Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 02 februari 2008 @ 00:07:

Haa allemaal!

Ohjee... toch een hoop zieken he... beterschap allemaal! Hoop dat jullie lekker slapen en je morgen alweer een stukje beter voelen

Tijd om een ziekenkamer in te richten... Zijn er hier dokters en verpleegsters?
World of Warcraft: Legion
hier is een zuster/verpleegster....

Maar ik heb net een dienst gedraaid ... dus ik zorg vannacht wel weer voor de zieken en oude van dagen ;)
En nu douchen en naar bed.. ben gatverjakkes ongesteld geworden..

Dat verklaarde die rugpijn dus gisteravond en begin van de nacht.. Niet erg handig trouwens ongesteld worden wanneer je je witte zusterpakkie aan hebt..
Jammer Vleer, maar misschien wel het beste zo! Het is logisch dat je vragen aan hem stelt, je bent in hem geinteresseerd en je wilt hem beter leren kennen. Als hij dat inderdaad al te veel vindt...

Maar goed, kan me voorstellen dat je je wel een klen beetje rot voelt, dus voor jou!
....
Nou voel me niet klote ofzo... Had er zelf ook mijn vraagtekens bij...

Maar de manier waarop hij t nu doet vind ik heel zielig, via de mail nog wel !!! Hij wijst vooral met zijn vingertje naar mij.. Maar beseft zelf niet dat er aan hem ook t een en ander schort.. Maar dat ik nog op ontdekkingsreis ben wat betreft hem.. Dat ik de tijd nam om er achter te komen dat ik niet gelijk hem opzij zette omdat t even niet ging zoals ik in gedachten had... etc etc..

Maar goed been there done that.. nu lekker naar bed en lekker slapen...

(laatste mailtje had ik beter niet kunnen sturen , maar ja, gedane zaken nemen geen keer, maar zolaat ik mij wel een beetje kennen denk ik.. lekker boeien ook .. )
Morning!

:( Pop, blauwtjes zijn nooit leuk. En dubbele signalen ook niet. He's just not that into you, of zo?

En Vleer, jammer. Inderdaad een beetje kinderachtig bericht van hem, maar nu weet je wel wie je bij de kop en kont hebt gehad. Is niet de goeie vent voor jou.

Gisteren voor de tweede keer gebeld met RP-man en het wordt al minder erreg Zelfs wel leuk. Vind 't eigenlijk echt wel handig dat ie zo ver weg woont. Ik kan heel snel zijn met afspreken en afknappen, terwijl ik eigenlijk veel tijd nodig heb, dat wil ik wel eens vergeten.

Beterschap voor wie de emmers bij de hand heeft, en alaaaf voor wie nu in 'n kuikenpakkie rondloopt!
@Vleer:

Da's hard en tegelijkertijd behoorlijk triest van hem. Zonde van je energie. Je kon je vraagtekens er al bij hebben gehad, maar het blijft niet leuk, vooral als je er toch moeite voor hebt gedaan en hij verwachtingen heeft gewekt.
Goedemorgen!,

Vleer, vervelend alemaal voor je....maar om eerlijk te zijn had ik al zo'n vermoeden dat het niks zou worden. JIJ hebt je best gerdaan hoor, maar de verhalen die jij schreef over hem vond ik altijd wat "vaag". Beter dat je er nu achter komt, dan later en zonde van je energie!

Hmmm, ik moet van Prinses komen eten (verlaat ontbijt)....tot later!

En o, Prinses kan heerlijk koken, maar ze kan nog geen EI koken....hahaha!
Ben de nacht doorgekomen zonder over te geven. Goed he! De appelsap helpt echt en heb mijn ontbijtje ook al binnen gehouden. Misschien was het maar één dagje? (Sun wordt optimistisch)

Vleer wat een gedoe zeg. Ik kan me voorstellen dat je er op deze manier geen zin meer in had. Jammer meid! Zo'n man heb je natuurlijk niks aan, hij moet natuurlijk wel aandacht voor je hebben. Heel dapper om je niet te laten gebruiken. Op zoek naar een andere Vleerman!

Pop, wat vervelend dat het niks is geworden met LK. En die mixed signals: zwaar irritant! Dan zal hij uit pure geilheid wel weer met je staan dansen (daar dan wel weer gebruik van maken) en verder niets... Mannnen, ik begrijp er soms helemaal niets van!

Inderdaaddddddd... ik geef het toe... ik hou niet van gekookte eieren en hoewel ik best lekkere dingen kan koken en cakejes kan bakken en toetjes kan maken en... en.. en... kan ik inderdaad geen ei koken . Heb ik meteen genereus toegegeven aan Xan... en jawel.. per vandaag kan ik een ei koken
Peas on earth!
quote:sunshineforever schreef op 02 februari 2008 @ 12:02:

Ben de nacht doorgekomen zonder over te geven. Goed he! De appelsap helpt echt en heb mijn ontbijtje ook al binnen gehouden. Misschien was het maar één dagje? (Sun wordt optimistisch)

Toch maar een goed idee van mij, over die ziekenzaal waar de zieke singles kunnen uitrusten.

quote:Vleer wat een gedoe zeg. Ik kan me voorstellen dat je er op deze manier geen zin meer in had. Jammer meid! Zo'n man heb je natuurlijk niks aan, hij moet natuurlijk wel aandacht voor je hebben. Heel dapper om je niet te laten gebruiken. Op zoek naar een andere Vleerman!Tja, ik vond die mailwisseling nogal verwarrend.
quote:sunshineforever schreef op 02 februari 2008 @ 12:02:

Fijn dat het beter gaat (hij blijft leuk, die emo ) Niet te optimistisch worden hoor....dus vanavond nog niet de kroeg in....

quote:Xander68 schreef op 02 februari 2008 @ 12:20:

[...]

Fijn dat het beter gaat (hij blijft leuk, die emo ) Niet te optimistisch worden hoor....dus vanavond nog niet de kroeg in....

IK WIL IK WIL IK WIL IK WIL !!!!!!!

Ga echt mijn best doen om vanavond weer helemaal fit te zijn. Ik wil zooooo graag weer een keer heerlijk op mannenjacht! Ben trouwens ook bang dat de sneeuw roet in het eten gaat gooien. Straks raken we ingesneeuwd hier met al die sneeuwbuien!
Ja, ik hoorde dat in Brabant een gebouw is ingestort t.g.v. sneeuw. Sun, woon jij soms in het zuiden? Hier in Twente, waar ik woon, heeft het nl. niet gesneeuwd.
hier in het noordwesten heeft het ook niet gesneeuwd!

ben der weer vandoor :P
Ik woon hartstikke noordelijk, moet zeggen dat de sneeuw hier nu niet heel erg goed meer blijft liggen (zon-effect, of beter gezegd, Sun-effect). Maar zo nu en dan komt er toch even een flinke sneeuwbui over, een uurtje geleden bijvoorbeeld.
Hoop trouwens dat ik vanavond wel een wijntje kan bestellen ipv een appelsapje. Ik heb nl zoooon zin op flink te stappen met die vriendin! Heb er zo lang naar uitgekeken dat zij terug zou komen van haar reis. Vanavond gaat de superflirtmodus aan (flirtmodus staat namelijk altijd aan).
Sun ik hoop voor je dat je je vanavond goed genoeg voelt om flink te gaan stappen!
Sneeuw is weggeregend, dus niets meer te vrezen. Zit nu toch maar aan de bouillon. Mijn maag is nog niet errug sterk.

Daan, hoe istie verder?
Kort geslapen ... grrrr straks maar weer ff proberen..

Broertje lief met keiharde muziek aan , was ff vergeten dat ik nachtdienst heb..

MM is gewoon een sukkel.. de ideale vrouw voor hem is een opblaaspop, zegt niets smst niet , belt niet en kan ie zo wegzetten als ie er geen zin in heeft..
Oh Sun, ik hoop voor je dat je je snel beter voelt! Ik was deze week erg gestresst van mn werk en ik heb het er gisteren uit staan dansen, dat was lekker! En ach tja, mn zus kwam net met de vervelende mededeling dat mannen die nu ng los rondlopen waarschijnlijk allemaal bindingsangst hebben. Nou, dan wordt mijn kans op een fijne vriend toch stukken kleiner... Of zou mn zus dan toch geen gelijk hebben?
quote:Vleermuis28 schreef op 02 februari 2008 @ 14:03:

Kort geslapen ... grrrr straks maar weer ff proberen..

Broertje lief met keiharde muziek aan , was ff vergeten dat ik nachtdienst heb..

MM is gewoon een sukkel.. de ideale vrouw voor hem is een opblaaspop, zegt niets smst niet , belt niet en kan ie zo wegzetten als ie er geen zin in heeft..

Sorry Vleer, maar ik moet hier gewoon even om lachen. Wat een stumper zeg! Serieus, dat MM niet even normaal kan communiceren! Communicatie lijkt me trouwens errug belangrijk in het leger..

In de vuilnisbak met MM en verder kijken Vleer! Zijn er nog leuke mannen op RP?
quote:pop1980 schreef op 02 februari 2008 @ 14:11:

Oh Sun, ik hoop voor je dat je je snel beter voelt! Ik was deze week erg gestresst van mn werk en ik heb het er gisteren uit staan dansen, dat was lekker! En ach tja, mn zus kwam net met de vervelende mededeling dat mannen die nu ng los rondlopen waarschijnlijk allemaal bindingsangst hebben. Nou, dan wordt mijn kans op een fijne vriend toch stukken kleiner... Of zou mn zus dan toch geen gelijk hebben?Ik hoop dat je zus ongelijk heeft Pop! Ik schijn een vrouw met bindingsangst te zijn (volgens mijn omgeving). Maar het laatste jaar gaat het beter. In de relatie met Ex ging het dan ook erg goed omdat we elkaar errug vrij lieten (volgens mij had hij ook beetje bindingsangst). Het gekke is, zodra ik geen relatie of date heb, denk ik dat ik me heel graag wil binden. Maar op het moment dat ik aan het daten ben, dan vliegt het me snel aan. Mannen moeten mij gewoon errug vrij laten. Anders ben ik weg (net als bij exdate). Dus misschien passen die mannen met bindingsangst (als ze niet al te veel bindingsangst hebben, maar een heel klein beetje) toch wel een beetje bij mij?
Hier gaat alles goed...

gister niet naar feestje geweest... Maar kwam een vriendin film kijken...

Vandaag allemaal kleine klusjes aan het doen. die echt moeten gebeuren.

En ik moet beginnen met theorie voor auto gaan leren. heb voor over een klein maandje een afspraak staan. En wil hem dan echt halen. en dan me rijbewijs erachteraan. dan een auto kopen. en dan is het vrijheid blijheid... soms is openbaar vervoer heel handig... maar toch lijkt het me heerlijk een eigen autotje te hebben. ex had er 1 dus we kwamen overal waar we heen wilden... en nu nog wel. maar duurt allemaal een stuk langer met openbaar vervoer...

Gaat weer verder met to do list...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven