Werk & Studie alle pijlers

Collega is vies!

07-09-2018 09:06 80 berichten
Ik heb een collega die tegenover mij zit en ik erger me aan heel veel dingen van hem. Zingen, rammelen op het toetsenbord als hij typt (heb ik gisteren wat van gezegd), heel hard praten en lachen (aan de telefoon), zich overal mee bemoeien, etc ect. Hij heeft een hele drukke persoonlijkheid en is heel erg aanwezig zegmaar.. aardige gozer verder.

Maar de laatste tijd walg ik enorm van hem.
Met name omdat hij continu aan het niezen is en niet even een tissue pakt of zo. Nee, hij zet alleen zijn hand over zijn mond en neus en gaat vervolgens verder met rammelen op zijn toetsenbord zonder zijn handen te wassen oid. :misselijk:

Nu weet ik van mezelf dat ik een kort lontje heb en soms chagrijnig kan overkomen :D dus ik twijfel of het redelijk is om hem op zijn smerigheid aan te spreken? Dat zingen en hard praten kan ik mee leven, ik rol af en toe m’n ogen en hoop dat hij het merkt en snapt dat het irritant is maar verder zal je mij er niet over horen. :roll:

Ik wil geen zeurpiet zijn maar ik erger me zo enorm aan deze collega. Aangezien ik dagelijks met hem werk is even negeren echt geen optie.

Wat ik laatst heb gedaan is dat ik een grote rol papier heb meegenomen en lijnrecht tegenover zijn bureau heb gelegd in de hoop dat hij die zou gebruiken, maar helaas.. hij snapt de clue niet.

Wat zouden jullie doen?
Lucifer2018 schreef:
07-09-2018 12:26
Dat kan niet. Dan word je gestaft en bestraft.

Yep. Deze TO weet de staf goed te vinden.
Dat is de reden dat ik steeds vaker vanuit huis werk. Collegas die enkel lopen te ouwehoeren heel de dag terwijl ik mijn werk wil doen ook zo vreselijk. Zit er één tussen die rustig een half uur staat te kletsen als je hem geen halt toeroept.
Echt houd je muil man.
En ga aan het werk.
Dit zijn vaak dezelfde lui die altijd lopen te jammeren over uitkeringstrekkers.
En maar doen alsof ze zelf zo hard werken voor hun knaken.
Soulsista schreef:
07-09-2018 13:11
Dat is de reden dat ik steeds vaker vanuit huis werk. Collegas die enkel lopen te ouwehoeren heel de dag terwijl ik mijn werk wil doen ook zo vreselijk. Zit er één tussen die rustig een half uur staat te kletsen als je hem geen halt toeroept.
Echt houd je muil man.
En ga aan het werk.
Dit zijn vaak dezelfde lui die altijd lopen te jammeren over uitkeringstrekkers.
En maar doen alsof ze zelf zo hard werken voor hun knaken.

So hé, lekker genuanceerd ook :proud:
En haalbaar. Voor iedereen.
Alle reacties Link kopieren
Ik nies ook de hele dag. Ikben allergisch en dat is niet besmettelijk. Ik heb wel altijd zakdoeken maar 50x per dag handen wassen dat gaat het ook niet worden. Begin je eigen bedrijf dan kun je de hele dag alleen zitten.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven