Werk & Studie alle pijlers

Collega ontloopt mij

22-11-2011 18:47 243 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond iedereen,

Ik zal me eerst even voorstellen, ik ben een vrouw van 24 jaar en ik werk sinds 2 maanden bij een kantoor.

Ik heb een tijdelijke contract van 10 maanden.

Ik heb het erg naar me zin op mijn werk, alleen zit mij iets erg dwars.

Sinds een maand zijn de werkplekken veranderd, bijna iedereen zit in een ander team. Dus ook ik ben van team veranderd.

In het begin sprak ik niet zoveel met collega's, maar sinds een tijdje praat ik erg goed met een mannelijke collega. Omdat ik nog beginnend ben, loop ik vaak mee met collega's als ze gesprekken hebben met cliënten.

De laatste dagen had ik een prettig gevoel bij de mannelijke collega. Hij is een gescheiden man en heeft een kind. Hij deed altijd vrolijk tegen mij, complimenteerde mij ,keek me altijd diep in mij ogen, glimlachte als ik lachte en tikte me altijd aan of gaf mij een schouderklopje als hij mij zag.

Na afloop van de gesprekken met cliënten bleven we vaak napraten etc. Ik had iets verteld aan hem wat mij was overkomen en hij vond het erg voor mij en sloeg een arm om me heen.

Ik kreeg sinds die dag verliefde kriebels( klinkt heel naïef maar het kwam doordat ik een band met hem creërde en ik het gevoel had dat hij mij leuk vond)

Na die dag, mailde we elkaar via de zakelijke mail. Als ik niet mailde, kreeg ik een mail van dat ik stil ben etc. We 'flirtten' via de mail een beetje. De laatste keer dat ik hem had gemaild was voor het weekend. Ik mailde van doe rustig aan en geniet van je weekend etc.

Gister mailde hij mij amper en toen ik hem mailde reageerde hij wel, maar op een gegeven moment zei hij niets meer. Toen ik wegging, vroeg hij of ik weg ging en toen zei ik ja. Waarbij hij vervolgens een beetje zielig keek.