Werk & Studie alle pijlers

Droombaan?

13-09-2011 10:00 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal,

Ik doe mee aan een wedstrijd om mijn droombaan te winnen. Door zo veel mogelijk stemmen via Social Media te verkrijgen, heb ik meer kans op mijn baan. Zouden jullie op me willen stemmen? Hier kan je stemmen

Wat is jouw Droombaan?

Totaal aantal stemmen: 2

Commercieel in Nederland Geen stemmen
Commercieel in het buitenland (50%)
Non profit in Nederland (50%)
Non profit in het buitenland Geen stemmen
Huh?
Waar is die goede ouwe tijd gebleven waar je gewoon solliciteerde en dat je bepaalde kwaliteiten moest bezitten en/of opleidingen hebben afgerond om in aanmerking te komen voor een baan...
Mag hier niet, prikbord.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:doces schreef op 13 september 2011 @ 10:07:

Waar is die goede ouwe tijd gebleven waar je gewoon solliciteerde en dat je bepaalde kwaliteiten moest bezitten en/of opleidingen hebben afgerond om in aanmerking te komen voor een baan...Mooie tijden waren dat ja..
quote:doces schreef op 13 september 2011 @ 10:07:

Waar is die goede ouwe tijd gebleven waar je gewoon solliciteerde en dat je bepaalde kwaliteiten moest bezitten en/of opleidingen hebben afgerond om in aanmerking te komen voor een baan...

Die tijden zijn nog altijd hier hoor helaas

Jammer dat er zo vaak alleen naar papiertjes gekeken wordt en niet naar de persoon zelf of de kwaliteiten die iemand wellicht, ook zonder papiertje, bezit. Je moet tegenwoordig voor 101% aan alle eisen voldoen, anders kom je niet eens door de 1e selectieronde.
Hier wordt dus niet gekeken wie het meest geschikt is, maar wie het grootste sociale netwerk heeft.
en ik denken dat iemand heeft gesolliciteerd en onverwacht is aangenomen.
En als je dan stemt, komt dan je mailadres gelijk in het bestand van jouw nieuwe werkgever?

En krijgen wij dan als dank voor het stemmen een hoop spam?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven