vriend is gierig
woensdag 24 augustus 2011 om 08:32
woensdag 24 augustus 2011 om 09:04
woensdag 24 augustus 2011 om 09:05
woensdag 24 augustus 2011 om 09:09
woensdag 24 augustus 2011 om 14:09
quote:helene31 schreef op 24 augustus 2011 @ 01:25:
[...]
Dan weer 53.
En vriend is in het begin 12 jaar ouder en later ineens 78 terwijl zij 53 zou zijn.
Ik snap het niet meer. Harriet ook niet denk ik.IK ben dislecties sorry,en ik hoef jullie niet alles te vertellen toch...dat doen jullie ook niet.
De schrijfstijl lijkt zo op die van cynthiao, inclusief oude spelling.
[...]
Dan weer 53.
En vriend is in het begin 12 jaar ouder en later ineens 78 terwijl zij 53 zou zijn.
Ik snap het niet meer. Harriet ook niet denk ik.IK ben dislecties sorry,en ik hoef jullie niet alles te vertellen toch...dat doen jullie ook niet.
De schrijfstijl lijkt zo op die van cynthiao, inclusief oude spelling.
woensdag 24 augustus 2011 om 14:14
woensdag 24 augustus 2011 om 14:18
Harriet, wat reageer je ineens raar. In een ander topic heb ik serieuze reacties gegeven toen je met het 'condoom probleem' zat.
Mensen zijn nu eenmaal vaak op zoek naar achtergrondinfo om zo wat genuanceerder advies te kunnen geven. Als informatie dan steeds anders is in verhalen wordt dat erg lastig.
En daarnaast: als jouw 'vriend' rijk is, betekent dat nog niet dat jij daarvan hoeft te profiteren. Maar als hij erover liegt is dat een andere zaak.
Waarom ben je eigenlijk met hem?
Mensen zijn nu eenmaal vaak op zoek naar achtergrondinfo om zo wat genuanceerder advies te kunnen geven. Als informatie dan steeds anders is in verhalen wordt dat erg lastig.
En daarnaast: als jouw 'vriend' rijk is, betekent dat nog niet dat jij daarvan hoeft te profiteren. Maar als hij erover liegt is dat een andere zaak.
Waarom ben je eigenlijk met hem?
donderdag 25 augustus 2011 om 00:11