Good Luck
zaterdag 3 september 2011 om 08:28
Middag was geen succes. Oudste had dochter van mijn vriendin te spelen (die van die kat ) wat tot gevolg had dat hij bleek zat te bokken op zijn kamer en ik gezellig met haar in de tuin bezig was . En hij had zich er zo ontzettend op verheugd!
Wat wel leuk was dat het gisteren mijn trouwdag was en ik een mooie bos blommen en een hemabon heb gekregen en hij een frituurpan , dat wilde hij want de oude had er de brui aan gegeven.
Wat wel leuk was dat het gisteren mijn trouwdag was en ik een mooie bos blommen en een hemabon heb gekregen en hij een frituurpan , dat wilde hij want de oude had er de brui aan gegeven.
zaterdag 3 september 2011 om 08:35
zaterdag 3 september 2011 om 08:45
Nope, wist ik het maar, dan kon ik hem helpen. Hij wil zo graag, maar het lukt voor geen meter. Dit was het eerste speelafspraakje weer sinds weken. Gelukkig heb ik het kunnen redden. Zij kent mij goed en vond het heel gezellig en relaxed met mij geloof ik, maar het was niet de bedoeling zo. Oudste heeft het echt verpest.
zaterdag 3 september 2011 om 09:03
Gaat mis omdat andere kinderen niet doen wat hij in zijn hoofd heeft (dus zelf ook een mening hebben en willen spelen en zo) en dan paniekt hij (gok ik).
Geen contact met Kokos, ze heeft ook niet gerageerd op de mail die ik naar allen had gestuurd (betreft arm).
Wij gaan zo naar een meubelwinkel waar ze een geweldige sprekende boom hebben volgens oudste, ben benieuwd .Hij wil zo graag, zeurt er al weken om, it will happen.
Geen contact met Kokos, ze heeft ook niet gerageerd op de mail die ik naar allen had gestuurd (betreft arm).
Wij gaan zo naar een meubelwinkel waar ze een geweldige sprekende boom hebben volgens oudste, ben benieuwd .Hij wil zo graag, zeurt er al weken om, it will happen.
zaterdag 3 september 2011 om 09:06
zaterdag 3 september 2011 om 16:15
Wij hebben een super vakantie gehad, weinig regen en de eerste week was het zelfs geregeld warm te noemen.
Afgelopen week qua temperatuur wel iets minder, maar zolang het er niet met bakken de hemel uit komt, hoor je mij verder niet klagen
Jee Jin: wij waren een paar keer in d of vlak daarbij in speeltuinen en parken, waar onwijs veel kinderen waren, mijn hemel wat hebben die allemaal een grote rugzakken zeg..
Je zag eerst rugzak en dan pas kind
Gisteren bij thuiskomst lag er een uitnodiging voor Juul, voor een kinderfeestje vandaag... dus die kleine aap was vanmorgen om half 9 al naar de kibo
Meteen in de stress voor een kadootje
Ik ben meteen druk met de shop, maaar ik kak ineens in, en ik moet nog tot 17:00..... en ik ben al vanaf half 9 aan de bak, maar er lijkt niks af te komen.....
Afgelopen week qua temperatuur wel iets minder, maar zolang het er niet met bakken de hemel uit komt, hoor je mij verder niet klagen
Jee Jin: wij waren een paar keer in d of vlak daarbij in speeltuinen en parken, waar onwijs veel kinderen waren, mijn hemel wat hebben die allemaal een grote rugzakken zeg..
Je zag eerst rugzak en dan pas kind
Gisteren bij thuiskomst lag er een uitnodiging voor Juul, voor een kinderfeestje vandaag... dus die kleine aap was vanmorgen om half 9 al naar de kibo
Meteen in de stress voor een kadootje
Ik ben meteen druk met de shop, maaar ik kak ineens in, en ik moet nog tot 17:00..... en ik ben al vanaf half 9 aan de bak, maar er lijkt niks af te komen.....