Dat stomme solliciteren (klaagtopic) 2
zaterdag 21 mei 2016 om 16:03
zaterdag 21 mei 2016 om 18:19
Ai, ik ben zo blij dat ik dat lang geleden al heb laten doen! De ene week de ene, twee weken later de andere kant. Heb ze nog steeds in een potje ergens liggen De eerste uren vallen goed mee, pas als de verdoving is uitgewerkt wordt het pijnlijk. Na enkele dagen kan je trouwens uit je mond beginnen stinken door de gestolde wondjes. Zorg dat je goede pijnstillers klaar hebt liggen, probeer niet te veel vast voedsel te eten de eerste dagen en alvast heel veel beterschap!
Trouwens, de een heeft enorm veel last en blauwe wangen, de andere kan na een paar dagen weer eten. Ik hoop dat je tot de laatste groep hoort!
Trouwens, de een heeft enorm veel last en blauwe wangen, de andere kan na een paar dagen weer eten. Ik hoop dat je tot de laatste groep hoort!
zondag 22 mei 2016 om 11:44
@Veronica Heel veel succes! Is er een reden dat je onder narcose ze eruit moet laten halen? Ik heb 2 maanden geleden er 1 uit laten halen omdat hij horizontaal lag in plaats van verticaal. Ik heb er helemaal geen last van gehad. Geen dikke, blauwe wang en ik kon dezelfde avond alweer vast voedsel eten (noodles). Misschien fijn om ook een positief verhaal te horen .
What you do today, can improve all your tomorrows.
zondag 22 mei 2016 om 13:13
Flower ik heb ook twee tanden horizontaal liggen en dan wilde ze de andere twee ook gelijk meenemen.
Allemaal heel lief en bedankt voor jullie medeleven Flower, Tulpje en Saracenen, deze verhalen helpen heel erg en hoop inderdaad dat het goed gaat.
Saracenen ik hoop dat de sollicitatie gelijk goed gaat en dat je toch wat positiefs terug hoort. Ik gun het je zo!
Allemaal heel lief en bedankt voor jullie medeleven Flower, Tulpje en Saracenen, deze verhalen helpen heel erg en hoop inderdaad dat het goed gaat.
Saracenen ik hoop dat de sollicitatie gelijk goed gaat en dat je toch wat positiefs terug hoort. Ik gun het je zo!
maandag 23 mei 2016 om 17:18
Wow net een voicemailbericht gehad. Ondanks dat ik die schrijftest voor mijn gevoel echt heb verpest willen ze graag met mij verder. Ik wordt morgen nog terug gebeld om wat praktische puntjes door te nemen en te laten weten of ik nog geïnteresseerd ben en daar wil werken. Ik weet nu alleen niet of er nog een vervolgronde komt of dat dit het was (en ik dus aangenomen ben ). Ik heb morgenochtend nog een sollicitatiegesprek staan (en donderdag ook). Ik denk dat ik voor de zekerheid maar wel naar het gesprek van morgen ga? Dat is wel een gesprek wat ontzettend ver weg is, maar stel dat er nog een vervolgronde komt en ik dus nog niet aangenomen ben (stom dat ik dat niet weet), dan is het zonde als ik er niet heen ga denk ik. Pff lastig dit.
What you do today, can improve all your tomorrows.
dinsdag 24 mei 2016 om 00:20
Ik heb de zwangerschapsverlofbaan aangeboden gekregen! Maar ik heb nog een sollicitatiegesprek voor een vaste baan en heb dat ook gezegd, dat ik wil afwachten. De kans dat ik dat word is echter kleiner en ik denk steeds, beter een vogel in de hand...morgen bellen ze mij hoe lang ze kunnen wachten maar ik heb al aangegeven dat ik hem aanneem. Maar stel ik maak kans bij die andete baan, hoe pak ik dat aan?
dinsdag 24 mei 2016 om 09:18
woensdag 25 mei 2016 om 11:02
Hier twee gesprekken gehad afgelopen week. Bij de een had ik een erg goed gevoel, bij de ander hebben ze tijdens het gesprek eigenlijk al een opsomming gegeven van dingen waaraan ik niet voldoe. Die zal het dus niet worden.
Wat vinden jullie trouwens: wel of geen hobby's op je CV? Even ter info, ik ben docent in het voortgezet onderwijs en mijn hobby's zijn lezen, koken, films/series kijken, pokeren... niet bepaald spannende hobby's die erg relevant zijn voor mijn werkveld. Ik ben nou eenmaal niet avontuurlijk of bijzonder actief. Aan de hand van online tips heb ik hobby's dus ook bewust weggelaten van mijn CV.
Wat vinden jullie trouwens: wel of geen hobby's op je CV? Even ter info, ik ben docent in het voortgezet onderwijs en mijn hobby's zijn lezen, koken, films/series kijken, pokeren... niet bepaald spannende hobby's die erg relevant zijn voor mijn werkveld. Ik ben nou eenmaal niet avontuurlijk of bijzonder actief. Aan de hand van online tips heb ik hobby's dus ook bewust weggelaten van mijn CV.
woensdag 25 mei 2016 om 11:17
Ik heb maandag ook een sollicitatiegesprek gehad, maar dat was een tegenvaller. Ik maakte de interviewer heel zenuwachtig, want ze maakte al snel duidelijk dat ik haar functie niet zou krijgen binnen x maanden. (huh?). Op elk antwoord dat ik gaf hadden ze wel een weerwoord dat het tegenovergestelde toch wel heeel belangrijk was in die functie. Daarnaast klopte de vacaturetekst ook helemaal niet qua uren, werktijden, etc. Als ik dat laatste had geweten had ik zelfs niet gereageerd op de functie... Ik kom ook uit een rotsituatie op mijn vorige werk, dus misschien ben ik ook wat angstig dat ik weer in zo'n situatie kom, al is de functie totaal anders.
Ik moest het even kwijt.
Ik moest het even kwijt.
woensdag 25 mei 2016 om 12:36
Hallo Allemaal,
Ben al een tijdje meelezer bij het forum, maar nu wou ik toch even mijn frustratie kwijt.
Heb al meerdere sollicitaties geschreven, maar nog nooit gesprek gehad, terwijl volgens mijn coach mijn brieven heel goed zijn. Een paar keer zelfs binnen een paar uur een afwijzing gehad en dan denk ik: f it, jullie hebben mijn brief niet gelezen maar me blind op mijn leeftijd afgewezen.
En wat ook zo frustrerend is; uberhaupt niets horen
maar goed, ik ga actief meelezen, misschien steek ik nog wat op
Ben al een tijdje meelezer bij het forum, maar nu wou ik toch even mijn frustratie kwijt.
Heb al meerdere sollicitaties geschreven, maar nog nooit gesprek gehad, terwijl volgens mijn coach mijn brieven heel goed zijn. Een paar keer zelfs binnen een paar uur een afwijzing gehad en dan denk ik: f it, jullie hebben mijn brief niet gelezen maar me blind op mijn leeftijd afgewezen.
maar goed, ik ga actief meelezen, misschien steek ik nog wat op
woensdag 25 mei 2016 om 14:21
quote:Daenerys73 schreef op 25 mei 2016 @ 12:36:
Hallo Allemaal,
maar goed, ik ga actief meelezen, misschien steek ik nog wat opBel je bedrijven na als je een afwijzing krijgt? Met de insteek ervan te leren. Ik moest iedere keer een drempel over, maar kreeg vaak wel goede feedback. Dat hielp ook bij het idee, ze hebben m'n brief niet eens gelezen, je wist beter waarom je afgewezen bent.
Hallo Allemaal,
maar goed, ik ga actief meelezen, misschien steek ik nog wat opBel je bedrijven na als je een afwijzing krijgt? Met de insteek ervan te leren. Ik moest iedere keer een drempel over, maar kreeg vaak wel goede feedback. Dat hielp ook bij het idee, ze hebben m'n brief niet eens gelezen, je wist beter waarom je afgewezen bent.