Good Luck
woensdag 24 augustus 2011 om 22:04
Enka, wat idioot van de chirurg zeg. Echt te stom. Ik heb vroeger nogmaals diezelfde breuk gehad in mijn arm omdat ik op hoog niveau turnde, de arts zei dat ik echt wel kon turnen toen breuk 1 geheeld was, ik tussendoor nog mijn enkelbanden verrekte oid en toen pas zes weken later kon turnen, dus die arm ook rust gaf, en ik toen ik weer aan het turnen was helemaal niks geks deed en de arm gewoon knakte tijdens een oefening waarbij ik op mijn armen stond. Zou het niet ook zoeiets bij T. kunnen zijn? Toch teveel belast in het spel na die breuk? Balen dat hij zijn energie niet goed kwijt kan! Hier kwam op school ook de fotograaf. Heel stom, ik wist van niks. Zullen charming foto´´s zijn. Kind kwam met een wit ding op zijn neus terug, een rode plek bij zijn oog (had zich gestoten) en geen fotograaf kleren aan.
woensdag 24 augustus 2011 om 22:08
Suus, dat heb ik even gemist. Gaat Jeetje naar de hockey? Wat leuk zeg! Met zulke werktijden die jij noemt moet ik een andere baan zoeken, ik heb ongeveer 2,5 uur reistijd per keer . Op termijn ooit, maar ik heb het heel erg naar mijn zin, dus dat geef ik niet makkelijk op hoor. Wat leuk dat het lezen zo goed gaat! Snel ook zeg. Ik ben benieuwd hoe het allemaal hier op school gaat.
woensdag 24 augustus 2011 om 22:17
Hé lieve dames,
Net een uurtje terug van het werk, bah. Maar weer lekker thuis.
Bedankt namens T voor de kaart. Hij was er heeeeel erg blij mee en mijn schoonmoeder niet zo Hij heeft de hele middag met die kaart rondgelopen met continu het muziekje aan en uit.
Jinny, wat vreemd dat je dat niet waist, dat ze dat niet even doorgeven. Maar hoe vindt hij school?
En van die arm, tsja. Het was nu 10 maanden geleden en we hebben hem vanaf januari ook op judo gedaan, voor het valbreken...
Is je moeder alweer naar huis? En wat ik me laatst nog afvroeg, mans oog weer helemaal oké?
Suze, Wat leuk dat je dochter zo goed gaat, lijkt me wel spannend hoor voor zo'n, toch nog, kleine meid. Hier geen leesmonster hoor, haha, hij kent heel veel letters en spelt dan een woord bij een plaatje, bv G...A....N...S en roept dan eend
En gaat ze op hockey? Dan wil T wel met haar mee, die roept al 2 jaar dat hij op hockey wil maar dat begint hier pas bij 6 jaar. En eerst willen we dat hij zijn zwemdiploma haalt.
Hij wil weer blauw gips, dus we zullen zien vrijdag.
Oh L heeft ook een nieuw vriendje, die gaat overal mee naar toe
Zo schattig.
Nou ik ga nog even bankhangen, maar in ieder geval bedankt voor het blij maken van T
Net een uurtje terug van het werk, bah. Maar weer lekker thuis.
Bedankt namens T voor de kaart. Hij was er heeeeel erg blij mee en mijn schoonmoeder niet zo Hij heeft de hele middag met die kaart rondgelopen met continu het muziekje aan en uit.
Jinny, wat vreemd dat je dat niet waist, dat ze dat niet even doorgeven. Maar hoe vindt hij school?
En van die arm, tsja. Het was nu 10 maanden geleden en we hebben hem vanaf januari ook op judo gedaan, voor het valbreken...
Is je moeder alweer naar huis? En wat ik me laatst nog afvroeg, mans oog weer helemaal oké?
Suze, Wat leuk dat je dochter zo goed gaat, lijkt me wel spannend hoor voor zo'n, toch nog, kleine meid. Hier geen leesmonster hoor, haha, hij kent heel veel letters en spelt dan een woord bij een plaatje, bv G...A....N...S en roept dan eend
En gaat ze op hockey? Dan wil T wel met haar mee, die roept al 2 jaar dat hij op hockey wil maar dat begint hier pas bij 6 jaar. En eerst willen we dat hij zijn zwemdiploma haalt.
Hij wil weer blauw gips, dus we zullen zien vrijdag.
Oh L heeft ook een nieuw vriendje, die gaat overal mee naar toe
Zo schattig.
Nou ik ga nog even bankhangen, maar in ieder geval bedankt voor het blij maken van T
woensdag 24 augustus 2011 om 22:45
Hier hockey vanaf groep drie dus vandaar nu al . Samen met de rest van de klas. Wel een beetje gevalletje het enige wat er te halen valt . Echt een durp, voetbal voor de jongens en hockey voor de kakkers en de meisjes.
2,5 uur is veul Jinster.... Respect!
En nee, niet genoeg bijdrages: wassup met de aannemer?!?
Wat een leuke pop Enka!!! Is hij zacht of hard? Misschien ook leuk voor Meetje.
Ach Jin, die schoolfoto's zijn toch altijd (meestal) stom. Dan is die van jezelf die je op groep gezet had vast leuker!
Lekker slapen
2,5 uur is veul Jinster.... Respect!
En nee, niet genoeg bijdrages: wassup met de aannemer?!?
Wat een leuke pop Enka!!! Is hij zacht of hard? Misschien ook leuk voor Meetje.
Ach Jin, die schoolfoto's zijn toch altijd (meestal) stom. Dan is die van jezelf die je op groep gezet had vast leuker!
Lekker slapen
donderdag 25 augustus 2011 om 07:39
*** even inbreken ***
Suze, ik lees dat jouw dochter op hocky gaat. Tony ook! Bij de uitrusting stond inderdaad ook een bitje vermeld. Ik geloof dat ik zo naïef ben geweest dat ik dacht dat er maar een paar maten waren en dat je die zo bij de sportwinkel kunt kopen, maar dat is blijkbaar niet zo? Happen voor een bitje, doe je dat bij de tandarts? Oef, dan moet ik nog even actie gaan ondernemen...
En verder: dag dames! Hoop dat het jullie allemaal goed gaat!
Suze, ik lees dat jouw dochter op hocky gaat. Tony ook! Bij de uitrusting stond inderdaad ook een bitje vermeld. Ik geloof dat ik zo naïef ben geweest dat ik dacht dat er maar een paar maten waren en dat je die zo bij de sportwinkel kunt kopen, maar dat is blijkbaar niet zo? Happen voor een bitje, doe je dat bij de tandarts? Oef, dan moet ik nog even actie gaan ondernemen...
En verder: dag dames! Hoop dat het jullie allemaal goed gaat!
donderdag 25 augustus 2011 om 10:41
Proest Kezz, voor mij was het ook nieuw dat happen voor een bitje, maar ik dacht, ik houd me van de domme . Maar vertel eens, hoe gaat het met jouw buik? Groeit de kleine dame goed? Voel jij je goed?
Suus, ik wil een dakkapel in de kamer van jongste en een muurtje verplaatst in de kelder (gastenkamer aan de badkamer vast en dan veel kleiner en een grote werkkamer) en een grote inbouwkast in de kelder en heel misschien een dakkapel op zolder. Nadeel is dat het huis heel erg in evenwicht is qua aanzien, dus dat je eigenlijk niet moet sleutelen zeg maar. Dussss, aannemer gaat tekenen en ik ben dus benieuwd want ik WIL EEN DAKKAPEL en Jinnyman eigenlijk liever niet.
Suus, ik wil een dakkapel in de kamer van jongste en een muurtje verplaatst in de kelder (gastenkamer aan de badkamer vast en dan veel kleiner en een grote werkkamer) en een grote inbouwkast in de kelder en heel misschien een dakkapel op zolder. Nadeel is dat het huis heel erg in evenwicht is qua aanzien, dus dat je eigenlijk niet moet sleutelen zeg maar. Dussss, aannemer gaat tekenen en ik ben dus benieuwd want ik WIL EEN DAKKAPEL en Jinnyman eigenlijk liever niet.
donderdag 25 augustus 2011 om 10:47
Enka, niemand wist het van die fotograaf van de nieuwe kinderen. Oudste zit met vier niveaus in de klas, bestaande uit drie klassen (is hier een soort montessori onderwijs geloof ik) en alle nieuwen wisten het dus niet. Wat een lieve pop! Geeft hij hem ook echt eten en zo? Of is het meer een knuffel?
Ben al druk geweest deze ochtend. Man kwam om vier uur vannacht thuis uit werk, dus die ligt nog op een oor, ik heb de boys naar school gebracht, doorgefietst naar kno-arts met jongste. Hij heeft een keelkopontsteking (zeg je dat zo in het Nederlands???, ik heb het letterlijk vertaald ), dus we mogen weer drie keer per dag met zijn stoomapparaat in de weer. Hij mocht wel naar de kita, dus doorgefietst naar de kita, hem afgeleverd, doorgefietst naar de apotheek (en kinderkledingwinkel aiaiai fout) en zo weer oudste halen en met hem en een ander jongetje naar de speelplaats want die moeder komt wat later. Dan naar logopedie en eigenlijk hebben de boys sport, maar dat gaan we vergeten denk ik.
Het leven van een halve huisvrouw gaat niet over rozen .
Ben al druk geweest deze ochtend. Man kwam om vier uur vannacht thuis uit werk, dus die ligt nog op een oor, ik heb de boys naar school gebracht, doorgefietst naar kno-arts met jongste. Hij heeft een keelkopontsteking (zeg je dat zo in het Nederlands???, ik heb het letterlijk vertaald ), dus we mogen weer drie keer per dag met zijn stoomapparaat in de weer. Hij mocht wel naar de kita, dus doorgefietst naar de kita, hem afgeleverd, doorgefietst naar de apotheek (en kinderkledingwinkel aiaiai fout) en zo weer oudste halen en met hem en een ander jongetje naar de speelplaats want die moeder komt wat later. Dan naar logopedie en eigenlijk hebben de boys sport, maar dat gaan we vergeten denk ik.
Het leven van een halve huisvrouw gaat niet over rozen .
donderdag 25 augustus 2011 om 11:16
Kess en Jinny, T heeft ook een bitje maar dat is er 1 die je in heet water doet, dan wordt hij zacht, dan in zijn mond en kaken stevig op elkaar, eruit halen en hard laten worden. En zo kan je hem dus steeds aanpassen.
Jinny en Suze, pop is van de Ikea, hij is zacht, kan zo de was in. Dat is hier wel nodig haha, L heeft hem al bramen gevoerd en brood met chocopasta etc. Hij moet mee naar buiten, bed en het liefst bad en vandaag ook naar het KDV.
Er zijn ook nog verschillende out fits en hij is er ook in een Aziatische en negroïde uitvoering.
Jinny, jij hebt je sport wel weer gehad met heen en weer racen.
Moeten jullie ook een bouwvergunning aanvragen? En waarom wil Jinnyman niet? Wij zijn nu bezig voor een extra op/aanbouw achter ons huis zodat we boven een extra kamer krijgen en beneden geen uitbreiding maar een veranda, kunnen we in de Hollandse zomer tenminste buiten zitten
Suze wel leuk zeg met z'n allen op hockey.
Jinny en Suze, pop is van de Ikea, hij is zacht, kan zo de was in. Dat is hier wel nodig haha, L heeft hem al bramen gevoerd en brood met chocopasta etc. Hij moet mee naar buiten, bed en het liefst bad en vandaag ook naar het KDV.
Er zijn ook nog verschillende out fits en hij is er ook in een Aziatische en negroïde uitvoering.
Jinny, jij hebt je sport wel weer gehad met heen en weer racen.
Moeten jullie ook een bouwvergunning aanvragen? En waarom wil Jinnyman niet? Wij zijn nu bezig voor een extra op/aanbouw achter ons huis zodat we boven een extra kamer krijgen en beneden geen uitbreiding maar een veranda, kunnen we in de Hollandse zomer tenminste buiten zitten
Suze wel leuk zeg met z'n allen op hockey.
donderdag 25 augustus 2011 om 13:25
Bedankt voor de tip, Enka! Koop je zo'n bitje dan wel gewoon bij de sportwinkel? Ik ga maar eens even googlen. Ben duidelijk nog geen doorgewinterd hockeykutjemoederT.
En Jinny, fijn dat jij het ook niet wist! Voel me weer minder sullig nu.
Jinny, wat heb je het druk, zo'n dagje met de kinderen! Sport vergeten klinkt heel logisch, hoor. Hier beginnen alle clubjes en dergelijke volgende week ook weer...
Enka, veranda klinkt echt heel erg leuk! Kun je zo'n gezellig hoekje van maken met spulletjes die niet bij de eerste de beste regendruppel weer naar binnen gesjouwd moeten worden. Super!
Buik groeit goed! Ben nu 32 weken zwanger, dus het schiet heel erg op! Meisje beweegt er lekker op los, is een heerlijke draaikont.
En Jinny, fijn dat jij het ook niet wist! Voel me weer minder sullig nu.
Jinny, wat heb je het druk, zo'n dagje met de kinderen! Sport vergeten klinkt heel logisch, hoor. Hier beginnen alle clubjes en dergelijke volgende week ook weer...
Enka, veranda klinkt echt heel erg leuk! Kun je zo'n gezellig hoekje van maken met spulletjes die niet bij de eerste de beste regendruppel weer naar binnen gesjouwd moeten worden. Super!
Buik groeit goed! Ben nu 32 weken zwanger, dus het schiet heel erg op! Meisje beweegt er lekker op los, is een heerlijke draaikont.
vrijdag 26 augustus 2011 om 09:43
Fijn dat alles goed gaat Kezz! Nog 8 weken te gaan, dat schiet al flink op.
Jinny, jij bent druk in de weer geweest, beterschap voor jongste, dat blijft een zwakke plek voor hem he, met de keel en longen.
Enka, wat een leuke pop en wat een lieve poppenvader is L, met de bramen en de boterham fijn dat T zo blij was met de kaart.
Hier gaat het wel redelijk. V die wil elke nacht weer 2 a 3 keer drinken dus dat is wel een beetje vermoeiend en ik weet ook niet zo goed hoe ik het moet doorbreken. LK zei dat ik een flinke hoeveelheden moest kolven en dan met de fles geven, en meer tijd ertussen te laten zodat hij dan weer went aan veel te drinken. Maar nu weigert hij de fles. Dus.
Ik heb nu een ander soort fles gekocht, en dit weekend gaat Malman een aantal keer de fles aanbieden en hopen dat dat dan wel lukt. Ik ga in okt naar Nick en Simon, dan wil ik wel wegkunnen.
Jinny, jij bent druk in de weer geweest, beterschap voor jongste, dat blijft een zwakke plek voor hem he, met de keel en longen.
Enka, wat een leuke pop en wat een lieve poppenvader is L, met de bramen en de boterham fijn dat T zo blij was met de kaart.
Hier gaat het wel redelijk. V die wil elke nacht weer 2 a 3 keer drinken dus dat is wel een beetje vermoeiend en ik weet ook niet zo goed hoe ik het moet doorbreken. LK zei dat ik een flinke hoeveelheden moest kolven en dan met de fles geven, en meer tijd ertussen te laten zodat hij dan weer went aan veel te drinken. Maar nu weigert hij de fles. Dus.
Ik heb nu een ander soort fles gekocht, en dit weekend gaat Malman een aantal keer de fles aanbieden en hopen dat dat dan wel lukt. Ik ga in okt naar Nick en Simon, dan wil ik wel wegkunnen.
Stressed is just desserts spelled backwards
zaterdag 27 augustus 2011 om 08:46
Oh. Botje bij sportzaak. Tuurlijk. Heb ik weer 30 euro voor neer gelegd bij tandarts. Grmbl...
Nou ja, het kind heur tanden zijn beschermd
Hai Kezz! Fijn dattie lekker gaat daar!
Mal, oktober duurt nog een maand. Lukt vast wel om V aan fles te krijgen
Ben moe, verrot geslapen en de ochtenddienst. Geen lekkere combi.
Jullie nog leuke dingen doen dit weekend?
Nou ja, het kind heur tanden zijn beschermd
Hai Kezz! Fijn dattie lekker gaat daar!
Mal, oktober duurt nog een maand. Lukt vast wel om V aan fles te krijgen
Ben moe, verrot geslapen en de ochtenddienst. Geen lekkere combi.
Jullie nog leuke dingen doen dit weekend?
zondag 28 augustus 2011 om 13:08
Enka, grote verbouwing bij jullie, gaaf zeg! Slapen de boys nu bij elkaar op een kamer? Jinnyman vindt het zonde van het aanzicht van het huis, heeft hij ook gelijk in, maar ik hoop op een mooie tekening en dan gaan!
Kezz, wat gaat het hard zeg! Fijn te lezen dat het zo goed gaat, super! Nog even volhouden! Heb je alles al een beetje voorbereid of moet je nog veel nesten ?
Mal, dat is inderdaad vermoeiend zo vaak drinken. Heeft Malman al geoefend met de fles?
Suus, al een fiets gescoord? Oudste had gisteren vier uur nl-les, dus ik heb weer gesjeesd en ben daarna met hem een ijsje gaan eten bij Mc D. Was gezellig. vanochtend met z´n allen ontbeten bij werk Jinnyman (zit leuk restaurant) en nu chillen en ik denk vanmiddag nog even speeltuin met vriendin jongste.
zondag 28 augustus 2011 om 14:25
Hoi hoi,
Zo vanmorgen al om 9.00 uur hard gelopen, in het kader van mans vader. Die zou vandaag jarig zijn en liep vroeger altijd hard, dus vanmorgen zijn man, schoonzus en ik ook die ronde gaan lopen en daarna nog even naar de begraafplaats.
Vrijdag heeft T nieuw gips gekregen, blauw en 23 september mag dat er weer af. En dan weer foto's en verder kijken, volgens deze chirurg was het echt puur ongeluk dat het 2 keer gebeurd. Nou ja daar gaan we dan maar vanuit en hopen dat dit de laatste keer was.
Jinny, ze slapen hier wel op een eigen kamer maar de kamer van L is zo klein met rare hoeken dat er geen 1-persoons bed op de grond past, dus zou hij een hoogslaper moeten, maar daar is hij nog wat te jong voor. Maar we zijn nog lang niet zover hoor, eerst de plannen en kostenplaatjes eens bekijken. Benieuwd hoe de tekeningen bij jullie worden, kijken of man dan wel omgaat.
Heeft Oudste de eerste schoolweken goed doorstaan? En klinkt als een gezellige dag vandaag.
Mal, balen zeg dat V nog zo vaak komt 's nachts, ik kan me voorstellen dat je dat behoorlijk uitput. En hoe gaat het met de andere zaken, al wat verbetering?
Zo vanmorgen al om 9.00 uur hard gelopen, in het kader van mans vader. Die zou vandaag jarig zijn en liep vroeger altijd hard, dus vanmorgen zijn man, schoonzus en ik ook die ronde gaan lopen en daarna nog even naar de begraafplaats.
Vrijdag heeft T nieuw gips gekregen, blauw en 23 september mag dat er weer af. En dan weer foto's en verder kijken, volgens deze chirurg was het echt puur ongeluk dat het 2 keer gebeurd. Nou ja daar gaan we dan maar vanuit en hopen dat dit de laatste keer was.
Jinny, ze slapen hier wel op een eigen kamer maar de kamer van L is zo klein met rare hoeken dat er geen 1-persoons bed op de grond past, dus zou hij een hoogslaper moeten, maar daar is hij nog wat te jong voor. Maar we zijn nog lang niet zover hoor, eerst de plannen en kostenplaatjes eens bekijken. Benieuwd hoe de tekeningen bij jullie worden, kijken of man dan wel omgaat.
Heeft Oudste de eerste schoolweken goed doorstaan? En klinkt als een gezellige dag vandaag.
Mal, balen zeg dat V nog zo vaak komt 's nachts, ik kan me voorstellen dat je dat behoorlijk uitput. En hoe gaat het met de andere zaken, al wat verbetering?
zondag 28 augustus 2011 om 14:40
Enka, voor de moeilijke dag vandaag. Bijzonder dat jullie die ronde hebben gelopen. Waar waren de kinderen dan toen jullie samen liepen? We ruilen van kamer lees ik! Jongste wil graag een hoogslaper (heeft nu een heel gaaf autobed), omdat grote broer en zijn vriendjes allemaal een hoogslaper hebben. Hij vraagt er dagelijks om, maar het past maar net, wordt heel krap, vandaar de uitbouw. Oudste heeft een hele grote kamer, waar echt alles in past en nog veel meer. Dus dat is een beetje oneerlijk. Mooi dat het blauwe gips er om zit. 23 september is nog best lang, kriebelt het nog niet?
zondag 28 augustus 2011 om 15:49
Als jij speeltuin gaat doen is het daar beter weer dan hier Jin, het piest hier al de hele dag van de regen. Verwarming aan. Chippies en tv. Bankhangen dus.
Geen rit op de nieuwe fiets voor Jeetje helaas. Mooi fietsje geworden hoor. Van Loekie, 22 inch. Gaat net die grootte.
Enka voor deze dag.
Blauw gips rules!
Jin, dat klinkt als een leuke dag gisteren. Mooi!
Joh, volgens mij is het aan het opklaren. Tsssskkkk, is dat boffen!!
Geen rit op de nieuwe fiets voor Jeetje helaas. Mooi fietsje geworden hoor. Van Loekie, 22 inch. Gaat net die grootte.
Enka voor deze dag.
Blauw gips rules!
Jin, dat klinkt als een leuke dag gisteren. Mooi!
Joh, volgens mij is het aan het opklaren. Tsssskkkk, is dat boffen!!
zondag 28 augustus 2011 om 18:07
voor de pepernoten
Hoe was het Star? Leuk gehad? Vertel eens.
Suus, verwarming aan? Huh, hoe koud is het dan? Geen speelplaats geworden, boys hebben zich in de tuin vermaakt en net naar de Mc D. geweest. Jongste is moe en moet vroeg naar bed, nog even stomen en medicijnen en dan hup het bed in. Hij zit nu in bad. Hij gaat morgen een dagje met man naar opa en oma in nl, vliegt vroeg dus heeft slaap nodig. Ik haat leerplicht anders konden oudste en ik ook mee.
Hoe was het Star? Leuk gehad? Vertel eens.
Suus, verwarming aan? Huh, hoe koud is het dan? Geen speelplaats geworden, boys hebben zich in de tuin vermaakt en net naar de Mc D. geweest. Jongste is moe en moet vroeg naar bed, nog even stomen en medicijnen en dan hup het bed in. Hij zit nu in bad. Hij gaat morgen een dagje met man naar opa en oma in nl, vliegt vroeg dus heeft slaap nodig. Ik haat leerplicht anders konden oudste en ik ook mee.