Werk & Studie alle pijlers

Afscheidscadeau

15-05-2019 11:12 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Over een maand moet ik (helaas) mijn huidige werkplek verlaten. Ik werk bij een super leuk accessoirewinkeltje maar deze is helaas verkocht. Nu heb ik een hele goeie band met mijn baas en wil ik haar iets leuks geven als herinnering aan onze samenwerking. Alleen zou ik niet weten wat...
Ze houdt van bloemen, kunst en lekker eten. Uiteten gaan we al geregeld, dus dat is niet echt speciaal meer. Ook wil ik graag een blijvend iets, een voorwerp oid.

Ik heb een aantal leuke foto’s van ons, misschien daar iets mee?
Budget is €100, hebben jullie ideeën :)
Een bon van de Intratuin?
Ik vind het lief. Iets doet mij ereleden dat dit niet zo maar een contact werkgever-werknemer is. Kleine zaakje, sentiment, vriendschap, einde tijdperk of fase, wellicht noodgedwongen verkoop zaak. Dit mooi afsluiten is voor beiden heel bijzonder en waardevol.

Een mooie lijst met een foto van jullie of de foto laten printen op staal of hout, al naar gelang de smaak van ontvanger.

Of een fotoboek dat je zelf samenstelt met jullie foto’s en bijgeschreven of bij geprinte tekst. Hema verkoopt dat oa, heel leuk, kijk eens op hun site.

Of een leuke cadeaubon voor een high-tea.
Denk dat hier vooral het gevoel en sentiment onderstreept mogen worden. Iets van jullie twee samen. Met betekenis. En dat samen delen.
anoniem_63b6a03408332 wijzigde dit bericht op 15-05-2019 13:52
1.87% gewijzigd
Werd bij de overname van het bedrijf jouw dienstverband niet overgenomen?

Stuk goedkoper afscheidskado ter herinnering aan jullie werktijd samen
https://www.etsy.com/nl/listing/5781340 ... llery-1-28
Alle reacties Link kopieren
poppiejoppie schreef:
15-05-2019 13:47
Werd bij de overname van het bedrijf jouw dienstverband niet overgenomen?

Stuk goedkoper afscheidskado ter herinnering aan jullie werktijd samen
https://www.etsy.com/nl/listing/5781340 ... llery-1-28
Was wel een optie, maar ik heb zelf besloten een ander pad te kiezen.

Leuk idee, dankje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven