Code oranje
maandag 12 januari 2026 om 23:32
maandag 12 januari 2026 om 23:45
maandag 12 januari 2026 om 23:51
Donderdag zijn de ramen balkon kant verwijderd en vervangen voor houten plaatjes en/of plexiglas. En vrijdag de galerijkant. Op 7 hoog.
Het was in het weekend 8 graden in huis en nu 10.
Ik ben helemaal voor echt winterweer maar graag als ik weer normaal beschermd ben tegen de elementen.
dinsdag 13 januari 2026 om 00:13
woensdag 14 januari 2026 om 08:41
Ik begrijp dat wel allemaal hoor.
Maar wie moet er dan wel komen werken?
Welke mensen zullen wel min of meer verplicht in de auto moeten stappen? En daarna een kutdienst in hun eentje oeten draaien, omdat fientje niet durft te komen?
Want heel eerlijk: niemand vindt het fijn om dan de weg op te gaan.
Dus zeg het maar, wie moet er komen? Of zullen e de dementerende bejaarden, verstandelijk gehandicapten enz. Aan hun lot over laten?
Misschien durf ik volgende x ook wel niet....
Ja, flauwe redenatie he? I know.
Betaal de mensen die wel komen extra. Of laat niet komers vakantie uren inleveren. Dat zou al iets zijn.
thanx wijzigde dit bericht op 14-01-2026 08:49
6.02% gewijzigd
de wereld wacht om ontdekt te worden
woensdag 14 januari 2026 om 08:43
En al die mensen in tehuizen? Wat sls daar geen personeel komt opdagen? Of in ziekenhuizen?Graze schreef: ↑10-01-2026 00:57Precies! Voor die ene keer dat de hulp niet kan komen kan familie of iemand anders binnen het netwerk van een client wel even helpen met aankleden, steunkousen, keertje stofzuigen. Net zoals kerst, pasen etc. Dan werkt de zorg volgens mij wel maar de hulp in de huishouding is dan wel vrij.
Voor de mensen die geen netwerk hebben is het vervelend natuurlijk en voor de mensen die echt, echt niet zonder hulp kunnen moeten wel hulp krijgen. Maar thuiszorg kan wel eens uitvallen en er wordt zowiezo steeds meer een beroep gedaan op het netwerk van iemand.
Ik denk niet dat het over 1 keertje stofzuigen gaat.
de wereld wacht om ontdekt te worden
woensdag 14 januari 2026 om 08:55
Dat is nog zo onzeker, zie de variaties.
https://www.knmi.nl/nederland-nu/weer/w ... imaatpluim
Kwestie van afwachten dus.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in