Aantal contracturen bepalen
maandag 24 november 2014 om 17:45
Van mijn werkgever heb ik de keus gekregen: een contract van 32 uur voor 3 maanden of een contract van 24 uur voor 4 maanden. In die maanden moet ik bepaalde targets behalen waarna wordt bekeken of mijn contract wordt verlengd.
Op dit moment werk ik 36 uur. Het liefste wil ik zo min mogelijk uur 'verliezen' en zou ik dus neigen naar 32 uur voor 3 maanden. Echter, dan heb ik natuurlijk wel een korter contract en sta ik dus mogelijk sneller werkeloos op straat.
Ik blijf er maar over dubben, vandaar een topic voor tips en adviezen.
Op dit moment werk ik 36 uur. Het liefste wil ik zo min mogelijk uur 'verliezen' en zou ik dus neigen naar 32 uur voor 3 maanden. Echter, dan heb ik natuurlijk wel een korter contract en sta ik dus mogelijk sneller werkeloos op straat.
Ik blijf er maar over dubben, vandaar een topic voor tips en adviezen.
maandag 24 november 2014 om 17:53
daarna wordt bekeken of je contract wordt verlengd, in beide gevallen.
dus in beide gevallen is er een kans dat je op straat staat of juist niet.
als jij zo min mogelijk wilt inleveren, zou ik die 32 uur pakken, of je mag blijven hangt immers van het behalen van die targets af en niet van het aantal uren en maanden dat je werkt
dus in beide gevallen is er een kans dat je op straat staat of juist niet.
als jij zo min mogelijk wilt inleveren, zou ik die 32 uur pakken, of je mag blijven hangt immers van het behalen van die targets af en niet van het aantal uren en maanden dat je werkt
maandag 24 november 2014 om 18:27
Het klopt dat het al dan niet mogen blijven na die x aantal maanden samenhangt met het halen van mijn targets. Echter de targets zijn zo dat met meer weken ze gemakkelijker te halen zijn. Dat zorgt weer dat ik twijfel over die 4 maanden.
Bij 3 maanden is het een stuk lastiger haalbaar (zeker ivm de december maand waarin weinig mogelijkheid is).
En wat betreft die WW aanvraag. Ik dacht dat je meer uur moest verliezen om WW aan te kunnen vragen?
Bij 3 maanden is het een stuk lastiger haalbaar (zeker ivm de december maand waarin weinig mogelijkheid is).
En wat betreft die WW aanvraag. Ik dacht dat je meer uur moest verliezen om WW aan te kunnen vragen?
maandag 24 november 2014 om 19:47