Help, verliefd!
dinsdag 6 september 2011 om 16:31
quote:phileinex schreef op 06 september 2011 @ 16:22:
Nouja zeg... wat verwachten jullie dan? Dat ik hier gezellig blijf doorschrijven terwijl er hier gediscussieerd wordt over de echtheid van dit topic? Sorry, maar daar pas ik voor. En ik voel mij er prettiger bij als de posts niet meer in dit topic staan. Dat is mijn keuze. En ondankbaar, sorry Iris, maar hoe vaak heb ik jullie wel niet bedankt in dit topic? En ik heb niemand verplicht om mij te adviseren. Niemand hoeft te reageren op mijn posts. Ik snap even de link niet tussen 'ondankbaar zijn' en dit topic verwijderen. Wat is de toegevoegde waarde van het laten staan van mijn posts?
Nou, dat je een stuk geloofwaardiger overkomt, bijvoorbeeld. En een stuk minder kinderachtig.
Als er zoveel mensen je inderdaad hele mails en smsjes zitten voor te kauwen en jij daardoor een date hebt na ruim 6 maanden als een verliefde bakvis alleen op afstand zitten zwijmelen, is het wel zo leuk als je die mensen even vertelt hoe het verder gaat. Hoeft inderdaad niet, zal niemand verder dood van gaan als je het niet doet, maar het is gewoon wel aardig. Het is sowieso aardig om terug te reageren als je zelf een topic hebt geopend en het is heel actief, want dan weet je dat er heel veel mensen aan je zitten te denken en mee te leven en in jouw geval zelfs actief zitten te wachten op jouw reacties. En na verloop van tijd bloedt dat vanzelf wel dood.
En tja, het is een forum. Dat mensen aan de echtheid van je verhaal twijfelen dat hou je altijd, zeker als het zo ongeloofwaardig is als het jouwe. Je weet zelf toch of het echt is?
Nouja zeg... wat verwachten jullie dan? Dat ik hier gezellig blijf doorschrijven terwijl er hier gediscussieerd wordt over de echtheid van dit topic? Sorry, maar daar pas ik voor. En ik voel mij er prettiger bij als de posts niet meer in dit topic staan. Dat is mijn keuze. En ondankbaar, sorry Iris, maar hoe vaak heb ik jullie wel niet bedankt in dit topic? En ik heb niemand verplicht om mij te adviseren. Niemand hoeft te reageren op mijn posts. Ik snap even de link niet tussen 'ondankbaar zijn' en dit topic verwijderen. Wat is de toegevoegde waarde van het laten staan van mijn posts?
Nou, dat je een stuk geloofwaardiger overkomt, bijvoorbeeld. En een stuk minder kinderachtig.
Als er zoveel mensen je inderdaad hele mails en smsjes zitten voor te kauwen en jij daardoor een date hebt na ruim 6 maanden als een verliefde bakvis alleen op afstand zitten zwijmelen, is het wel zo leuk als je die mensen even vertelt hoe het verder gaat. Hoeft inderdaad niet, zal niemand verder dood van gaan als je het niet doet, maar het is gewoon wel aardig. Het is sowieso aardig om terug te reageren als je zelf een topic hebt geopend en het is heel actief, want dan weet je dat er heel veel mensen aan je zitten te denken en mee te leven en in jouw geval zelfs actief zitten te wachten op jouw reacties. En na verloop van tijd bloedt dat vanzelf wel dood.
En tja, het is een forum. Dat mensen aan de echtheid van je verhaal twijfelen dat hou je altijd, zeker als het zo ongeloofwaardig is als het jouwe. Je weet zelf toch of het echt is?
Am Yisrael Chai!
dinsdag 6 september 2011 om 16:32
quote:fashionvictim schreef op 06 september 2011 @ 16:31:
[...]
En tja, het is een forum. Dat mensen aan de echtheid van je verhaal twijfelen dat hou je altijd, zeker als het zo ongeloofwaardig is als het jouwe. Je weet zelf toch of het echt is?Daar heb je zeker gelijk in. Maar ik was ook zeker van plan om nog iets van mij te laten horen, zoals ik overigens ook al aangaf.
[...]
En tja, het is een forum. Dat mensen aan de echtheid van je verhaal twijfelen dat hou je altijd, zeker als het zo ongeloofwaardig is als het jouwe. Je weet zelf toch of het echt is?Daar heb je zeker gelijk in. Maar ik was ook zeker van plan om nog iets van mij te laten horen, zoals ik overigens ook al aangaf.
dinsdag 6 september 2011 om 16:35
quote:fashionvictim schreef op 06 september 2011 @ 16:31:
[...]
En tja, het is een forum. Dat mensen aan de echtheid van je verhaal twijfelen dat hou je altijd, zeker als het zo ongeloofwaardig is als het jouwe. Je weet zelf toch of het echt is?Eens met FV .
[...]
En tja, het is een forum. Dat mensen aan de echtheid van je verhaal twijfelen dat hou je altijd, zeker als het zo ongeloofwaardig is als het jouwe. Je weet zelf toch of het echt is?Eens met FV .
dinsdag 6 september 2011 om 16:36
Nou, ik denk dat je nu door je eigen reacties het feelgood gehalte van je topic wel om zeep hebt geholpen. Openingsposten verwijderen is echt zoooooooooooo huilie-huilie, zeker met zo'n bullshit excuus als herkenbaarheid. Die herkenbaarheid interesseerde je ook geen hol toen je de buit nog binnen moest halen en hele mails het net op slingerde, maar nu je een beetje tegengas krijgt ga je stampvoeten en huilie-huilie doen.
Inderdaad, zoals summercocktail al zegt: een afknapper.
Inderdaad, zoals summercocktail al zegt: een afknapper.
Am Yisrael Chai!
dinsdag 6 september 2011 om 16:40
Je bent zo door de mand gevallen...je droomde dat dit gebeurde.
Beetje geile verhaaltjes typen......vanuit kantoor.
En hoe je baas reageerde is zeer echt ongeloofwaardig.
Die weet afstand te houden.........hij is je baas.
En je heb dezelfde manier van schrijven van die dame met die kerstman. En nu ineens wil je alles verwijderen.
ivm herkenning...ja daaaaagggggggggg Die kennen we al.
Nou meid, koop nog een romannetje..........en lekker fantaseren.
Tot gauw.....
Ook toevallig dat je vandaag wel ineens gaat reageren.
Beetje geile verhaaltjes typen......vanuit kantoor.
En hoe je baas reageerde is zeer echt ongeloofwaardig.
Die weet afstand te houden.........hij is je baas.
En je heb dezelfde manier van schrijven van die dame met die kerstman. En nu ineens wil je alles verwijderen.
ivm herkenning...ja daaaaagggggggggg Die kennen we al.
Nou meid, koop nog een romannetje..........en lekker fantaseren.
Tot gauw.....
Ook toevallig dat je vandaag wel ineens gaat reageren.
dinsdag 6 september 2011 om 16:40
Ik vond het feit dat je je trouwe publiek vele uren liet wachten, terwijl je wist hoe leuk ze het vonden (en terwijl een update hooguit 5 minuten werk is), toen je eenmaal gescored had al nogal Diva-achtig van je, maar nu ben ik echt afgeknapt door je huilie-act.
(en ik ben normaal gesproken van de HRS)
(en ik ben normaal gesproken van de HRS)
dinsdag 6 september 2011 om 16:46
quote:iris1969 schreef op 06 september 2011 @ 16:40:
Ik vond het feit dat je je trouwe publiek vele uren liet wachten, terwijl je wist hoe leuk ze het vonden (en terwijl een update hooguit 5 minuten werk is), toen je eenmaal gescored had al nogal Diva-achtig van je, maar nu ben ik echt afgeknapt door je huilie-act.
(en ik ben normaal gesproken van de HRS)Alweer roerend met je eens .
(en ik ben normaal gesproken van de HRS)Alweer roerend met je eens .
Am Yisrael Chai!
dinsdag 6 september 2011 om 19:44
Nou ja, fake of niet, ik heb erg meegeleefd en me gerealiseerd dat het alweer veel te lang geleden is, dat ik zo verliefd ben geweest (ben al 9 jaar alleenstaande moeder). Die spanning die je kunt voelen: vindt hij mij net zo leuk als ik hem? Enerzijds ontzettend eng, anderzijds is het heerlijk. Helemaal als het wederzijds is natuurlijk (uhh, eigenlijk alleen maar als het wederzijds is.... )
Alleen erg jammer dat dit topic zo tot een einde moet komen. Hoezo berichten verwijderen ivm herkenbaarheid?
Ookal had/heb ik mijn twijfels over de echtheid van het hele verhaal: PhileineX bedankt! Ik heb ervan genoten en hoop voor jou dat het zal zijn:....en ze leefden nog lang en gelukkig.
Alleen erg jammer dat dit topic zo tot een einde moet komen. Hoezo berichten verwijderen ivm herkenbaarheid?
Ookal had/heb ik mijn twijfels over de echtheid van het hele verhaal: PhileineX bedankt! Ik heb ervan genoten en hoop voor jou dat het zal zijn:....en ze leefden nog lang en gelukkig.
dinsdag 6 september 2011 om 21:05
quote:phileinex schreef op 06 september 2011 @ 16:22:
Heel begrijpelijk dat je het uiteindelijk verwijdert hebt! Was wel SUPER om mee te lezen.
Het enige vervelende is, dat ik een paar dagen niet heb (kunnen) lezen en ik nu je 'spannende' post over het kussen enzo niet meer kan lezen (Bummer!)
Maar gezien de reacties van de anderen was het wel een superpost! (wat me niet minder nieuwsgierig maakt!)
Ik hoop zooooooo op een happy ending <3
Ik hou van fairytales, vooral als ze echt uitkomen
Heel begrijpelijk dat je het uiteindelijk verwijdert hebt! Was wel SUPER om mee te lezen.
Het enige vervelende is, dat ik een paar dagen niet heb (kunnen) lezen en ik nu je 'spannende' post over het kussen enzo niet meer kan lezen (Bummer!)
Maar gezien de reacties van de anderen was het wel een superpost! (wat me niet minder nieuwsgierig maakt!)
Ik hoop zooooooo op een happy ending <3
Ik hou van fairytales, vooral als ze echt uitkomen
dinsdag 6 september 2011 om 22:19
quote:phoolan schreef op 06 september 2011 @ 21:26:
Hoe dan ook, het is nogal een coldturkey voor heeel veel lezers. Aardig schrijven kan ze wel, maar wat vooral leuk was, waren de enthousiaste en meelevende reacties. Echt heel jammer dat het over is!!
Helemaal eens.
Ik moet zeggen dat toen ik TO's bericht zag ik ook een beetje flabbergasted was. Niet dat ook maar iemand verplicht is om te reageren, maar dit topic was er toch wel eentje waar érg veel mensen erg meelevend mee waren.
Als ik een topic zou openen en de reacties kwamen in deze mate binnen zou ik echt wel blijven updaten, puur omdat ik het best wel onaardig zou vinden dit niet te doen. In ieder geval tot het wel of niet iets zou worden, niet na de eerste zoen al meteen stoppen.
En dan te bedenken dat ik in de kroeg nog mijn Viva-Forum app heb staan updaten.............
Hoe dan ook, het is nogal een coldturkey voor heeel veel lezers. Aardig schrijven kan ze wel, maar wat vooral leuk was, waren de enthousiaste en meelevende reacties. Echt heel jammer dat het over is!!
Helemaal eens.
Ik moet zeggen dat toen ik TO's bericht zag ik ook een beetje flabbergasted was. Niet dat ook maar iemand verplicht is om te reageren, maar dit topic was er toch wel eentje waar érg veel mensen erg meelevend mee waren.
Als ik een topic zou openen en de reacties kwamen in deze mate binnen zou ik echt wel blijven updaten, puur omdat ik het best wel onaardig zou vinden dit niet te doen. In ieder geval tot het wel of niet iets zou worden, niet na de eerste zoen al meteen stoppen.
En dan te bedenken dat ik in de kroeg nog mijn Viva-Forum app heb staan updaten.............
woensdag 7 september 2011 om 00:21
Waarom zou ze ster89. De laatste pagina's gingen alleen maar over fake roepen. Schijnbaar moet op dit forum alles fake zijn. Ik stel voor dat iedereen zijn TO weggooit als het woord fake in het topic voorkomt. Leren mensen misschien eens normaal te doen i.p.v een topic kapot te maken, zoals altijd gebeurt als eenmaal de fake roepers aan het woord zijn.
woensdag 7 september 2011 om 00:30
quote:Tijntje schreef op 07 september 2011 @ 00:21:
Waarom zou ze ster89. De laatste pagina's gingen alleen maar over fake roepen. Schijnbaar moet op dit forum alles fake zijn. Ik stel voor dat iedereen zijn TO weggooit als het woord fake in het topic voorkomt. Leren mensen misschien eens normaal te doen i.p.v een topic kapot te maken, zoals altijd gebeurt als eenmaal de fake roepers aan het woord zijn.Dat wordt een dolle boel... als we nu met TO's gaan gooien...
Waarom zou ze ster89. De laatste pagina's gingen alleen maar over fake roepen. Schijnbaar moet op dit forum alles fake zijn. Ik stel voor dat iedereen zijn TO weggooit als het woord fake in het topic voorkomt. Leren mensen misschien eens normaal te doen i.p.v een topic kapot te maken, zoals altijd gebeurt als eenmaal de fake roepers aan het woord zijn.Dat wordt een dolle boel... als we nu met TO's gaan gooien...
woensdag 7 september 2011 om 08:59
@Tijn, ik ben geen opzettelijke fake roeper. Als je mijn reacties terug gaat lezen.', zie je dat ik heel enthousiast was en geregeld heb gereageerd voor een update. Maar toen de laatste update ( na heeel lang wachten) eindelijk kwam, was het zo'n bouquetreeks verhaal dat ik het opeens in twijfel trok. Na wat kritiek op TO kan ze gisteren wel opeens op haar werk vaak updaten, en besluit ze onmiddelijk het topic te sluiten. Beetje raar als iedereen zo met je meeleefde en binnen 3 dagen bijna 1000 positieve reacties kreeg. Daarnaast heeft ze ook een nieuw account aangemaakt...dus ik voel me wel aangesproken als je zegt dat ik fake roep om het fake roepen
woensdag 7 september 2011 om 09:44
Mij bekroop op een gegeven moment ook wel het gevoel dat het niet echt was. Helemaal toen T.O. schreef dat er op de eerste date niet gezoend was. Dat vond ik erg vreemd als je beiden zo verliefd bent en na het lezen van de beschrijving van de man in kwestie. Die kwam verder toch wel behoorlijk ervaren en zelfverzekerd over. Nee, het gaat er bij mij niet in dat je dan pas voor het eerst zoent na de zoveelste date. Maar goed, misschien ben ik wel raar wat dat betreft?
woensdag 7 september 2011 om 11:24
Tsja, ik denk persoonlijk dat veel mensen reageren uit teleurstelling. Heel begrijpelijk, inheb het zelf ook een beetje.
Aan de andere kant vind ik het hele zoenverhaal best begrijpelijk. Ik zoende mijn huidige vriend ook niet op de eerste date. Hij deed het uit respect, omdat hij het niet wilde verpesten door gelijk te staan bekken. Ik durfde het niet. Ja dan gebeurt er ook niks.
Ik vind het een lastige. Ik ben neutraal in deze denk ik.
Alhoewel de snelheid waarmee to nu kan posten en wat ze zegt mij doet neigen naar fake.
Maar het blijft een leuk verhaal!
Aan de andere kant vind ik het hele zoenverhaal best begrijpelijk. Ik zoende mijn huidige vriend ook niet op de eerste date. Hij deed het uit respect, omdat hij het niet wilde verpesten door gelijk te staan bekken. Ik durfde het niet. Ja dan gebeurt er ook niks.
Ik vind het een lastige. Ik ben neutraal in deze denk ik.
Alhoewel de snelheid waarmee to nu kan posten en wat ze zegt mij doet neigen naar fake.
Maar het blijft een leuk verhaal!