Tja, en dat was het dan....
zondag 11 september 2011 om 20:29
Goedenavond,
Hier zit ik dan.... 44 jaar oud, een relatie van 25 jaar waarvan 22 jaar getrouwd achter de rug. Hij hield niet meer voldoende van mij..... Wel van zijn jongere collega waar hij nu is...
God, wat voel ik me alleen en wat een pijn.... En ja, ik weet het, zwaar debiel, maar ik hou nog steeds van hem...
Allalone....
Hier zit ik dan.... 44 jaar oud, een relatie van 25 jaar waarvan 22 jaar getrouwd achter de rug. Hij hield niet meer voldoende van mij..... Wel van zijn jongere collega waar hij nu is...
God, wat voel ik me alleen en wat een pijn.... En ja, ik weet het, zwaar debiel, maar ik hou nog steeds van hem...
Allalone....
zondag 11 september 2011 om 20:42
Thanks voor de snelle reacties, kan het wel gebruiken nu.. Ja, we hebben 1 zoon, deze woont gelukkig op zich zelf, is ook helemaal van slag, heeft dit nooit aan zien komen net als ikzelf.. Heeft daarbij ook nog een bloedje hekel aan de collega want die kent hij, net als ik.. Enne, ga ik dit echt overleven? zo voelt het niet..
zondag 11 september 2011 om 20:45
zondag 11 september 2011 om 20:46
Allalone, een dikke
Natuurlijk hou je van hem!! Dat is niet ineens verdwenen.
En misschien heb je wel al gemerkt dat de relatie wat minder ging, maar dan nog is dat geen reden om te denken dat je man een ander heeft! Heb in dezelfde situatie gezeten en ik begrijp hoe wanhopig je je moet voelen en hoe ontzettend veel pijn het doet! In 1 klap ligt je hele wereld op zijn kop, de grond onder je voeten weggeslagen.
Wanneer ben je erachter gekomen? Heb je kinderen?
Laat het eerste, ergste verdriet en pijn over je heen komen, praat met mensen die je lief zijn, huil bij ze, laat de mensen om je heen je helpen. Je hebt het nodig nu.
Heel veel sterkte!!
Natuurlijk hou je van hem!! Dat is niet ineens verdwenen.
En misschien heb je wel al gemerkt dat de relatie wat minder ging, maar dan nog is dat geen reden om te denken dat je man een ander heeft! Heb in dezelfde situatie gezeten en ik begrijp hoe wanhopig je je moet voelen en hoe ontzettend veel pijn het doet! In 1 klap ligt je hele wereld op zijn kop, de grond onder je voeten weggeslagen.
Wanneer ben je erachter gekomen? Heb je kinderen?
Laat het eerste, ergste verdriet en pijn over je heen komen, praat met mensen die je lief zijn, huil bij ze, laat de mensen om je heen je helpen. Je hebt het nodig nu.
Heel veel sterkte!!
zondag 11 september 2011 om 20:50
zondag 11 september 2011 om 20:51