4e leeftijd is de volgende prik weer. Boyd is nu ook druk aan het rondlopen en geeft soms uit zichzelf zijn speeltje aan je. Zo lief !

Nurse

Boyd is wat meer aan het krabben aan het eczeem, daarom is het

meer open gegaan. We gaan nog even in beraad welke weg we ermee willen opgaan.
Joni mooi dat ie veilig is aangekomen. Ik denk dat ik de eerste dagen ook wel zoiets zou hebben van lekker rustig hoor hihihi. Maar ik denk dat ik hem daarna toch wel gauw zal missen. Jij niet? Succes met het beslissen over Boyds exceem. Belachelijk trouwens van die pannen zeg! Wij hebben ook een hele mooie set van BK en ben er zeer over te spreken. Alleen de koekepan die bakte wel heel errug snel aan dus daar hebben we een hele goede/dure tefal voor in de plaats gekregen van mijn schoonmoeder. Erg lief.

Tinus ben het met Joni eens hoop ook dat je komt zaterdag en dat JP even naar de sauna gaat voor wat broodnodige afleiding en ontspanning. Sterkte alvast voor morgen!

Nursie fijn dat alles goed daarzo!!! En ja Davina is lekker blond hihihi. Maar goed zowel Den als ik zijn (donker) blond dus tsja.
Hallo!

(jaaaaaaaaaaaaaaaah wéér 2 x op 1 dag tijd voor viva! hihi!)

M. is even boodschappen doen op de fiets met Roxanne, Yasmine slaapt nog.

Tinus:

Bedankt voor je tip meis! Maar ze heeft het wel ooit vaker gehad, in het zkh moest ze bijvoeding krijgen ivm dr hoge geboortegewicht en mn bv nog niet goed op gang. Maar we zullen het voor het wknd eens proberen!

Yora:

Ik heb mn HA gebeld voor je.. ik kreeg weer het antwoord van de ass. dat ik ''Het gewone spiraaltje'' heb zonder hormonen... ikke de precieze naam gevraagd en dit is ie: Multiload CU375

Hopelijk heb je iets aan mn info.

Ben er weer vandoor!

Dikke kus!
quote:TheNurse schreef op 30 januari 2008 @ 16:24:

Hallo!

(jaaaaaaaaaaaaaaaah wéér 2 x op 1 dag tijd voor viva! hihi!)

M. is even boodschappen doen op de fiets met Roxanne, Yasmine slaapt nog.

Tinus:

Bedankt voor je tip meis! Maar ze heeft het wel ooit vaker gehad, in het zkh moest ze bijvoeding krijgen voor haar bloedsuiker, ivm dr hoge geboortegewicht en mn bv nog niet goed op gang. Maar we zullen het voor het wknd eens proberen!

Yora:

Ik heb mn HA gebeld voor je.. ik kreeg weer het antwoord van de ass. dat ik ''Het gewone spiraaltje'' heb zonder hormonen... ikke de precieze naam gevraagd en dit is ie: Multiload CU375

Hopelijk heb je iets aan mn info.

Mainecoon:

Ik ben heel benieuwd naar de uiteindelijke haarkleur van onze kinderen en de kindjes hier op het forum...

M. is namelijk vroeger ook hoogblond geweest net zoals Davina en is nu bijna zwart. Ik ben altijd blond geweest en Roxanne is nu donkerblond...

Owja, nog een vraagje, Wanneer was die 2e meeting ookal weer?

Ben er weer vandoor!

Dikke kus!
hmmm beetje raar hoe mn vorige posting is gegaan maar goed.
He Nursie, meeting is zaterdag. Ik dacht al aan je vorige post over het weekend te lezen dat je niet zou komen. Jammer hoor, ik had het zo leuk gevonden om je kleine meis te bewonderen! (en grote meis en jou natuurlijk ook, hihi!)

Noof is echt niet lekker, echt sneu..

Ga weer even entertainen..

xx
anoniem_5439 wijzigde dit bericht op 30-01-2008 16:47
Reden: Ik had Nurse d'r laatste post niet gelezen, dus moest dit bericht even aanpassen.
% gewijzigd
meiden: heb even geen tijd om te leuten maar voor diegenen die nog niet op het onderwerp "Aimee" hebben gereageerd, willen jullie dat ajb even snel doen? Denk dat je wel weet waarom haha!
Nurse: Heel erg bedankt!!! voor het bellen naar je huisarts!!!! Vind het echt heel erg lief. MAAR hahahahaha dan heb je ook het gewone koperspiraaltje hoor Ik heb namelijk precies hetzelfde op mijn doosje staan. Ik heb het spiraaltje al in huis dus kon even kijken. Ik moet alleen nog even moed verzamelen om de dokter op te bellen voor het echte plaatsen.
He meiden,

verveel me, Tris is aan het leren en ik wilde een nieuwe avator, dus heb m'n foto gesimpsonized

Kijken of ie het doet,

xx
Hey meiden!

Ik kwam net Tinus tegen op Hyves en ik kreeg van haar op mijn kop, omdat ik zo lang niks van me heb laten horen .

Ik kijk nog wel regelmatig even hoe het met jullie is, maar dan lees ik alleen even de laatste bladzijde....En dan vind ik het weer vervelend om alleen maar een ego berichtje neer te kwakken. Zeker na zo'n vervelende gebeurtenis als bijvoorbeeld bij Tinus.

Maar goed, zij was dus juist nieuwsgierig hoe het met ons was en dus heb ik beloofd om af en toe weer even een berichtje achter te laten. En hier ben ik dus!

Met Tim gaat het heel erg goed. Hij was de laatste keer op het cb 80 cm en ruim tien kilo. Hij heeft inmiddels de waterpokken en de vijfde ziekte gehad. Was wel sneu! Verder is ie supervrolijk en eigenlijk heel makkelijk! Hij lacht echt letterlijk naar iedereen.

Hij loopt als een kievit...nou ja...bijna dan. Af en toe struikelt ie nog wel eens. Maar hij loopt ook vaak buiten naast de buggy. Alhoewel het dan voor geen meter opschiet Verder kan ie steeds meer 'truukjes'. Als hij geluid hoort, steekt ie zijn wijsvinger de lucht in. En als wij klappen, gaat hij buigen. Heel grappig!

Dansen vind ie ook helemaal geweldig. Met zijn handen in de lucht en dan zakt ie door zijn knieen. Verder zegt ie papa en mama en 'poessie mauw'. Nou ja, om een lang verhaal kort te maken: we zijn helemaal happy!

Zelf ga ik vrijdag met een nieuwe job beginnen. Mijn laatste post was volgens mij dat ik ging solliciteren. Nou, ik ben dus aangenomen!! Voor twee dagen in de week - achttien uur - wordt ik medewerker communicatie bij een gemeente hier in de buurt. Ik heb er superveel zin in!! Nou, dat was het wel zo'n beetje....

Veel plezier met de meeting zaterdag en een voor iedereen!
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee-

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!

Dus ik ga de meeting missen!?!?!?!?!?!?

Ohhh dat vind ik écht niet tof... Godverdomme....

Enne, Yora, wat raar zeg, ik heb namelijk nog aan de ass gevraagd wat het verschil is tussen mijn spiraaltje en het koperspiraaltje...hangt ze een 1 of ander verhaal op...blijkt het gewoon dezelfde te zijn...

Maar ja..hij zit.

Ga nu snel nog even kolven... Yasmine werd boos aan de borst, dronk wel maar dr kwam niet genoeg naar dr zin leek wel... kv gegeven, dronk ze als een tierelier... :(

Nu ga ik dus even kolven om te kijken ofdat dr nog wel melk zit....

Weltrusten meiden..

En wat klote zeg... kan ik niet bij de meeting zijn..... verdomme!!!

Baal echt nu...

xx
he nurse, en jij zou de diksap meenemen..

ik kon me ook al niets voorstellen bij je verhaal van geen mirena en geen koperspiraaltje..

nou, mijn huiswerk zit er weer op.. ik werd deze week gevraagd of ik morgen op de universiteit even een presentatie wilde houden voor een groep studenten.. Gaatje in mijn agenda gevonden, net hun presentatie gekregen en nu even een aanvulling geschreven.. Wel schattig: ze bieden aan dat als ik niet met powerpoint kan werken, willen zij het wel voor me doen... Ze verwachten misschien iemand van een andere generatie... Ben benieuwd...

oh en wat ik steeds wil schrijven, want dat vind ik zo schattig... Casper kan goed eten enz.. Maar als hij genoeg heeft gegeten dan gaat hij mij voeren.. Dan prikt hij braaf het brood of groente of wat dan ook aan en doet hij het bij mij in m'n mond... En ik smelt dan helemaal... Soms doe ik alleen maar hap (alsof) en brengt hij het als nog naar zijn eigen mond, maar vaak ook heeft hij het echt gehad, en dan moet het bij mij naar binnen...
He Sannie dat is zeker lief heeft Davina ook wel eens bij mij gedaan en ik krijg ook weleens haar speen in mijn mond geduwd hahaha.

Gister was het zo vaag ....... Davina is echt een stuk slimmer/handiger dan ik had verwacht. Ze vond gister mijn waterflesje heel interessant dus ik geef haar zo die dop maar ja dan heeft ze hem schuin beet zeg maar dr vingers in de dop. Legt ze die dop op tafel zodat ze hem goed kan beetpakken (zodat haar vingertjes niet in de wegzitten) en doet hem vervolgens zo op de fles! Ze is ook prima in staat om uit een waterflesje te drinken (flesje heb ik wel vast). En vanmorgen toen ik haar een stukje van mijn brood gaf zei ze in enen "ank je" Den en ik keken elkaar echt aan van hoorde ik dat nou goed???? En op het kdv was haar jas niet meer "dat" of "dit" maar "jap". En nu ik haar sinds een tijdje zelf haar armen in de mouwen laat steken is het gelukkig ook niet meer zo'n gevecht om die jas aan te krijgen hihihih.
Nurse wat balen zeg dat jullie niet komen!!! Was zo benieuwd naar Yasmine! En ook naar de rest allemaal natuurlijk! Hoe is het gister nog met kolven gegaan? Hou je wel in je achterhoofd dat met kolven er altijd minder uitkomt dan als je live voed?! Sommige vrouwen krijgen er helemaal niks uit met kolven terwijl het kind er zo 200 ml uithaald.
Godver, ja, ik baal er echt van dat ik toch niet naar de meeting kan komen....

M. is wandelen met Roxanne, Yasmine ligt in de box te spelen ik ben net gedoucht, heb uitgeslapen en ga zo ontbijten.

Mainecoon:

Ik had nog 60 ml kunnen kolven.... 10 rechts, 50 links

Ik hoop echt niet dat de bv terug gaat lopen oid, wil zo graag de 6 maanden dit keer volhouden....

Vanmorgen om 6:00 weer volop melk, had ze genoeg aan alleen rechts, om 9:00 genoeg aan alleen links.. overdag gaat het hartsikke goed alleen 's avonds voelen mn borsten ook zo leeg en slap... maakt me wel af en toe onzeker hoor, dat je niet kan zien hoeveel ze drinken en als ze dan zo 's avonds na het aanleggen 'aanvalt' op zo'n fles kv...

Kan me ook niet voorstellen dat ik 'droog kom te staan' heb namelijk de afgelopen dagen na het voeden nog gekolft voor een voorraad aan te leggen voor het wknd alleen al Yasmine dan na 3 uurtje weer kwam had ik niet genoeg aangemaakt dus moest ik mn gekolfde melk geven... je zou dus zeggen dat ze genoeg gestimuleerd zijn de laatste tijd....

pfff...

..

Nou, ik ga eens een boterham eten.

xx
Nurse als ik me goed herinner is het vrij normaal als je 'savonds een beetje minder hebt als je de hele dag bezig bent geweest. Wat ook heel goed kan is dat ze de fles gewoon makkelijker vind en ze 'savonds gewoon niet de moeite wil nemen om uit de borst te drinken dat het haar dan niet vlug genoeg gaat (dus niks met hoeveelheid te maken). En zeker als ze overdag voldoende binnen krijgt zou ik me er niet al te veel zorgen om maken. En anders komt ze vanzelf in de nacht om nog een voeding en dan kan je overwegen om voortaan eerst af te kolven 'savonds en het dan met een flesje te geven. Dan weet je zeker dat ze voldoende binnen heeft.
Thanks Mainecoon... ze komt volgens mij ook niets te kort (genoeg plasluiers) maar ik heb wel het idee dat als we haar met een vol buikje 's avonds te slapen leggen ze eerder doorslaapt...

nahja...hopelijk gaat het vanavond weer beter...

Straks nog kraambezoek, ga nu maar eens aan mn strijk beginnen.

Mn meiden slapen.

Kus!
Gucci, welkom terug in Nederland! Ik hoop dat jullie snel je draai weer helemaal gevonden hebben hier!

Sannie, ja de echte reactie komt pas na ongeveer een week (of niet natuurlijk), maar ik bedoelde spierpijn want daar had ze vorige keer zo'n last van. Dit keer niet gelukkig!!

Tja dan is het wereldje soms klein he!Leuk dat voeren! Amber doet dat vaak met de fles!

Mette, sneu voor je meisje...hoe is het er nu mee?

Tinus, heel veel succes vandaag

Nurse, lekker dat de meiden goed slapen! En wat de voeding betreft, als ze goed groeit en verder tevreden is zal er toch wel voldoende komen denk ik.

En alvast een gezellig weekend!

Joni, fijn dat hij goed is aangekomen!

Balen van die pannen...

Patries, lekker dat het allemaal zo goed gaat!

Gefeliciteerd met je nieuwe job, ik hoop dat je het er naar je zin krijgt!

Maincoon, wat worden ze ineens groot he!

Hebben we vorige week een tomtom gekocht (die dus ook waarschuwd voor flitsers) krijg ik net een bon binnen van de dag voor we dat ding gekocht hebben...balen (ach het was al weer lang geleden...)

Moet zo weer gaan werken (3e avond achter elkaar) is mijn eigen schuld, want heb gisteren voor en collega gewerkt, die dit weekend voor mij mijn nachtdiensten heeft overgenomen maar het is zo ongezellig.

Zie H 's ochtends 3 kwartier voor hij naar zijn werk gaat en als ik thuis kom slaapt hij al weer (24:00). Morgen vrij en zaterdag ook een avonddienst en dan dinsdag pas weer.

Marloes
Owja! en nog even een up-date van wat Roxanne kan zeggen (en zelf weten wat ze bedoeld)!

Mama

Papa

Opa

Hond

Paard

Aap

Aaien

Ei

En verder weet ze wat ogen, tanden (maakt ze klappergeluiden met dr gebitje, hihi zo schattig!), oren, haren, staartje, handjes, voetjes, duim, tenen, buik, been, schoen, neus, bloem, raam, verwarming, prinsessen (aan de muur), bed, knuffelen, kus, konijn, kip, poes, bezem, ketting, boek, auto, vlinder, Yasmine/zusje zijn.

Geluid van een varken, hond en paard doet ze ook als ze ze ziet of als je er naar vraagt en als ze zich verslikt of hoest klopt ze op dr borst.

Knipogen doet ze trouwens ook.

Los staan lukt al heel aardig en de afstanden die ze aflegt tussen twee dingen (bank---tafel bijv.) worden steeds groter. Mee stappen vind ze eventjes leuk.

Zo, nou heb ik het gelijk ook een keer opgeschreven kan ik het gelijk kopieren, uitprinten en in dr ikke-boek plakken!

xx
Nou daar ben ik weer even, het leven begint weer terug te keren naar normaal!

Alles gaat eigenlijk hartstikke goed, Aimee doet het prima. De gebroken nachten zijn wel weer even zwaar, ze vindt het nog moeilijk om in haar moses basket in slaap te vallen (wil liever in mijn armen slapen), maar op zich is het allemaal goed te doen. Leah begint ook een beetje te wennen. Aan het begin wilde ze Aimee iedere keer slaan en begon ze te huilen als Aimee huilde, maar het gaat de goede kant op!

Loewyz, de allereerste kaart kwam van jou, wat attent!!!!

Gucci, welcome back!!

Tinus, hoe is het met je en met je man? Jeetje dat je schoonvader gewoon verzwegen had dat ie al klachten had...

Leah was vandeweek op controle en alles gaat prima. Maar ze krijgt teveel zuivel binnen, dus dat moeten we nu gaan minderen. Eigenlijk had ik niet gedacht dat je teveel zuivel kunt geven, maar ijzer wordt afgebroken door zuivel, dus als ze teveel zuivel krijgt, krijgt ze niet genoeg ijzer. Tj, niet aan gedacht. Toch handig, die controles.

Nou, voor de tabel:

Leah: 29/01/08, 9640/77.5

Aimee: 26/01/08: 3330/50.5

Oh en je kunt "Rae" wel uit de tabel halen hoor, da's gewoon Leah's tweede naam, maar die gebruiken we verder niet. Aimee's tweede naam is trouwens Sian.
Aaahhh nu weet ikzeker waarom ze vorige week vrijdag niet naar bed wou en zo hihihi en die paar dagen gewoon ietsje onrustig was. Ze heeft 2 kiezen door onderin aan elke kant eentje!
Hee allemaal,

Pfff, wat een dag. Het was zoooo zwaar en zo heftig. Het bedrijf waar JP's vader 40 jaar lang heeft gewerkt heeft zijn productie gehalveerd zodat veel collega's naar de uitvaart konden komen. Er zaten wel 350 mensen in de kerk. Dat paste natuurlijk niet, dus er moesten veel mensen blijven staan en zelfs de hal stond vol mensen. JP en zijn 5 broers hebben samen hun vader in de kist gedragen en dat alleen al was heel indrukwekkend. Zelfs de broer die moslim is geworden heeft zijn principes voor één keer overboord gezet om naar de kerk te komen. Zelfs zijn vrouw is meegekomen en dat was helemaal bijzonder want JP en zijn broers hadden haar nog nooit gezien.

De dienst was erg zwaar (ouderwetse dominee, erg streng) maar de persoonlijke verhalen van mensen waren wel heel mooi en verdrietig. Na de dienst zijn we achter de rouwauto aan gelopen naar de begraafplaats, ongeveer 600 m verderop in het dorp. Zo indrukwekkend om achterom te kijken en te zien hoe 350 man als een enorme stoet in die megaharde storm mijn schoonvader de laatste eer kwam bewijzen. BIj het graf stonden mensen rijendik.

Achteraf zijn we opgelucht dat het voorbij is. Zo heftig allemaal. Nu mogen we voorzichtig aan de toekomst gaan denken en proberen om het een plekje te geven.

Joni en Mette: Dank jullie voor je kaart en sms. Heel lief, waardeer ik heeeeel erg!

Patries: Wat leuk dat je meteen naar Viva bent gerend!! Vaker komen hoor!

Ainne: Ik wil je nog even een dikke kus geven voor Aimee.

Verder wil ik hierbij laten weten dat ik bijna zeker niet kom a.s. zaterdag. Ik vind het wel erg jammer, maar JP stelt het erg op prijs als ik bij hem thuisblijf dus dan doe ik dat. Hij is deze week vanaf zaterdag bijna ieder uur bij zijn familie geweest en hij wil morgen weer gaan. Zaterdag zijn we dan weer met zijn drietjes lekker thuis en zondag willen we een krans leggen bij de plaats van het ongeluk. En dan maandag begint het normale leven weer een beetje.
tinus1977 wijzigde dit bericht op 01-02-2008 08:41
Reden: ooooooh ik had per ongeluk Mette's echte naam genoemd!!! sorry sorry sorry
% gewijzigd
Nou meiden,

Moeten zo met Noof naar de huisartsenpost..

Ze heeft paarse vlekjes op haar onderbeen die je niet weg kan drukken. Verder niet erg ziek, dus ik maakte me niet al te veel zorgen maar op de site zeiden ze toch dat je bij 'dit soort vlekjes' meteen moest bellen dus maar gedaan.

Ze denken aan HenochScholein, is niet gevaarlijk, ze heeft nl ook een beetje bloed bij haar poep, maar ik dacht meer aan een gesprongen bloedvaatje ofzo..

En dat hoort net als bloeduitstortingkjes op de onderbenen bij deze imuunziekte.

Gaat ook vanzelf weer over, maar vanwege haar immuunafwijking willen ze haar graag even zien.

xx
Ach Mette, dat klinkt niet goed!! Ik heb even gegoogled op HS maar het is best pittig wat ik lees. Succes meid. Ik lees morgenochtend de uitslag wel. Ben zo vreselijk moe dat ik denk dat ik om 20.30 mijn bed in ga vanavond....
He Tinus dat klinkt zeer indrukwekkend zeg die begravenis met zoveel man erbij. En ik vind het inderdaad heel bijzonder dat die moslim broer en zijn vrouw er ook bij waren dat moet vast erg fijn zijn geweest voor de overige familie. Heel veel sterkte de komende tijd en ik hoop dat jullie je verdriet een plaatje kunnen geven. Hele dikke knuffel en kan goed begrijpen dat je bij je mannetje blijft nu.

Mette jeetje wat balen zeg! Is werkelijk niet te geloven gewoon. Misschien kunnen jullie beter een praktijk aan huis nemen. Of jullie huis naast een huisartsenpost zetten ofzo ppppffffff. Jullie zijn nog erger dan ik haha. Dikke knuffel voor jullie en ik hoop dat het allemaal meevalt/snel over is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven