Werk & Studie alle pijlers

Collega ontloopt mij

22-11-2011 18:47 243 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond iedereen,

Ik zal me eerst even voorstellen, ik ben een vrouw van 24 jaar en ik werk sinds 2 maanden bij een kantoor.

Ik heb een tijdelijke contract van 10 maanden.

Ik heb het erg naar me zin op mijn werk, alleen zit mij iets erg dwars.

Sinds een maand zijn de werkplekken veranderd, bijna iedereen zit in een ander team. Dus ook ik ben van team veranderd.

In het begin sprak ik niet zoveel met collega's, maar sinds een tijdje praat ik erg goed met een mannelijke collega. Omdat ik nog beginnend ben, loop ik vaak mee met collega's als ze gesprekken hebben met cliënten.

De laatste dagen had ik een prettig gevoel bij de mannelijke collega. Hij is een gescheiden man en heeft een kind. Hij deed altijd vrolijk tegen mij, complimenteerde mij ,keek me altijd diep in mij ogen, glimlachte als ik lachte en tikte me altijd aan of gaf mij een schouderklopje als hij mij zag.

Na afloop van de gesprekken met cliënten bleven we vaak napraten etc. Ik had iets verteld aan hem wat mij was overkomen en hij vond het erg voor mij en sloeg een arm om me heen.

Ik kreeg sinds die dag verliefde kriebels( klinkt heel naïef maar het kwam doordat ik een band met hem creërde en ik het gevoel had dat hij mij leuk vond)

Na die dag, mailde we elkaar via de zakelijke mail. Als ik niet mailde, kreeg ik een mail van dat ik stil ben etc. We 'flirtten' via de mail een beetje. De laatste keer dat ik hem had gemaild was voor het weekend. Ik mailde van doe rustig aan en geniet van je weekend etc.

Gister mailde hij mij amper en toen ik hem mailde reageerde hij wel, maar op een gegeven moment zei hij niets meer. Toen ik wegging, vroeg hij of ik weg ging en toen zei ik ja. Waarbij hij vervolgens een beetje zielig keek.

Vandaag sprak hij mij een keer aan en vervolgens deed hij heel de dag alsof ik niet bestond. Toen ik in de gang aan het printen was, liep hij langs mij en zuchte toen. Verder zei hij niets. Ook deed hij de deur van de werkplek met een klap dicht, terwijl ik nog terug zou gaan naar die werkplek.

Vervolgens had ik hem gemaild of ik met gesprekken mee mag gaan, maar hij reageerde helemaal niet.

Hij probeert niet meer langs mij te lopen en als hij mij ziet kijkt hij mij niet aan.

Ik weet niet wat ik fout heb gedaan en ik zou graag paar tips willen hebben aub.

Moet ik hem morgen aanspreken op het gedrag of moet ik doen alsof er niets aan de hand is? En zal ik hem nog face to face vragen of ik met gesprekken mag meelopen?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen:)
Hij heeft inderdaad duidelijk met je geflirt TO en nu heeft hij besloten dat hij niet meer dan dat wil en schept hij wat afstand en als jij nu normaal en vriendelijk afstandelijk terug reageert is er vast snel niets meer aan de hand en wordt alles gewoon weer zakelijk en collegiaal.
quote:Vergeetmenietje1980 schreef op 23 november 2011 @ 18:22:

In je OP zeg je dat je verliefd aan het worden was, en dat jullie flirten naar elkaar. Later zeg je weer dat je helemaal niets van hem wilt en ook beledigd bent als hij uberhaupt denkt dat je wat van hem wilt.

Ik begrijp het niet??

Nee, ik zei verliefde kriebels en ik legde uit waardoor t kwam. IK heb nooit gezegd dat ik wat van hem wilde. IK legde alleen de situatie uit, daarom voelde ik me beledigd dat er werd gedacht dat ik met hem een relatie wilde.

Ik had het erin gezet, zodat jullie een beeld hadden van hoe hij met mij omging.
quote:iris1969 schreef op 23 november 2011 @ 18:32:

Hij heeft inderdaad duidelijk met je geflirt TO en nu heeft hij besloten dat hij niet meer dan dat wil en schept hij wat afstand en als jij nu normaal en vriendelijk afstandelijk terug reageert is er vast snel niets meer aan de hand en wordt alles gewoon weer zakelijk en collegiaal.

Jaa, vandaag deed hij weer netals normaal en ook weer over de mail flirten wanneer ik voor hem ga koken. Ik deed gewoon normaal en collegiaal. Ik nam wel afstand, maar sprak hem alleen als hij wat zei( normaal groette ik uit mezelf)

Daarom vind ik het vaag, waarom hij nu weer de 'oude' is
Ja dat vind ik ook vaag. Misschien vind hij het "aantrekken en afstoten"-spel wel spannend, omdat jij nu weer wat afstandelijk doet. Dat de jager in hem weer wakker is geworden.

Pas je een beetje op jezelf, want met je hart moet je nooit laten sollen.
quote:iris1969 schreef op 23 november 2011 @ 19:02:

Ja dat vind ik ook vaag. Misschien vind hij het "aantrekken en afstoten"-spel wel spannend, omdat jij nu weer wat afstandelijk doet. Dat de jager in hem weer wakker is geworden.

Pas je een beetje op jezelf, want met je hart moet je nooit laten sollen.

Jaa, echt vaag. Of miss voelt hij zich schuldig, dat hij me mail niet beantwoordde.

Jaa, ik voel me wel beetje raar toen hij me mailde. Ik zei, jaa daar moet ik heel lang over nadenken( ik kon niet zakelijk blijven) en uiteindelijk reageerde ik niet op zijn laatste mail.

Dankjewel iris:)
Als hij zich schuldig zou voelen dan hoeft hij niet met je te flirten toch? Volgens mij vindt hij het gewoon leuk om wat met je te dollen omdat jij daar gevoelig voor bent en als je dan hapt dan doet hij weer afstandelijk. Spelletjes dus.
quote:iris1969 schreef op 23 november 2011 @ 19:13:

Als hij zich schuldig zou voelen dan hoeft hij niet met je te flirten toch? Volgens mij vindt hij het gewoon leuk om wat met je te dollen omdat jij daar gevoelig voor bent en als je dan hapt dan doet hij weer afstandelijk. Spelletjes dus.Ohh is dat zo? IK wil hem helemaal niet spreken, maar ik kan moeilijk mails negeren, dat vind ik erg moeilijk. Maar ik doe nu wel afstandelijker en kijk hem niet altijd meer aan.
Je moet alleen de zakelijke mails beantwoorden meer niet en alles gewoon zakelijk houden ,scheelt je een hoop gezeik want uiteindelijk word het toch zo gedraaid dat jij het gedaan hebt, wees slim,wees verstandig.
quote:ronniemitchel schreef op 23 november 2011 @ 19:25:

Je moet alleen de zakelijke mails beantwoorden meer niet en alles gewoon zakelijk houden ,scheelt je een hoop gezeik want uiteindelijk word het toch zo gedraaid dat jij het gedaan hebt, wees slim,wees verstandig.

Dat vind ik erg moeilijk. In die bedrijfscultuur kan je moeilijk zakelijk blijven. Maar ik hou al wat meer afstand en ik kijk hem niet aan.

Hij is gewoon nu vriendelijk en doet netals hoe hij tegen anderen doet.
quote:ronniemitchel schreef op 23 november 2011 @ 19:25:

Je moet alleen de zakelijke mails beantwoorden meer niet en alles gewoon zakelijk houden ,scheelt je een hoop gezeik want uiteindelijk word het toch zo gedraaid dat jij het gedaan hebt, wees slim,wees verstandig.Eens, dit kan helemaal fout gaan lopen.
quote:iris1969 schreef op 23 november 2011 @ 19:33:

[...]

Eens, dit kan helemaal fout gaan lopen.

Als hij echt zo laag is, dan zal ik zeker de waarheid laten weten.

En ik blijf gelukkig daar niet werken. Het is maar tijdelijke contract.

Hij is heel collegiaal tegenover iedereen doet hij vriendelijk. Miss mailt hij ook zo naar andere vrouwen;)
quote:agsa87 schreef op 22 november 2011 @ 23:56:

Het ligt ook aan de ander, niet alleen aan mijdat betwijfel ik.
quote:agsa87 schreef op 23 november 2011 @ 19:38:

[...]

Als hij echt zo laag is, dan zal ik zeker de waarheid laten weten.

En ik blijf gelukkig daar niet werken. Het is maar tijdelijke contract.

Hij is heel collegiaal tegenover iedereen doet hij vriendelijk. Miss mailt hij ook zo naar andere vrouwen;)

Wie weet .

Zie het als een wijze les voor bij je volgende baan als je weer eens een flirtende man mee maakt (en dat gebeurt best vaak).
quote:boterblommetje schreef op 23 november 2011 @ 19:39:

[...]

dat betwijfel ik.

Boterblommetje, hou eens een keer op met al je opmerkingen.

Je kent mij niet eens, dus niet zeuren. En een ruzie of wat dan ook ligt niet alleen aan een persoon
quote:iris1969 schreef op 23 november 2011 @ 19:39:

[...]

Wie weet .

Zie het als een wijze les voor bij je volgende baan als je weer eens een flirtende man mee maakt (en dat gebeurt best vaak).Jaa, ik d8 dat hij me leuk vond. Blijkbaar dus niet, dan is alles helder;)
quote:agsa87 schreef op 23 november 2011 @ 19:43:

[...]

Jaa, ik d8 dat hij me leuk vond. Blijkbaar dus niet, dan is alles helder;)Tuurlijk vind hij je wel leuk, anders flirtte hij niet met je. Dat wil alleen niet zeggen dat hij serieus iets met je wil. Misschien is dit gewoon een verzetje voor hem om de tijd gezellig door te komen en bovendien is het goed voor z'n ego als een leuke jonge meid zijn geflirt beantwoordt.
quote:agsa87 schreef op 23 november 2011 @ 19:42:

[...]

Boterblommetje, hou eens een keer op met al je opmerkingen.

Je kent mij niet eens, dus niet zeuren. En een ruzie of wat dan ook ligt niet alleen aan een persoondream on
quote:iris1969 schreef op 23 november 2011 @ 19:45:

[...]

Tuurlijk vind hij je wel leuk, anders flirtte hij niet met je. Dat wil alleen niet zeggen dat hij serieus iets met je wil. Misschien is dit gewoon een verzetje voor hem om de tijd gezellig door te komen en bovendien is het goed voor z'n ego als een leuke jonge meid zijn geflirt beantwoordt.

Jaa, ik hoef ook niet met hem. Oh, dan gebruikt hij me gewoon voor de gezelligheid en ego. Ook niet leuk om te weten.

Jaa, dat zei hij ooit, socializen is belangrijk.

En ik beantwoord het uit respect en vriendelijkheid, verder niets
Blijf dat gewoon doen en pieker niet zo veel meid! Lekker laten gaan .
quote:iris1969 schreef op 23 november 2011 @ 19:51:

Blijf dat gewoon doen en pieker niet zo veel meid! Lekker laten gaan .Is goed zal ik zeker doen!! Bedankt voor je reactie;)
Graag gedaan.
Djies zeg, hij had gewoon even twee dagen een kuthumeur en geen zin in mailen/flirten. Get over it.
Wow, heb met open mond dit hele topic gelezen.

Verreweg de meest verwarrende TO ooit...
anoniem_92501 wijzigde dit bericht op 24-11-2011 07:58
Reden: Zat me de hele avond af te vragen waarom ik nou zo nodig een Engelse uitdrukking moest gebruiken, vanochtend wist ik de Nederlandse ineens weer ;-)
% gewijzigd
Gelukkig is er één forumster die haar wel begrijpt.
TO, is het misschien een idee om nog een studie te volgen? Dan hoef je je voorlopig nog niet op een werkvloer te vertonen, want volgens mij ben je daar nog lang niet aan toe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven