Werk & Studie alle pijlers

Harmoniemodel

17-03-2010 14:43 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Binnen de organisatie waarin ik werkzaam ben is er een (grote) afdeling die nodig op weg geholpen moet worden. Afspraken zijn niet vastgelegd, communicatie tussen (sub) afdelingen is er niet en de mensen die er werkzaam zijn liggen elkaar niet of zijn niet gemotiveerd hun resultaten op te leveren.

Aan mij de (wellicht) de taak om bovenstaande op me te nemen en ervoor te zorgen dat er binnen 6 maanden een afdeling staat, die functioneert. Nu heb ik deze functie nog niet, moet hier nog wel een gesprek voor voeren. Om mij goed op dit gesprek voor te bereiden zou ik graag aan jullie willen vragen, hoe zou jij hier mee om gaan/heb je hier ideeen over? Puur omdat ik momenteel vastzit in mijn eigen denkpatroon en graag input wil.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat afdelingen gezamenlijk resultaten opleveren, ondanks dat deze afdelingen elkaar niet liggen?

Hoe zorg ik ervoor dat mensen de juiste dingen doen als ze eigenlijk (door ervaringen in het verleden) niet meer gemotiveerd zijn?

Alvast bedankt voor eventuele tips en ideeen.
quote:wuiles schreef op 23 maart 2010 @ 20:45:

[...]

Dat wil nog niet zeggen dat je niet zou moeten solliciteren. Je zult er vermoedelijk veel van opsteken en daarvan zul je bij het vervolg van je loopbaan kunnen profiteren.Agree. Ik heb zelden zoveel geleerd als de keer dat ik in een vergelijkbare rol finaal op mijn bek ging. Niet leuk, wel nuttig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven