Wat is lekker bij de Aldi?

29-08-2011 22:09 77 berichten
Ik woon sinds kort naast een Aldi. Nu hou ik nooit zo van winkels zonder enige sfeer, maar ik wil best zo af en toe daar een lading eten halen, omdat ik altijd hoor dat je daar heel goedkope én lekkere dingen kunt halen.

Wat kunnen jullie mij aanraden? Ik heb vandaag de ambachtelijke zalmsalade geprobeerd, maar die vind ik niet zo lekker. De kip was ook niet echt lekker als je het vergelijkt met de markt/biologisch. Deze was zo sponzig ofzo, jek. De verse groentes waren wel gewoon prima.

Ben benieuwd naar jullie Aldi favourites !! (of gewoon handige/goedkope dingen voor de voorraad)
Alle reacties Link kopieren
Hier zijn al een paar topics over, kun je zoeken met de zoekfunctie
Ohw echt?!
Gepaneerde garnalen voor in de frituurpan.
- Koeken (mergpijpen, stroopwafels, american cookies)

- Koffiefilters

- Kaas (blauw of paars)

- Koffiemelk (de volle)

- Pirato chips zijn wel een keertje lekker; niet altijd

- De franse brie (Le Roi of zoiets); al jaren op tafel

- Zwarte bessenjam van de Aldi is de allerlekkerste

- Doperwtjes in blik

- Perzikken in blik

en vooral IJS IJS IJS; de alid heeft het lekkerste ijs!

Vooral de magnums van muggi (de oranje met nootjes).
Ik was vandaag weer eens na lang bij de Aldi. Viel me op dat een hoop dingen een stuk(je) duurder zijn geworden.
quote:mocy schreef op 29 augustus 2011 @ 22:16:

Ik was vandaag weer eens na lang bij de Aldi. Viel me op dat een hoop dingen een stuk(je) duurder zijn geworden.Als ik vergelijk met ES van de Albert Heijn is de Aldi ook niet eens goedkoper.
Ik vind alles eigenlijk lekker bij Aldi.

(maar mijn mening telt niet, ik werk er)
quote:Jorina schreef op 29 augustus 2011 @ 22:18:

[...]

Als ik vergelijk met ES van de Albert Heijn is de Aldi ook niet eens goedkoper.Maar toch vaak kwalitatief wel beter. Bijvoorbeeld multivitaminen-sap, kost hetzelfde, ES is naar mijn smaak toch wateriger.
Ik zag ook dat de ALdi duurder werd, merk dat bepaalde dingen die ik veel koop mueslirepen, energydrink light bv) toch goedkoper zijn bij lidl nu.

De prijzen van de ES bij de AH gaat ook omhoog.

Voor het eerst dat ik dacht, wow ik merk echt de inflatie (dat kan ook met mijn financieele situatie te maken hebben)
De krabsalade, kip kerrie met vruchten.

De kwark en roeryoghurt, snoeptomaatjes, filet Americane, Coburger ham, Boerenham, de 85% pure chocolade.

Je hoort verschillende maar altijd wel negatieve verhalen over werken bij de Aldi. Is dat nu echt zo Wifra?
De verse pasta, van die gevulde, ravioli varianten zeg maar! Ze hebben 3 verschilende, vind ze heerlijk!

De afbakbroodjes

Rijstewafels met chocoladelaag

Liga's

Chocoladebonbons in ee oranjezak, fantastisch

Chocoladereepjes met koek in blauw/ paarse verpakking

De duo chocopasta (ik hou van chocola ja !)
Oh maak me gek; de chocolade van de aldi is ook echt lekker ja!
Ik vind de duopenotti van ES echt 100x lekkerder dan van Aldi

De pastasaus is lekker, en goed gevuld met stukjes groentes .

Bakkersbroodjes zijn ook heerljik.
Zalmspiesjes voor op de bbq, kunnen ook in de oven!

Gamba's. Beiden uit de vriezer.

En van het verse vlees vind ik de Duitse biefstukken lekker. Verder hebben ze lekkere kipgrilworst, kip- en kalkoenreepjes (lekker door salade) en cabenossi worstjes.

Oja, en ik heb laatst een lekkere witte wijn ontdekt!

Waspoeder haal ik er ook altijd en volgens mijn zus is de dagcreme dar errug goed...
ze hebben verse pasta in de koeling, niet goedkoop, iets van 2 euro per bakje, maar lekker!!!!!
Oja, de rookkaas. Ik maak daar kaascrackers van die ik als tussendoortje op mijn werk eet.
Wat is ES, Yellow?

Ik heb het al ontdekt
De lasagne van de Aldi, vind ik persoonlijk superlekker!!

Maar inderdaad, de Aldi word óók flink duurder..

Wat mij laatst op viel: het toiletpapier(solo) van de aldi, is exact hetzelfde als van de Euroshopper!!! Zelfde tekeningetje met vlinder en bloempje!!! Ga maar eens kijken!! EN.... Duurder!!!
Euro Shopper
Die visdingen zagen er trouwens echt lekker uit bij de Aldi.

Ja wij schrokken echt dat zo veel duurder was geworden. Cola light bijv. was eerst 0,29 nu 0,49. Schenkhoning geloof ik 1 euro duurder en zo nog wat dingen. Al met al zijn we toch nog wel goedkoper uit dan bij de AH.
De ambachtelijke zalmsalade vind ik echt geweldig lekker
quote:wifra98 schreef op 29 augustus 2011 @ 22:19:

[...]

Maar toch vaak kwalitatief wel beter. Bijvoorbeeld multivitaminen-sap, kost hetzelfde, ES is naar mijn smaak toch wateriger.Maar groente ed vind ik bij de Aldi ruk, en daarom ga ik niet naar de Aldi. Dan moet ik vervolgens naar de Appie om de rest te halen.
Van de witte wijn is Southern creek prima te drinken.
Gerookte zalm van de Aldi is supergoed!

Ook volgens Kassa of Consumentenbond een paar jaar geleden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven