Minnaar deel 14

06-03-2011 20:18 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
Als je het zo wil lezen.. ja hoor, dan is zeb wel goed voor de dagelijkse beslommeringen.
Ik bedoel er niets vijandigs of zo mee, Rooss4. Ik tracht te begrijpen hoe het zou kunnen zijn en werken.

Seks met anderen dan mijn eigen partner was mij niet vreemd, zal ik maar zeggen. Ofschoon ik geen van die personen minnaar zou willen noemen. Nou ja, misschien eentje dan.
Hmm, ik dacht een licht oordeel in je vraag te voelen en het was me niet compleet duidelijk wat je bedoelde met je vraag. Daarom wellicht wat kort door de bocht.

als je op je 23e kiest voor een partner dan denk je helemaal niet over dit soort dingen na, ik niet tenminste. Het leven en de relatie diende zich gewoon aan. En ja, daar horen de dagelijkse beslommeringen gewoon bij. Nu ben ik ouder en wijzer (mag ik hopen) en maak veel bewustere keuzes. Wat zeb en ik hebben is gebasseerd op de pijlers zoals die nodig zijn voor een stabiele relatie. En in die stabiliteit kunnen we elkaar gunnen om eea buiten de deur te zoeken en te vinden. Ik weet niet of je wel eens posts van zeb gelezen hebt maar als dat wel het geval is weet je ook waarom het belangrijk is dat hij een deel van zijn heil buiten de deur zoekt.

Een belangrijk deel van onze relatie is juist dit stuk kunnen loslaten en daar met elkaar intens over te praten. Dat zorgt bij ons ook voor een stuk verbondenheid en daar ben ik heel blij mee.

Als ik eerlijk ben denk ik dat kater en ik 2 maanden lang een geweldige nummer 1 relatie zouden kunnen hebben met alle heerlijke seks en al het geweldigs wat erbij hoort. Daarna jagen we elkaar de tent uit. Dat is puur een karakter ding en de enorme hoeveelheid ruimte die we beiden nodig hebben. Die ruimte krijg ik wel van zeb en dat geeft mij rust.
Rooss4, ik vel absoluut géén oordeel en begrijp precies wat je schrijft in je laatste bericht. Dat verduidelijkt.
Hallo,

Ik lees al een tijdje met veel interesse mee. Sinds wij een jaartje geleden onze eerste schreden in de swingerswereld hebben gezet is er heel veel veranderd. Onze relatie is veel intenser, kunnen nog beter met elkaar praten over echt alles en zo ook een minaar. Ik heb met een man die we tijdens het swingen leerden kennen zo'n leuke avond gehad dat we contact zijn blijven houden. Vanaf dag 1 ben ik open over geweest en we hebben het uitgebreid besproken zodat er geen twijfel is over onze intenties.

Het heerlijke contact met mijn minaar voegt voor mij veel toe zonder dat ik twijfel over mijn liefde voor mijn man. De vragen die hier langs komen zoals hoe het leven eruit zou zien als je met je minaar verder zou gaan zijn al beantwoord en ik denk ook dat ik het niet lang uit zou houden met hem.

Maar ik ben wel heel benieuwd hoe het verder gaat met de menseb hiet op het forum en of we zelfde twijfels of obstakels tegen komen.

Ik blijf meelezen!

Groetjes
Hai ovenschaal, klinkt allemaal als een feestje bij jou! Tja, swingen.. ik denk niet dat dat er bij ons ooit van gaat komen, in elk geval niet met mijn man. Leuk dat het bij jullie zoveel intensiteit en verdieping heeft gebracht.

Blijf lekker genieten zou ik zo zeggen.
@rooss; het is zeker een feestje al hebben we er wel veel over gepraat voor het zover was. We zaten al even in het swingen voor mijn fantasie over een minaar naar buiten kwam. Mijn partner had in eerste instantie twijfels over waarom ik dit zou willen. Maar begrijpt het nu wel. Ik vind de spanning en begeerte echt heerlijk en geniet er van.

Af en toe denk ik wel hoe lang dit zo kan duren. Zijn mijn minaar en ik straks op elkaar uitgekeken of komt er toch een probleem om de hoek (hoop gewoon echt niet dat 1 van ons verliefd op de ander wordt).

Op dit moment plukken we maar gewoon de dag. Het is ook niet zo dat er wekelijks een mogelijkheid is om elkaar te zien maar we hebben wel wekelijks contact.
Leer mij niets over “openmindend” zijn, want daarin zit ik veel verder dan tal van schrijfsters hier …en ik moet daar zelfs geen geile fantasie-verhaaltjes over schrijven.

Wat mij in dit topic zo enorm stoort, is dat één iemand het zo belangrijk vindt, zich zo belangrijk vindt, haar levenswijze te promoten, dat daar dan ook nog sukkels in meegaan en dat echtgenoot blij is met rol als dweil …. Dégoutant !!!!!

In dit geval zou fictie, hallelujah zijn !
laat ik nu toevallig weten dat die echtgenoot geen sukkel is, en zeker geen dweil is!

Als je je dan zo stoort dan lees je toch niet!
Belgenmoppie, wat is jouw probleem? Je hóeft niet te reageren hoor....

Openminded is wat mij betreft óók respect voor andermans levenswijze...
En jij weet meteen over wie ik het heb, blijkbaar ...

Allooo ! De man is geen sukkel (leer lezen en begrijpen) ! Helaas voor jou ...

Dit is het topic :

"Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten"

Hmmm, vind je hier toch nergens wat over terug, lijkt me ...

Het enige wat ik hier lees, is Shrek, Fiona en hun poes ...

Maar weet je wat, zeik

twitter er elders over verder, zal mij een worst wezen.

Maar dit heeft niets met vrije liefde te maken, dit is freaky !
Lees wupjes post maar even, die kan ik geheel onderschrijven! En mss lees ik iets niet geheel juist, maar Belgenmopje, doe dat zelf dan ook!
Ik lees heel correct Femm.

En ik heb Wups post gelezen :

"Openminded is wat mij betreft óók respect voor andermans levenswijze..."

En daar kan ik me nu ook geheel onderschrijven ...

Ze zat er knál op, ook al bedoelde ze het helemaal verkeerd.

Enfin, ik ga terug naar mijn leven nu ; mijn leven bestaat voornamelijk uit "doen"
Daar heb je gelijk in, Fem. Geen mens kan of hoeft te oordelen over een ander. En je kunt je ook matigen in de woorden of benamingen die je gebruikt. Je kunt daar iemand mee kwetsen.

Toch begrijp ik wel een beetje wat Belgenmoppie zegt. Ik heb geen SV, ik doe niet aan swingen. Maar toch lees ik hier regelmatig mee, omdat ik het een interessant onderwerp vind, maar ik reageer hier maar zelden. Swingen en een SV hebben is mijn ding niet. Maar ik gun dat overigens wel ieder ander die daar behoefte aan heeft of wier interesse daar naar uitgaat.

Wel heb ik sons - bij het lezen hier - het gevoel dat je niet meer normaal bent als je het (nog steeds) bij een partner houdt. Dat je afwijkend bent als je het (nog steeds) met je partner doet i.p.v. met iemand die buiten je eigen relatie staat.

Af en toe krijg ik hier wel eens de indruk dat een SV hebben de nieuwe norm is.. Een soort van Nieuw Evangelie. Daar heb ik niets op tegen hoor, begrijp me goed. Maar aan de andere kant denk ik dan: snap ook eens dat er anderdenkenden kunnen zijn....
Fijn! Ik ga slapen. Hele dag liggen doen
Eindelijk !!!! Eindelijk iemand die het begrijpt.

Luckyjane, ik ga er niet over in detail, oudgedienden hier weten dat ik het ervan nam, weten ook dat ik telkens zei : opgelet dit is mijn leven nu ik predikeer het evangelie niet !

Ik wil geen volgelingen !

En geloof me, ik ben nu nog steeds geen watje, maar telkens wanneer ik hier kom lezen, benauwt het me hoe een aantal personen hun visie verkondigen als "amen" , hun slaafjes in paraat van défense staan, misschien dragen ze allemaal al hetzelfde armbandje of zo.

Dít is geen gezond topic meer ...
@lucky jane is hier ooit iemand die een SV als norm voor de toekomst ziet? Ik schrijf hier om redenen nooit, maar lees dat echt niet op die manier! Hier wordt geschreven over de (on) mogelijkheden, de dilemma's. En ja dan lijkt het alsof het de normaalste zaak van de wereld is, of zou kunnen zijn. Maar dat is het zeker niet.

Ook is hier niet te voorkomen dat er mensen met een open relatie schrijven en mensen die vreemd gaan.

TO heeft het over een SV en da's gezien de vraag in mijn ogen hetzelfde. (wat discussie hier betreft):
quote:femminile schreef op 21 augustus 2011 @ 01:03:

@lucky jane is hier ooit iemand die een SV als norm voor de toekomst ziet? Ik schrijf hier om redenen nooit, maar lees dat echt niet op die manier! Hier wordt geschreven over de (on) mogelijkheden, de dilemma's. En ja dan lijkt het alsof het de normaalste zaak van de wereld is, of zou kunnen zijn. Maar dat is het zeker niet.

Ook is hier niet te voorkomen dat er mensen met een open relatie schrijven en mensen die vreemd gaan.

TO heeft het over een SV en da's gezien de vraag in mijn ogen hetzelfde. (wat discussie hier betreft):

Hier heb ik totaal geen problemen mee, Femm.

Goeie God, waarom lezen jullie toch niet wat er staat ???

Nogmaals, ik hebt totaal geen problemen met dit topic, wél met de richting dat het gestuurd wordt !
Nu ben ik mss, al diegene die Bels hier als eerste zou moeten begrijpen! Maar toch zie ik het probleem niet .

*nu echt slapen*
Fem en Belgenmoppie, dit is wat er erover kwijt wilde. Dat heb ik gedaan. Ik ga geen discussies voeren over de bedoelingen in de posts van anderen. Want dan wordt je neergesabeld. Heb hier ooit geschreven dat dit topic een hoog in inteelt gehalte had. En dat heb ik geweten! Dat risico wil ik geen tweede keer lopen. Maar ik heb mijn punt gemaakt nu.
Ik vind swingen of een SV hebben niet de norm. Mag ik dat zeggen? En daarbij ontzeg ik niet de behoefte van anderen die dat wel hebben. That's my point.
Luckyjane, ach, je hebt je gedacht gezegd.

Ik kom hier omdat ik respect en herkenning heb voor de posts van sommigen.

En soms, heel soms,zeg ik zo eens mijn mening ...
quote:luckyjane schreef op 21 augustus 2011 @ 01:17:

Ik vind swingen of een SV hebben niet de norm. Mag ik dat zeggen? En daarbij ontzeg ik niet de behoefte van anderen die dat wel hebben. That's my point.

En dát is het mooie aan een openhartige, ruimdenkende discussie Luckyjane.

Slaapwel.
Dat is prima toch? Ik heb nu ook eens mijn mening neergezet hier. En of iemand of anderen daar het wel of niet mee eens zijn, zal mij een zorg zijn. Ik vind wat ik vind.
Welterusten moppie....!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven