Help, verliefd!

31-08-2011 20:32 1057 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
quote:jojo1981 schreef op 01 september 2011 @ 22:20:

[...]

Dansende mannen in 2011???? Waar?????

IK WIL OOK DANSEN MET EEN LEUKE MAN!!!Haha, bij mij thuis zit er een (nu even niet, maar morgen weer). Wij dansen heel vaak zelfs gewoon samen in de woonkamer, dan zwiert ie me als Fred Astaire de kamer door en doe ik of ik Ginger Rogers ben.
Am Yisrael Chai!
quote:phileinex schreef op 01 september 2011 @ 22:35:

[...]

Hahahaha, komt goed. Ondanks zijn sexy verschijning zal ik me inhouden. Haha, nee, zonder gekheid, dat is sowieso niks voor mij.Uh...dat zei ik ook altijd.... alles kan, behalve Wim Kan...
Zoenen mag wel hoor. Geeft ook meteen een aardige indicatie :-)
quote:phileinex schreef op 01 september 2011 @ 22:31:

Wil iemand me even knijpen?*knijpt heel hard in Phileine d'r arm*
Am Yisrael Chai!
quote:fashionvictim schreef op 01 september 2011 @ 22:36:

[...]

Haha, bij mij thuis zit er een (nu even niet, maar morgen weer). Wij dansen heel vaak zelfs gewoon samen in de woonkamer, dan zwiert ie me als Fred Astaire de kamer door en doe ik of ik Ginger Rogers ben. Zucht..... *jaloers*
quote:jojo1981 schreef op 01 september 2011 @ 22:35:

[...]

wat heeft hij als laatste gestuurd? dat je morgen iets met hem gaat drinken?

Dan sowieso!Daar heb ik toen nog op gereageerd door te zeggen dat me dat heel leuk lijkt. Daarna geen berichtjes meer.
quote:phileinex schreef op 01 september 2011 @ 22:33:

Zal ik hem nog iets sturen? Of maar niet doen?Had je dat dan nog niet gedaan dan? Foei. Schrijf iets korts en wens hem weltrusten ofzo.
quote:jojo1981 schreef op 01 september 2011 @ 22:36:

[...]

Uh...dat zei ik ook altijd.... alles kan, behalve Wim Kan...hahahaha
quote:phileinex schreef op 01 september 2011 @ 22:37:

[...]

Daar heb ik toen nog op gereageerd door te zeggen dat me dat heel leuk lijkt. Daarna geen berichtjes meer.Oh, dan ben je denk ik klaar voor vandaag.
quote:amanie schreef op 01 september 2011 @ 22:35:

[...]

Dat is een misvatting wij kuunen niet in een onredelijke toestand boos zijn, dit is dan altijd redelijk En een vrouw in onredelijke toestand hoor je niet in de steek te laten.Ik heb getuigen die het tegendeel beweren whiskey en mijn vriend gaan niet samen, maar vond het toch lief daf ie me disscussiërend en al naar de taxi droeg (was een erg lange koninginnenacht).
quote:amanie schreef op 01 september 2011 @ 22:35:

[...]

Dat is een misvatting wij kuunen niet in een onredelijke toestand boos zijn, dit is dan altijd redelijk En een vrouw in onredelijke toestand hoor je niet in de steek te laten.Maar wij kunnen dus wel onredelijk zijn zonder boos te worden? En als we onredelijk zijn wil/gaat de man ons nog steeds helpen???
Nee, ik zou niet meer mailen, nu. Gewoon vertrouwen hebben in jezelf en in hem. Als je nu mailt doe je dat alleen om bevestiging te krijgen, maar die heb je toch al? Jullie gaan morgen iets drinken, hij vindt jou ook leuk, niet kapot gaan maken door te veel te gaan mailen of sms-en. Soms moet je ook gewoon in stilte kunnen genieten van het moment zelf, alles wat je nu nog tegen elkaar zegt doet afbreuk aan dat leuke gevoel van net en de spanning die je nu voelt.
Am Yisrael Chai!
En daarom is ie ook je lief!
Hebben jullie niet nog wat briljante tips mbt daten? Doe voorlopig toch geen oog dicht.
Bovendien komt het ook een stuk zelfverzekerder over, beetje mysterie kan geen kwaad in deze fase nog.
Am Yisrael Chai!
quote:fashionvictim schreef op 01 september 2011 @ 22:40:

Nee, ik zou niet meer mailen, nu. Gewoon vertrouwen hebben in jezelf en in hem. Als je nu mailt doe je dat alleen om bevestiging te krijgen, maar die heb je toch al? Jullie gaan morgen iets drinken, hij vindt jou ook leuk, niet kapot gaan maken door te veel te gaan mailen of sms-en. Soms moet je ook gewoon in stilte kunnen genieten van het moment zelf, alles wat je nu nog tegen elkaar zegt doet afbreuk aan dat leuke gevoel van net en de spanning die je nu voelt.Als je het zo zegt eens...maar sjies wat moeilijk!!!
quote:fashionvictim schreef op 01 september 2011 @ 22:40:

Nee, ik zou niet meer mailen, nu. Gewoon vertrouwen hebben in jezelf en in hem. Als je nu mailt doe je dat alleen om bevestiging te krijgen, maar die heb je toch al? Jullie gaan morgen iets drinken, hij vindt jou ook leuk, niet kapot gaan maken door te veel te gaan mailen of sms-en. Soms moet je ook gewoon in stilte kunnen genieten van het moment zelf, alles wat je nu nog tegen elkaar zegt doet afbreuk aan dat leuke gevoel van net en de spanning die je nu voelt.Ja precies, zo dacht ik er ook al over.
quote:phileinex schreef op 01 september 2011 @ 22:41:

Hebben jullie niet nog wat briljante tips mbt daten? Doe voorlopig toch geen oog dicht.

Sorrie, ik ben echt een drama wat daten betreft, doe alles verkeerd! Heel veel succes & plezier morgen! Vergeet niet te genieten!

Hou ons op de hoogte!
quote:jojo1981 schreef op 01 september 2011 @ 22:40:

[...]

Maar wij kunnen dus wel onredelijk zijn zonder boos te worden? En als we onredelijk zijn wil/gaat de man ons nog steeds helpen???willen is idd een groot woord maar tja daar komt het wel op neer. Tenminste ik heb altijd het motto aangehouden dat je een vrouw nooit alleen laat. Je weet nl. nooit wat er kan gebeuren.
Phileine heeft een daaahaaate, Phileine heeft een daaahaaate...

*doet dansje*
Am Yisrael Chai!
Zou hij nu ook last van zenuwen hebben?
quote:fashionvictim schreef op 01 september 2011 @ 22:44:

Phileine heeft een daaahaaate, Phileine heeft een daaahaaate...

*doet dansje*:-D
quote:phileinex schreef op 01 september 2011 @ 22:46:

Zou hij nu ook last van zenuwen hebben?Ja! en doet een dansje met FV mee
Gewoon plezier maken en benoem t ook gewoon, zo van wel bijzonder dat we hier nu zitten of zoiets. Haalt meteen wat spanning weg..Je hebt een date met hem yes yes yes!
quote:phileinex schreef op 01 september 2011 @ 22:46:

Zou hij nu ook last van zenuwen hebben?Vast wel, als hij je echt leuk vindt dan doet dit hem iets.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven