Help, verliefd!

31-08-2011 20:32 1057 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
hahaha wat een timing! ik lees het stuk over DE ZOEN en op tv is de reclame van amstel bier met allemaal andere woorden voor zoenen whahaha

go phileine!
En doooooor!
quote:raccoon schreef op 05 september 2011 @ 22:20:

Leuk verhaal, leuk meisje, leuke jongen..maar volgens mij is het een beetje te leuk om echt te zijn..Dacht dat ik de enige was, die dit dacht. Evengoed wel grappig allemaal. Verliefd zijn is leuk!
Waarom is het te leuk om waar te zijn? Ik heb het ook even gedacht hoor, daar niet van.

Maar er zijn elke dag wel Dates en mensen die met elkaar gaan daten. Een heleboel succesverhalen dus. Waarom deze dan niet?
quote:AQua9Girl schreef op 05 september 2011 @ 22:25:

[...]

Dacht dat ik de enige was, die dit dacht. Evengoed wel grappig allemaal. Verliefd zijn is leuk!Gelukkig ben ik ook niet de enige Ik durfde het haast niet aan te zeggen.

Leuk verhaal, leuk meisje, leuke jongen..maar volgens mij is het een beetje te leuk om echt te zijn..

Yep, dacht ik ook.

Maar hoop dat ik ongelijk heb...
Miekkie: tuurlijk zou het kunnen, en als je verliefd bent dan gaat het ook meestal op deze manier. Maar ik vind het te frappant allemaal..
Super leuk topic! Zit al de hele avond bij te lezen, maar hij valt steeds weg. Waarschijnlijk overbelast die site! Het verhaal is bijna te mooi om waar te zijn, maar wellicht ben ik cynisch geworden na teveel niet zulke romantische, doortastende en lekker zoenende mannen om me heen de laatste tijd..! Laten we maar hopen dat TO haar droomman heeft gevonden. Een update zou wel weer leuk zijn inmiddels...
Raccoon.: ik snap wat je bedoelt.

Maar ik zou het eigenlijk wel te erg vinden als dit nie waar is. Ik denk dat ik dan beroofd ben van mijn onschuld

Leuk verhaal, leuk meisje, leuke jongen..maar volgens mij is het een beetje te leuk om echt te zijn..

Nou even dit niet verpesten he want dit is gewoon waar.

Stel dat ze dit allemaal heeft verzonnen dan heeft ze een toneelcarriere gemist.

Kan begrijpen dat iemand soms wantrouwig kan worden hier op dit forum omdat er soms zoveel fake kan zijn maar dit gaat al zo lang door en ik heb Phileinex nog nooit op een foutje kunnen betrappen waardoor ze door de mand kon vallen.

Ik schaam me nu ook omdat ik onbewust toch naar foutjes zit te zoeken realiseer ik me net maar dat komt omdat er veel fake tussen kan zitten.

Maar ik geloof haar toch 100% en ik vind het heerlijk dit topic
quote:Miekkie schreef op 05 september 2011 @ 22:27:

Waarom is het te leuk om waar te zijn? Ik heb het ook even gedacht hoor, daar niet van.

Maar er zijn elke dag wel Dates en mensen die met elkaar gaan daten. Een heleboel succesverhalen dus. Waarom deze dan niet?Er zijn te weinig hindernissen. Maar iedereen geniet enorm van dit topic, dus wat maakt het uit... misschien is het wel hartstikke echt.
Ik dacht dat ik cynisch was en ik heb geen moment gedacht dat het fake was...misschien ook wel omdat ik gewoon heel hard hoop dat het echt is!!!
En zelfs als het een fake-topic zou zijn.....

Ik heb slechtere fake-topics gezien!
Oranjemuts: het was niet mijn bedoeling om een foutje te vinden. Ik vind het ook een leuk topic maar bij de laatste pagina begon ik ineens onraad te ruiken. Natuurlijk kan het echt zijn: als ik naar me zelf kijk heb ik best veel fut dates gehad tot dat ik mijn man ontmoette en daarna was het ook alleen maar top.
amen! Dit is beter dan een film, zelfs als het nep is, doet ze het beter dan alle flutfilms bij elkaar (spreek ik slechts voor mezelf!)
Ik vrees dat ik me ook al een tijdje op fake-gedachtes betrap . Hij is te leuk en te netjes en het is te sprookjesachtig.

En waarom geeft ze geen updates als ze weet dat ze zoveel wachtende fans heeft?
Raccoon: weet je wat het was waardoor je onraad ging ruiken?
quote:raccoon schreef op 05 september 2011 @ 22:39:

Oranjemuts: het was niet mijn bedoeling om een foutje te vinden. Ik vind het ook een leuk topic maar bij de laatste pagina begon ik ineens onraad te ruiken. Natuurlijk kan het echt zijn: als ik naar me zelf kijk heb ik best veel fut dates gehad tot dat ik mijn man ontmoette en daarna was het ook alleen maar top.Ik snap wat je wilt zeggen. Ik ben zelf de laatste tijd ook veel belazerd maar dit is offtopic.
quote:Miekkie schreef op 05 september 2011 @ 22:41:

Raccoon: weet je wat het was waardoor je onraad ging ruiken?Please don't... laat mij nog even in de waan dat het echt is en dat er mannen zijn die gewoon "perfect"lijken....please???
quote:jojo1981 schreef op 05 september 2011 @ 22:39:

amen! Dit is beter dan een film, zelfs als het nep is, doet ze het beter dan alle flutfilms bij elkaar (spreek ik slechts voor mezelf!)Eensch...................boehoe....ik wil ook weer zo verliefd worden. (voelt zich eenzaam nu)
Ik vind te mooi om waar te zijn: ze lopen hard van stapel, maar aan de andere kant ook weer niet.....drie kussen op de wang en één echte zoen is best voorzichtig. Ze bouwen het rustig op wat dat betreft, is nooit verkeerd!
Jojo: haha sorry, ik hou er over op
Ik ook...

Maar die laatste post, dat stukje waarin hij haar in een vergadering verlegen maakt, vind ik wat ongeloofwaardig...wie heeft dat lef bij zoveel collega's als je zo verliefd bent? Of het is gewoon een mooie praatjesmaker, het zou kunnen...
Maar we gaan er nu geen negatieve verhalen tussendoor gooien. Dat haalt deze hele droomwereld onderuit.

Het kan dus wel, en Phileinex is de gelukkige.

YOU GO GIRLL!!!!!!
quote:Miekkie schreef op 05 september 2011 @ 22:41:

Raccoon: weet je wat het was waardoor je onraad ging ruiken?Die drie zoenen op de wang, ik heb nog nooit van een date drie zoenen op de wang gehad: het verhaal ging te goed van start nadat ze hier vertelde dat ze al zeven maanden verliefd was op deze jongen.
Sinds gistermiddag ben ik ook in de ban van dit topic. Mijn zoontje werd zelfs boos, omdat hij zolang moest wachten totdat hij de beschikking kreeg over de laptop

In eerste instantie voelde ik de spanning en kon ik niet wachten om het volgende berichtje van TO te lezen in de hoop dat er schot in de zaak zat. Gelukkig was dat het geval, maar tegelijkertijd begon ik me wel af te vragen of het allemaal wel echt is.... Ik schaam me daar wel een beetje voor, maar het gaat me allemaal iets te vlotjes.

Misschien ben ik wel gewoon jaloers. Of TO is een boek of een scenario aan het schrijven en probeert het hier uit.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven